Homepagina » Chemtrails » Mysterieuze strepen in de lucht: Britten in de ban van chemtrails
Mysterieuze strepen in de lucht: Britten in de ban van chemtrails

Mysterieuze strepen in de lucht: Britten in de ban van chemtrails

Inwoners van het Verenigd Koninkrijk zijn in de ban van mysterieuze witte sporen in de lucht. Op de sociale media wordt er druk gediscussieerd over de strepen.

Volgens sommigen zijn de tientallen vreemde sporen in de lucht bewijs voor het bestaan van chemtrails, chemische stoffen die moedwillig door vliegtuigen in de atmosfeer zouden worden gebracht, met als doel het klimaat of de bevolking te beïnvloeden.

De sporen werden donderdag om 07.00 uur gezien boven het Engelse North Devon. Een fotograaf zei dat ‘er een heleboel waren te zien’. Op de pagina van de Facebookgroep Bideford Banter schreef Haz Cornick dat de hele dag chemtrails waren te zien. Warren Bruce was het met hem eens en zei dat de sporen ‘geo-engineering of chemtrails waren’.

Omvangrijk complot

Volgens Ann Ditton ging het om gewone vliegtuigstrepen of contrails. “Normaal. Vliegroutes van en naar Gatwick,” zei John Wilson.

Veel lezers van de Daily Post Wales claimden dat de foto’s bewijs zijn voor chemtrails. Het artikel dat de krant erover plaatste werd meer dan 400.000 keer aangeklikt. Sommigen geloven dat de sporen onderdeel zijn van een omvangrijk complot.

Geen enkel vliegtuig

In 1996 werd de Amerikaanse luchtmacht ervan beschuldigd mysterieuze substanties uit te sproeien over de bevolking vanuit vliegtuigen die vreemde sporen achterlieten. Volgens wetenschappers is hier geen bewijs voor.

Op dinsdagochtend waren tientallen sporen zichtbaar in de lucht boven North Wales, hoewel op websites als FlightRadar of PlaneFinder geen enkel vliegtuig in de buurt was te zien. Volgens de website Aviation Wales zijn de sporen achtergelaten door F15 Strike Eagles, die niet op dergelijke sites verschijnen.

[Daily Post, North Devon Journal, Mirror]


Vond je deze informatie goed? Deel het dan met je kennissen op Facebook
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

80 reacties

  1. Chemtrails is het domste wat ik meemaak. Jarenlang op vliegveld gewerkt en daar ging in elk vliegtuig mensen, koffers en brandstof. Nooit een tankwagen gezien die chemicalien kwam laden. Oh ja, daar waren ook geen tanks voor.
    Gisterenavond is er een UFO in mijn achtertuin geland… Niet doorvertellen he??

    17 likes
    • P zeker ben je dom of je bent een zion mol !
      Deze vliegtuigen vertrekken van geheime millitaire basissen ik weet dat omdat ik bij de Navo heb gediend ! Verder mensen als jullie tijdje terug goed hadden opgelet met de stakingen in Duitsland hadden jullie paar dagen een strakke lucht !
      ps, Ze vertrekken vanuit Duitsland meer kan ik niet zeggen ! Please wake up

      17 likes
      • Ik wilde een keertje niet reageren, maar ja, Vladi mistte me, dus dankzij VLadi toch nog even een reactie. Mensen zitten hier continue te klagen dat de mensen die er niet in geloven respectloos zijn en ondertussen zitten dezelfde gelovige iedereen af te z**ken die een andere mening heeft.

        Net als deze opmerkingen

        “Je bedoelt natuurlijk “Ik vind” en niet “Het is”. ”

        Er is niemand van de gelovige die roept “ik vind” en als iemand roept dat het niet bestaat moet hij opeens “ik vind”zeggen. ipv “het is”

        oftewel om nog even verder te quoten.

        “Kwalijke zaak als je het mij vraagt om zo een mening (foutief) te formuleren.”

        nog twee opmerkingen.

        “”P zeker ben je dom of je bent een zion mol !”

        “Een duidelijk voorbeeld van totale onwetendheid!”

        Er worden hier zo veel dingen geroepen die duiden op een gebrek aan kennis of simpelweg onwetendheid en daar heeft niemand het over (wss omdat iedereen het gelooft), echt ongelooflijk. Contrails worden vergeleken met adem, contrails kunnen maximaal 30 minuten blijven hangen, Agent Orange wordt vergeleken met wat er tegenwoordig in de lucht zou gebeuren.

        Wim Blok maakt gewoon een Valid point, waarom vlogen ze bij Agent Orange tientallen/paar honderd meter boven de grond en doen ze het tegenwoordig op 10 km hoogte? Waar denken jullie dat deze “chemicaliën” dan terecht komen?

