Paranormaal

Sandy Hook Shooting: helderziende jongen (5) weigerde naar school te gaan

Help door deze info met jouw kennissen op je social netwerk te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Karen Dryer uit Newton, bekend van de Sandy Hook Elementary School, heeft een bijzonder en emotioneel verhaal te vertellen.

Haar vijfjarige zoontje Logan werd twee weken voor de schietpartij steeds zo ontzettend bang op school dat Karen besloot hem van school te halen.

---Lees verder na dit advertentieblokje---

Karen begreep niet wat er met haar anders zo gelukkige en gezonde zoon gebeurde. Iedere keer als hij de Sandy Hook Elementary School binnenging kreeg hij last van paniekaanvallen. Ze wist toen nog niet dat haar zoontje net als haar moeder in de toekomst kon kijken.

Geen veilige plek

“Logan ging vanaf september 2012 naar de Sandy Hook Elementary School. Er was in de maanden voor de schietpartij niets met hem aan de hand, maar vanaf november begon hij zich vreemd te gedragen,” vertelde Karen. “Hij belde me op den duur huilend op dat hij naar huis wilde komen.”

Schoolhoofd Dawn Hochsprung knielde eens op haar knieën voor Logan en zei tegen hem: “We houden van je en dit is een prachtige plek.” Logan schreeuwde daarop terug: “Nee, nee! Dit is geen veilige plek. Ik ben bang.”

Iedere keer als Logan bij de school kwam begon hij te beven, te trillen en te huilen. Hij sloot steeds zijn ogen, aldus Karen. Op den duur kon Karen het woord ‘school’ thuis niet meer gebruiken omdat Logan dan boos werd. Ze begreep niet wat er aan de hand was. Haar dochter had ook op de basisschool gezeten en zij had het er naar haar zin gehad.

Paranormaal begaafd

Ze besloot hem geen medicijnen te geven en vertrouwde erop dat alles met een reden gebeurt. “We wonen vlak bij de school en waren er twee dagen voor de schietpartij nog geweest,” zei Karen. “Ik kreeg een sms dat er een incident was geweest en dat alle scholen in de omgeving dicht waren. Ik keek op internet en las over de schietpartij. Ik pakte mijn zoon en rende naar de school. Ik wilde helpen. Ik voelde me zo gelukkig omdat ik één van de ouders was die haar kind kon vasthouden.”

“Mijn moeder, Milly, stierf enkele maanden geleden en was ook paranormaal begaafd,” legde Karen uit. “Ik weet nu zeker dat mijn zoon dezelfde gave heeft.”

In de nieuwe school voelt Logan zich helemaal op zijn gemak. Hij danste zelfs voor de leraren. “Hij vertelde dat zijn grootmoeder bij hem was en mij ook hielp,” zei Karen. “Zijn dokter staat voor een groot raadsel. Ik ben blij dat ik naar hem geluisterd heb.”

Bron: Hollywoodlife.com

Gerelateerd:

 

Interessant

Vond je deze info goed?
Klik hieronder en deel het op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?
4.9 13 stemmen
Artikel waardering

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

29 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
J. Kluizenaar
J. Kluizenaar
13 jaren geleden

Fantastisch, deze helderziendheid heeft zijn leven gered!

Dreamfall
Dreamfall
13 jaren geleden

Dus een paniekaanval betekend dat je paranormaal begaafd bent.

Wat een onzin weer, weer eens een amerikaanse ouder die aandachtsgeil is.

kefa shan
kefa shan
13 jaren geleden

Tegenstrijdige berichten… er werd toch gefluisterd dat die shooting een door Obama geënsceneerde hoax was ter meerdere eer en glorie van de illuminati? Niet dus?

365Y
365Y
13 jaren geleden

De meeste moeders vinden zon kind dan een aanstellig typ, gelukkig worden steeds meer geesten wakker voor het heldere waarnemen, wat zich door dwang niet laat beliegen . Moedig op je intuitie vertrouwd jongen !

jeannette
jeannette
13 jaren geleden

[quote name=”Dreamfall”]Dus een paniekaanval betekend dat je paranormaal begaafd bent.

Wat een onzin weer, weer eens een amerikaanse ouder die aandachtsgeil is.[/quote]
He, joh, kom eens uit die tunnel! Of ga terug naar school en ga nog eens het lesje begrijpend lezen leren.

