Het Complot

“Copiloot Germanwings vals beschuldigd van neerstorten vliegtuig om mankementen te verhullen”

Help mee door deze info met je vrienden op je socials te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Vrienden van de copiloot van Germanwings Andreas Lubitz beweren dat hij vals is beschuldigd van het crashen van de Airbus om technische problemen te verdoezelen.

Op de Facebookpagina ‘Andreas Lubitz A320, wir sind gegen die Hetzjagd’ worden verschillende alternatieve verklaringen genoemd voor de vliegramp met de Airbus van Germanwings. Volgens één van die theorieën gebruikt Lufthansa, het moederbedrijf van Germangwings, Lubitz als zondebok om mechanische problemen te verhullen.

---Lees verder na dit advertentieblokje---
https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2024/02/bezwaarmaker.png
"Copiloot Germanwings vals beschuldigd van neerstorten vliegtuig om mankementen te verhullen"
Andreas Lubitz (Reuters)

Afgelopen week werd bekend dat Lubitz het toestel bewust liet neerstorten in de Franse Alpen. Alle 150 inzittenden kwamen om het leven. Vrienden van Lubitz zeggen echter dat de copiloot onschuldig is. Volgens Vocativ wonen honderden aanhangers van Lubitz in of rond zijn woonplaats Montabaur.

Sommigen beweren dat er geknoeid is met de cockpitvoicerecorder zodat het lijkt alsof Lubitz verantwoordelijk is voor de crash. Paris Match beweert een geheugenkaart met daarop een video van de laatste momenten van de vlucht in het bezit te hebben. De Franse politie ontkent het bestaan van deze video. Aanhangers van Lubitz vragen zich bovendien af hoe de geheugenkaart intact kan zijn gebleven terwijl de rest van het toestel ‘verpulverd’ is.

Lasers

Andere populaire complottheorieën rond de crash van de Germanwings-vlucht gaan over een militair experiment en CERN. Amerikaanse troepen zouden in het gebied hebben geëxperimenteerd met lasers die met vloeibare kristallen worden gemaakt, het ‘High Energy Liquid Laser Area Defense System’. Ze zouden per ongeluk het toestel van Germanwings hebben geraakt in plaats van een intercontinentale testraket.

CERN

Volgens een andere theorie is de crash gerelateerd aan de Large Hadron Collider (LHC) in Genève. De grootste deeltjesversneller ter wereld liep vertraging op door kortsluiting. Volgens sommige complottheoretici ontstond hierdoor een mysterieus energieveld en raakten de elektronische systemen van de Airbus ontregeld.

[The Week]

0 0 stemmen
Beoordeel dit artikel

Interessant

Vond je dit artikel goed?
Klik hieronder en deel het op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
guest

77 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Paul
Paul
8 jaren geleden

Ik vermoed dat Paratoxin de oorzaak is.
Lees en huiver…
http://www.waarheidsvinding.com/?p=4896

Frans
Frans
8 jaren geleden

Hallo, wat ik ergens heb gelezen is; de A320 zou een systeem hebben waardoor het mogelijk zou zijn geweest om op afstand, (net als een drone), het vliegtuig te besturen.
toen de gezagvoerder dit systeem via een satelietverbinding wilde opstarten werd dir geblokkeerd!
Waarom? De gezagvoerder zou ook een niet bekende code hebben gehad om de deur alsnog te openen
zodat hij in de cockpit had gekund. Deze code werkte niet!? Waarom? Het is ook logisch om een code te hebben om vanuit de cabine de deur te openen. want stel een collega zou iets overkomen terwijl hij alleen is in de cockpit.
Er zouden vliegtuigen zijn gesignaleerd links en rechts naast het toestel. die de kist naar beneden hebben geleid.
Kortom, er is “geknoeid”in deze zaak, en dat gaat nu door tot men uitgeknoeid is. En zo de zaak in de doofpot kan. Niet te geloven dat de massa nu moet aannemen dat een co-piloot verantwoordelijk wordt gemaakt! Wat betekent dezer laster voor de overleden co-piloot, en dat samen met 150 anderen.
Het moet er aan Hemelzijde allemaal zeer bizar uitzien hoe media en autoriteiten omgaan met deze zoveelste duistere zaak. Misschien kan er contact worden opgenomen met de overledenen.

weg met ons
weg met ons
8 jaren geleden

Het is verdacht en heel vreemd dat vooral de media hameren op vooral de psychische gesteldheid van de piloot.

Dan had hij weer slechte ogen, dan was het weer een relatiebreuk, dan was het een depressie en zelfs de New York times (nieuws komt wonderbaarlijk altijd eerst uit Amerika) kon eerder en er meer over berichten dan de Europese media. Onophoudelijk hameren de media op de piloot als schuldige. Maar of er ook een technisch probleem geweest kan zijn wordt volledig genegeerd. De voice recorders geven aan wat er is gebeurd, volgens de verschillende media, maar de data recorder, wat vertelt deze?

Stel je voor dat er een technisch probleem was, dan zouden misschien alle vliegtuigen aan de grond moeten blijven of zullen mensen niet meer willen vliegen met een airbus. Het zou economisch gezien in ieder geval niet gunstig zijn als blijkt dat er technisch iets niet goed zit met de toestellen.

Rob ter Horst
Rob ter Horst
8 jaren geleden

“Aanhangers van Lubitz vragen zich bovendien af hoe de geheugenkaart intact kan zijn gebleven terwijl de rest van het toestel ‘verpulverd’ is.”

Wat een onzin! Verpulveren = Fijnstampen
Dit toestel, hoewel in zeer kleine stukjes, is echt niet verpulverd, gezien de ook grotere delen, koffers etc.

Het is zoeken naar een speld in een hooiberg door de ‘aanhangers van Lubits’. Zelfs enkele lichamen waren nog vrijwel intact. Alles hangt af hoe het neerkomt. Misschien maakte de camera en of geheugenkaart wel een zachte landing op een tas, koffer, lichaam of een stukje gras, als het verhaal van deze geheugenkaart trouwens al waar is…

Back to top button
77
0
We lezen graag je reactie!x