        11 likes
        • Ze vlogen laag omdat het fast kill was.

          Geo-engineering is slowkill,zodat pharma grof geld verdiend.

          Het is geen algebra.

          fff

          4 likes
        • Wat een kul. Nee als je een mening deelt zeg je “ik vind” [punt]. En niet het is zo want ik vind dat. Rot lekker op met al die zaken die jij er nu weer aan probeert te koppelen. Die opmerking staat dan ook los van de overige inhoud waar ik dan ook verder niks over gezegd heb. Ik zie ook verder niemand anders zo strak een mening als feit formuleren zoals Wim Blok dat deed dus waar je dat vandaan haalt dat dat enkel zou gelden voor “non gelovige” zoals jij het noemt…

          En het uitmaken van een ander voor dom en andere persoonlijke aanvallen is ook echt niet enkel besteed aan één specifieke groep. Je doet het zelf ook met dit soort “character assassination” commentaar van jou.

          En natuurlijk weet niet iedereen het fijne ervan en worden er slechte vergelijkingen gemaakt. Maar er zijn ook meer dan genoeg mensen die wel de nodige expertise bezitten en ook tot de conclusie komen dat er iets niet klopt aan het strepenpatroon in de lucht vandaag de dag.

          Agent orange is vooral een voorbeeld van hoe er in het verleden ook al zonder pardon zeer schadelijke stoffen over mensen en het milieu uit uitgestrooid zijn. En is dus zeer zeker geen directe vergelijking met het chemtrail fenomeen van vandaag de dag.

          Dat zogenaamde valid point van Wim, nou niet echt. Het slaat nergens op tenminste hoe jij dat punt nu brengt. Wim heeft zo te zien een beperkte opvatting over wat er zoal onder chemicaliën valt en op die basis een laagvlieg argument maakt. Agent orange was een ontblader middel. Dat is bedoeld om zo snel mogelijk op bomen en planten terecht te komen dus dat ga je niet mijlen hoog uitstrooien en dan hopen dat het op de juiste plaatsen en voldoende geconcentreerd naar beneden dwarrelt. Bij chemtrail substanties tenminste uitgaande van substanties tegen opwarming vd aarde wil je juist dat die zo lang mogelijk door de lucht blijven dwarrelen en over een zo’n groot mogelijk gebied kunnen uitwaaien. En ter ondersteuning voor projecten als HAARP moet dat spul ook op een bepaalde hoogte zitten.

          3 likes
          • “Ik zie ook verder niemand anders zo strak een mening als feit formuleren zoals Wim Blok dat deed”

            hoeveel wil je dat ik er quote? Een aantal dan maar..

            Allemaal meningen gebracht als feit

            Nummer 1, moet dat niet zijn, ik denk dat ze
            “Ze hebben afgelopen week 4 dagen lang non-stop lopen sproeien.”

            Nummer 2
            “Ze beginnen meestal tegelijkertijd met strepen achterlaten overigens, zelden zie ik 1 solitaire chemtrail sproeier terwijl de rest niks achterlaat… ”

            Ook hier chemtrails gebracht als feit nummer 3
            “ow zo mooie blauwe lucht helemaal totaal verpest door honderden vliegtuig chemetrails strepen. ”

            “En het uitmaken van een ander voor dom en andere persoonlijke aanvallen is ook echt niet enkel besteed aan één specifieke groep.”

            Hier mee toon ik aan dat degene die ons juist beschuldigen van respectloos zijn, net zo, dan niet meer denigrerend zijn tegenover degene die deze theorie niet aanhangen.

            “En is dus zeer zeker geen directe vergelijking met het chemtrail fenomeen van vandaag de dag.”

            Geen reden om het aan te halen dus. Er is in de eerste wereldoorlog en in de oorlog in Irak in de jaren 80 ook mosterdgas gebruikt. Dat toont niet aan dat het ook in het dagelijkse leven gebeurt.. Het enige wat het aantoont is dat er mensen met een zieke geest op deze aardbol rondlopen.

            “Dat zogenaamde valid point van Wim, nou niet echt.”

            Zolang de vergelijking met Agent Orange gemaakt blijft worden is het een heel Valid point.

            “Bij chemtrail substanties tenminste uitgaande van substanties tegen opwarming vd aarde wil je juist dat die zo lang mogelijk door de lucht blijven dwarrelen en over een zo’n groot mogelijk gebied kunnen uitwaaien. ”

            Van uitgaande welke chemtrail theorie je geloofd/aanhangt. Er circuleren er tientallen rond via de alternatieve media.

            8 likes
      • Waar denk je dat ik gewerkt heb?? Jullie sporen echt niet. Waarom wel strepen op grote hoogte en niet op lage hoogte. Nooit natuurkunde gehad op school??

