Homepagina » Het Complot » ‘Gaten bij de polen hebben omtrek van 2250 kilometer’
Gaten bij de polen hebben omtrek van 2250 kilometer

‘Gaten bij de polen hebben omtrek van 2250 kilometer’

In zijn boek The Hollow Earth (1964) schrijft Dr. Raymond Bernard dat onze wereld hol is en dat de aardmantel tot slechts 1280 kilometer diepte reikt.

Hij spreekt van openingen bij de noord- en de zuidpool, ieder met een omtrek van 2250 kilometer. Bernard stelde dat het binnenste van de aarde niet bestaat uit een gesmolten kern, maar een binnenzon.

Deze binnenzon heeft volgens Bernard een doorsnee van 960 kilometer en bevindt zich op ruim 4600 kilometer onder het aardoppervlak. Omdat de gaten zo groot zijn, kan men de andere kant van de opening niet zien.

Ringnevel

In zijn boek legt Dr. Bernard verder uit hoe ongeïdentificeerde vliegende objecten uit het binnenste van de aarde zijn gekomen.

Volgens de schrijver is de Ringnevel bewijs voor het bestaan van holle werelden. Bernard stelt dat bewoners van Atlantis vlak voor de verwoesting van hun stad toevlucht zochten in het binnenste van de aarde.

Vismanas

Volgens Bernard bestuurden de Atlantiërs de vliegmachines die in het oude India bekend stonden als vimanas en in de moderne wereld vliegende schotels worden genoemd.

Nadat de Verenigde Staten atoombommen op Hiroshima en Nagasaki hadden gegooid, waren de Atlantiërs bezorgd dat de radioactieve straling de binnenste aarde zou bereiken. Bernard legde uit dat sommigen van hen uit zelfbescherming in hun vliegende schotels naar de oppervlakte kwamen.

Gerelateerd:

 



Vond je deze informatie belangrijk? Klik dan hieronder om te delen op Twitter
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

90 reacties

  1. Inderdaad, en vulkanen/platentektoniek en dergelijke zijn allemaal verzonnen om ons dom te houden. Vulkanen zijn gewoon gemaakt door de geheime organisaties en barsten soms uit om het geloofwaardig te laten lijken.
    Want een eigen theorie bedenken voor iets wat je niet snapt is veel makkelijker!

    1 likes
  2. Ik hoop dat er nu eens gauw een expeditie wordt georganiseerd zodat dit voor eeuwig en voor altijd in de sprookjesboeken kan worden opgenomen. Wat een godse onzin!

    1 likes
  3. Voor wie deze Russische documentaire nog steeds niet gezien heeft:

    Third Reich – Operation UFO (Nazi Base In Antarctica) Complete Documentary

    http://youtu.be/MwUpPwyyvLw

    met ondertitels.

    WWII is niet gewonnen of beëindigd; Het is slechts ondergronds, zowel letterlijk als figuurlijk, gegaan. Als ik zo om mij heen kijk en constateer wat de ‘politieke lijders’ uitspoken, moet dat wel haast waar zijn, helaas. Onze economie is nog steeds een oorlogseconomie en gebaseerd op het ‘Marshallplan’. Amerika is via het ‘Paperclip’-project overgenomen, enzovoorts. Geschiedenis is een mooi vak … ik ga ook ondergronds, hopelijk schoppen ze me er bij Agartha niet uit.

    1 likes
  4. [quote name=”pommetje”]Ik hoop dat er nu eens gauw een expeditie wordt georganiseerd zodat dit voor eeuwig en voor altijd in de sprookjesboeken kan worden opgenomen. Wat een godse onzin![/quote]
    beste, sprookjes bestaan niet,maar zijn allemaal gebaseerd op waarheid !!! en waarom geld er rond beide polen een vliegverbod? alle planeten zijn hol en zijn in princiepe ruimteschepen.niet om op ,maar om in te wonen ,te verblijven.

    1 likes
  5. [quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Zoek alles er over op wat je kunt vinden, en ga lezen. Als het daarna nog onzin is??
    Hoe onderbouw je onzin verder dan, waarom zou het niet kunnen allemaal. kijk wat er al wel mogelijk is vandaag de dag 🙂

    1 likes
  6. Je zou zeggen dat een gat met een diameter van ruim 700 km of wel zo’n beetje de oppervlakte van heel duitsland (of het grootste deel van frankrijk, polen… etc)op zou vallen… Enige reden dat ze allebei niet te zien zijn ze een paar mistmachines hebben neergezet. Alles om het te verbergen.
    Blij dat ik de energierekening er niet van krijg.

    1 likes
  7. [quote name=”john”][quote name=”svartvatten”]Hebben jullie die gaten van > 2000 km omtrek dan nooit gezien op GoogleEarth?
    Nog maar eens goed kijken dan.[/quote]
    en daarom is het zo een rotzooi op deze oh zo mooie planeet het gros (leeft)alleen voor en met hun ipod – mobile telefoon en verder dan de neus lang is kijken zij niet,kijk eens om je heen en zie dat vele waarheden aan het licht komen,koningin- paus-en de rest volgd met rasse schreden,voor velen zal wat naar buiten gaat komen, een grote schokgolf veroorzaken, er is zo veel meer dan het geen wij zien, dan wel willen zien,wij leven hier in een matrix ,en deze lost pas op met de hulp van !!! of masaal wakker worden ! en met, en in liefde gaan leven,met werkenlijk alles om je heen.[/quote]

    Wel redelijk mee eens hoor, maar een holle aarde??? Dat klinkt zo enorm ongeloofwaardig en dat terwijl ik zelf heel duidelijk ufo’s heb gezien. Onlogisch dat er een 1200 km dikke laag is waar dan ook even een laag met magma (lava) onder druk in zit??? Dat is heel onlogisch.

    Helemaal mee eens dat er enorm veel meer moois om ons heen is, maar een holle aarde….?

    1 likes
  8. Bernard stelde dat het binnenste van de aarde niet bestaat uit een gesmolten kern, maar een binnenzon.
    Deze binnenzon heeft volgens Bernard een doorsnee van 960 kilometer en bevindt zich op ruim 4600 kilometer onder het aardoppervlak. Omdat de gaten zo groot zijn, kan men de andere kant van opening niet zien.

    Wat een onzin hier klopt al niets van want ALS het al zo was dan zou je de andere kant al niet zien door de binnenzon en niet omdat die gaten zo groot zijn

    0 likes
  9. klinkt allemaal heel leuk en interessant, maar waar zijn de bewijzen ?
    had eens gelezen dat er een expeditie komt naar de noordpool om te zoeken naar dat gat.
    ik wacht wel geduldig tot ze terug komen
    vermoed dat ze met nix terug komen

    0 likes
  10. 14 febr 2013

    http://www.youtube.com/watch?v=I7Ug3KggRbU

    nova earth day

    13.01 uur tot 13.11 uur

    0 likes
  11. leonard euler een zwitserse natuur en wiskindige had volgens mij dezelfde theorie over een holle aarde met openingen aan de beide poolkanten, dit is al lang bekend ,, maar kom maar eens met harde bewijzen!! een ringnevel is nog geen bewijs,, al heb ik wel het gevoel dat we bedot worden over de werkelijke oorsprong van de aarde

    0 likes
  12. [quote name=”Sander”]Inderdaad, en vulkanen/platentektoniek en dergelijke zijn allemaal verzonnen om ons dom te houden. Vulkanen zijn gewoon gemaakt door de geheime organisaties en barsten soms uit om het geloofwaardig te laten lijken.
    Want een eigen theorie bedenken voor iets wat je niet snapt is veel makkelijker![/quote]
    Uhuh. Right…

    0 likes
  13. [quote name=”lauke”]leonard euler een zwitserse natuur en wiskindige had volgens mij dezelfde theorie over een holle aarde met openingen aan de beide poolkanten, dit is al lang bekend ,, maar kom maar eens met harde bewijzen!! een ringnevel is nog geen bewijs,, al heb ik wel het gevoel dat we bedot worden over de werkelijke oorsprong van de aarde[/quote]

    Vanuit je ratio zul je er nooit achterkomen. Blijf voelen vanuit je intuitie dan weet je wat waar is. Ontgift je lichaam en dus vooral je pijnappelklier! hiermee WEET je dingen en is externe bevestiging niet nodig.

    0 likes
  14. Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?

    0 likes
  15. Hoe groot waren die gaten?

    Hoe dom moet je zijn om dit te aan te nemen?
    Hoe dom ben je als je hier over na gaat denken?

    Volgens mij gelooft bonnie het nog niet eens.

    https://www.youtube.com/watch?v=9lwv9LB18-s

    Of misschien toch?

    0 likes
  16. [quote name=”Red Skywalker”]Voor wie deze Russische documentaire nog steeds niet gezien heeft:

    Third Reich – Operation UFO (Nazi Base In Antarctica) Complete Documentary

    http://youtu.be/MwUpPwyyvLw

    met ondertitels.

