Homepagina » Paranormaal » Reïncarnatie? 6 beroemdheden die opvallend veel op historische figuren lijken
Reïncarnatie? 6 beroemdheden die opvallend veel op historische figuren lijken

Reïncarnatie? 6 beroemdheden die opvallend veel op historische figuren lijken

Reïncarnatie is een hot item. Er is steeds vaker aandacht voor kinderen die zeggen herinneringen te hebben aan een vorig leven. De Universiteit van Virginia heeft een heel onderzoeksinstituut dat zich richt op onder meer reïncarnatie; de Division of Perceptual Studies.

Er duiken geregeld foto’s op van beroemdheden die opvallend veel lijken op historische figuren. Hierboven is aan de linkerkant van de foto Enzo Ferrari, de oprichter van Ferrari, te zien. Hij stierf in 1988. Rechts zien we voetballer Mesut Özil, hij werd in 1988 geboren.

Reïncarnatie? 6 beroemdheden die opvallend veel op historische figuren lijken

Op bovenstaande foto staat links Paul Mounet (1847-1922), een arts en acteur uit Frankrijk. Hij werkte mee aan het toneelstuk Hamlet van Shakespeare. Geschilderd door Louis-Maurice Boutet de Monvel. Rechts is acteur Keanu Reeves te zien. Speelde Reeves in een vorig leven in Hamlet?

Reïncarnatie? 6 beroemdheden die opvallend veel op historische figuren lijken

Links: Filips IV van Spanje, zeventiende eeuw. Het schilderij is gemaakt door Diego Velázquez. Rechts: Mark Zuckerberg van Facebook.

Reïncarnatie? 6 beroemdheden die opvallend veel op historische figuren lijken

Links: actrice Dorothy Dandridge in de trailer van de film ‘The Decks Ran Red’ (1958). Rechts: actrice Halle Berry.

Reïncarnatie? 6 beroemdheden die opvallend veel op historische figuren lijken

Links: een zelfportret van de Schotse schilder David Wilkie (1804). Rechts: acteur Rupert Grint van de films over Harry Potter.

Reïncarnatie? 6 beroemdheden die opvallend veel op historische figuren lijken

Links: Paul Revere, held uit de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog (1735-1818). Rechts: acteur Jack Black.

9-3-2014 bron: Epoch Times



Vond je deze info belangrijk? Denk er dan aan het op je social media te delen
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

40 reacties

  1. Als je er in het dagelijk leven op let, herken je bepaalde type mensen, die uiterlijk en qua karakter op elkaar lijken…

    2 likes
  2. Dorothy Dandridge…
    Vind ik totaal echt niet op die Halle Barry lijken hoor, Dorothy Dandridge lijkt veel meer op Janet Jackson!

    2 likes
  3. [quote name=”T.R.Hunter”]Je reïncarneert met je spirit en die heeft geen gezicht alleen kan je astral body in de volgende dimensie nog een gezicht vorm aannemen van je laatste leven. Geest is geest en heeft geen vorm en is puur de essentie van alle je vorige levens maar niet hoe je eruit zag althans lijkt me niet waarschijnlijk noch useful. Dat iemand nu er uit kan zien als iemand die vroeger leefde is gewoon toeval.[/quote]
    je gelooft in geesten maar in God niet gelooft,tja ik vind het wel interessant!!

    2 likes
  4. Philips IV klopt niet. Hij is opnieuw ge-incarneerd in Willem Alexander.

    Beatrix is een incarnatie van Lenin, Juliana van Prins Alexander(1851 – 1884), Wim Kok van Willem van Oranje (1533 1584).

    2 likes
  5. Ja, inderdaad doe die foto’s maar weg en vermijd dit soort speculaties. Er zijn honderden mensen die op elkaar lijken en als je gelijkenissen zoekt, zul je ze altijd wel vinden. We dragen zelf ook veel uiterljke kenmerken vanuit onze vorige reïncarnaties. Maar “so what”: wij als eindproduct van die eonen lange reeks moeten het in het hier & nu doen. Op zoek naar je voorgangers heeft dus geen enkele zin.

    2 likes
  6. Tik in op Google “look a like” en je ziet genoeg personen in dit leven die op elkaar lijken.