        9 likes
      • Ze stijgen op vanaf Gelsenkirchen Duitsland net over de grens.
        Hoe komt iemand er nu op om te denken dat dit passagiersvliegtuigen zijn.
        Maar het einde is in zicht.
        De nieuwste conspiracy theorie luidt zo: Obama is afgetreden en de cabal is tijdens het corresponds dinner al gearresteerd. Kissinger is dood. De dollar is niets meer waard.
        We krijgen snel een nieuwe munt.
        Zo, en nu gauw weer Idols kijken.

        2 likes
    • Een duidelijk voorbeeld van totale onwetendheid! Ene je verhaal over die ufo vind ik het meest geloofwaardig!

      17 likes
    • Wellicht een standaard additief in de kerosine?

      9 likes
  2. Goed. Nog een keer dan. Contrails ontstaan doordat de waterdamp die vrijkomt bij de verbranding van kerosine bij temperaturen onder ca -40 C vrijwel onmiddellijk bevriest tot ijskristallen (geen druppeltjes, de vergelijking met uitgeademde lucht gaat dan ook helemaal mank). Wanneer de omringende luchtlaag niet te veel waterdamp bevat zullen deze ijskristallen na korte tijd weer sublimeren en blijft de contrail kort. Maar wanneer de luchtlaag oververzadigd is met waterdamp ten opzichte van ijs dan werken deze ijskristallen als bevriezingskern en groeien ze verder aan. De vliegtuigwolk zal zich dan uitbreiden en lang blijven hangen, vergelijkbaar met natuurlijke cirrusbewolking – die in min of meer dezelfde omstandigheden kan vormen en door vliegtuigwolken vaak getriggerd wordt. Zie bijv de uitleg van Kees Floor: http://www.keesfloor.nl/elmar2/14_cotra.htm. Dit is al meer dan 60 jaar geleden beschreven door Appleman (1953) en na hem zijn er nog tientallen publicaties hierover verschenen. Het is dus een goed begerepen natuurkundig verschijnsel, waar geen chemicaliën voor nodig zijn.
    “Verdachte” patronen, verschillende contrails bij verschillende vliegtuigen etc. hebben ook allemaal een even simpele verklaring.

    10 likes
    • Volgens Willem Felderhof, KLM piloot nog niet zo lang met pensioen en dus ruim meer dan 10.000 vluchturen op z’n naam kaart aan dat op de eerste plaats motoren gebruikt worden die juist ontworpen zijn zodat contrail vorming nauwelijks kan voorkomen. Daarnaast heb je zeer specifieke en zeldzame condities nodig waarbij een persisterende contrail kan ontstaan namelijk moet je meer dan 30.000 voet hoog vliegen, is er een temperatuur lager dan -40°C nodig en een hoge luchtvochtigheid van 60-70%.

      En die even simpele verklaringen van jou, zoals “contrails” die zich bij de vleugels vormen terwijl de motoren achter op het toestel zitten om maar eens iets te noemen wat sky-watchers geobserveerd hebben.

      Wat ik ook recent tegen kwam is een stuk uit een Discovery uitzending uit de tijd dat chemtrail activiteiten nog niet zo sterk in de doofpot gestopt werd.
      https://www.youtube.com/watch?v=yZFNJplylns&feature=youtu.be&t=4m7s

      Hier wordt onder andere gesproken over de vorming van contrails boven buitengebieden verwijderd van navigatie bakens en verwijderd van gangbare vluchtroutes. Ofwel op plaatsen waar nauwelijks luchtverkeer zag je in die periode plots een strepentekening in de lucht alsof je je in de buurt van een vluchthaven zou bevinden. Tevens wordt ook de in die tijd inconsistente aard aangehaald met tussenpozen van maanden. Dat soort zaken kun je niet ff simpelweg verklaren met dat het een kwestie is van atmosferische toestand of er wel of geen “contrails” gevormd worden.

      2 likes
      • Mevrouw Stemband

        “op de eerste plaats motoren gebruikt worden die juist ontworpen zijn zodat contrail vorming nauwelijks kan voorkomen. ”

        Dan is het maar goed dat de beste man piloot en geen ontwerper van vliegtuigmotoren is geworden, want dit is je reinste kolder. Motoren worden ontworpen met in het algemeen een zo hoog mogelijke efficiëntie. De huidige generatie vliegtuigmotoren produceren daardoor juist meer contrails dan oudere modellen. Naast het enorm toegenomen en veranderde vliegverkeer verklaart dit dan ook voor een groot deel de toename van het aantal contrails.