    WWII is niet gewonnen of beëindigd; Het is slechts ondergronds, zowel letterlijk als figuurlijk, gegaan. Als ik zo om mij heen kijk en constateer wat de ‘politieke lijders’ uitspoken, moet dat wel haast waar zijn, helaas. Onze economie is nog steeds een oorlogseconomie en gebaseerd op het ‘Marshallplan’. Amerika is via het ‘Paperclip’-project overgenomen, enzovoorts. Geschiedenis is een mooi vak … ik ga ook ondergronds, hopelijk schoppen ze me er bij Agartha niet uit.[/quote]
    Hoi,ja daar wil ik ook wel ens een kijkje gaan nemen.Wie weet,verwacht maar het onverwachtste.
    Groetjes Tineke.

    0 likes
  17. Voor zover mij vroeger op school geleerd is bestaat de noordpool uitsluitend uit dik ijs. De zuidpool heeft wel land onder het ijs. Als er dus een gat in de noordpool zou zitten liep de oceaan leeg en de holle aarde dus vol water. Ander punt, als het waar zou zijn dan leven de mensen daar met hun voeten naar ons gericht aan de binnekant van de bol dus, en ik betwijfel of de draaing van de aarde voldoende middelpuntvliedende kracht kan opwerpen, ook nog eens tegen de zwaarterkracht in om de mensen daat voet aan de grond te laten houden

    0 likes
  18. [quote name=”Sander”]Inderdaad, en vulkanen/platentektoniek en dergelijke zijn allemaal verzonnen om ons dom te houden. Vulkanen zijn gewoon gemaakt door de geheime organisaties en barsten soms uit om het geloofwaardig te laten lijken.
    Want een eigen theorie bedenken voor iets wat je niet snapt is veel makkelijker![/quote]
    Wat op school geleerd wordt, hoe de aarde er van binnen uit moet zien, is ook maar een theorie..

    0 likes
  19. [quote name=”blup”][quote name=”Sander”]Inderdaad, en vulkanen/platentektoniek en dergelijke zijn allemaal verzonnen om ons dom te houden. Vulkanen zijn gewoon gemaakt door de geheime organisaties en barsten soms uit om het geloofwaardig te laten lijken.
    Want een eigen theorie bedenken voor iets wat je niet snapt is veel makkelijker![/quote]
    Wat op school geleerd wordt, hoe de aarde er van binnen uit moet zien, is ook maar een theorie..[/quote]

    Gebaseerd op controleerbare feiten. Het is slechts een theorie, zoals min of meer alles in het leven (het staat niet 100% zeker vast).. maar het is wel de meest logische beredenering die volgens allerlei wetenschappen gecheckt kan worden.

    Maar he, ieder zijn mening he.. Van mij mogen jullie denken dat de aarde hol was, er waren immers ook genoeg mensen die bleven geloven dat de aarde plat was ook al was er bewijs dat de aarde rond was.

    0 likes
  20. Nou die expeditie gaat er komen , check maar.
    http://www.npiee.org

    0 likes
  21. Het is niet vreemd dat de meesten dit onzin vinden. dat komt omdat iedereen slaapt en niet kan invoelen of dit waar zou kunnen zijn. De reden dat we niet kunnen invoelen ligt aan onze pijnappelklier die geen signalen meer doorgeeft omdat we vol met gifstoffen zitten. Als je je lichaam ontgift dan weet je weer dingen.

    Iemand schreef al eerder:
    Vanuit je ratio zul je er nooit achterkomen. Blijf voelen vanuit je intuitie dan weet je wat waar is. Ontgift je lichaam en dus vooral je pijnappelklier! hiermee WEET je dingen en is externe bevestiging niet nodig.

    0 likes
  22. [quote name=”john”][quote name=”pommetje”]Ik hoop dat er nu eens gauw een expeditie wordt georganiseerd zodat dit voor eeuwig en voor altijd in de sprookjesboeken kan worden opgenomen. Wat een godse onzin![/quote]
    beste, sprookjes bestaan niet,maar zijn allemaal gebaseerd op waarheid !!! en waarom geld er rond beide polen een vliegverbod? alle planeten zijn hol en zijn in princiepe ruimteschepen.niet om op ,maar om in te wonen ,te verblijven.[/quote]
    Blijf je voortaan wel lekker van de Pritt-stiften af? Ze zijn er om te lijmen, niet om op te snuiven!

    0 likes
  23. [quote name=”Wap”][quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Zoek alles er over op wat je kunt vinden, en ga lezen. Als het daarna nog onzin is??
    Hoe onderbouw je onzin verder dan, waarom zou het niet kunnen allemaal. kijk wat er al wel mogelijk is vandaag de dag :-)[/quote]
    Hoe kan je nou een onzinnige tegenreactie onderbouwen op een zinnige
    reactie? Tenzij de poster van de onzinnige reactie zelf onzin spuidt!

    0 likes
  24. [quote name=”Matt”]Voor zover mij vroeger op school geleerd is bestaat de noordpool uitsluitend uit dik ijs. De zuidpool heeft wel land onder het ijs. Als er dus een gat in de noordpool zou zitten liep de oceaan leeg en de holle aarde dus vol water. Ander punt, als het waar zou zijn dan leven de mensen daar met hun voeten naar ons gericht aan de binnekant van de bol dus, en ik betwijfel of de draaing van de aarde voldoende middelpuntvliedende kracht kan opwerpen, ook nog eens tegen de zwaarterkracht in om de mensen daat voet aan de grond te laten houden[/quote]
    Kijk deze man heeft opgelet op school! (Ik trouwens ook)

    0 likes
  25. @16 John
    Sorry, maar ik vraag me af of jij de weg niet een beetje kwijt bent.
    Sprookjes bestaan niet, of ga je me nu vertellen dat roodkapje echt door de grote boze wolf is opgevreten.

    Je mag best op noord en zuidpool vliegen hoor, echter heb je je aan vluchtroutes te houden ivm veiligheid en uitwijk mogelijkheden.

    Satelieten laat men expres niet precies over noord en zuidpool zweven ivm gelijkmatigheid van de aantrekkingskracht van de aarde. Op de polen heerst er immers een grotere aantrekkingskracht dan op de evenaar.

    Nu gebruiken satelieten juist de zwaartekracht om in hun baan te blijven. Vroeg of laat “vallen” ze allemaal weer terug op aarde.

    Als ze precies over de polen zouden vliegen, zou het zwaarte kracht verschil te groot zijn, en hun baan minder nauwkeurig worden. (Elipsvormig)

    0 likes
  26. [quote name=”Wap”][quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Zoek alles er over op wat je kunt vinden, en ga lezen. Als het daarna nog onzin is??
    Hoe onderbouw je onzin verder dan, waarom zou het niet kunnen allemaal. kijk wat er al wel mogelijk is vandaag de dag :-)[/quote]

    Iets zomaar direct onzin noemen is inderdaad niet meer van deze tijd.

    Maar ik kan zo wel direct fysische tegenstrijdigheden noemen die bij iets als holle aarde in mij op komen.

    – Zwaarte kracht is iets dat men kan berekenen en te meten. Er is een bepaalde massa wat nodig is bij een hoeveelheid zwaarte kracht (dit staat gewoon vast, oftewel feit). De aarde is 6 quadriljoen kilo (24 nullen), dit weten we doordat we de zwaartekracht weten en kunnen meten.
    Dus zou die 6 quadriljoen kilo in de mantel van de aarde geperst moeten zijn, om toch die zwaartekracht te moeten krijgen.
    Het zou dan met, voor ons, futuristische machines moeten kunnen zou je zeggen! Maar waarom zou je die moeite en energie verspillen daarvoor.

    Een zon in het midden van de aarde.
    Om een zon te maken, die werkt in het principe van onze zon in de lucht, heb je een inmense massa nodig om de kernfusie tot stand te brengen.
    Tuurlijk zou je dan zeggen: “Ja maar, die zijn dan ook weer gecreëerd”, maar dan vraag ik mij weer af, waarom?

    Als je dit soort dingen als beschaving al kan/kon, waarom ga je dan niet naar andere bewoonbare planeten etc.

    0 likes
  27. Wat een onzin hier klopt al niets van want ALS het al zo was dan zou je de andere kant al niet zien door de binnenzon en niet omdat die gaten zo groot zijn[/quote]

    nee de andere kant van dat gat, gekkie… om aan te geven hoe groot dat gat is….

    0 likes
  28. [quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Je leest iets waar je waarschijnlijk nog nooit iets over heb gehoord of onderzoek naar heb gedaan, en doet het af als ‘onzin’ ?

    Wist je onder andere dat hitler hier ook naar geinterreseerd was en hier in het geheim mensen naar toe heeft gestuurd om dit te onderzoeken ??

    Mensen zoals jou moeten ze een kaartje aan het oor hangen met
    schaap nummer 993500000 .. en die 10 die jou bericht een duimpie hebben gegeven ook !

    0 likes
  29. Een vliegverbod boven de polen en geen foto of film op internet te vinden waarop de polen zichtbaar zijn. Steeds afgeschermd met een blinde vlek! Er zijn nochtans satellieten genoeg.
    Welk bewijs wil je nog dat er iets verborgen wordt gehouden?