    Heeft niets met reïncarnatie te maken, je ziel heeft geen uiterlijk of geslacht.

    2 likes
  7. Je uiterlijk wordt nagenoeg geheel bepaald door je genen, niet door de ziel in je lichaam. Kijk maar eens naar eeneiïge tweelingen die toch altijd twee verschillende zielen hebben.
    Voor reïncarnatie zijn er heel andere bewijzen. Mijn vrouw kan zich zeer vele vorige levens herinneren, soms tot in de kleinste details. We hebben al veel van haar verhalen achteraf kunnen verifiëren door de plekken te bezoeken waar ze in vorige levens al geweest is. Uit de verhalen van mijn vrouw blijkt ook dat dezelfde zielen elkaar in verschillende levens vaak opnieuw tegen komen. Zo heb ik mijn vrouw horen praten met een oude bekende van 200 jaar geleden, die toevallig ook zijn vorige leven nog zeer goed kan herinneren. De kleinste details kunnen ze zich beide nog herinneren, en ze praten er over alsof het gisteren gebeurd is. Wat ook te zien is, dat is dat er een bepaalde ontwikkeling zit in de opeenvolging van verschillende levens. Na alles wat ik van mijn vrouw gehoord heb over al haar vorige levens, bestaat er bij mij geen enkele twijfel meer over de realiteit van reïncarnatie.

    1 likes
  8. Je reïncarneert met je spirit en die heeft geen gezicht alleen kan je astral body in de volgende dimensie nog een gezicht vorm aannemen van je laatste leven. Geest is geest en heeft geen vorm en is puur de essentie van alle je vorige levens maar niet hoe je eruit zag althans lijkt me niet waarschijnlijk noch useful. Dat iemand nu er uit kan zien als iemand die vroeger leefde is gewoon toeval.

    0 likes
  9. Reincarnatie, en twee personen die op elkaar lijken zijn toch twee totaal verschillende dingen

    0 likes
  10. Volgens Alice Bailey (de esoterische traditie of theosofie van Djwahl Kuhl via Alice Bailey), creëert de ziel het lichaam op basis van i) de ‘permanente atomen’ (= wat van de mens blijft bestaan na de dood = ook de gecumuleerde ervaring uit vorige levens, zodat er eventueel wel een gelijkenis zou kunnen zijn met het uiterlijk van vorige levens, maar natuurlijk zal er, zelfs dan, altijd een geleidelijke evolutie en verandering zijn) en ii) wat het plan en/of doel is in het nieuwe leven (en keuze van de ouders hoort daar ook bij). Zou het dus kunnen dat er soms radicale veranderingen zijn, ook qua uiterlijk? Waarschijnlijk wel, maar, aangezien de ziel steeds uit hetzelfde – weliswaar evoluerende – vaatje tapt (de zogenaamde ‘permanente atomen’ die weldegelijk bij het individu horen), ben ik het met jullie wel eens dat er ook perioden van verschillende levens zouden kunnen zijn waarbij de gereïncarneerde persoon zou kunnen lijken op zijn vorige incarnaties. Het zou dus wel kunnen, maar zal zeker niet alijd zo zijn. Dat is wat ik denk. De vraag blijft natuurlijk in hoeveel procent van de gevallen men enigzins op zijn/haar vorige incarnatie lijkt, en in hoeveel procent van de gevallen dat (al dan niet helemaal) niet is? Ik zou het niet kunnen zeggen… 😉

    0 likes
  11. Mijn ouders hebben ene keer zich rotgeschrokken toen ze mijn dubbelgangster bijna omver reden. Heel toevalig had ze de zelfde als als ik ook nog eens aan. Nee ik leef niet op twee plaatsen. Ik neem aan dat over een tijdje wel weer iemand geboren word die op mij zel lijken. Zoals ik sprekend ook op mijn oma lijk en nee ik ben niet haar.

    0 likes
  12. Er is geen enkel hard bewijs voor reincarnatie in de zin dat we een ziel hebben die doorleeft na de dood en zich weer in een nieuw lichaam nestelt. Herinneringen aan een vorig leven kunnen namelijk ook verkregen zijn en hoeven niet noodzakelijkerwijs uit dezelfde bron te komen. ja, uiteindelijk komt natuurlijk alles uit dezelfde bron, maar voor het begripsgemak even zo verwoord.