        7 likes
        • Als jij dat zegt…
          http://globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=6859&an=317#.ViqfWthdGAJ

          Misschien moet je je ook niet op bijzaken richten zoals een opmerking over engine design. Wat ik nog het meest zwakke vind van lui die ervan overtuigd zijn dat er echt niks anders aan de gang kan zijn dan normale contrail formatie. Dat ze bodem, regen, sneeuw analyses ed zeer valide constateringen van de hand doen als meetfoutjes, comma foutjes ed ook al worden de metingen door doorgewinterde mensen gedaan uit beroepsgroepen waar dit soort metingen aan de orde vd dag zijn maar nu steeds hoger waarden vinden van met name aluminium. Roy ook ontleed m’n reactie maar slaat voor het gemak bepaalde zaken over want ja daar is niet ff makkelijk een passende smoes voor te verzinnen.

          https://www.youtube.com/watch?v=FeTaejpg18g

          1 likes
          • “Roy slaat voor het gemak bepaalde zaken over want ja daar is niet ff makkelijk een passende smoes voor te verzinnen.”

            Als je ergens een antwoord op wilt hebben moet je er een vraagteken bij zetten. Ik stel continu vragen en krijg nooit antwoord, ben ik ondertussen wel gewend aan geraakt. Maar je hebt gelijk het heeft ook helemaal geen zin om te wijzen op de fouten in onderzoeken, de meeste van jullie zijn toch al overtuigd van het feit dat het gebeurt. Het is al erg genoeg dat er op deze fouten gewezen moet worden, aangezien jullie het zelf niet zien.

            8 likes
        • Dat klopt. Iedere vliegtuigmotor heeft een zgn contrailfactor. Moderne motoren hebben meestal een contrailfactor van 0,39, waar die bij oudere motoren in de buurt van de 0,34 ligt. Dat verklaart voor een klein deel waardoor je tegenwoordig meer contrails ziet dan vroeger en ook dat soms het ene vliegtuig wel en het andere geen of minder contrail laat zien.

          7 likes
        • Ik sluit hiermee de discussie. Het leidt tot niets. Het is een vechtpartij geworden en daar wil ik niet aan meedoen.
          Gegroet.

          0 likes
      • “Daarnaast heb je zeer specifieke en zeldzame condities nodig”

        Kijk nou eens op die site waar Henk de link van plaatste, zo zeldzaam zijn die condities niet. Waar ik woon was vanmiddag om 1400 op vlieghoogte de luchtvochtigheid 74% en de temperatuur -55.7.

        http://earth.nullschool.net/

        “En die even simpele verklaringen van jou, zoals “contrails” die zich bij de vleugels vormen terwijl de motoren achter op het toestel zitten om maar eens iets te noemen wat sky-watchers geobserveerd hebben.”

        Zijn daar beelden van? Klinkt als zogturbulentie.

        9 likes
        • Wat moet ik met die site? Leuke simulatie geen idee hoe ze aan de gegevens komen waar de data precies vandaan komt dus of die überhaupt betrouwbaar is? Niet iets wat je zelf even na kunt gaan en als er ergens mee geknoeid wordt is het wel met weer data. Daarnaast zie ik geen optie om hoogte in te stellen. Dat kan alleen erg onnauwkeurig op basis van luchtdruk. Volgens dit tabelletje zit er bijna 15000 voet verschil tussen 250 en 500 hPa.
          http://www.engineeringtoolbox.com/air-altitude-pressure-d_462.html

          Als ik dan maar 250 hPa instel want 500 is veel te laag is het de kans dat er in droge lucht wordt gevlogen toch een stuk groter dan dat er in voldoende vochtige lucht wordt gevlogen. De temperatuur komt ook nog geregeld niet laag genoeg als ik random wat ijkpunten aanklik. Dit is tevens ook nog erg globaal. Dus vrij kort door de bocht om iemand met jarenlange ervaring ter plekke en zo dus een prima beeld kan opbouwen hoe gangbaar het is of de juiste condities voorkomen then and there niet serieus te nemen.

          Zogturbulentie blijft al helemaal niet lang hangen. Of er beelden van zijn, vast wel maar die ga ik niet voor je opzoeken je mag gewoon je eigen huiswerk doen.

          2 likes
          • “Leuke simulatie geen idee hoe ze aan de gegevens komen”

            Bron staat er bij.

            “Niet iets wat je zelf even na kunt gaan en als er ergens mee geknoeid wordt is het wel met weer data.”

            Lekker makkelijk weer.

            “Dat kan alleen erg onnauwkeurig op basis van luchtdruk.”

            250hpa is ongeveer 11km hoogte. De gemiddelde vlieghoogte is tussen 10 en 12 km. dus met 250hpa zit je aardig goed. Oftewel is niet heel onnauwkeurig.

            Waar ik woon is het op die hoogte -54 graden met een luchtvochtigheid van 88%.