    0 likes
  30. beste, sprookjes bestaan niet,maar zijn allemaal gebaseerd op waarheid !!! en waarom geld er rond beide polen een vliegverbod? alle planeten zijn hol en zijn in princiepe ruimteschepen.niet om op ,maar om in te wonen ,te verblijven.[/quote]

    Vliegen over magnetische Polen lijkt me niet verstandig, als je er loopt lijkt het me al moeilijk navigeren. Een sataliet kan wel over de Polen vliegen het heet een circumpolar orbit.
    Het diepste punt van de oceaan is ongeveer 6500km dus blijft er weinig ruimte over voor een binnenzon, we weten ook wat de diameter van de aarde is en ook de massa dus weten we ook de gemiddelde dichtheid. Als je een beetje opzoek gaat naar geografishe onderzoeken zul je er al snel achter komen dat de aarde niet hol is, met voldoende wetenschappelijke bewijzen (dus geen theorieën). Er zijn vast wel grote diepe grotten waar je in kan leven maar veel liefde en licht ga je daar niet vinden.

    0 likes
  31. @ Whiz.. Kan jij 4600 km ver kijken dan tot die binnenzon?

    0 likes
  32. [quote name=”Armaita”][quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Je leest iets waar je waarschijnlijk nog nooit iets over heb gehoord of onderzoek naar heb gedaan, en doet het af als ‘onzin’ ?

    Wist je onder andere dat hitler hier ook naar geinterreseerd was en hier in het geheim mensen naar toe heeft gestuurd om dit te onderzoeken ??

    Mensen zoals jou moeten ze een kaartje aan het oor hangen met
    schaap nummer 993500000 .. en die 10 die jou bericht een duimpie hebben gegeven ook ![/quote]
    Over dom schaap gesproken: Hitler was echt een gestoord figuur. Volg hem maar als een willig schaap.

    0 likes
  33. [quote name=”Sir Henry”]Het diepste punt van de oceaan is ongeveer 6500km dus blijft er weinig ruimte over voor een binnenzon, [/quote]

    6500 meter doen dan ?
    en het is trouwens 11000 meter ( plus minus)

    0 likes
  34. [quote name=”herrie”]klinkt allemaal heel leuk en interessant, maar waar zijn de bewijzen ?
    komen[/quote]Dat is heel simpel: die zijn er niet.

    dit is dan ook een fabel die alleen wordt geloofd door malloten die niets van basisnatuurkunde begrijpen en te beroerd zijn om een natuurkundeboek open te slaan.

    0 likes
  35. [quote name=”Descartes”][quote name=”lauke”]leonard euler een zwitserse natuur en wiskindige had volgens mij dezelfde theorie over een holle aarde met openingen aan de beide poolkanten, dit is al lang bekend ,, maar kom maar eens met harde bewijzen!! een ringnevel is nog geen bewijs,, al heb ik wel het gevoel dat we bedot worden over de werkelijke oorsprong van de aarde[/quote]

    Vanuit je ratio zul je er nooit achterkomen. Blijf voelen vanuit je intuitie dan weet je wat waar is. Ontgift je lichaam en dus vooral je pijnappelklier! hiermee WEET je dingen en is externe bevestiging niet nodig.[/quote]
    Je reinste onzin.

    De vraag of de aarde hol is of niet kan heel simpel met ja of nee worden beantwoord. Daar is niets mystieks aan en dat maakt het dus iets waar je gewoon vanuit je ratio over kunt redeneren.

    Met voelen vanuit je intuitie kom je niet te weten wat waar is maar kom je terecht in een cirkelredenatie waar velen van jullie het slachtoffer van zijn geworden:

    de aarde is hol want mijn intuïtie zegt dat hij hol is, mijn intuïtie zegt dat de aarde hol is want de aarde is hol

    En zo redeneer je in cirkels.

    Overigens ben ik er achter gekomen dat “intuïtie” vaak niet meer is dan onwetenheid.

    0 likes
  36. [quote name=”john”][quote name=”pommetje”]Ik hoop dat er nu eens gauw een expeditie wordt georganiseerd zodat dit voor eeuwig en voor altijd in de sprookjesboeken kan worden opgenomen. Wat een godse onzin![/quote]
    beste, sprookjes bestaan niet,maar zijn allemaal gebaseerd op waarheid !!! en waarom geld er rond beide polen een vliegverbod? alle planeten zijn hol en zijn in princiepe ruimteschepen.niet om op ,maar om in te wonen ,te verblijven.[/quote]
    Er geld helemaal geen vliegverbod rond de polen.

    Dat is een hardnekkig gerucht dat ik op deze site al meerdere malen heb ontkracht. Nog 1 keer dan:
    ER IS GEEN VLIEGVERBOD ROND DE POLEN

    0 likes
  37. [quote name=”duffe”]@ Whiz.. Kan jij 4600 km ver kijken dan tot die binnenzon?[/quote]
    als die zou bestaan dan zou jij dat ook kunnen.

    Sterker nog, je kan zelfs miljarden kilometers ver kijken. Of dacht jij dat de maan, zon en sterren allemaal binnen 10 km van de aarde vandaan staan?

    0 likes
  38. [quote name=”Armaita”][quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Je leest iets waar je waarschijnlijk nog nooit iets over heb gehoord of onderzoek naar heb gedaan, en doet het af als ‘onzin’ ?

    Wist je onder andere dat hitler hier ook naar geinterreseerd was en hier in het geheim mensen naar toe heeft gestuurd om dit te onderzoeken ??

    Mensen zoals jou moeten ze een kaartje aan het oor hangen met
    schaap nummer 993500000 .. en die 10 die jou bericht een duimpie hebben gegeven ook ![/quote]

    Nee, jij bent wel wakker zeker?

    Want waar is die hele theorie nu daadwerkelijk op gebaseerd?

    – onwetendheid
    – domheid
    – verkeerde informatie
    – en vage websites

    Wat je zegt over Hitler. Ten eerste is dat een onbevestigd gerucht dat hij daar in geïnteresseerd was. Ten tweede, wat wil dat zeggen dat hij daarin geïnteresseerd was? Hitler is nou niet echt bekend geworden om zijn heldere denkvermogen en grote intellect.

    0 likes
  39. [quote name=”Armaita”][quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Je leest iets waar je waarschijnlijk nog nooit iets over heb gehoord of onderzoek naar heb gedaan, en doet het af als ‘onzin’ ?

    Wist je onder andere dat hitler hier ook naar geinterreseerd was en hier in het geheim mensen naar toe heeft gestuurd om dit te onderzoeken ??

    Mensen zoals jou moeten ze een kaartje aan het oor hangen met
    schaap nummer 993500000 .. en die 10 die jou bericht een duimpie hebben gegeven ook ![/quote]

    Noem mij dan maar schaap 993500001, maar aangezien ik echt heeeel heeel veel heb gelezen over het binnenste van de aarde, en een vriend van mij geologie heeft gestudeerd, waarmee ik altijd leuk heb kunnen sparren… kom ik tot de volgende conclusie. De mensen die er verstand van hebben, hebben het over een aarde, zoals we die allemaal kennen, met een vloeibare kern. Een bijzonder klein percentage ervan gelooft/droomt van een holle aarde(zeg 0,00001%). Niet gebaseerd op wetenschappelijke kennis maar op een “dagboek” van meneer byrd.

    Dus mijn verwachting is dat het de aarde blijft zoals we die kennen. Echter ik hou ook wel van een geintje. Dus presenteer me het bewijs, en laat die jongens opnames gaan maken van de gaten en het licht wat daar uit straalt. Zonder dromers komen we nergens. Dus ik ben heel blij dat die 0,00001% er is. Maar kom in ieder geval met tastbaarbaar bewijs, omdat je het ergens gelezen hebt op een website is niet echt een goed argument tegen de wetenschappelijke kennis die er over dit onderwerp is.

    0 likes
  40. [quote name=”Pommetje”]@16 John
    Sorry, maar ik vraag me af of jij de weg niet een beetje kwijt bent.
    Sprookjes bestaan niet, of ga je me nu vertellen dat roodkapje echt door de grote boze wolf is opgevreten.

    Je mag best op noord en zuidpool vliegen hoor, echter heb je je aan vluchtroutes te houden ivm veiligheid en uitwijk mogelijkheden.

    Satelieten laat men expres niet precies over noord en zuidpool zweven ivm gelijkmatigheid van de aantrekkingskracht van de aarde. Op de polen heerst er immers een grotere aantrekkingskracht dan op de evenaar.

    Nu gebruiken satelieten juist de zwaartekracht om in hun baan te blijven. Vroeg of laat “vallen” ze allemaal weer terug op aarde.

    Als ze precies over de polen zouden vliegen, zou het zwaarte kracht verschil te groot zijn, en hun baan minder nauwkeurig worden. (Elipsvormig)[/quote]
    de magnetische pool ligt niet op dat punt maar lag meer naar rechts en als je eens op onderzoek gaat! dan zal je er achter komen dat het noorden nu is wat voor 2 jaar terug het oosten was, de eerste sateliet foto,s geven ook deze ingangen aan maar nasa zou nasa niet zijn als ze eerlijk alles naar buiten zouden brengen. dus foto shoppen is waar ze heel goed in zijn. lees de boeken van jules Verne,die zat heel dicht bij de waarheid.en de storie van admiraal Byrd die er geweest is !!! de techniek die wij nu gebruiken is via de agarthanen en andere beschavingen hier gebracht om de mensheid een beter bestaan te geven,maar het merendeel wordt onderdrukt door de macht hier, wakker worden schaapjes ,kom uit de angst en slavernij.