    0 likes
  13. Reïncarnatie ok, ik heb een tijd in duitsland gewoond waar de mensen mij aanspraken alsof ik iemand anders was, het bleek dat ik daar een dubbelganger die heel erg op mij leek, was wel frappant om eigenlijk “jezelf” te zien.
    We konden er natuurlijk wel om lachen..
    Ik denk dat er meer mensen op deze wereld rondlopen die veel op elkaar lijken, dit heeft dus niet direct iets met reïncarnatie te maken denk ik zo..

    0 likes
  14. omdat ik van kindsaf aan me niet lekker in mijn vel zat (lang verhaal kort te maken) besloot ik vele jaren later een regressie te ondergaan. Met een schok kwam ik erachter dat ik de incarnatie was van Herman wilhelm Göring. Dit wetende verklaart 99% mijn problemen van toen. Ben vorig jaar voor het eerst naar één van de vernietigingskampen geweest en heel emotioneel terug gekomen. Ik weet wie ik nu ben en wie ik toen was. Ik probeer er nu mee te leven en er het beste van te maken.

    0 likes
  15. JFK loopt dus nog altijd vrij rond.

    0 likes
  16. [quote name=”johnny”]omdat ik van kindsaf aan me niet lekker in mijn vel zat (lang verhaal kort te maken) besloot ik vele jaren later een regressie te ondergaan. Met een schok kwam ik erachter dat ik de incarnatie was van Herman wilhelm Göring. Dit wetende verklaart 99% mijn problemen van toen. Ben vorig jaar voor het eerst naar één van de vernietigingskampen geweest en heel emotioneel terug gekomen. Ik weet wie ik nu ben en wie ik toen was. Ik probeer er nu mee te leven en er het beste van te maken.[/quote]

    Oei dat is niet niks.
    Sterkte in je verdere leven nog.

    0 likes
  17. Er is ook een site gewijd aan dit onderwerp genaamd iisis.net.

    0 likes
  18. Erg leuk. Niet te vergeten Edgar Cayce, die nu David Wilcock is. Veel mensen uit David’s huidige leven lijken ook op mensen in Cayce’s leven toen.

    0 likes
  19. Zoals een minuscuul zaadje weet dat het een appelboom wordt en geen perenboom, zo zijn er atomen in onze stof die ons herinneringen geven van vroegere gebeurtenissen en plaatsen. De hoeveelheid of densiteit van de ” atomen” bepaalt hoeveel je je kan “herinneren”.
    Zo kan je vroeger ook een vogel geweest zijn, een mier of een poes….of een persoon. Soms zijn de gebeurtenissen die je je herinnert alléén zaken die je “gezien ” hebt en verwerkt, maar niet zèlf gedaan….Er is zovéél méér informatie opgeslagen in ons onderbewuste, dan onze hersenen daadwerkelijk verwerken. Vandaar ook “indigo” kinderen.

    0 likes
  20. [quote name=”johnny”]omdat ik van kindsaf aan me niet lekker in mijn vel zat (lang verhaal kort te maken) besloot ik vele jaren later een regressie te ondergaan. Met een schok kwam ik erachter dat ik de incarnatie was van Herman wilhelm Göring. Dit wetende verklaart 99% mijn problemen van toen. Ben vorig jaar voor het eerst naar één van de vernietigingskampen geweest en heel emotioneel terug gekomen. Ik weet wie ik nu ben en wie ik toen was. Ik probeer er nu mee te leven en er het beste van te maken.[/quote]

    Lol, yep en ik ben rudolph hess nou goed.. zoek hulp.

    0 likes
  21. [quote name=”johnny”]omdat ik van kindsaf aan me niet lekker in mijn vel zat (lang verhaal kort te maken) besloot ik vele jaren later een regressie te ondergaan. Met een schok kwam ik erachter dat ik de incarnatie was van Herman wilhelm Göring. Dit wetende verklaart 99% mijn problemen van toen. Ben vorig jaar voor het eerst naar één van de vernietigingskampen geweest en heel emotioneel terug gekomen. Ik weet wie ik nu ben en wie ik toen was. Ik probeer er nu mee te leven en er het beste van te maken.[/quote]Doe het in dit leven beter dan….

