Homepagina » Binnenland » Grootscheepse verkiezingsfraude in Amsterdam en Rotterdam?
VVD'er Mark Rutte

Grootscheepse verkiezingsfraude in Amsterdam en Rotterdam?

De meeste burgers die geloven in een betrouwbare overheid, denken dat verkiezingsfraude enkel voorkomt in landen met totalitaire regimes.

Sommigen menen dat het ook in de Verenigde Staten voorkomt, waar de stemmen aankomende november geteld gaan worden door het Spaanse bedrijf Scytl.

VVD-prominent Frits Bolkenstein zei ooit dat het politiek geoorloofd is om de publieke opinie via de media dusdanig te masseren, dat deze rijp wordt gemaakt voor het doorvoeren van bepaalde beleidsbeslissingen.

Teleurstelling

De VVD is de grote winnaar van de Tweede Kamerverkiezingen geworden: de liberalen zijn uitgekomen op 41 zetels. Tweede partij van het land wordt de PvdA met 39 zetels. De enige nieuwe partij die de Kamer betreedt is 50Plus.

De andere partijen haalden de kiesdrempel niet. Pas als je alle stemmen van de tien kleinste partijen bij elkaar optelt zouden ze samen goed zijn voor één zetel. De teleurstelling bij de partijen die de kiesdeler niet haalden is dan ook erg groot.

De lokale Amsterdamse televisiezender AT5 berichtte over verkiezingsfraude in de Nederlandse hoofdstad. “Raar. De uitslag van Amsterdam wordt bekendgemaakt terwijl ze hier en daar nog tellen. Hoe zit dat?” aldus de zender op donderdagochtend.

Uitslagfraude

“NPO-verslaggever Jan Roos meldt grootscheepse uitslagfraude in Amsterdam-Oost,” schreef GeenStijl om 00.40 uur. Roos twitterde: “Het malle is dat een half uur voordat Amsterdam de uitslag doorgaf de stembiljetten in stembureau MusiQ nog op tafel lagen. #raarrrr”

Terwijl AT5 nog wachtte op de laatste stembureaus meldde de NOS al via het ANP de einduitslag van Amsterdam. Het Parool liet vlak na middernacht al op zijn liveblog weten ‘dat de stemmen in Amsterdam allemaal geteld zijn’.

Na 01.00 uur bleek pas 96,3 procent van de stemmen in Amsterdam te zijn geteld. Er werd nog gewacht op liefst 17 stembureaus. Het uiteindelijke resultaat was pas in de ochtenduren bekend.

Rotterdam

Het ANP meldde de uitslag van Rotterdam al om 01.19 uur. NOS-nieuwslezer Herman van der Zandt las de cijfertjes keurig netjes op, maar ontdekte al snel dat er weinig van klopte. “Laten we deze maar snel vergeten,” aldus de zichtbaar vermoeide presentator. Om 01.51 uur kwam er een update van het bericht met de correctie dat het pas om 80 procent van de stemmen ging in de tweede stad van Nederland. De vraag is nu hoe de telling in de rest van het land is verlopen.

Bron: AT5.nl via Argusoog.org Foto: Reuters

Gerelateerd:

 



Vond je deze info waardevol? Deel het dan met je vrienden op Twitter
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

106 reacties

  1. Ja, in een democratie leven we al 40 jaar niet meer.

    Het is in en in triest hoe wij allen verkocht worden.

    Los van wat er in dit artikel staat is er ook (weer) sprake geweest van mensen die hun stem uitbrachtten terwijl ze niet te identificeren waren.

    Kijk wie baat heeft bij deze ‘uitslag’ en je vindt de schuldigen.

    De e.u. heeft ons in de tang en laat echt niet meer los tenzij wij eens wakker worden en wat gaan doen aan deze wantoestanden.In plaats van steeds te roepen: “we hebben het toch nog goed” of “positief denken het komt vanzelf goed.”
    Hoe naief kan een volk zijn.
    De volgende generatie wordt slaaf of zal geconfronteerd worden met een oneerlijk gewapend conflict.
    Waar is de realiteit mensen?

    Please wake up before you live in a realtime nightmare!

    0 likes
  2. Ik meen mij te herinneren dat de SP ook bij de vorige verkiezingen erg hoog in de peilingen begon om tijdens de verkiezingen een dramatische daling te laten zien… Vreemd dat zoveel mensen ineens van mening veranderen… Maarja.. verkiezingen zijn toch maar verworden tot ordinaire populariteit-shows en het volk al heerlijk geconditioneerd met alle jaren aan Idols, X-factor en al die andere crap. We weten gewoon niet beter dan dat we op de leukste of grappigste of schattigste moeten stemmen…. Straks is er geen fraude meer nodig 🙁

    0 likes
  3. zo moet dit sla nergens op zo kun je altijd de agenda van de bilderberg op volgen wij willen niks mee bilderberg te maken hebben .als ze graag Macht willen doe het dan bij de rijke zelf . bah gemeen