    0 likes
  41. [quote name=”Wesley”][quote name=”Armaita”][quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Je leest iets waar je waarschijnlijk nog nooit iets over heb gehoord of onderzoek naar heb gedaan, en doet het af als ‘onzin’ ?

    Wist je onder andere dat hitler hier ook naar geinterreseerd was en hier in het geheim mensen naar toe heeft gestuurd om dit te onderzoeken ??

    Mensen zoals jou moeten ze een kaartje aan het oor hangen met
    schaap nummer 993500000 .. en die 10 die jou bericht een duimpie hebben gegeven ook ![/quote]

    Nee, jij bent wel wakker zeker?

    Want waar is die hele theorie nu daadwerkelijk op gebaseerd?

    – onwetendheid
    – domheid
    – verkeerde informatie
    – en vage websites

    Wat je zegt over Hitler. Ten eerste is dat een onbevestigd gerucht dat hij daar in geïnteresseerd was. Ten tweede, wat wil dat zeggen dat hij daarin geïnteresseerd was? Hitler is nou niet echt bekend geworden om zijn heldere denkvermogen en grote intellect.[/quote]

    Zijn motivatie was macht zucht.

    0 likes
  42. “Noem mij dan maar schaap 993500001, maar aangezien ik echt heeeel heeel veel heb gelezen over het binnenste van de aarde, en een vriend van mij geologie heeft gestudeerd, waarmee ik altijd leuk heb kunnen sparren… kom ik tot de volgende conclusie. De mensen die er verstand van hebben, hebben het over een aarde, zoals we die allemaal kennen, met een vloeibare kern. Een bijzonder klein percentage ervan gelooft/droomt van een holle aarde(zeg 0,00001%). Niet gebaseerd op wetenschappelijke kennis maar op een “dagboek” van meneer byrd.

    Dus mijn verwachting is dat het de aarde blijft zoals we die kennen. Echter ik hou ook wel van een geintje. Dus presenteer me het bewijs, en laat die jongens opnames gaan maken van de gaten en het licht wat daar uit straalt. Zonder dromers komen we nergens. Dus ik ben heel blij dat die 0,00001% er is. Maar kom in ieder geval met tastbaarbaar bewijs, omdat je het ergens gelezen hebt op een website is niet echt een goed argument tegen de wetenschappelijke kennis die er over dit onderwerp is.”

    Wat noem jij wetenschappelijke kennis? Die “geologen” hebben over het algmeen geen idee wat er zelfs OP de aarde afspeelt, behalve dan een beetje kennis die iedereen heeft. Er is geen bewijs van een vaste gesmolten kern, alleen maar domme theorien!
    Vertel je wat: probeer maar eens over de zuidpool of de noordpool te vliegen, dat zou een neutrale zone moeten zijn, maar daar word je zonder pardon neergeschoten. Daar valt dus immens veel te verbergen, wat iedereen zou moeten weten.

    0 likes
  43. [quote name=”Wesley”][quote name=”Descartes”][quote name=”lauke”]leonard euler een zwitserse natuur en wiskindige had volgens mij dezelfde theorie over een holle aarde met openingen aan de beide poolkanten, dit is al lang bekend ,, maar kom maar eens met harde bewijzen!! een ringnevel is nog geen bewijs,, al heb ik wel het gevoel dat we bedot worden over de werkelijke oorsprong van de aarde[/quote]

    Vanuit je ratio zul je er nooit achterkomen. Blijf voelen vanuit je intuitie dan weet je wat waar is. Ontgift je lichaam en dus vooral je pijnappelklier! hiermee WEET je dingen en is externe bevestiging niet nodig.[/quote]
    Je reinste onzin.

    De vraag of de aarde hol is of niet kan heel simpel met ja of nee worden beantwoord. Daar is niets mystieks aan en dat maakt het dus iets waar je gewoon vanuit je ratio over kunt redeneren.

    Met voelen vanuit je intuitie kom je niet te weten wat waar is maar kom je terecht in een cirkelredenatie waar velen van jullie het slachtoffer van zijn geworden:

    de aarde is hol want mijn intuïtie zegt dat hij hol is, mijn intuïtie zegt dat de aarde hol is want de aarde is hol

    En zo redeneer je in cirkels.

    Overigens ben ik er achter gekomen dat “intuïtie” vaak niet meer is dan onwetenheid.[/quote]

    Iedere keer dat mijn intuitie iets zei, klopte het 100%. Dat is geen onwetendheid, maar wetendheid boven de beperkte “fysieke” hersenen.

    Best wel zielig hoe jij alles probeert te verdraaien, Wesley, maar ach het is jou probleem.
    Je klinkt als een 100% trol om alles proberen te onderdrukken.

    0 likes
  44. Aan de Massa van de aarde kun je zien dat deze niet hol kan zijn.En zonder een vloeibare ijzeren kern, geen magnetisch beschermend veld.1+1=2 Daag theorie holle aarde!!!

    0 likes
  45. [quote name=”Wesley”][quote
    o
    Wat je zegt over Hitler. Ten eerste is dat een onbevestigd gerucht dat hij daar in geïnteresseerd was. Ten tweede, wat wil dat zeggen dat hij daarin geïnteresseerd was? Hitler is nou niet echt bekend geworden om zijn heldere denkvermogen en grote intellect.[/quote]

    Hitler had een team bij zich van intellectuelen, wetenschappers en onderzoekers, dat is goed bekend en ook van zelf spreken.

    0 likes
  46. [quote name=”Wesley”][quote name=”Armaita”][quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Je leest iets waar je waarschijnlijk nog nooit iets over heb gehoord of onderzoek naar heb gedaan, en doet het af als ‘onzin’ ?

    Wist je onder andere dat hitler hier ook naar geinterreseerd was en hier in het geheim mensen naar toe heeft gestuurd om dit te onderzoeken ??

    Mensen zoals jou moeten ze een kaartje aan het oor hangen met
    schaap nummer 993500000 .. en die 10 die jou bericht een duimpie hebben gegeven ook ![/quote]

    Nee, jij bent wel wakker zeker?

    Want waar is die hele theorie nu daadwerkelijk op gebaseerd?

    – onwetendheid
    – domheid
    – verkeerde informatie
    – en vage websites

    Wat je zegt over Hitler. Ten eerste is dat een onbevestigd gerucht dat hij daar in geïnteresseerd was. Ten tweede, wat wil dat zeggen dat hij daarin geïnteresseerd was? Hitler is nou niet echt bekend geworden om zijn heldere denkvermogen en grote intellect.[/quote]

    Alles is een onbevestigd gerucht en gebaseerd op aannames uit onbevestigde bronnen die alle naar elkaar wijzen alszijnde de bron.. Nog nooit is er enig bewijs geleverd over deze theorie want dat is het ‘een theorie Je kunt 100 boeken schrijven maar dit is nog altijd geen bewijs. Niet alles dat geschreven staat is per definitie waar. Een interessante theorie is het wel.

    0 likes
  47. Zullen we de N.A.M eens vragen wat hun ervaring is als er seismologisch onderzoek wordt gedaan??Hun boren komen allemaal in een holle ruimte uit.Ja als ze in dromenland liggen te dromen.In diezelfde dromen noemen ze de aarde niet aarde, maar “KERSTBAL”.

    0 likes
  48. Andre Kuipers heeft doormiddel van een aspirine aangetoont, dat als deze is gesmolten,de niet gesmolten restjes in het heelal samenklontert tot een ronde bol.Maar hol??Nee.Zo ook met de aarde de maan etc.Wat deze gabber met zijn theorie ons op de mouw wil spelden, raakt kant noch wal.Super nonsens!!!

    0 likes
  49. [quote name=”DingieM”]”Noem mij dan maar schaap 993500001, maar aangezien ik echt heeeel heeel veel heb gelezen over het binnenste van de aarde, en een vriend van mij geologie heeft gestudeerd, waarmee ik altijd leuk heb kunnen sparren… kom ik tot de volgende conclusie. De mensen die er verstand van hebben, hebben het over een aarde, zoals we die allemaal kennen, met een vloeibare kern. Een bijzonder klein percentage ervan gelooft/droomt van een holle aarde(zeg 0,00001%). Niet gebaseerd op wetenschappelijke kennis maar op een “dagboek” van meneer byrd.

    Dus mijn verwachting is dat het de aarde blijft zoals we die kennen. Echter ik hou ook wel van een geintje. Dus presenteer me het bewijs, en laat die jongens opnames gaan maken van de gaten en het licht wat daar uit straalt. Zonder dromers komen we nergens. Dus ik ben heel blij dat die 0,00001% er is. Maar kom in ieder geval met tastbaarbaar bewijs, omdat je het ergens gelezen hebt op een website is niet echt een goed argument tegen de wetenschappelijke kennis die er over dit onderwerp is.”

    Wat noem jij wetenschappelijke kennis? Die “geologen” hebben over het algmeen geen idee wat er zelfs OP de aarde afspeelt, behalve dan een beetje kennis die iedereen heeft. Er is geen bewijs van een vaste gesmolten kern, alleen maar domme theorien!
    Vertel je wat: probeer maar eens over de zuidpool of de noordpool te vliegen, dat zou een neutrale zone moeten zijn, maar daar word je zonder pardon neergeschoten. Daar valt dus immens veel te verbergen, wat iedereen zou moeten weten.[/quote]
    Dit is echt waanzin.