Isis
Isis
13 jaren geleden

Het schietincident is een hoax (nep)! Dus dan is dit bericht ook een hoax.
Zie eerdere berichtgevingen van het in scene gezette schietincident. Misleiding en bedrog, trap er niet te snel in en blijf jezelf afvragen. Het is allemaal bedoelt als afleiding en misleiding. Daar zijn de Illuminatie heel goed in, wat zich inmiddels wel bewezen heeft. De aap komt uit de mouw. Negeer dit soort berichten zo veel mogelijk en ga er niet teveel in mee, neem het waar en creeer je eigen mooie wereld anders blijven we dit voeden met ons collectieve bewustzijn. 100ste apeneffect…

kefa shan
kefa shan
13 jaren geleden

[quote name=”Isis”]Het schietincident is een hoax (nep)! Dus dan is dit bericht ook een hoax.
Zie eerdere berichtgevingen van het in scene gezette schietincident. Misleiding en bedrog, trap er niet te snel in en blijf jezelf afvragen. Het is allemaal bedoelt als afleiding en misleiding. Daar zijn de Illuminatie heel goed in, wat zich inmiddels wel bewezen heeft. De aap komt uit de mouw. Negeer dit soort berichten zo veel mogelijk en ga er niet teveel in mee, neem het waar en creeer je eigen mooie wereld anders blijven we dit voeden met ons collectieve bewustzijn. 100ste apeneffect…[/quote]
Hoax hoax hoax… is dat verhaal dat de shooting een hoax is zélf niet een hoax? Wie zal het zeggen… wie heeft er belang bij wélke hoax… denk denk denk. Wie helpt mij denken? Zit er wel een complot achter? Of wil ik alleen maar dat er een complot achter zit, want mensen – en vooral buitenaardsen – zijn nu eenmaal slecht… Leefde Appie Baantjer nog maar.

S0M30N3
S0M30N3
13 jaren geleden

[quote name=”kefa shan”]Tegenstrijdige berichten… er werd toch gefluisterd dat die shooting een door Obama geënsceneerde hoax was ter meerdere eer en glorie van de illuminati? Niet dus?[/quote]

Idd, dus Niburu wat is uw antwoord hierop, omdat jullie dit bericht op de site droppen?

DingieM
DingieM
13 jaren geleden

Misschien ook heldervoelend. Immers het bio-electrishce aura kan je waarnemen als je daar gevoelig voor bent.

Het is volgens mij niet zo dat het schietincident een hoax was, dat heeft gewoon iemand gesuggereerd. Echter kan de illuminatie sommige zaken in scene gezet hebben, zoals het acteerwerk van journalisten in de eerste golfoorlog. En libie trouwens ook…

S0M30N3
S0M30N3
13 jaren geleden

Toch weer dat Niburu dit soort berichten plaatst heb ik m’n twijfels, waarom willen ze ook hier mensen in de war brengen.. Of krijgen we een antwoord als, alle info is info.. (craaaaaaap)

m&m
m&m
13 jaren geleden

is niet helderziend,maar helder voelend.
heb wel vaker verhalen gelezen van mensen die op het laatste moment het vliegtuig niet ingingen en transpiratie aanvallen kregen en het vliegtuig stortte neer,dus…….

Sheyan
Sheyan
13 jaren geleden

[quote name=”Dreamfall”]Dus een paniekaanval betekend dat je paranormaal begaafd bent.

Wat een onzin weer, weer eens een amerikaanse ouder die aandachtsgeil is.[/quote]

Je bent nog lang geen konijn als je een wortel eet.

Dreamfall
Dreamfall
13 jaren geleden

[quote name=”jeannette”][quote name=”Dreamfall”]Dus een paniekaanval betekend dat je paranormaal begaafd bent.

Wat een onzin weer, weer eens een amerikaanse ouder die aandachtsgeil is.[/quote]
He, joh, kom eens uit die tunnel! Of ga terug naar school en ga nog eens het lesje begrijpend lezen leren.[/quote]

vice versa?

blup
blup
13 jaren geleden

[quote name=”Isis”]Het schietincident is een hoax (nep)! Dus dan is dit bericht ook een hoax.
Zie eerdere berichtgevingen van het in scene gezette schietincident. Misleiding en bedrog, trap er niet te snel in en blijf jezelf afvragen. Het is allemaal bedoelt als afleiding en misleiding. Daar zijn de Illuminatie heel goed in, wat zich inmiddels wel bewezen heeft. De aap komt uit de mouw. Negeer dit soort berichten zo veel mogelijk en ga er niet teveel in mee, neem het waar en creeer je eigen mooie wereld anders blijven we dit voeden met ons collectieve bewustzijn. 100ste apeneffect…[/quote]
Als het Sandy Hook incident inderdaad een hoax is om (bijv.) de ontwapening van burgers sneller door te voeren, wat zou in dit geval dan de achterliggende boodschap kunnen zijn in geval van een hoax?