    0 likes
  4. Ik begrijp het verband tussen de kop en de tekst niet. Wat is nu exact de fraude die er gepleegd zou zijn? Er wordt gezegd dat iemand gezegd heeft dat er fraude zou zijn gepleegd maar het wordt verder helemaal niet toegelicht. Het feit dat verslaggevers verkeerde teksten voorgelegd worden door hun redacties kun je toch niet als fraude benoemen, dat is hoogstens misleiding en domheid. Daarmee wordt dit bericht een nogal erg suggestief en naar sensatie ruikend bericht. Als het de bedoeling is om mensen bewust te maken dat elektronisch stemmen fraudegevoelig is dan zou ik een andere opbouw en toon in het bericht leggen. Vreemd…

    0 likes
  5. Jaaah,
    Dan moeten we maar allemaal opnieuw gaan stemmen. En zoals ik al eerder aangaf, met onpartijdige waarnemers uit Rusland of Iran. Partijen die nu de meeste stemmen “hebben” mogen dan bij voorbaat al niet meer meedoen aangezien ze ons hebben laten zien dat ze onbetrouwbaar zijn.

    0 likes
  6. Nu snap ik waarom SOPN niet die 76 zetels haalde!

    0 likes
  7. dat is lekker dan..WERKELIJK!

    0 likes
  8. Ik vraag me inderdaad af hoe de reguliere media VOOR en TIJDENS de telling de uitslag al weten.

    Wat is enorm raar vind is dat de VVD en D66 gewonnen hebben. (wie waren er van de NL politiek ook alweer bij Bilderberg?)….

    Maar het meest jammer vind ik dat er een paar nieuwe partijen niet in de tweede kamer komen, SOPN,Piratenpartij,Nederland Lokaal had ik echt een zetel gegund.

    0 likes
  9. Het zou zo kunnen wezen dat men de valse verkiezingsuitkomsten al vermeld terwijl nog niet alle stemmen geteld zijn. Dat is effectiever dan het ruilen van dozen met stemmen voor “gunstigere” uitslagen zoals Stalin liet doen. Een stemcomputer makkelijker te manipuleren door de juiste verkiezingsuitslagen door “gunstigere” verkiezingsuitslagen te laten overschrijven (kwestie van druk op de knop). Ondanks dat het zou kunnen verkiezingsfraude ga ik niet direct mee in de aanname dat het zo is geweest. Ik wacht verdere berichten met interesse af.

    0 likes
  10. Inderdaad een merkwaardige gang van zaken. Misschien iets voor de ombudsman?

    0 likes
  11. Zoalang de mens, de burger niet opkomt voor zijn of haar rechten op deze prachtige wereld.. zullen de criminelen die heersen laat ik zeggen overheersen, de touwtjes in handen houden.
    En zolang iedereen dit accepteerd zal deze poppenkast nog eeuwen duren.
    Iedereen klaagt en klaagt maar en als je met ze in discussie gaat zeggen ze jaaaa maar… wat moet je er aan doen?..
    Moedeloos word je ervan! echt moedeloos!
    Je krijgt de menigte gewoon niet wakker.
    En ze accpeteren het maar zoals het is.
    Ik leef met deze mensen mee en hoop maar dat zal ver weg zijn dat iedereen eens een keer opstaat voor zijn of haar echte rechten!

    0 likes
  12. Waarom horen we niets van Niburu bronnen hoeveel stemmen SOPN nu had? Wel nieuws over VVD maar niets over SOPN..Is t nu al doodgebloed?

    0 likes
  13. [quote name=”Frankie”]Ja, in een democratie leven we al 40 jaar niet meer.

    Het is in en in triest hoe wij allen verkocht worden.

    Los van wat er in dit artikel staat is er ook (weer) sprake geweest van mensen die hun stem uitbrachtten terwijl ze niet te identificeren waren.

    Kijk wie baat heeft bij deze ‘uitslag’ en je vindt de schuldigen.

    De e.u. heeft ons in de tang en laat echt niet meer los tenzij wij eens wakker worden en wat gaan doen aan deze wantoestanden.In plaats van steeds te roepen: “we hebben het toch nog goed” of “positief denken het komt vanzelf goed.”
    Hoe naief kan een volk zijn.
    De volgende generatie wordt slaaf of zal geconfronteerd worden met een oneerlijk gewapend conflict.
    Waar is de realiteit mensen?

    Please wake up before you live in a realtime nightmare![/quote]

    Helemaal mee eens..alleen zitten we al die NIGHTMARE, maar beseft het grootste gros het ‘nog’ niet..

    0 likes
  14. [quote name=”Giliola”]Waarom horen we niets van Niburu bronnen hoeveel stemmen SOPN nu had? Wel nieuws over VVD maar niets over SOPN..Is t nu al doodgebloed?[/quote]

    Op de website van SOPN staan zo te zien alle aantallen.