    Hoe kom je erbij dat je wordt neergeschoten als je over de pool vliegt? Vertel me, hoe kom je er bij? Geef eens een bron of onderbouwing voor die onjuiste bewering.

    0 likes
  50. [quote name=”Juul1″][quote name=”Wesley”][quote name=”Armaita”][quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Je leest iets waar je waarschijnlijk nog nooit iets over heb gehoord of onderzoek naar heb gedaan, en doet het af als ‘onzin’ ?

    Wist je onder andere dat hitler hier ook naar geinterreseerd was en hier in het geheim mensen naar toe heeft gestuurd om dit te onderzoeken ??

    Mensen zoals jou moeten ze een kaartje aan het oor hangen met
    schaap nummer 993500000 .. en die 10 die jou bericht een duimpie hebben gegeven ook ![/quote]

    Nee, jij bent wel wakker zeker?

    Want waar is die hele theorie nu daadwerkelijk op gebaseerd?

    – onwetendheid
    – domheid
    – verkeerde informatie
    – en vage websites

    Wat je zegt over Hitler. Ten eerste is dat een onbevestigd gerucht dat hij daar in geïnteresseerd was. Ten tweede, wat wil dat zeggen dat hij daarin geïnteresseerd was? Hitler is nou niet echt bekend geworden om zijn heldere denkvermogen en grote intellect.[/quote]

    Zijn motivatie was macht zucht.[/quote]
    Ja, dus? Wat wil je daarmee zeggen? Dat de aarde dan opeens wel hol is?

    0 likes
  51. [quote name=”john”][quote name=”Pommetje”]@16 John
    Sorry,

    Satelieten laat men expres niet precies over noord en zuidpool zweven ivm gelijkmatigheid van de aantrekkingskracht van de aarde. Op de polen heerst er immers een grotere aantrekkingskracht dan op de evenaar.

    Nu gebruiken satelieten juist de zwaartekracht om in hun baan te blijven. Vroeg of laat “vallen” ze allemaal weer terug op aarde.

    Als ze precies over de polen zouden vliegen, zou het zwaarte kracht verschil te groot zijn, en hun baan minder nauwkeurig worden. (Elipsvormig)[/quote]
    de magnetische pool ligt niet op dat punt maar lag meer naar rechts en als je eens op onderzoek gaat! dan zal je er achter komen dat het noorden nu is wat voor 2 jaar terug het oosten was, de eerste sateliet foto,s geven ook deze ingangen aan maar nasa zou nasa niet zijn als ze eerlijk alles naar buiten zouden brengen. dus foto shoppen is waar ze heel goed in zijn. lees de boeken van jules Verne,die zat heel dicht bij de waarheid.en de storie van admiraal Byrd die er geweest is !!! de techniek die wij nu gebruiken is via de agarthanen en andere beschavingen hier gebracht om de mensheid een beter bestaan te geven,maar het merendeel wordt onderdrukt door de macht hier, wakker worden schaapjes ,kom uit de angst en slavernij.[/quote]
    Admiraal Byrd is er niet geweest, dat heeft hij ook nooit beweerd.

    Hij heeft geschreven dat hij naar de noordpool is gevlogen en onderweg begroeiing en meren tegenkwam. Meer niet. Figuren zoals u hebben vervolgens zijn waarneming verklaard door te zeggen: “als hij meren en begroeiïng heeft gezien, dan moet hij wel in de holle aarde zijn geweest.”

    Hij heeft het zelf in ieder geval nooit beweerd.

    0 likes
  52. Hey kom op rationele doemdenkers!
    Vroeger dacht men ook dat de aarde plat was!
    Alles werkt via magnetische aantrekkings- en afstottingskracht. Leer af wat je hebt geleerd. Zodra je 180 graden andersom gaat denken in deze wereld dat zit je goed. Dat heb ik nu wel gemerkt met heel veel dingen.
    Dus waarom zou dit niet kunnen?

    0 likes
  53. Wat noem jij wetenschappelijke kennis? Die “geologen” hebben over het algmeen geen idee wat er zelfs OP de aarde afspeelt, behalve dan een beetje kennis die iedereen heeft. Er is geen bewijs van een vaste gesmolten kern, alleen maar domme theorien!
    Vertel je wat: probeer maar eens over de zuidpool of de noordpool te vliegen, dat zou een neutrale zone moeten zijn, maar daar word je zonder pardon neergeschoten. Daar valt dus immens veel te verbergen, wat iedereen zou moeten weten.[/quote]

    Metingen, boringen, calculaties, metingen om de calculaties te controleren ca berekeningen. etc etc. niet door 1 persoon maar inmiddels duizenden. dat is wetenschap. stel een theorie op en toets deze aan de praktijk, en stel de theorie waar nodig bij.

    Als ik het geld zou hebben om er overheen te vliegen zou ik het zeker doen, maar dat heb ik niet.
    Ik bedenk geen alternatief voor huidige praktijk, dus ligt de bewijslast ook niet bij mij.

    0 likes
  54. Er start denk ik een expeditie tegen de zomer (Brooks Agnew) op zoek naar de holle aarde. Blijkbaar is ook de financiering rond.

    0 likes
  55. holle aarde!!

    De aarde is een levend organisme met een mond (noordpool) en een anus (zuidpool), door de botsing van de afvalstoffen (uit het gat op de zuidpool) met de atmosfeer ontstaat haar constante rotatie. Meer weten?! Jakob Lorber schreef het allemaal op in zijn boek “aarde en maan”

    0 likes
  56. Wesley,

    Pythagoras had ook gelijk dat de aarde rond was en hij ging ook voort op zijn gevoel, zijn intuïtie.
    Ik heb zelf te weinig voeling met de natuurkunde als wetenschap, heb dus geen idee of er een holle aarde is of niet. Maar blijkbaar heeft de intuïtie van mensen die vele malen slimmer zijn dan wij allemaal samen op deze site hen toch ook niet altijd in de steek gelaten. Er zijn volgens mij heel veel onverklaarde zaken die voor ons, simpele zandkorrels in de immense woestijn, niet te vatten zijn. Kijk, we hebben met velen deze site kunnen overtuigen dat er geen plaats meer was voor Salusa, volledig terecht, maar moeten we niet openstaan voor toch vele andere onverklaarbare zaken. Is het dat niet wat ons naar deze site leidt ? Is het niet onze hoop dat er ergens zaken worden “onthuld” die zo wereldschokkend zijn dat ze voor een ommekeer zorgen in deze dolgedraaide graaicultuur. De msm geeft ons meer en meer een “verbloemde” weergave van de realiteit. Ik heb me bvb heel erg verdiept in Sandy Hook. Los van wat er echt gebeurd is zijn de “onjuistheden” die door de media bewust of gestuurd de wereld zijn in gestuurd fenomenaal !! Alleen al je verdiepen in Robby Parker zegt al genoeg. Video al gezien rond de brandweerkazerne van mensen die gewoon de ene deur uitkomen en de andere weer binnen gaan, die in cirkels lopen. Dus misschien 100 mensen aanwezig, terwijl er potentieel 1200 tot 1800 zouden moeten zijn, en zo goed als geen van de 600 kinderen te zien. Ik wil maar zeggen, wat de “gevestigde wetenschap” ons voorspiegelt hoeft niet altijd de waarheid te zijn … We mogen niet de pretentie hebben te beweren dat wij als nietige mensen met een geïndustrialiseerde wereld die hoop en al 100 jaar meedraait, de alwetendheid hebben. Er moet ook nog iets aan de verbeelding overblijven, en zeker op de 14de februari 🙂

    0 likes
  57. [quote name=”carpediem”]Wesley,

    Pythagoras had ook gelijk dat de aarde rond was en hij ging ook voort op zijn gevoel, zijn intuïtie.
    Ik heb zelf te weinig voeling met de natuurkunde als wetenschap, heb dus geen idee of er een holle aarde is of niet. Maar blijkbaar heeft de intuïtie van mensen die vele malen slimmer zijn dan wij allemaal samen op deze site hen toch ook niet altijd in de steek gelaten. Er zijn volgens mij heel veel onverklaarde zaken die voor ons, simpele zandkorrels in de immense woestijn, niet te vatten zijn. [/quote]
    Pythagoras ging niet af op intuitie maar op waarneming. En intuïtie is ook niet verkeerd maar het wordt wel verkeerd op het moment dat je vaststaande feiten gaat ontkennen omdat je ze niet begrijpt en dat inpakt in “volgens mijn intuïtie…”. Als je intuïtie niet klopt met de feiten is je intuitie dus fout, niet de feiten.

    Verder is of de aarde hol of massief is helemaal niet onverklaarbaar. In tegendeel, het is al miljoenen keren verklaard: De aarde is niet hol.