            De gemiddelde temperatuur op 300 hpa (ongeveer 10km) is -45 graden

            https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/500-hpa-en-850-hpa-vlak

            “De temperatuur komt ook nog geregeld niet laag genoeg als ik random wat ijkpunten aanklik.”

            Vraag ik me toch echt af waar jij je ijkpunten aanklikt.

            “Dus vrij kort door de bocht om iemand met jarenlange ervaring ter plekke en zo dus een prima beeld kan opbouwen hoe gangbaar het is of de juiste condities voorkomen then and there niet serieus te nemen.”

            Ik ben ook wel benieuwd waar deze meneer dat roept en hoe weerkundige daar op reageren.

            “vast wel maar die ga ik niet voor je opzoeken ”

            Wat een verrassing.

            6 likes
      • Contrails aan de vleugel(tips) zijn aerodynamische contrails, die ontstaan door de plotselinge drukval in de lucht direct achter de vleugel. Hierdoor daalt de temperatuur ook abrupt en ontstaat condensatie, en onder de juiste omstandigheden ook weer een groeiende vliegtuigstreep. In e volgende link wordt dit nader uitgelegd (beetje technisch, maar wel volledig): http://contrailscience.com/files/Gierens_Aerodynamic_poster_060625.pdf

        7 likes
    • Mevrouw Stemband

      Inderdaad, het is hetzelfde om te beweren dat wolken niet langer dan een half uurtje kunnen bestaan.
      Ik vraag me dan ook daadwerkelijk af of iemand die hier in chemtrails gelooft mij dat zou kunnen uitleggen….

      5 likes
    • slaap lekker

      1 likes
  3. Wanneer was er voor het laatst strak blauwe luchten? Vanochtend naar buiten getuurd en wederom een lucht vergeven met “hoge sluierbewolking”. We hebben nu een hoog druk gebied en een wind uit het oosten, de luchten moeten nu strak blauw zijn, zie satellietbeelden buienradar, er hoort geen wolkje aan de hemel te staan, nou vergeet het maar het is een grote dunne witte waas.

    41 likes
    • De laatste keer dat ik nog een mooie blauwe strakke lucht heb gezien, was ten tijde van die IJslandse vulkaan uitbarstingen en een paar weken terug als hier Belgocontrol aan het staken waren.

      10 likes
    • Ik heb de laatste jaren dit gebeuren in de lucht gevolgd en het is alleen maar toegenomen.
      Heb hier over met het Knmi gemaild en werd naar een site doorgewezen,die niet verder Kwan Dan wolkenformaties en vliegtuigstrepen.,condenstrails dus.
      Het antwoord hierop,zoals ik trouwens al vermoedde,,nietszegggend, was voor mij zeer onbevredigend.

      7 likes
    • Eergisteren en gisteren nog een strakke blauwe lucht, vandaag wel wat witte strepen en wat veren, verder blauw.

      6 likes
  4. Piloten hebben toch ook famillie? Waarom zouden ze dan opzettelijk mensen willen vergiftigen met het sproeien van chemicalien?
    En dan komen ook nog de torenhoge kosten meekijken die zo’n ongelofelijk grote operatie met zich mee brengt.
    Want dit gebeurt wereldwijd op zo’n frequente manier dat het volslagen idiote bedragen zou betekenen om dit allemaal te bekostigen.
    Maar via apps zoals flightradar24 zijn de vliegtuigen die verantwoordelijk zijn niet zichtbaar en dus moet het haast wel om militaire toestellen gaan…. Vreemd dus…. Vragen vragen vragen….

    8 likes
  5. Nederland loopt nog een beetje achter met dit onderwerp! Grote sommen geld wordt gegeven aan de media om hierover te zwijgen. Zoek maar eens op The Koch brothers.

    Sky Criminals, Chuck Norris Speaks Out On Climate Engineering
    http://www.geoengineeringwatch.org/sky-criminals-chuck-norris-speaks-out-on-climate-engineering/

    En Dane Wiginton is niet de enige die het aan de kaak stelt.

    Zoek maar eens op chemtrail plaatjes dan vergaat je de lol om hier schamper over te doen.

    Luister maar eens niet meer wat de msm vertelt maar ga zelf eens op onderzoek uit. We worden massaal vergiftigd!