    0 likes
  15. Het vermoeden was bij mij al een tijdje. Toen ik de uitslagen zag, dacht ik hier klopt iets niet. Het frapante is dat de SP eerst gigantisch hoog stond en in een keer niet meer in beeld was. En als je kijkt hoe de Nederlanders hebben zitten zeuren over de politiek van de afgelopen twee jaar, snap ik deze uitslagen niet. Dus ik krijg het gevoel dat de hele boel weer gemanipuleerd is, zoals altijd in de wereld.

    0 likes
  16. Stemmen is toch gewoon nep.
    Kijk nu, ik bedoel Nederland word steeds armer, veel mensen zitten in de bijstand en toch wint de partij die de armen alleen maar armer maakt en de rijken alleen maar rijker, eigenlijk zijn we dom dat we gewoon mee stemmen, onze stem telt toch niet.
    Net zoals de rest van de stemmen zoals bv in talentenshows. Ze weten allaaaang wie gaat winnen. Maar laten iedereen wel stemmen. Zodat het lijkt dat we een inbreng hebben, maar alles staat allang vast.

    0 likes
  17. [quote name=”itanimulli.com”]Nu snap ik waarom SOPN niet die 76 zetels haalde![/quote]
    Ik ben ondertussen zelf een actie begonnen net als in rusland op elk bank biljet die ik heb of voor handen krijg zet ik stempels van de website van de SOPN website. Als er meer waren die dit deden zouden meer mensen geinterreseerd zijn even naar de website te gaan.
    Want laten we eerlijk zijn niet alle mensen wisten van de SOPN af er was te weinig tijd hiervoor.
    Wel ik heb nu een paar jaar de tijd de mensen wakker te maken via bank biljetten met de stempel opdruk http://WWW.SOPN.NL.
    Mensen zijn altijd nieuwschierig dus kijken altijd even(Y)

    0 likes
  18. Waarom staat er niets op NOS Teletekst over deze verkiezingsfraude?

    0 likes
  19. GILIOLLA ?? ALS JE OPGELET HAD DAN HEB/HAD JE KUNNEN LEZEN DAT DE SOPN O,O1 STEM GEHAALD HeeFT .en zo nog een partij de rest daarbij bleven steken op 0,00 ook hero had geen stem op zijn conto .en wat logisch was want die stemmen zijn allemaal door gesluist naar de twee grootste partijen ook 80%van geert wilders !

    0 likes
  20. t,ja hoe kan het bestaan dat AMSTERDAM al zijn stemmen geteld had en dat een plaatsje als loppersum bvb in de vroege ochtend pas zijn stemmen door kon geven!
    ZEER VREEMD

    0 likes
  21. [quote name=”Timothy Drake”]Inderdaad een merkwaardige gang van zaken. Misschien iets voor de ombudsman?[/quote]
    Ombudsman? Die vertrouw ik echter ook niet blind. Naar mijn idee iemand die de schijn moet ophouden.
    Dat er fraude zou zijn gepleegd zou mij in ieder geval niet verbazen.

    0 likes
  22. [quote name=”edjuh”]Zoalang de mens, de burger niet opkomt voor zijn of haar rechten op deze prachtige wereld.. zullen de criminelen die heersen laat ik zeggen overheersen, de touwtjes in handen houden.
    En zolang iedereen dit accepteerd zal deze poppenkast nog eeuwen duren.
    Iedereen klaagt en klaagt maar en als je met ze in discussie gaat zeggen ze jaaaa maar… wat moet je er aan doen?..
    Moedeloos word je ervan! echt moedeloos!
    Je krijgt de menigte gewoon niet wakker.
    En ze accpeteren het maar zoals het is.
    Ik leef met deze mensen mee en hoop maar dat zal ver weg zijn dat iedereen eens een keer opstaat voor zijn of haar echte rechten![/quote]
    Op welke manier ben jij dan opgestaan Edith want als ik het goed begrijp heb jij dit allemaal niet geaccepteerd. Ik wil ook wel opstaan maar weet niet hoe?