    0 likes
  58. [quote name=”DingieM”][quote name=”Wesley”][quote name=”Descartes”][quote name=”lauke”]leonard euler een zwitserse natuur en wiskindige had volgens mij dezelfde theorie over een holle aarde met openingen aan de beide poolkanten, dit is al lang bekend ,, maar kom maar eens met harde bewijzen!! een ringnevel is nog geen bewijs,, al heb ik wel het gevoel dat we bedot worden over de werkelijke oorsprong van de aarde[/quote]

    Vanuit je ratio zul je er nooit achterkomen. Blijf voelen vanuit je intuitie dan weet je wat waar is. Ontgift je lichaam en dus vooral je pijnappelklier! hiermee WEET je dingen en is externe bevestiging niet nodig.[/quote]
    Je reinste onzin.

    De vraag of de aarde hol is of niet kan heel simpel met ja of nee worden beantwoord. Daar is niets mystieks aan en dat maakt het dus iets waar je gewoon vanuit je ratio over kunt redeneren.

    Met voelen vanuit je intuitie kom je niet te weten wat waar is maar kom je terecht in een cirkelredenatie waar velen van jullie het slachtoffer van zijn geworden:

    de aarde is hol want mijn intuïtie zegt dat hij hol is, mijn intuïtie zegt dat de aarde hol is want de aarde is hol

    En zo redeneer je in cirkels.

    Overigens ben ik er achter gekomen dat “intuïtie” vaak niet meer is dan onwetenheid.[/quote]

    Iedere keer dat mijn intuitie iets zei, klopte het 100%. Dat is geen onwetendheid, maar wetendheid boven de beperkte “fysieke” hersenen.

    Best wel zielig hoe jij alles probeert te verdraaien, Wesley, maar ach het is jou probleem.
    Je klinkt als een 100% trol om alles proberen te onderdrukken.[/quote]
    aha, het klopt altijd 100%. Net zoals de voorspellingen van Powerzhea zeker die altijd 100% kloppen. (behalve die ene keer toen hij voorspelde dat Obama de disclosure zou doen binnen een maand (inmiddels 3 maanden geleden)).

    En als je intuïtie zegt dat de aarde hol is, dan zit je intuitie er nu dus 100% naast.

    0 likes
  59. Hebben jullie die gaten van > 2000 km omtrek dan nooit gezien op GoogleEarth?
    Nog maar eens goed kijken dan.

    0 likes
  60. [quote name=”Wesley”][quote name=”carpediem”]Wesley,

    Pythagoras had ook gelijk dat de aarde rond was en hij ging ook voort op zijn gevoel, zijn intuïtie.
    Ik heb zelf te weinig voeling met de natuurkunde als wetenschap, heb dus geen idee of er een holle aarde is of niet. Maar blijkbaar heeft de intuïtie van mensen die vele malen slimmer zijn dan wij allemaal samen op deze site hen toch ook niet altijd in de steek gelaten. Er zijn volgens mij heel veel onverklaarde zaken die voor ons, simpele zandkorrels in de immense woestijn, niet te vatten zijn. [/quote]
    Pythagoras ging niet af op intuitie maar op waarneming. En intuïtie is ook niet verkeerd maar het wordt wel verkeerd op het moment dat je vaststaande feiten gaat ontkennen omdat je ze niet begrijpt en dat inpakt in “volgens mijn intuïtie…”. Als je intuïtie niet klopt met de feiten is je intuitie dus fout, niet de feiten.

    Verder is of de aarde hol of massief is helemaal niet onverklaarbaar. In tegendeel, het is al miljoenen keren verklaard: De aarde is niet hol.[/quote]
    De aarde was ook niet rond …

    0 likes
  61. [quote name=”octavium”][quote name=”Armaita”][quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Je leest iets waar je waarschijnlijk nog nooit iets over heb gehoord of onderzoek naar heb gedaan, en doet het af als ‘onzin’ ?

    Wist je onder andere dat hitler hier ook naar geinterreseerd was en hier in het geheim mensen naar toe heeft gestuurd om dit te onderzoeken ??

    Mensen zoals jou moeten ze een kaartje aan het oor hangen met
    schaap nummer 993500000 .. en die 10 die jou bericht een duimpie hebben gegeven ook ![/quote]
    Dus mijn verwachting is dat het de aarde blijft zoals we die kennen. Echter ik hou ook wel van een geintje. Dus presenteer me het bewijs, en laat die jongens opnames gaan maken van de gaten en het licht wat daar uit straalt. Zonder dromers komen we nergens. Dus ik ben heel blij dat die 0,00001% er is. Maar kom in ieder geval met tastbaarbaar bewijs, omdat je het ergens gelezen hebt op een website is niet echt een goed argument tegen de wetenschappelijke kennis die er over dit onderwerp is.[/quote] Ik heb niet gezegd dat ik in een holle aarde geloof, maar ik doe het ook niet meteen af als onzin.Ik heb er hier en daar wat dingen over gelezen en gezien.Bijvoorbeeld google earth die dat stukje van de aarde nou net heeft gecensureerd.Waarom zou ik jou het bewijs moeten presenteren ? Als jij een bal in jou ogen als een vierkant ziet dan kunnen duizend mensen zeggen dat die rond is, ma dan geloof je het alsnog niet.

    0 likes
  62. [quote name=”Yes”][quote name=”Armaita”][quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Je leest iets waar je waarschijnlijk nog nooit iets over heb gehoord of onderzoek naar heb gedaan, en doet het af als ‘onzin’ ?

    Wist je onder andere dat hitler hier ook naar geinterreseerd was en hier in het geheim mensen naar toe heeft gestuurd om dit te onderzoeken ??

    Mensen zoals jou moeten ze een kaartje aan het oor hangen met
    schaap nummer 993500000 .. en die 10 die jou bericht een duimpie hebben gegeven ook ![/quote]
    Over dom schaap gesproken: Hitler was echt een gestoord figuur. Volg hem maar als een willig schaap.[/quote]
    Hoe erg ik de dingen ook vind wat hij de mensheid heeft aangedaan.Hij was zeer zeker geen domme man. Integendeel zelfs !

    0 likes
  63. [quote name=”Paula”]Het is niet vreemd dat de meesten dit onzin vinden. dat komt omdat iedereen slaapt en niet kan invoelen of dit waar zou kunnen zijn. De reden dat we niet kunnen invoelen ligt aan onze pijnappelklier die geen signalen meer doorgeeft omdat we vol met gifstoffen zitten. Als je je lichaam ontgift dan weet je weer dingen.

    Iemand schreef al eerder:
    Vanuit je ratio zul je er nooit achterkomen. Blijf voelen vanuit je intuitie dan weet je wat waar is. Ontgift je lichaam en dus vooral je pijnappelklier! hiermee WEET je dingen en is externe bevestiging niet nodig.[/quote]Staat er ook ergens hoe men dat kan doen???

    0 likes
  64. Ik heb gaten in mijn sokken
    En een holle kies…;-)

    0 likes
  65. [quote name=”carpediem”][quote name=”Wesley”][quote name=”carpediem”]Wesley,

    Pythagoras had ook gelijk dat de aarde rond was en hij ging ook voort op zijn gevoel, zijn intuïtie.
    Ik heb zelf te weinig voeling met de natuurkunde als wetenschap, heb dus geen idee of er een holle aarde is of niet. Maar blijkbaar heeft de intuïtie van mensen die vele malen slimmer zijn dan wij allemaal samen op deze site hen toch ook niet altijd in de steek gelaten. Er zijn volgens mij heel veel onverklaarde zaken die voor ons, simpele zandkorrels in de immense woestijn, niet te vatten zijn. [/quote]
    Pythagoras ging niet af op intuitie maar op waarneming. En intuïtie is ook niet verkeerd maar het wordt wel verkeerd op het moment dat je vaststaande feiten gaat ontkennen omdat je ze niet begrijpt en dat inpakt in “volgens mijn intuïtie…”. Als je intuïtie niet klopt met de feiten is je intuitie dus fout, niet de feiten.

    Verder is of de aarde hol of massief is helemaal niet onverklaarbaar. In tegendeel, het is al miljoenen keren verklaard: De aarde is niet hol.[/quote]
    De aarde was ook niet rond …[/quote]Dat de aarde plat was een aanname en niet gebaseerd op wetenschap. datzelfde geldt voor het idee dat de aarde hol is. Dat wordt niet op basis van feiten of waarneming gedacht maar op basis van aannames en domheid.

    0 likes
  66. [quote name=”svartvatten”]Hebben jullie die gaten van > 2000 km omtrek dan nooit gezien op GoogleEarth?
    Nog maar eens goed kijken dan.[/quote]
    en daarom is het zo een rotzooi op deze oh zo mooie planeet het gros (leeft)alleen voor en met hun ipod – mobile telefoon en verder dan de neus lang is kijken zij niet,kijk eens om je heen en zie dat vele waarheden aan het licht komen,koningin- paus-en de rest volgd met rasse schreden,voor velen zal wat naar buiten gaat komen, een grote schokgolf veroorzaken, er is zo veel meer dan het geen wij zien, dan wel willen zien,wij leven hier in een matrix ,en deze lost pas op met de hulp van !!! of masaal wakker worden ! en met, en in liefde gaan leven,met werkenlijk alles om je heen.

    0 likes
  67. Wesley,

    Zijn er eigenlijk wel zaken die op deze site verschijnen waar je je wel kan in vinden ?
    Je lijkt soms wel gestuurd door SKEPP !