    16 likes
    • Chuck Norris dacht dat “aerosol spraying vaccines” ging over het vanuit vliegtuigen sproeien van vaccins, terwijl dat ging over het via een mondkapje inademen van vaccins.
      Chemtrail plaatjes geven mij alleen vliegtuigwolken te zien, die dan chemtrails genoemd worden.
      “Op onderzoek gaan’ betekent wsl de websites van dane wiggington e.d. en films als what on earth… why on earth… etc. bekijken en klakkeloos geloven wat daar allemaal beweerd wordt.
      ik heb ze gezien en ik ben daarna ECHT op onderzoek gegaan. Als ik vliegtuigwolken zie, dan kijk ik op flightradar24 en zie dat het vrijwel altijd lijntoestellen zijn met passagiers van allerlei landen en vliegmaatschappijen. Kijk ik op earth.nullschool.net dan zie ik dat de temperatuur en relatieve vochtigheid op 250 hPa (ongeveer de vlieghoogte) in dat geval inderdaad de omstandigheden van persisterende contrails zijn. En dat weet ik weer door op google scholar te zoeken naar wetenschappelijke publicaties waarin onderzoek wordt gedaan naar contrails; waaruit ik de conclusie trek dat er niets vreemds aan de hand is. Als ik iemand hoor beweren dat er te veel aluminium wordt gevonden in regenwater, dan laat ik het daar niet bij, maar dan kijk ik op de rain water samples van chemtrailsprojectUK en zie dat er nergens meer dan 100microgram/L is gemeten (op de meeste plaatsen onder de detectielimiet) terwijl ik ook onderzoek wat normale waardes zijn en waarom (aluminium vormt ca 8% van de bodem en komt dus ook in niet geringe hoeveelheid in stof in de lucht voor en regent dus ook weer mee naar beneden). Als iemand beweert dat een contrailpatroon “verdacht” is dan vraag ik mij af hoe dat verklaard kan worden en dan ontdek ik op contrailscience.com dat het een heel eenvoudige verklaring heeft.
      Chemtrailgelovers doen vaak alsof zij de enigen zijn die zich geïnformeerd hebben en dat de rest wakker geschud moet worden. Volgens mij is het eerder andersom: ga eens echt op onderzoek uit en ontdek dat deze keizer helemaal geen kleren aan heeft!

      12 likes
      • Chemtrails are COAL ASH
        https://www.youtube.com/watch?v=F6r0GqbH9Os

        Vliegas is een residu van de kerncentrales! Fabrieken moeten die troep opvangen voor het milieu en vervolgens wordt het opgehaald om wereldwijd over onze hoofden gestrooid te worden.

        Wel eens met een piloot hierover gesproken? Ik wel. Mijn buurman vliegt al meer dan 25 jaar die grote Boeings 777 en die weet wel wat er gebeurt.

        Mij maken ze niet meer wijs dat er niets aan de hand is. Ik weet na jaren onderzoek precies hoe de wereld draait en welke “dezichzelfbovenonsgestelden” de scepter zwaaien. Maar de wereld is aan het veranderen en mensen worden zich massaal bewust wat zich op deze aarde afspeelt.

        Ik luister graag naar mensen die echt kennis van zaken hebben en niet naar slapende volgzame msm schapen.

        Trouwens ook in de msm wordt er af en toe iemand zich bewust van de leugens die ze moeten vertellen en waar ze dik voor betaald worden.

        4 likes
  6. Met dit lekkere weer zie ije de strepen ook weer opdagen tegen het einde van de middag. Opvallend, want de vliegtuigen die nu overvliegen laten niks achter.
    Ze beginnen meestal tegelijkertijd met strepen achterlaten overigens, zelden zie ik 1 solitaire chemtrail sproeier terwijl de rest niks achterlaat…

    9 likes
  7. De britten lopen flink voorop met deze buzz op de sociale media. En al had dit al zo’n 10 jaar eerder gekund, hier moet een dergelijke deining zelfs nog eerst maar eens ontstaan! De massa vindt het uiterst gewoon ‘want vliegtuigen laten toch altijd een spoor achter?’.

    22 likes
  8. “What in the World are They Spraying” is een verhelderende documentaire die iedereen eens zou moeten bekijken:
    https://www.youtube.com/watch?v=xFQ2_0QNiks

    Een versie in mindere kwaliteit, maar met Nederlandse ondertitels:
    https://www.youtube.com/watch?v=LeVK1gwjUhE

    Waarom wordt dit gedaan? Kijk naar “Why in the World are They Spraying”:
    https://www.youtube.com/watch?v=mEfJO0-cTis

    21 likes
  9. Het is één grote farce en flauwekul die verdachtmakingen omtrent die zogenaamde chemtrails. Als vliegtuigen laag vliegen zie ik geen sporen, trouwens dat zou meer effect scoren als er chemicaliën in zouden zitten. Het zal wel door de hoogte komen daar is de luchtgestelheid anders dan in lagere luchtlagen en dan zie pas trails.

    13 likes
    • Je bedoelt natuurlijk “Ik vind” en niet “Het is”.

      Kwalijke zaak als je het mij vraagt om zo een mening (foutief) te formuleren.

      5 likes
  10. Ze hebben afgelopen week 4 dagen lang non-stop lopen sproeien. Zitten ze ook je dag te verpesten dat de lucht niet meer blauw is, en kunstmatige wolken deels de zonlicht blokkeren. Tijdens de lente/zomer periodes komt het voor de psychopaten het beste uit om te gaan sproeien.