    0 likes
  22. Voor de ziel gaat het om telkens opnieuw het aardse leven ERVAREN.
    Als de ziel opnieuw incarneerd kan het zijn dat de keuze van geboren worden Afrika is,terwijl het vorige leven Nederland was. Zo kiest de ziel ook zélf de ouders uit bij wie de geboorte plaatsvind.
    Zelf vind ik het leuk in dit leven weer mijn ‘maatjes/soulmate’s’ te ontmoeten,uit vele werelddelen oa kwam een partner tegen uit een paar vorige levens, oa uit egypte,Engeland en Zweden. Mijn dochter was oa ooit in Frankrijk mijn vrouw(a Bitch;-) maar ik kom ook mijn Ziele Zusters uit het oude Lemeurie en Atlantis tegen..en niet te vergeten de Pleiaden, Lyra , Maldek, etc, etc..
    De herkenning gaat via elkaars ogen en Hart-verbinding en dat is dan een feestje, hey..hello again!;-)
    Het is niet belangrijk dat je Koning/Koningin, Indiaan, Monnik, Zwerver, Hoer of Moordenaar etc bent geweest,we spelen allemáál deze rollen op aarde (of hebben ze al gespeeld)puur en alleen om ervaringen op te doen voor de Ziel, dus oordeel zéker niet over de rol van je naaste, hij/zij kan al een oude ziel zijn die rol van Junk op aarde nog wil ervaren!
    Wij komen allemaal uit ‘verschillende uithoeken’ om het zo maar even te zeggen, aards of buiten-aards, en nee..het valt hier lang niet altijd mee..maar in onze basis zijn wij allen Lichtwezens..alleen zijn velen dat door de tijden heen vergeten, zo is ons bewust-zijn door vele manipulaties onderdrukt..maar gelukkig komt daar nu een verandering in, dusss..nog ff volhouden en ga vooral niet mee in de vele’doemscenario’s, die zijn bedoelt om ons weg te trekken van ons Innerlijk Licht en..JOY
    Fijne dag allemaal
    In Lack’ech

    0 likes
  23. Wie was de Maitreya in zijn/haar vorig leven?

    0 likes
  24. [quote name=”nellan”][quote name=”johnny”]omdat ik van kindsaf aan me niet lekker in mijn vel zat (lang verhaal kort te maken) besloot ik vele jaren later een regressie te ondergaan. Met een schok kwam ik erachter dat ik de incarnatie was van Herman wilhelm Göring. Dit wetende verklaart 99% mijn problemen van toen. Ben vorig jaar voor het eerst naar één van de vernietigingskampen geweest en heel emotioneel terug gekomen. Ik weet wie ik nu ben en wie ik toen was. Ik probeer er nu mee te leven en er het beste van te maken.[/quote]Doe het in dit leven beter dan….[/quote]
    hoi johhny !iedereen ,iedere ziel gaat door verschillende ervaringen …zowel goed en slecht !echt iedereen …het is gewoon een ervaring ,mensen denken te veel in goed slecht ..best kans dat de mensen daar waren, iets slechts hebben gedaan ..en het op die manier inlossen ..het is een moeilijke theorie ..je moet wat verder gevorderd zijn om het hele plaatje te zien x

    0 likes
  25. [quote name=”Do”]Zoals een minuscuul zaadje weet dat het een appelboom wordt en geen perenboom, zo zijn er atomen in onze stof die ons herinneringen geven van vroegere gebeurtenissen en plaatsen. De hoeveelheid of densiteit van de ” atomen” bepaalt hoeveel je je kan “herinneren”.
    Zo kan je vroeger ook een vogel geweest zijn, een mier of een poes….of een persoon. Soms zijn de gebeurtenissen die je je herinnert alléén zaken die je “gezien ” hebt en verwerkt, maar niet zèlf gedaan….Er is zovéél méér informatie opgeslagen in ons onderbewuste, dan onze hersenen daadwerkelijk verwerken. Vandaar ook “indigo” kinderen.[/quote]
    Tja dat mensen zo zwaar uit hun nek kunnen kletsen..