    0 likes
  68. [quote name=”john”][quote name=”pommetje”]Ik hoop dat er nu eens gauw een expeditie wordt georganiseerd zodat dit voor eeuwig en voor altijd in de sprookjesboeken kan worden opgenomen. Wat een godse onzin![/quote]

    beste, sprookjes bestaan niet,maar zijn allemaal gebaseerd op waarheid !!! en waarom geld er rond beide polen een vliegverbod? alle planeten zijn hol en zijn in princiepe ruimteschepen.niet om op ,maar om in te wonen ,te verblijven.[/quote]

    Ik vind het moeilijk om zoiets te geloven. Maar als ik lees over het vliegverbod, vind ik het toch wel vreemd worden. En zou er een link te leggen zijn met de documentaire “The Primer Fields”? Hierin zie je een nagebootste noord en zuidpool (magnetische velden). Deze hebben ook een gat aan de onderkant en bovenkant. Maar ik weet niet of deze vergelijking juist is. Dit zou je dan toch ook moeten kunnen waarnemen bij andere planeten?

    0 likes
  69. [quote name=”bumble”][quote name=”john”][quote name=”pommetje”]Ik hoop dat er nu eens gauw een expeditie wordt georganiseerd zodat dit voor eeuwig en voor altijd in de sprookjesboeken kan worden opgenomen. Wat een godse onzin![/quote]

    beste, sprookjes bestaan niet,maar zijn allemaal gebaseerd op waarheid !!! en waarom geld er rond beide polen een vliegverbod? alle planeten zijn hol en zijn in princiepe ruimteschepen.niet om op ,maar om in te wonen ,te verblijven.[/quote]

    Ik vind het moeilijk om zoiets te geloven. Maar als ik lees over het vliegverbod, vind ik het toch wel vreemd worden. En zou er een link te leggen zijn met de documentaire “The Primer Fields”? Hierin zie je een nagebootste noord en zuidpool (magnetische velden). Deze hebben ook een gat aan de onderkant en bovenkant. Maar ik weet niet of deze vergelijking juist is. Dit zou je dan toch ook moeten kunnen waarnemen bij andere planeten?[/quote]
    Nog een keer dan: Er is geen vliegverbod boven de polen

    0 likes
  70. Die hele “holle aardetheorie” is grote onzin. Sommige goedgelovige zieltjes geloven er in omdat ze een paar filmpjes op Internet hebben gezien. Ik herhaal die hele holle aarde theorie is grote kolder.

    0 likes
  71. [quote name=”explorer”]Een vliegverbod boven de polen en geen foto of film op internet te vinden waarop de polen zichtbaar zijn. Steeds afgeschermd met een blinde vlek! Er zijn nochtans satellieten genoeg.
    Welk bewijs wil je nog dat er iets verborgen wordt gehouden?[/quote]

    Er is niks afgedekt op de noordpool en de zuidpool. Die holle aardeonzin was een theorie die is achterhaald en grote kolder. Leuk voor goedgelovige dromers en charlatans.

    0 likes
  72. [quote name=”Martijn1205″][quote name=”john”][quote name=”svartvatten”]Hebben jullie die gaten van > 2000 km omtrek dan nooit gezien op GoogleEarth?
    Nog maar eens goed kijken dan.[/quote]
    en daarom is het zo een rotzooi op deze oh zo mooie planeet het gros (leeft)alleen voor en met hun ipod – mobile telefoon en verder dan de neus lang is kijken zij niet,kijk eens om je heen en zie dat vele waarheden aan het licht komen,koningin- paus-en de rest volgd met rasse schreden,voor velen zal wat naar buiten gaat komen, een grote schokgolf veroorzaken, er is zo veel meer dan het geen wij zien, dan wel willen zien,wij leven hier in een matrix ,en deze lost pas op met de hulp van !!! of masaal wakker worden ! en met, en in liefde gaan leven,met werkenlijk alles om je heen.[/quote]

    Wel redelijk mee eens hoor, maar een holle aarde??? Dat klinkt zo enorm ongeloofwaardig en dat terwijl ik zelf heel duidelijk ufo’s heb gezien. Onlogisch dat er een 1200 km dikke laag is waar dan ook even een laag met magma (lava) onder druk in zit??? Dat is heel onlogisch.

    Helemaal mee eens dat er enorm veel meer moois om ons heen is, maar een holle aarde….?[/quote]
    ik zelf heb tijdens mijn perode bij de vrachtvaart tot 2 maal toe een gigantiche ufo uit het water zien komen en de lucht in zien gaan met een giga snelheid om even later met die zelfde snelheid weer de zee in te duiken zonder dat er een druppel water opspatte en dat is dik 50 jaar geleden maar nooit over kunnen praten want dan werd je gelijk opgesloten,maar goed wat het euvel van veel mensen nog steeds is , eerst zien en dan geloven dit omgedraaid is mijn ervaring dan krijg je het te zien,zo ook die bewuste holle aarde ,waar zowel de lemuriers leven in kristallen steden en zeer snelle vervoers mogenlijkheden gebruiken en zo ook de overgebleven atlantiers en waar ook het z,g dodenrijk is.de doorsnede van noord naar zuid is bijna 18000 km. laat dit maar eerst eens bezinken,

    0 likes
  73. Ik raak ook een beetje in de war van dit onderwerp hoor. De aarde is dus hol, maar in deze variant is er weer sprake van een minizonnetje in de aarde. Je kunt dan m.i. niet van een holle aarde spreken.

    Wel frappant dat velen het slikken als zoete koek en mijn bewondering gaat uit naar de enkeling die het met hart en ziel verdedigt, terwijl er toch twee tegenstrijdige versies van de holle aarde theorie bestaan.

    En dat alles nog los van het feit dat het zeer vergezocht cq. onmogelijk is.

    0 likes
  74. [quote name=”days of our lives”]Ik raak ook een beetje in de war van dit onderwerp hoor. De aarde is dus hol, maar in deze variant is er weer sprake van een minizonnetje in de aarde. Je kunt dan m.i. niet van een holle aarde spreken.

    Wel frappant dat velen het slikken als zoete koek en mijn bewondering gaat uit naar de enkeling die het met hart en ziel verdedigt, terwijl er toch twee tegenstrijdige versies van de holle aarde theorie bestaan.

    En dat alles nog los van het feit dat het zeer vergezocht cq. onmogelijk is.[/quote]
    alle theorien kunnen op korte termijn in de container,als de waarheid omtrend alle leven onthuld wordt.dat satelieten niets konden vinden van menselijk leven op andere planeten is omdat het leven daar in die zelfde soort binnenaarde is en niet boven op het oppertvlak dus ruimteschepen en wat nasa betrefd never a strait anser,daar de waarheid de mensheid vrij maakt en de slavernij ophoud te bestaan en dat is nu net wat de machthebbers kost wat kost willen voorkomen.

    0 likes
  75. [quote name=”john”]
    alle theorien kunnen op korte termijn in de container,als de waarheid omtrend alle leven onthuld wordt.dat satelieten niets konden vinden van menselijk leven op andere planeten is omdat het leven daar in die zelfde soort binnenaarde is en niet boven op het oppertvlak dus ruimteschepen en wat nasa betrefd never a strait anser,daar de waarheid de mensheid vrij maakt en de slavernij ophoud te bestaan en dat is nu net wat de machthebbers kost wat kost willen voorkomen.[/quote]

    Waarom zou “de waarheid” ons vrijmaken en verlossen van slavernij? Wat is jouw definitie van slavernij, het is niet zo dat wij zonder vergoeding in bananenplantages moeten werken. Als wij op 1500 lichtjaar leven traceren op een planeet, moet jij de volgende dag nog steeds werken voor je levensonderhoud en belasting betalen. Dat verandert niet van de ene op de andere dag.

    0 likes
  76. Richard van Bemmelen

    Ik heb er al eens eerder op gewezen dat de holle aarde theorie zeer onwaarschijnlijk is. Men kan nu de waarde van g (9.8 m/s^2) goed verklaren uitgaande van het huidige model van gesteenten, magma, etc. Bij een holle aarde is er veel minder materiaal om die zwaartekracht op te wekken dus zou de dichtheid van gesteenten, magma, etc. veel groter moeten zijn dan bekend is.

    0 likes
  77. hoe verklaar je magma dan,vulkanen, aardplaten, het feit dat oa het gigantische himalayagebergte ontstaan is doordat twee platen tegen elkaar schoven,drijvend op magma??
    mooie theorie maar volgens mij eentje voor in de sprookjesboeken.
    hoe kan trouwens zoiets ontstaan, een holle aarde met een zon er in???
    gingen ze dit jaar trouwens geen expeditie op touw zetten om dit uit te zoeken??is er nog plaats 😉

    0 likes
  78. Eerst zien, dan geloven. Een “ontdekkingsreiziger” die een boek heeft geschreven is voor mij niet genoeg. Er zijn meer mensen met een dikke duim

    0 likes
  79. [quote name=”Wesley”][quote name=”Juul1″][quote name=”Wesley”][quote name=”Armaita”][quote name=”Michel”]Zijn er mensen die echt waarde hechten aan deze onzin ?[/quote]

    Je leest iets waar je waarschijnlijk nog nooit iets over heb gehoord of onderzoek naar heb gedaan, en doet het af als ‘onzin’ ?