    12 likes
  11. Ik geloof dat sommige het verschil tussen chem- en condensspoor niet weten. Kerosine is een koolwaterstof verbinding. Bij verbranding ontstaat er dus een hele hoop water en kooldioxide
    (CO2) Hoog in de lucht waar het vriest zal het water snel condenseren bevriezen en opgenomen worden in de relatief koude droge lucht. Deze condensstrepen zijn na korte tijd, (een paar minuten) verdwenen. Worden er echter olieachtige afvalstoffen van bedrijven of andere zaken aan de kerosine toegevoegd kan verbranden ze ook maar ontstaan er de gekste en gevaarlijkste verbindingen. Deze sporen verdampen niet, waaien gewoon uit elkaar en blijven vaak uren lang zichtbaar afhankelijk van de luchtsnelheid op die hoogte

    4 likes
  12. Voor de gene die meer over chemtrails wil weten is hier de echte informatie!

    Ad Van Rooij: Europees erkend safety manager
    https://sites.google.com/site/nocancerfoundationnl/europees-erkend-safety-manager

    https://www.youtube.com/watch?v=yBNBGl8akx4

    https://www.youtube.com/watch?v=dAaEs2Qfk3I

    Willem Felderhof (ex piloot) vecht samen met Dane Wigington tegen chemtrails.

    Klokkenluider Ad van Rooij voert, samen met het NCF (No Cancer Foundation Whistleblowers), strijd tegen de Nederlandse overheid in verband met de massale vergiftiging van de bevolking. Getruct door een zogeheten collusie tussen (lokale) overheden en commerciële bedrijven.
    ….
    … Nederlandse houtimpregneerbedrijven persen hout vol met ….
    intussen geheel Nederland vergiftigd met enorme hoeveelheden uiterst kankerverwekkend “arseenzuur” en “chroomtrioxide”. Per jaar wordt er 10 maal de dodelijke dosis arseen per Nederlander over Nederland uitgespreid”.

    Er gebeurt nog veel meer dat we niet weten. Mensen wordt wakker!!!

    Zoek zelf eens verder.

    5 likes
  13. In de ideaalste omstandigheden houd een contrail zich 20 min tot 30 min.
    Do i need to say more!!!

    4 likes
    • Wat een flauwekul, contrails, de naam zegt het al, zijn condenssporen, net als in de winter als het koud is adem je ook warme lucht uit wat zich vormt tot condens, dan zou een “ademspoor” volgens jou dus ook wel een half uur kunnen blijven hangen, doe je research in plaats van hier nutteloze opmerkingen te spuien…….

      7 likes
  14. zo’n 20 jaar geleden was dit nauwelijks aan de orde, vieze vensterbanken, horren, tuinmeubels, auto die net gewassen is en het is echt geen Sahara storm.
    Van vroeg tot laat wordt er gesproeid. Je ziet vliegtuigen hoog en laag vliegen zonder sporen en tegelijkertijd dezelfde hoogtes met lang aanhoudende sporen die helemaal uitwaaieren, zogenaamde cirrus bewolking volgens het NOS journaal,
    Er zijn minimaal altijd 4 vliegtuigen tegelijk aan het sproeien die ook nog eens in rare bochten vliegen en spinnewebben maken in de lucht.
    Bah en nog eens bah.
    Hoe zou het toch komen, langdurige griepverschijnselen, COPD, hooikoorts, enz.
    Ik weet het antwoord wel.
    Het grootste deel van de bevolking is ziende blind en zitten alleen naar beneden te staren op hun mobiel en kijken nooit omhoog, laat staan nadenken over wat er boven hun hoofden gebeurt.

    4 likes
    • Exact Fleur,

      Ik zie ook verschillende vliegtuigen op dezelfde hoogte waarvan de één wel langdurige en uitwaaiende sporen achterlaat en andere juist niet.
      Hoe zit dat dan?
      Iemand hier een zinnig antwoord op?

      0 likes
      • Zijn meer verklaringen voor, de meest logische verklaring is dat deze vliegtuigen niet op dezelfde hoogte vliegen. Wat franss ook al zegt, het is onmogelijk om met het blote oogte zien of deze vliegtuigen exact op de zelfde hoogte vliegen. Er was hier iemand die beweerde dat hij het wel kon zien, maar geloof me, dat is echt onmogelijk.

        Een klein verschil in hoogte kan al het verschil maken tussen contrails die uitwaaieren en contrails die snel oplossen. Als je het wilt controleren kan je deze vliegtuigen opzoeken op fLightradar24.com, daar kan je zien op welke hoogte beide vliegtuigen vliegen.