    0 likes
  23. [quote name=”edjuh”]Zoalang de mens, de burger niet opkomt voor zijn of haar rechten op deze prachtige wereld.. zullen de criminelen die heersen laat ik zeggen overheersen, de touwtjes in handen houden.
    En zolang iedereen dit accepteerd zal deze poppenkast nog eeuwen duren.
    Iedereen klaagt en klaagt maar en als je met ze in discussie gaat zeggen ze jaaaa maar… wat moet je er aan doen?..
    Moedeloos word je ervan! echt moedeloos!
    Je krijgt de menigte gewoon niet wakker.
    En ze accpeteren het maar zoals het is.
    Ik leef met deze mensen mee en hoop maar dat zal ver weg zijn dat iedereen eens een keer opstaat voor zijn of haar echte rechten![/quote]
    excuus voor het verkeerd gebruiken van je naam Edjuh 🙂

    0 likes
  24. [quote name=”Monique”][quote name=”edjuh”]Zoalang de mens, de burger niet opkomt voor zijn of haar rechten op deze prachtige wereld.. zullen de criminelen die heersen laat ik zeggen overheersen, de touwtjes in handen houden.
    En zolang iedereen dit accepteerd zal deze poppenkast nog eeuwen duren.
    Iedereen klaagt en klaagt maar en als je met ze in discussie gaat zeggen ze jaaaa maar… wat moet je er aan doen?..
    Moedeloos word je ervan! echt moedeloos!
    Je krijgt de menigte gewoon niet wakker.
    En ze accpeteren het maar zoals het is.
    Ik leef met deze mensen mee en hoop maar dat zal ver weg zijn dat iedereen eens een keer opstaat voor zijn of haar echte rechten![/quote]
    excuus voor het verkeerd gebruiken van je naam Edjuh :)[/quote]
    Dit heb ik o.a al gedaan door in de stad mensen aan te spreken.. te demonstreren met de occupy beweging..
    En folders flyers uit te delen..
    probeer de menigte wakker te maken(Y)

    0 likes
  25. Waarom verbaasd mij dit niet,Zelf zou ik ook graag de waarheid zien maar die is bij dat stelletje oplichter ver tezoeken.

    Ik ben wel blij dat steeds meer mensen de ogen open gaan, alleen heel veel mensen waaronder ik weten niet hoe we hier ons tegen kunnen verzetten.

    Het kabinet is weer een grote bende, en hangt van leugens en bedrog in elkaar.

    Misselijk word ik ervan

    0 likes
  26. [quote name=”garriet60″]t,ja hoe kan het bestaan dat AMSTERDAM al zijn stemmen geteld had en dat een plaatsje als loppersum bvb in de vroege ochtend pas zijn stemmen door kon geven!
    ZEER VREEMD[/quote]
    Om niet te zeggen: HEEL ERG VREEMD.
    En de mainstream nieuws houdt weer is angstvallig zijn bek dicht!

    0 likes
  27. wat nog gemener is dat vroeger als niet niet wilden stemmen ook nog eens een straf krijg en een boete is toch schandalig te gek voor woorden gewoon een stel kakers zijn het ze kunnen bijna niks alleen een ding kunnen ze graaien voorts word er niks opgelost .dit is mijn mening

    0 likes
  28. [quote name=”edjuh”]Zoalang de mens, de burger niet opkomt voor zijn of haar rechten op deze prachtige wereld.. zullen de criminelen die heersen laat ik zeggen overheersen, de touwtjes in handen houden.
    En zolang iedereen dit accepteerd zal deze poppenkast nog eeuwen duren.
    Iedereen klaagt en klaagt maar en als je met ze in discussie gaat zeggen ze jaaaa maar… wat moet je er aan doen?..
    Moedeloos word je ervan! echt moedeloos!
    Je krijgt de menigte gewoon niet wakker.
    En ze accpeteren het maar zoals het is.
    Ik leef met deze mensen mee en hoop maar dat zal ver weg zijn dat iedereen eens een keer opstaat voor zijn of haar echte rechten![/quote]
    kijk als zij niet zo gemeen waren was er een totaal anderen uitkomst dus mensen willen wel maar dit gebeurd dan .

    0 likes
  29. Vanwaar die machteloosheid?
    Zijn wij het dan niet (wakkere mensen op bijv. deze site) die juist een verandering teweeg zouden kunnen brengen.Het lijkt uitzichtloos maar dat is het zeker niet!Gaan we opgeven voordat er ook maar een leus geroepen is, voordat er ook maar een klap gevallen is?Geen kogel uit de loop en we gaan al op de knieën?! Een aantal zaken die wij als burgers WEL kunnen doen om dit te doen stoppen:

    -organiseren (maak je eigen ‘cirkel’ met gelijkgestemden)
    -motiveren (bespreek deze zaken en ga brainstormen) met een plan de slapende wakker maken met bijv. flyers of manifestaties.
    -contact en netwerken (‘cirkels’ aan elkaar ‘koppelen’.
    -staken (op afgesproken tijden met de ‘cirkels’ het werk neerleggen en motiveren/beargumenteren waarom
    _demonstreren (je standpunten bekend maken aan de wereld dit op ludieke en belangrijke plekken.(Media aandacht)

    …..

    0 likes
  30. …….

    En als alles faalt,

    -revolutie (het door het volk omverwerpen van verderfelijke politici en hun spel. (fluweel, dus bijv. logistiek onmogelijk maken door bijv. het binnenhof te blokkeren)

    Er zijn mogelijkheden te over.
    Geloof in jezelf en ga voor je principes en overtuigingen!
    Deel ze met de wereld en zorg voor een platform.(media of eigen medium)

    We hebben rechten en we zijn creatief genoeg om ze te beschermen!