    Wist je onder andere dat hitler hier ook naar geinterreseerd was en hier in het geheim mensen naar toe heeft gestuurd om dit te onderzoeken ??

    Mensen zoals jou moeten ze een kaartje aan het oor hangen met
    schaap nummer 993500000 .. en die 10 die jou bericht een duimpie hebben gegeven ook ![/quote]

    Nee, jij bent wel wakker zeker?

    Want waar is die hele theorie nu daadwerkelijk op gebaseerd?

    – onwetendheid
    – domheid
    – verkeerde informatie
    – en vage websites

    Wat je zegt over Hitler. Ten eerste is dat een onbevestigd gerucht dat hij daar in geïnteresseerd was. Ten tweede, wat wil dat zeggen dat hij daarin geïnteresseerd was? Hitler is nou niet echt bekend geworden om zijn heldere denkvermogen en grote intellect.[/quote]

    Zijn motivatie was macht zucht.[/quote]
    Ja, dus? Wat wil je daarmee zeggen? Dat de aarde dan opeens wel hol is?[/quote]

    Ha,ha. Wie ben ik? Ben nooit in de Polen geweest om het te constateren maar ik sluit niets uit, alles kan.

    0 likes
  80. [quote name=”john”]

    alle theorien kunnen op korte termijn in de container,als de waarheid omtrend alle leven onthuld wordt.dat satelieten niets konden vinden van menselijk leven op andere planeten is omdat het leven daar in die zelfde soort binnenaarde is en niet boven op het oppertvlak dus ruimteschepen en wat nasa betrefd never a strait anser,daar de waarheid de mensheid vrij maakt en de slavernij ophoud te bestaan en dat is nu net wat de machthebbers kost wat kost willen voorkomen.

    [/quote]

    Je vergeet 1 ding. Op aarde barst het ook van het leven aan de buitenkant van de planeet.
    Of suggereer je dat de aarde uniek is en als enige leven aan de buitenkant heeft en alle andere planeten aan de binnenkant.

    Zeer onwaarschijnlijk. Zo ook de holle aarde.

    0 likes
  81. Ben wel eens in POLEN geweest, maar het was niet zo hol… eerder vlak….

    0 likes
  82. [quote name=”benzjie”][quote name=”Sir Henry”]Het diepste punt van de oceaan is ongeveer 6500km dus blijft er weinig ruimte over voor een binnenzon, [/quote]

    6500 meter doen dan ?
    en het is trouwens 11000 meter ( plus minus)[/quote]

    Klopt ook niet. De diameter van de aarde is 14.000 km

    0 likes
  83. [quote name=”days of our lives”][quote name=”john”]
    alle theorien kunnen op korte termijn in de container,als de waarheid omtrend alle leven onthuld wordt.dat satelieten niets konden vinden van menselijk leven op andere planeten is omdat het leven daar in die zelfde soort binnenaarde is en niet boven op het oppertvlak dus ruimteschepen en wat nasa betrefd never a strait anser,daar de waarheid de mensheid vrij maakt en de slavernij ophoud te bestaan en dat is nu net wat de machthebbers kost wat kost willen voorkomen.[/quote]

    Waarom zou “de waarheid” ons vrijmaken en verlossen van slavernij? Wat is jouw definitie van slavernij, het is niet zo dat wij zonder vergoeding in bananenplantages moeten werken. Als wij op 1500 lichtjaar leven traceren op een planeet, moet jij de volgende dag nog steeds werken voor je levensonderhoud en belasting betalen. Dat verandert niet van de ene op de andere dag.[/quote]
    als je nu nog niet in de gaten heb dat wij met z,n allen hier in een open gevangenis leven,die geregeerd wordt door een stelletje psychopaten banken en corporaties die de rotzooi en oorlogen uitlokken voor eigen plezier en gewin ,een of miljoenen levens tellen niet voor die gasten in hun visie zijn wij minderwaardig,en zolang de mensheid dat niet door heeft! gaan ze vrolijk verder met de planeet en alles er op naar de afgrond te duwen, gemtrails haarp .weer modificatie,voetsel waar rotzooi in zit,natuur producten die verboden worden,geneesmiddelen b.v wiet of hash is verboden,en je vraagd je niet af waarom.tesla had al zero point energie uitgevonden die werkte en niets koste en dat is zo,n 120 jaar geleden,geen kosten geen vervuiling dus niets aan te verdienen!!! dus de schrootpers in.wat je leest of hoor in kranten en op tv is desinformatie,dus in handen van die zelfde kliek aan de macht,van rompy zei het al wij zijn allemaal jezuieten,dus.!.

    0 likes
  84. [quote name=”Wesley”][quote name=”DingieM”]”Noem mij dan maar schaap 993500001, maar aangezien ik echt heeeel heeel veel heb gelezen over het binnenste van de aarde, en een vriend van mij geologie heeft gestudeerd, waarmee ik altijd leuk heb kunnen sparren… kom ik tot de volgende conclusie. De mensen die er verstand van hebben, hebben het over een aarde, zoals we die allemaal kennen, met een vloeibare kern. Een bijzonder klein percentage ervan gelooft/droomt van een holle aarde(zeg 0,00001%). Niet gebaseerd op wetenschappelijke kennis maar op een “dagboek” van meneer byrd.

    Dus mijn verwachting is dat het de aarde blijft zoals we die kennen. Echter ik hou ook wel van een geintje. Dus presenteer me het bewijs, en laat die jongens opnames gaan maken van de gaten en het licht wat daar uit straalt. Zonder dromers komen we nergens. Dus ik ben heel blij dat die 0,00001% er is. Maar kom in ieder geval met tastbaarbaar bewijs, omdat je het ergens gelezen hebt op een website is niet echt een goed argument tegen de wetenschappelijke kennis die er over dit onderwerp is.”

    Wat noem jij wetenschappelijke kennis? Die “geologen” hebben over het algmeen geen idee wat er zelfs OP de aarde afspeelt, behalve dan een beetje kennis die iedereen heeft. Er is geen bewijs van een vaste gesmolten kern, alleen maar domme theorien!
    Vertel je wat: probeer maar eens over de zuidpool of de noordpool te vliegen, dat zou een neutrale zone moeten zijn, maar daar word je zonder pardon neergeschoten. Daar valt dus immens veel te verbergen, wat iedereen zou moeten weten.[/quote]
    Dit is echt waanzin.

    Hoe kom je erbij dat je wordt neergeschoten als je over de pool vliegt? Vertel me, hoe kom je er bij? Geef eens een bron of onderbouwing voor die onjuiste bewering.[/quote]

    Sommigen laten zich van alles wijsmaken.

    0 likes
  85. [quote name=”john wichers”]http://www.youtube.com/watch?v=Vfncs1S84k8[/quote]

    Op basis van een aardig in elkaar geknutseld fimpje kun je niet concluderen dat de aarde hol is. Men kan veel in elkaar vogelen op de computer. Ik “geloof” niet in de holle aarde en zou werkelijk verbaasd zijn wanneer de aarde wel hol schijnt te wezen.

    0 likes
  86. “De Agarthanen willen heel graag dat ze officieel worden geïntroduceerd, zodat een breed scala van tot nu toe verboden kennis vervroegd naar buiten kan worden gebracht.”

    We gaan het zien. Ik ben er klaar voor!

    Bron: http://www.galacticchannelings.com/nederlands/sheldan12-02-13.html

    0 likes
  87. Voor de mensen die niet open staan voor andere feiten dan die ons op school en tv worden verteld…mocht je bewijs echt willen VOELEN…kijk dan eens naar Billy Woodard geboren en in direct contact met de binnen aarde bewoners. Zie voor de achtergehouden informatie eens op hollowearthnetwork.com.
    Wakker worden jongens en meisjes….alle planeten zijn hol…het zijn WIJ die dachten dat je ook OP de bol kan leven…

    0 likes
  88. Als je dit geloofd, zou je eigenlijk moeten kunnen uitleggen hoe zo’n aarde is ontstaan. Hoe is daarbij onze maan ontstaan? De moderne wetenschap heeft hiervoor een verklaring. Miljarden mensen op aarde geloven de verhalen in een ander sprookjesboek, die zijn ook geen verklaring verschuldigd. Ik geloof dat Frodo voor ons vreselijke ontberingen heeft moeten doorstaan zodat wij in vrijheid en zonder het kwade van Sauron kunnen leven.

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Ken je het verschijnsel dat je weet ...

Machocultuur zorgt ervoor dat we met z'n allen veel te lange werkdagen maken. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

Veel te lange werkdagen als gevolg van machocultuur maken ons ziek. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

We maken met z’n allen veel te ...

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur, dat zou ...

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Yoga en meditatie kunnen je psychisch welbevinden ...

boeren

Op deze lafhartige manier wil Den Haag de boeren keihard terugpakken omdat ze zich tegen de elite hebben verzet. ‘Van de pot gerukt!’

Het huidige kabinet is vastbesloten om de ...

tweede wereldoorlog

De vernietigingskampen van Eisenhower in de Tweede Wereldoorlog. Dit mag u van de overheid niet weten

Als we Hollywood mogen geloven, was de ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
AANMELDEN GRATIS WORKSHOP
Wanneer?
donderdag 23 januari
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.