CoronaBinnenland

Man (77) wordt onwel na boosterprik en overlijdt in LUMC: ‘Gewoon doorlopen mensen, niets aan de hand hoor!’

Help anderen door dit artikel met iederen die je kent op je socials te delen!

Dinsdagochtend is een 77-jarige man onwel geworden nadat hij bij de vaccinatielocatie in Leiderdorp een boosterprik had gekregen, schrijft nieuwssite Sleutelstad. Medewerkers van de GGD Hollands Midden hebben geprobeerd de man te reanimeren.

De man is per ambulance naar het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) gebracht, waar hij enkele uren daarna is overleden. Er is een melding gedaan bij het Lareb. De gebeurtenissen hebben een enorme impact op de familie, zei een woordvoerder van de GGD.

https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2024/02/bezwaarmaker.png
Levensgevaarlijk

“Je moet het risico maar willen nemen, zeker nu uit Israëlisch onderzoek blijkt dat de booster niet helpt om infectie met omikron te voorkomen. Het opdringen van boosters is levensgevaarlijk,” reageert Forum voor Democratie.

FVD-Kamerlid Pepijn van Houwelingen schrijft: “Gewoon doorlopen mensen, niets aan de hand hoor!”

Groningen

Vorige week donderdag werd een vaccinatielocatie in Groningen ontruimd, volgens getuigen omdat iemand onwel was geworden en werd gereanimeerd.

Bijwerkingencentrum Lareb ontvangt op dit moment zo’n 1000 meldingen per dag van bijwerkingen na de boosterprik, op sommige dagen zelfs 2500. Dat zijn er meer dan vorig jaar op het hoogtepunt van de prikcampagne.

4.8 114 stemmen
Beoordeel dit artikel

Interessant

Vind je dit artikel waardevol?
Klik hieronder en deel het op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
guest

106 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Marco "
Marco "
2 jaren geleden

Vrees dat het zo de enigste manier is om ze te laten stoppen / is het na een week of langer , is het vast wat anders ?

Dit is duidelijk , zou je denken ?

René
René
2 jaren geleden

Erg jammer, maar kom maar op met die bijwerkingen. Wellicht komt dan de openbaring.

Joepiedepoepie
Joepiedepoepie
2 jaren geleden

Ñëderland wordt wakker?

salvar
salvar
2 jaren geleden

Medewerkers van de GGD Hollands Midden hebben geprobeerd de man te reanimeren.

eerst de dodelijke injectie en proberen hem te reanimeren?

om infectie met omikron te voorkomen (israel) , wat omikron bestaat helemaal niet.

begint dat gedreutel zat te worden met al die benamingen.

ze blijven maar gaan naar de ggd , gelukkig nu nog maar de helft.

Back to top button
106
0
We lezen graag je reactie!x