    0 likes
  31. Zolang er geteld wort met dichtedeuren, en hoe het geteld kan worden.
    Moet je het tellen niet al te serieus nemen.

    0 likes
  32. [quote name=”Sheyan”][quote name=”Timothy Drake”]Inderdaad een merkwaardige gang van zaken. Misschien iets voor de ombudsman?[/quote]
    Ombudsman? Die vertrouw ik echter ook niet blind. Naar mijn idee iemand die de schijn moet ophouden.
    Dat er fraude zou zijn gepleegd zou mij in ieder geval niet verbazen.[/quote]
    De ombudsman zit daar ook maar voor de show om daar mee te laten zien dat wij gewone mensen ook rechten hebben. Tuurlijk.. NOT !!! En btw een lachertje want het is niet voor niets 1 van de C&A concern, oftewel A.Brenninkmeijer. Allemaal vriendjespolitiek !

    0 likes
  33. [quote name=”Rolf”]Het vermoeden was bij mij al een tijdje. Toen ik de uitslagen zag, dacht ik hier klopt iets niet. Het frapante is dat de SP eerst gigantisch hoog stond en in een keer niet meer in beeld was…[/quote]
    Ook ik kan niet begrijpen hoe, ondanks alle kritiek die de regerende partijen kregen, deze toch de grote winnaars kunnen zijn. Ook ik kan niet begrijpen dat een partij die weken lang op nummer 1 stond in de peilingen en op een goed moment zelfs 38 zetels had in die peilingen opeens, binnen enkele weken, geen enkele zetel winst meer heeft. Peilingen van enkele dagen voor 12 september hadden nog 25 zetels voor de SP aangegeven en plotseling is hier NIETS meer van over ????
    Moet ik hieruit concluderen dat Peilingen gewoon onzin zijn en het per definitie bij het verkeerde eind hebben??
    Of is het dan toch zo dat mensen gewoon blind zijn en massaal toch weer voor een voortzetting van de ellende gekozen hebben?

    0 likes
  34. #25 Edjuh, oke en wat soort flyers deelde je uit?

    0 likes
  35. Ik zit net het boek te lezen uit 1969 ‘Buitenaardse beschaving’ van Stefan Denaarde..een boek wat nu opnieuw in de picture staat en echt de moeite waard is te lezen..ik denk dat het
    ‘kwartje’ in deze tijd pas echt valt.

    ”Een hoogstaande beschaving creer je vanuit drie principes: Vrijheid, Rechtvaardigheid, en Doelmatigheid”

    ‘Een gevaarlijk boek voor mensen die denken dat ze het op aarde goed doen’-Rudolf Das

    In het boek wordt duidelijk gemaakt waarom het hele systeem op aarde stagneerd en niet werkt en nooit zal werken, mits…het Machtsysteem volledig wordt afgebroken!

    0 likes
  36. Toch vraag ik me af of deze conclusies niet bestaan uit invullingen, eigen interpretaties, aannames, etc etc. Waar is dit alles opgebaseerd? Waarom komt de media dan niet in opstand en organiseert bijvoorbeeld een demonstratie i.p.v publiceren en het vervolgens hierbij laten???

    0 likes
  37. [quote name=”Lil”]Ik zit net het boek te lezen uit 1969 ‘Buitenaardse beschaving’ van Stefan Denaarde..een boek wat nu opnieuw in de picture staat en echt de moeite waard is te lezen..ik denk dat het
    ‘kwartje’ in deze tijd pas echt valt.

    ”Een hoogstaande beschaving creer je vanuit drie principes: Vrijheid, Rechtvaardigheid, en Doelmatigheid”

    ‘Een gevaarlijk boek voor mensen die denken dat ze het op aarde goed doen’-Rudolf Das

    In het boek wordt duidelijk gemaakt waarom het hele systeem op aarde stagneerd en niet werkt en nooit zal werken, mits…het Machtsysteem volledig wordt afgebroken![/quote]
    Boek staat op mijn verlanglijstje 🙂 Machtsysteem doorbreken, ik ben een voorstander. Ik blijf bezig een zuivere wereld te visualiseren. Gedachtenkrachten zijn heel sterk en blijven in kracht toenemen. Een andere manier dan dit weet ik niet te bedenken, ben n.l. Geen leider in dit soort dingen, wel een volger 🙂

    0 likes
  38. “Zij die stemmen tellen niet mee; Zij die de stemmen tellen, tellen mee.”