    0 likes
  26. [quote name=”johnny”]omdat ik van kindsaf aan me niet lekker in mijn vel zat (lang verhaal kort te maken) besloot ik vele jaren later een regressie te ondergaan. Met een schok kwam ik erachter dat ik de incarnatie was van Herman wilhelm Göring. Dit wetende verklaart 99% mijn problemen van toen. Ben vorig jaar voor het eerst naar één van de vernietigingskampen geweest en heel emotioneel terug gekomen. Ik weet wie ik nu ben en wie ik toen was. Ik probeer er nu mee te leven en er het beste van te maken.[/quote]
    Het is nog niet bewezen dat je die persoon was dus zou ik me er me ook niet teveel van aantrekken. Er zijn zoveel mensen die beroemde figuren plegen te herinneren en allemaal tegelijk zijn ze die figuur geweest.. Wedden dat er nog meer rondlopen die Goring zijn geweest ? LOL

    0 likes
  27. [quote name=”johnny”]omdat ik van kindsaf aan me niet lekker in mijn vel zat (lang verhaal kort te maken) besloot ik vele jaren later een regressie te ondergaan. Met een schok kwam ik erachter dat ik de incarnatie was van Herman wilhelm Göring. Dit wetende verklaart 99% mijn problemen van toen. Ben vorig jaar voor het eerst naar één van de vernietigingskampen geweest en heel emotioneel terug gekomen. Ik weet wie ik nu ben en wie ik toen was. Ik probeer er nu mee te leven en er het beste van te maken.[/quote]

    Nu ben ik toch even nieuwsgierig waar je woont.

    0 likes
  28. Met name, de laatste foto’s, kan ik geen enkele gelijkenis in bespeuren. Elk gezicht is uniek, ja… ook die van mij, ondanks dat ik mezelf zo vreselijk lelijk vindt. LOL. Het is uitzonderlijk dat er een tweede van bestaat. Maar soms kom je toch die ene tegen, die wel op je lijkt. Maar om nou te zeggen, dat je daaruit kunt concluderen, dat dit je eigen persoon is, uit een vorig leven, is?
    Dat gaat mij te ver. En mocht het zo zijn. Dan zou ik willen zeggen… arme ik…

    0 likes
  29. ik zij toch rainbow body en dharmakaya…
    en dan zegge jullie reincarnatie..

    0 likes
  30. Mijn ouders zagen ooit iemand uit de bus stappen die sprekend op mij leek. Mijn moeder dacht ook dat ik het was, maar niet dus.

    Vind trouwens die halle berry vergelijking wel erg ver gezocht.

    En hoe zit dat met onze eigen Anton hier? Die man gaat bijna met pensioen maar ziet eruit als een jonge god van eind 40 op de foto’s

    0 likes
  31. Re-incarnatie is interessant en n sommige gevallen geloofwaardig. Maar je fysieke verschijning lijkt me toch vooral een genetisch verhaal. Daarnaast is vetpercentage een combinatie van genen, leefmogelijkheden en leefgewoonten. Ik zie in twee mensen met vergelijkbaar vetpercentage, zoals bij foto 5, nog niet meteen een spirituele grondslag liggen…

    0 likes
  32. [quote name=”enkidoe”]Mijn ouders zagen ooit iemand uit de bus stappen die sprekend op mij leek. Mijn moeder dacht ook dat ik het was, maar niet dus.

    Vind trouwens die halle berry vergelijking wel erg ver gezocht.

    En hoe zit dat met onze eigen Anton hier? Die man gaat bijna met pensioen maar ziet eruit als een jonge god van eind 40 op de foto’s[/quote]
    Simpelweg de trilling van je Licht-lichaam verhogen..en verder..Botoxen.. grapje;-)

    0 likes
  33. Frans van Zeeventer

    Ik vind persoonlijk Sebastian Vettel meer lijken op Filips IV van Spanje, zeventiende eeuw

    0 likes
  34. Nou. laat die foto’s maar weg, je komt nooit met het zelfde uiterlijk weer op aarde.
    Er zijn wel gelijkenissen te doen, dat je bv denkt , ‘nou die komt zo uit de pyramide stappen’.Omdat er gelijkenis is met een Eyptische vrouw uit de oudheid.
    Er zijn groepen mensen op de aardkloot die sterke gelijkenis vertonen.Een en ander hangt samen met op welke kosmische straal iemand zit/leeft. Je kunt dus van nu levende mensen onderling erg sterke gelijkenissen hebben. Die fotovergelijking deugt niet is mijn overtuiging.het zegt niets over vorige inkarnaties.