Abel
Abel
13 jaren geleden

[quote name=”S0M30N3″][quote name=”kefa shan”]Tegenstrijdige berichten… er werd toch gefluisterd dat die shooting een door Obama geënsceneerde hoax was ter meerdere eer en glorie van de illuminati? Niet dus?[/quote]

Idd, dus Niburu wat is uw antwoord hierop, omdat jullie dit bericht op de site droppen?[/quote]

Wat heeft Niburu hier mee te maken? Niburu brengt gewoon nieuws dat niet in de media verschijnt. Als Niburu een standpunt inneemt is zij toch niet objectief?

kukumatz
kukumatz
13 jaren geleden

Dit vond ik op het net:

8January 11, 2013 – As of the time of this writing, if you search on Google for the URL of the United Way Sandy Hook fundraising page (see instructions, below), you will get a Google search result saying the page was created on December 11, 2012.
What’s so odd about that? The Sandy Hook shooting took place three days later, on December 14, 2012.
If your head is suddenly ringing with shouts of “conspiracy theory!” you’re not alone. This kind of news immediately sets off red flags with most people, including myself. “Is this for REAL?” I found myself asking when I first saw this.

So I grabbed a screen shot from Google search results, and you can see that below. Yep, it shows December 11, 2012, clear as day. In fact, it has consistently shown this for the past four days.
The parameter on the end of the search URL, by the way, is “as_qdr=y15” which tells Google to display the date the page was crated.
Here’s the screen shot of the results I have been consistently getting over the past several days:
As you can see, it clearly shows “December 11, 2012” as the date the page was created. The page reads:
United Way extends our most sincere condolences and prayers to all those families affected by the devastating events in Newtown / Sandy Hook…
For a full screen shot of the United Way page, click the following link:
http://www.naturalnews.com/images/Screenshot-Newtown.Uwwesternct.org.jpg
It’s clear that this page was created to raise funds for Sandy Hook victims. Yet the Sandy Hook massacre did not occur until three days AFTER this page was created, according to Google.
I did some checking around and found that one Google engineer says the date is a “glitch.” That seems odd, since Google’s date property seems to be accurate for everything else I can find.
Read more: http://www.disclose.tv/news/Sandy_Hook_relief_page_created_3_days_before_shooting_Google_confirms/88836#ixzz2K1fUNqCp

S0M30N3
S0M30N3
13 jaren geleden

[quote name=”Abel”][quote name=”S0M30N3″][quote name=”kefa shan”]Tegenstrijdige berichten… er werd toch gefluisterd dat die shooting een door Obama geënsceneerde hoax was ter meerdere eer en glorie van de illuminati? Niet dus?[/quote]

Idd, dus Niburu wat is uw antwoord hierop, omdat jullie dit bericht op de site droppen?[/quote]

Wat heeft Niburu hier mee te maken? Niburu brengt gewoon nieuws dat niet in de media verschijnt. Als Niburu een standpunt inneemt is zij toch niet objectief?[/quote]

Nah vind het alsnog een rare tegenwerkende bericht, met het standpunt dat het een hoax is!

Willie
Willie
13 jaren geleden

Tuurlijk een hoax dit verhaal van die vrouw met haar helderziende kind. Ze liegt dat ze barst! Als haar moeder dan zo helderziende was (en zij weet dat) dan lijkt het me sterk dat grootmama niet aan haar dochter heeft gezegd dat kleinzoon die gave ook heeft. Dus: mevrouw liegt en zit waarschijnlijk ook in het complot. En sterker nog, mevrouw heeft dus ervaring met helderziende moeder (als dat al waar zou zijn!), dan moet zij, ja dan moet zij zeker al geweten hebben van haar zoon’s helderziende gaven gezien zijn reacties etc. Nee, het stinkt aan ale kanten.