    — Jozef Stalin

    0 likes
  39. Jullie kunnen het altijd nog steeds niet verkroppen dat jullie verloren hebben van de big boys eh? Agossie…

    0 likes
  40. [quote name=”Knaagdier”]Jullie kunnen het altijd nog steeds niet verkroppen dat jullie verloren hebben van de big boys eh? Agossie…[/quote]

    Daar gaat het hier niet om. Het feit ligt er dat er in principe gefraudeert is en als de kleine partijen nu wel of niet gewonnen hebben is niet de issue. Nederland schreeuwt altijd het hardst als er ergens fraude wordt gepleegd bij andere verkiezingen, nu gebeurt het in Nederland en je hoort er niets meer over.Vooral in de reguliere media zul je hier niets over horen. En dat is het waar het hier om gaat, niet om het winnen of verliezen.

    0 likes
  41. Ik zeg kom niburu laten we wat gaan beginnen! het regelen van stakingen en het versprijden van informatie over facebook is mischien een uitkomst. zal ongetwijfeld worden verwijderd maar mischien staat het er dan lang genoeg op zodat er meer mensen mischien eens wakker worden.

    0 likes
  42. LS…

    Het kon toch ook niet anders ?! Robot Rutte alias de Onzijdige Biderberg Muppet en Bea Beffer… Wat een gore bende is het toch !

    0 likes
  43. [quote name=”Monique”]Toch vraag ik me af of deze conclusies niet bestaan uit invullingen, eigen interpretaties, aannames, etc etc. Waar is dit alles opgebaseerd? Waarom komt de media dan niet in opstand en organiseert bijvoorbeeld een demonstratie i.p.v publiceren en het vervolgens hierbij laten???[/quote]

    Dat is omdat de Media , hoewel ze ons dat willen laten geloven, NIET ONPARTIJDIG en NIET OBJECTIEF is!!!

    0 likes
  44. Nee hoor Rat…. euh Knaagdier… Wij hebben niet verloren… het hele volk heeft op deze manier verloren maar dat zul jij vast niet begrijpen! Iedere dag gaan er bij meer en meer mensen de ogen open, ooit ook bij jou, zeker weten… Op de dag dat je ontwaakt IN een nachtmerrie is het helaas te laat. Deze mensen doen in ieder geval hun best om kritisch te zijn op de overheid en andere vastgeroeste instanties die niet meer van deze tijd zijn en die ons staalhard en struktureel beliegen. Ik weet dat hier maar weinigen het lef voor hebben. Respect en we zullen met zn allen doorgaan in naam van mens, dier en natuur!
    Take care folks!

    0 likes
  45. Je kunt zowieso zien dat de elite-partijen , met name die ook meedoen met de Bilderbergers en EU door de media gesteund worden en mede daardoor ook gewonnen hebben. Alle handen op één buikje dus … ?!?!

    0 likes
  46. Knaag[quote name=”Knaagdier”]Jullie kunnen het altijd nog steeds niet verkroppen dat jullie verloren hebben van de big boys eh? Agossie…[/quote]
    dier

    Zolang in de politiek nog BIC BOY’s zitten die streven naar de macht om de 1e plaats, is GELIJK-WAARDIG-HEID voor hen nog volkomen vreemd..en daar is het volk telkens de dupe van.

    0 likes
  47. [quote name=”Knaagdier”]Jullie kunnen het altijd nog steeds niet verkroppen dat jullie verloren hebben van de big boys eh? Agossie…[/quote]

    Wat een kleuter antwoord..dit is geen wedstrijdje Ajax-Feyenoord.
    Kwam je dit even melden, misschien zelf beetje gefrustreerd of wat.
    Neem aan dat jij ook gewoon Jan Broodtrommel bent net als 99% van ons, wat denk je dat er goed is aan winst voor VVD, hmm?…meer bedienden voor Hare Grajesteit?..meer bezuinigen op mensen die al bij de voedselbank lopen?.
    Bla bla bla..laat ook maar..weltrusten.

    0 likes
  48. [quote name=”Monique uit Heerlen”][quote name=”Monique”]Toch vraag ik me af of deze conclusies niet bestaan uit invullingen, eigen interpretaties, aannames, etc etc. Waar is dit alles opgebaseerd? Waarom komt de media dan niet in opstand en organiseert bijvoorbeeld een demonstratie i.p.v publiceren en het vervolgens hierbij laten???[/quote]

    Dat is omdat de Media , hoewel ze ons dat willen laten geloven, NIET ONPARTIJDIG en NIET OBJECTIEF is!!![/quote]

    Laten we het zo zeggen, de media, muziek- en filmindustrie worden gebruikt als middel voor massahypnose. Alleen wanneer we alles stil gooien en vanaf 0 beginnen kan het beter worden. Maar zelfs als het zo zou gaan, berichten ze er niet over. Eigen belang etc. En de meeste krijgen ook geen kans om iets van zich te laten horen, en dan komt de gezegde: wie zwijgt stemt toe. Helaas…

    0 likes
  49. [quote name=”Monique uit Heerlen”][quote name=”Monique”]Toch vraag ik me af of deze conclusies niet bestaan uit invullingen, eigen interpretaties, aannames, etc etc. Waar is dit alles opgebaseerd? Waarom komt de media dan niet in opstand en organiseert bijvoorbeeld een demonstratie i.p.v publiceren en het vervolgens hierbij laten???[/quote]

    Dat is omdat de Media , hoewel ze ons dat willen laten geloven, NIET ONPARTIJDIG en NIET OBJECTIEF is!!![/quote]
    Hoi naamgenoot :), dus begrijp ik het goed dat dit artikel onnodig onrust aan het zaaien is?

