Een tragedie in Israël. Yonatan Erlichman, een 8-jarig jongetje dat drie jaar geleden beroemd werd vanwege een reclamespot voor coronavaccins, is op de dag voor Jom Kipoer plotseling overleden na een hartstilstand terwijl hij in bad zat.
Het kind raakte buiten bewustzijn en verdronk bijna. Toen hij werd gevonden door een familielid was het al te laat. Artsen konden hem niet meer redden en hebben hem enkele dagen later doodverklaard.
‘Soms heb je geen keuze’
Yonatan was in juli 2020 samen met zijn vader, een kinderarts die in een ziekenhuis in Jeruzalem werkt, te zien in een reclamespot voor de coronaprikken, die enkele maanden later uitgerold zouden worden.
De vader van het jongetje, dr. Ira Erlichman, zegt in een langere video: “Niemand houdt van injecties, maar soms heb je geen keuze.”
יונתן ארליכמן ז”ל בן 8 מת מדום לב 😥😥😥
לא מזעזע אתכם ? היכן הכותרות ? החקירות? כמה ילדים עוד ימותו על מזבח הזהב?
ובייחוד שיש כבר שני מחקרים מבוקרים המעידים כי חיסוני ה mRNA גורמים לבעיות לבביות. עד מתי תתחפרו ? כמה עוד תכחישו?
תזכרו שבכל רגע נתון זה יכול לקרות לילדיכם… pic.twitter.com/PUYlLN4jDr— א.בלב Avishag Balev (@AvishagBalev) October 1, 2023
‘Veilig en effectief’
Verder wordt beweerd dat de coronaprikken worden toegediend om ‘opa en oma en zieke mensen te beschermen’.
De opa van Yonatan, Mati Erlichman, is ook arts. Hij riep mensen op om het coronavaccin te halen en beweerde dat uit onderzoek is gebleken dat het ‘veilig en effectief’ is.
[Il Giornale d’Italia, Frontline News]
Blijf op de hoogte & steun onafhankelijke journalistiek
Even voor je naar X gaat
X (voorheen Twitter) toont onze berichten alleen aan ingelogde gebruikers. Als je niet bent ingelogd bij X, krijg je de melding dat @9fornews nog niets heeft gepost — dat klopt niet, ons account is gewoon actief. Log dus in bij X.






Krant: “Meeste olie Islamitische Staat gaat via Koerdisch gebied en man genaamd ‘oom Farid’ naar Israël”
Berlijn stopt met gebruik AstraZeneca-vaccin na sterfgevallen: ‘En Hugo noemt ons gevaarlijke wappies’
Build Back Better: ‘Onder het mom van coronahulp wordt Nederlands belastinggeld gebruikt om democratie af te breken’
De Grote Reset: een nieuwe vorm van economische slavernij
Dit is het vreemdste wat ik ooit heb gezien. Onverklaarbare lichtbollen vastgelegd boven Amerikaans meer
Wereld zet zich schrap voor Derde Wereldoorlog terwijl Russische tanks oprukken naar Oekraïne
School sluit deuren nadat 125 leraren zich ziek melden na coronavaccinatie
Beelden: Amerikaanse professor zegt op Amerikaanse tv wat iedereen denkt over sabotage Nord Stream
Leugens over bezetting op Duitse IC’s ontmaskerd: regering wist van bedrog