        5 likes
      • Het zinnige antwoord daarop is hierboven allang gegeven. Vliegen ze echt exact op de zelfde hoogte of schat je het op het blote oog?
        Hebben ze dezelfde motoren op dezelfde snelheid?

        2 likes
  15. Schijnbaar verdienen deze luchtvaart maatschappij en er nog een behoorlijke duit mee op verzoek vd de NWO Wel?

    7 likes
  16. mensen het heeft niet zozeer met de hoogte te maken. Contrails die lost op of verdwijnt maar Chemtrails die verspreid in de breedte en blijft als een deken hangen. Vandaag heb eigenlijk niet veel gezien. Maar je moet smorgens als er geen bewolking is voorspeld naar de opkomende zon kijken. Wij worden met alles voor de gek gehouden. De elite wil naar 500 miljoen mensen. Ze zijn nu bezig Europa te destabiliseren want de vluchtelingen uit Syrië wordt gecoördineerd. Men wil onze soevereiniteit. Ik kan zo doorgaan wij moeten wakker worden. Maro Dragi druk elke maand op een knop en heeft 85 miljard om bedrijfs obligatie te kopen. Ja, hij koopt bedrijven op. Straks is alles van de ECB. Neen, niemand weet van wie de centrale banken zijn. En nog die , ik gereageerd op een artikel van de telegraaf en het ging over Erdogan en post was ” mensen Erdogan voert alleen de agenda van de elite mbt de nieuwe wereld orde” dit niet geplaatst door de mainstream media. Hoezo vrijheid van meningsuiting. Ik heb nog meer voorbeelden. Maar ik ben van plan om posters te plakken met de tekst ” STOP de CHEMTRAILS “

    2 likes
    • “mensen het heeft niet zozeer met de hoogte te maken. Contrails die lost op of verdwijnt maar Chemtrails die verspreid in de breedte en blijft als een deken hangen”

      ik zou me iets meer in Meteorologie verdiepen, mits je wilt begrijpen wat er in de lucht gebeurt. Jouw bewering is namelijk totaal onjuist. Dit bedoel ik helemaal niet lullig, maar ga eens naar de bibliotheek en huur eens wat boeken over desbetreffende onderwerp..

      5 likes
  17. oh ja voor ik het vegeet zoek maares op agent orange Vietnam 😉 wim blok , en de heer p

    2 likes
    • De inzet van agent orange geeft iig duidelijk aan dat zoiets als “oh, maar dat zouden ze echt nooit doen” niet bestaat. En dat een een belangrijke op ‘wakker word gebied’ om te beseffen.

      3 likes
    • Dat laatste plaatje dat in de diashow voorbij komt is wel een goede. Als het enkel contrails zou betreffen zou je toch een duidelijk patroon van en naar vliegvelden verwachten. Maar nee alleen vliegtuigen die niet in NL landen of opstijgen laten blijkbaar die strepen achter.

      2 likes
  18. volgens roy en henk plasterk kunnen we hier om grinniken en kunnen we gewoon doorslapen,chemtrails zijn gewone contrails,ookal worden deze onder de wolken gespoten,gewoon doorlopen en niets aan de hand volgens roy en henk opstelten.

    het was niets,is niets en zal nooit iets worden.

    ( sarc. off )

    fff

    4 likes
  19. hier ook een paar dagen geleden , het ow zo mooie blauwe lucht helemaal totaal verpest door honderden vliegtuig chemetrails strepen ! echt schandalig!!! en plots zie je ze weer, en soms zie je die gif strepen nooit en plots hebben alle vliegtuigen die je voorbij ziet komen chemetrails !! echt raar!

    3 likes
  20. Slaap je nog of doe je aan disinformation?

    2 likes
  21. Hey Cisco
    Jou ademspoor blijft bij min 50 graden ook 30 min zichtbaar.Zo koud is het daarboven..Over commentaar geven gesproken…….

    2 likes
  22. https://www.facebook.com/ChemtrailsNederland staan wel wat afbeeldingen op waarvan ik denk dat is gewoon sick

    1 likes
  23. Gewoon een ‘vliegtuigroute’, juist ja, van a naar b . Chemisch he!

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Kijken: Indiase nieuwszender suggereert dat vermist legervliegtuig is meegenomen door aliens

Kijken: Indiase nieuwszender suggereert dat vermist legervliegtuig is meegenomen door aliens

Een Indiaas tv-kanaal is onder vuur komen ...

MH17 kan ook naar beneden zijn gehaald door Oekraïne. Aanstaand senator doet opzienbarende uitspraken

MH17 kan ook naar beneden zijn gehaald door Oekraïne. Aanstaand senator doet opzienbarende uitspraken

Tijdens het verkiezingsdebat tussen Thierry Baudet en ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.