    0 likes
  50. [quote name=”edjuh”]Zoalang de mens niet opkomt voor zn rechten zullen de criminelen heersen laat ik zeggen overheersen, de touwtjes in handen houden zolang iedereen dit accepteerd zal deze poppenkast nog eeuwen duren.
    wat moet je er aan doen? [/quote]

    Het zal niet lang meer duren en dan mogen ze 26.000 jaar kreperen of opnieuw proberen een fatsoenlijke wereld op te bouwen, mooi toch. Ze blijven zitten in de klas wegens zeer slechte prestaties.
    Ze kunnen zelf wel vinden dat ze wat presteren en ons dat kromme idee zeer dominant opdringen maar daar hebben de Meesters toch echt andere ideen over.
    Dan is het met die grote bekken en stiekeme achterbakse praktijken vanzelf afgelopen. Gaan ze zien wie de baas is, stelletje vieze onderkruipsels. Ik verheug me daar nu al op.

    0 likes
  51. [quote name=”Aardebewoner”]Het zou zo kunnen wezen dat men de valse verkiezingsuitkomsten al vermeld terwijl nog niet alle stemmen geteld zijn. Dat is effectiever dan het ruilen van dozen met stemmen voor “gunstigere” uitslagen zoals Stalin liet doen. Een stemcomputer makkelijker te manipuleren door de juiste verkiezingsuitslagen door “gunstigere” verkiezingsuitslagen te laten overschrijven (kwestie van druk op de knop). Ondanks dat het zou kunnen verkiezingsfraude ga ik niet direct mee in de aanname dat het zo is geweest. Ik wacht verdere berichten met interesse af.[/quote]

    quote name=”Martijn Janssen”]”Zij die stemmen tellen niet mee; Zij die de stemmen tellen, tellen mee.”

    — Jozef Stalin[/quote]

    [quote name=”Knaagdier”]Jullie kunnen het altijd nog steeds niet verkroppen dat jullie verloren hebben van de big boys eh? Agossie…[/quote]

    0 likes
  52. [quote name=”Monique”][quote name=”Lil”]Ik zit net het boek te lezen uit 1969 ‘Buitenaardse beschaving’ van Stefan Denaarde..
    ”Een hoogstaande beschaving creer je vanuit drie principes: Vrijheid, Rechtvaardigheid, en Doelmatigheid”

    ‘Een gevaarlijk boek voor mensen die denken dat ze het op aarde goed doen’-Rudolf Das

    In het boek wordt duidelijk gemaakt waarom het hele systeem op aarde stagneerd en niet werkt en nooit zal werken, mits…het Machtsysteem volledig wordt afgebroken![/quote]
    Boek staat op mijn verlanglijstje 🙂 Machtsysteem doorbreken, ik ben een voorstander. Ik blijf bezig een zuivere wereld te visualiseren. Gedachtenkrachten zijn heel sterk en blijven in kracht toenemen. Een andere manier dan dit weet ik niet te bedenken, ben n.l. Geen leider in dit soort dingen, wel een volger :)[/quote]
    Ja mooi boek las het 30 jaar geleden al en zag het bij de Slegte staan. Of het inderdaad gebeurt is zal niemand ooit weten.

    0 likes
  53. Sinds wanneer is hier sprake van fraude, de stemmen zijn toch allemaal uiteindelijk meegeteld en bekend geworden op een later tijdstip. Er is pas sprake van fraude bij achterhouden van stemmen of bij switching van stemmen etc.

    0 likes
  54. Bij de officiele landelijke telling stonden er in de gemeente Stein (Zuid-Limburg) geen enkele stem voor de SOPN. Ik weet al van 10 stadsgenoten dat ze gestemd hebben op de SOPN.

    In Licht en Liefde, Yatri

    0 likes
  55. Kijk, JULLIE hebben ook meegedaan aan de verkiezingen, jullie hebben dus ook gezorgd voor die ‘fraude’. Dus het is ook eigenlijk JULLIE schuld dat die fraude veroorzaakt is! Net wat Danyel zegt: het hele volk heeft op deze manier verloren. Jij, ik, iedereen.