    0 likes
  35. Het is interessanter om te kijken naar personen die in dezelfde tijd op een ander lijken. Soms blijkt het ook dezelfde persoon te zijn, bijv. in geacteerde nieuwsitems om stemming te creeren.

    0 likes
  36. Wat dacht je van clonen.
    De film industrie word ook gebruikt om mensen te beïnvloeden en om mensen soms met sciencefiction op de toekomst voor te bereiden. Maar er word vaak in films gezegd , ja maar jij bent maar een gewone sterveling. Waarom denk je dat elite zich laten balsemen en in een tombe stoppen , het geloof van de farao’s zegd letterlijk hij ligt hier te wachten op een nieuw leven met een nieuw lichaam. Clonen dus.

    0 likes
  37. [quote name=”Kalki”]Wie was de Maitreya in zijn/haar vorig leven?[/quote]

    Frits Fietsbel denk ik een bekende fietsenhandelaar rond 1910 was Maytrea in een vorig leven.

    0 likes
  38. [[quote name=”johnny”]omdat ik van kindsaf aan me niet lekker in mijn vel zat (lang verhaal kort te maken) besloot ik KNIP één van de vernietigingskampen geweest en heel emotioneel terug gekomen. Ik weet wie ik nu ben en wie ik toen was. Ik probeer er nu mee te leven en er het beste van te maken.[/quote]

    Karma is een mogelijkheid om geestelijk te groeien.
    Karma kan zijn Bv.dat je met extreme gedachten rond loopt. Dat is dan je karma, je bent dan beslist niet gelukkig.
    Je kan het karma versterken door bv een extreme daad te doen maar daar word het karma alleen sterker van.
    Je kan ook aan je zelf gaan werken en je boosheid oplossen zo groei je geestelijk, Het echte werk doe je door aanwezig in het nu te zijn en zo uit de oneindige cirkel van oorzaak en gevolg te stappen.

    Je bent nu tenslotte ook niet je gedachten of je lichaam maar het gene dat daar naar kijkt.
    Ben je er mee geïdentificeerd dan ben je onbewust.

    Je bent dus in dit leven niet Johnny.
    Net zo min als je in een ander leven niet Herman was.
    Identificeer je je met Herman dan ga je als nog aan spijt ten onder.
    Identificeer je je met Johnny dan is er lijden.
    Ben je in het nu dan is er een natuurlijke vreugde en geluk.

    De beste helpers zijn neutraal in elke situatie, zij hebben beide kanten van thema,ss belicht.

    Zij kunnen zo in allerlei (Oorlog?) situaties ingezet worden. en worden niet mee gezogen in onbewustheid, dus gaan niet mee in slachtoffer of dadergedrag.

    En als je niet in reïncarnatie gelooft.
    Dan loop je nu volgen je huisarts of psycholoog, steeds maar te diep te denken en dat is niet goed voor je.
    Ga lekker sporten en doe iets voor de gemeenschap waar in je woont, zegt je huisarts dan.

    Dan ben je niet meer zo op je zelf geconcentreerd, dat is goed voor je.

    0 likes
  39. Wat een onzin! (terwijl reïncarnatie een feit is voor mij!)

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Bizar schilderij van Bill Clinton in blauwe jurk met hoge hakken gevonden in woning pedofiel Epstein. Bekijk het hier

Bizar schilderij van Bill Clinton in blauwe jurk met hoge hakken gevonden in woning pedofiel Epstein. Bekijk het hier

In het huis van miljardair Jeffrey Epstein ...

John Cleese praat met dr. Jim Tucker over reïncarnatie. Deze kinderen zeggen dat ze eerder hebben geleefd

John Cleese praat met dr. Jim Tucker over reïncarnatie. Deze kinderen zeggen dat ze eerder hebben geleefd

Acteur en komiek John Cleese sprak onlangs ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.