Odette
Odette
13 jaren geleden

[quote name=”S0M30N3″]Toch weer dat Niburu dit soort berichten plaatst heb ik m’n twijfels, waarom willen ze ook hier mensen in de war brengen.. Of krijgen we een antwoord als, alle info is info.. (craaaaaaap)[/quote]
Begin je eigen website met jouw waarheid.

jasper
jasper
13 jaren geleden

[quote name=”blup”][quote name=”Isis”]Het schietincident is een hoax (nep)! Dus dan is dit bericht ook een hoax.
Zie eerdere berichtgevingen van het in scene gezette schietincident. Misleiding en bedrog, trap er niet te snel in en blijf jezelf afvragen. Het is allemaal bedoelt als afleiding en misleiding. Daar zijn de Illuminatie heel goed in, wat zich inmiddels wel bewezen heeft. De aap komt uit de mouw. Negeer dit soort berichten zo veel mogelijk en ga er niet teveel in mee, neem het waar en creeer je eigen mooie wereld anders blijven we dit voeden met ons collectieve bewustzijn. 100ste apeneffect…[/quote]
Als het Sandy Hook incident inderdaad een hoax is om (bijv.) de ontwapening van burgers sneller door te voeren, wat zou in dit geval dan de achterliggende boodschap kunnen zijn in geval van een hoax?[/quote]

Dat de shooting daadwerkelijk heeft plaatsgevonden en geen staged event is. Ik krijg het idee dat ze met dit “paranormale” verhaaltje de New Age of spiritueel ingestelde mensen proberen over te halen.

kefa shan
kefa shan
13 jaren geleden

[quote name=”kukumatz”]Dit vond ik op het net:

8January 11, 2013 – As of the time of this writing, if you search on Google for the URL of the United Way Sandy Hook fundraising page (see instructions, below), you will get a Google search result saying the page was created on December 11, 2012.
What’s so odd about that? The Sandy Hook shooting took place three days later, on December 14, 2012.

As you can see, it clearly shows “December 11, 2012” as the date the page was created. The page reads:
United Way extends our most sincere condolences and prayers to all those families affected by the devastating events in Newtown / Sandy Hook…
For a full screen shot of the United Way page, click the following link:
http://www.naturalnews.com/images/Screenshot-Newtown.Uwwesternct.org.jpg
It’s clear that this page was created to raise funds for Sandy Hook victims. Yet the Sandy Hook massacre did not occur until three days AFTER this page was created, according to Google.
I did some checking around and found that one Google engineer says the date is a “glitch.” That seems odd, since Google’s date property seems to be accurate for everything else I can find.
Read more: http://www.disclose.tv/news/Sandy_Hook_relief_page_created_3_days_before_shooting_Google_confirms/88836#ixzz2K1fUNqCp%5B/quote%5D
Mogelijk een ‘glitch’: die nullen en die enen doen soms raar: onvoldoende bewijs lijkt mij. Misschien heeft iemand een lege pagina gemaakt op de 11de, en op de 14de besloten er iets (anders) op te zetten. Zijn er getuigen die de bewuste pagina gezien hebben vóór de 14de?

DingieM
DingieM
13 jaren geleden

[quote name=”Willie”]Tuurlijk een hoax dit verhaal van die vrouw met haar helderziende kind. Ze liegt dat ze barst! Als haar moeder dan zo helderziende was (en zij weet dat) dan lijkt het me sterk dat grootmama niet aan haar dochter heeft gezegd dat kleinzoon die gave ook heeft. Dus: mevrouw liegt en zit waarschijnlijk ook in het complot. En sterker nog, mevrouw heeft dus ervaring met helderziende moeder (als dat al waar zou zijn!), dan moet zij, ja dan moet zij zeker al geweten hebben van haar zoon’s helderziende gaven gezien zijn reacties etc. Nee, het stinkt aan ale kanten.[/quote]

Het stinkt helemaal niet langs alle kanten. Er zijn zoveel helderziende en heldervoelende mensen, die ook door de CIA worden ingezet om iets op te sporen. Is al decennia.

Lijkt wel alsof de gevestigde orde in paniek raakt en meer trollers wil inzetten.
Als je niets constructiefs hebt toe te voegen blijf dan alsjeblieft weg, je roept de ondergang over jezelf af.

kukumatz
kukumatz
13 jaren geleden

Kan je alleen een link doorgeven:

http://www.disclose.tv

en zoek voor

Weekly Digest Newsletter 03/2013

lees zelf en trek je conclussie.

Equinox
Equinox
13 jaren geleden

[quote name=”DingieM”][quote name=”Willie”]Tuurlijk een hoax dit verhaal van die vrouw met haar helderziende kind. Ze liegt dat ze barst! Als haar moeder dan zo helderziende was (en zij weet dat) dan lijkt het me sterk dat grootmama niet aan haar dochter heeft gezegd dat kleinzoon die gave ook heeft. Dus: mevrouw liegt en zit waarschijnlijk ook in het complot. En sterker nog, mevrouw heeft dus ervaring met helderziende moeder (als dat al waar zou zijn!), dan moet zij, ja dan moet zij zeker al geweten hebben van haar zoon’s helderziende gaven gezien zijn reacties etc. Nee, het stinkt aan ale kanten.[/quote]

Het stinkt helemaal niet langs alle kanten. Er zijn zoveel helderziende en heldervoelende mensen, die ook door de CIA worden ingezet om iets op te sporen. Is al decennia.

Lijkt wel alsof de gevestigde orde in paniek raakt en meer trollers wil inzetten.
Als je niets constructiefs hebt toe te voegen blijf dan alsjeblieft weg, je roept de ondergang over jezelf af.[/quote]

Ik vind het ook een vaag verhaal. Door een verhaal als dit zou het Sandy hook verhaal gelijk waar zijn toch? Terwijl het nooit gebeurd zou moeten zijn. Ik geloof niet dat hier het volledige verhaal word verteld.

En voeg er dan zelf iets constructiefs toe want met de woorden. Ja het is waar schiet ik geen klote op. Ja het is zo is een dooddoener eerste klas. Verklaar je nader zou ik zeggen en natuurlijk op een normale manier

Silber eye
Silber eye
13 jaren geleden

De wetenschap is bekend met deze opmerkelijke gaven van zeer jonge kinderen, als deze ouder worden verdwijnen deze gaven meestal.
Luister goed naar je kind zodra deze begint te praten, bent u bang voor de reactie’s in wereld om u heen? U hoeft het niet te delen.

days of our lives
days of our lives
13 jaren geleden

[quote name=”jasper”]
Dat de shooting daadwerkelijk heeft plaatsgevonden en geen staged event is. Ik krijg het idee dat ze met dit “paranormale” verhaaltje de New Age of spiritueel ingestelde mensen proberen over te halen.[/quote]

Ja, zo zie je maar dat verschillende groeperingen aan de haal willen gaan met zo’n incident. Enerzijds heeft-ie plaatsgevonden en is er een helderziende die het allemaal voorvoeld heeft, anderzijds heeft-ie niet plaatsgevonden en is het een middel om de overheid te beschuldigen van vergaande praktijken.

Beiden zitten er gewoon naast.

days of our lives
days of our lives
13 jaren geleden

[quote name=”Willie”]Tuurlijk een hoax dit verhaal van die vrouw met haar helderziende kind. Ze liegt dat ze barst! Als haar moeder dan zo helderziende was (en zij weet dat) dan lijkt het me sterk dat grootmama niet aan haar dochter heeft gezegd dat kleinzoon die gave ook heeft. Dus: mevrouw liegt en zit waarschijnlijk ook in het complot. En sterker nog, mevrouw heeft dus ervaring met helderziende moeder (als dat al waar zou zijn!), dan moet zij, ja dan moet zij zeker al geweten hebben van haar zoon’s helderziende gaven gezien zijn reacties etc. Nee, het stinkt aan ale kanten.[/quote]

Misschien liegt ze niet, maar is het gewoon toeval.

Als kind verzon ik ook graag een excuus om niet naar school te willen. Die werd helaas hoogst zelden geaccepteerd. Maar dat zal niet in ieder gezin zo zijn.

Dop
Dop
13 jaren geleden

Er is wat voor te zeggen dat de moeder van het jongetje niet helemaal fris van de lever is; ook een actrice?

sooltje
sooltje
13 jaren geleden

Als die schietpartij een hoax is, waarom zijn die kinderen en leerkrachten dan dood? Als het een hoax is, dan leven al die kinderen dus nog, lijkt me simpel te checken. En waarom zou dat kind niet helderziend kunnen zijn? Je moet hoe dan ook je kind serieus nemen!

Back to top button
29
0
We lezen graag je reactie!x