    Dus niet gelijk Den Haag klop geven, want we zitten allemaal in hetzelfde schuitje! By the way… hoe kunnen ze nopu fraude hebben gepleegd? Kan nooit! Blaadje openvouwen, wit vakje rood maken, dichtvouwen en weer in de bus doen (die helemaal vergrendeld was). Dus waar in VREDESNAAM al die beschuldigingen vandaan komen? ALLE partijen deden eerlijk mee.. (naja? alle? Over SOPN heb ik mijn twijfels…) Daar hoor je ook niks meer van…

    En ja, ik heb ratten… Jaloers?

    0 likes
  56. [quote name=”J. Selten”][quote name=”Monique uit Heerlen”][quote name=”Monique”]Toch vraag ik me af of deze conclusies niet bestaan uit invullingen, eigen interpretaties, aannames, etc etc. [quote]

    Dat is omdat de Media , hoewel ze ons dat willen laten geloven, NIET ONPARTIJDIG en NIET OBJECTIEF is!!![/quote]

    Laten we het zo zeggen, de media, muziek- en filmindustrie worden gebruikt als middel voor massahypnose. [/quote]

    Helaas hebben leugens en stemmingmakerij niks met hypnose te maken…

    0 likes
  57. Vreemd, toen er slechts een paar procent van de uitslagen binnen was, was het voor de media en de politici al helemaal duidelijk dat de VVD en de PVDA de hele grote winnaars waren en dat de SP op 15 zetels zou blijven staan. Rara, hoe kan dat????

    0 likes
  58. [quote name=”Yatri”]Bij de officiele landelijke telling stonden er in de gemeente Stein (Zuid-Limburg) geen enkele stem voor de SOPN. Ik weet al van 10 stadsgenoten dat ze gestemd hebben op de SOPN.

    In Licht en Liefde, Yatri[/quote]

    Dan moeten die ’10 stadsgenoten’ aangiften gaan doen van fraude.

    0 likes
  59. Het is ongelofelijk om te zien hoe erg verkiezingen en zogenaamde debatten en veldslagen in elkaar gezet worden. Totaal geregiseerd door de media.

    Ik stel voor:
    Geen peilingen meer 4 weken voor de verkiezingen.

    ALLE lijsttrekkers evenveel zendtijd.

    Niet mogelijk dat alleen in URK de piratenpartij in de top 10 stond! Internetpollen geven hele andere resultaten weer. We zijn wederom geflesd!

    0 likes
  60. Nou ik weet niet of er fraude is gepleegd maar ik vind het wel raar dat mensen vergeten dat rutte ik weet niet hoeveel miljarden euro`s aan brussel gegeven heeft op onze kosten! wij betalen per hoofd de meeste belasting van europa !! en nu door mensen die blijkbaar denken dat ze 1000 euro terug krijgen van rutte dit jaar zit die weg lach premier er weer! blijkbaar houden de burgers er van om weer meer rechten af te staan aan brussel (wat er nu ff snel er doorheen gedrukt is) en willen ze graag meer betalen!! komende jaren word het ruk en gaan we ons in een mars richting den haag begeven !!! ….ach over een paar maanden gaan we toch wel weer stemmen…links gaat de aanval inzetten!!!
    het is genoeg geweest!!!!

    0 likes
  61. Bilderbergvergadering Jun 2011 /
    Verkiezingen Spanje Nov 2011

    

Cebrián, Juan Luis, CEO, PRISA
    Cospedal, María Dolores de, Secretary General, Partido Popular
    (PP winnaar verkiezingen Spanje 2011)
    León Gross, Bernardino, Secretary General of the Spanish Presidency
    Nin Génova, Juan María, President and CEO, La Caixa
    H.M. Queen Sofia of Spain

    

Bilderbergvergadering Juni 2012 /
    Verkiezingen Nederland Sep 2012 


    Final List of Participants;

    NLD Halberstadt, Victor Professor of Economics, Leiden University; Former Honorary Secretary
    NLD Netherlands, H.M. the Queen of the
    NLD Pechtold, Alexander Parliamentary Leader, Democrats ’66 (D66)
    NLD Rutte, Mark Prime Minister
    (winnaar verkiezingen 2012)
    NLD Scheffer, Paul Professor of European Studies, Tilburg University

    Meer bewijs nodig?

    0 likes
  62. kan niburu geen poll uitzetten om te controleren of het aantal stemmen op sopn wel klopt als er gemiddeld 3000 per dag continu zijn ingelogd zou je meer stemmen verwachten toch

    0 likes
  63. [quote name=”Knaagdier”] rood maken, dichtvouwen en weer in de bus doen (die helemaal vergrendeld was). Dus waar in VREDESNAAM al die beschuldigingen vandaan komen? ALLE partijen deden eerlijk mee.. (naja? alle? Over SOPN heb ik mijn twijfels…) Daar hoor je ook niks meer van…

    En ja, ik heb ratten… Jaloers?[/quote]

    Jaloers? Ik zag ratten in mijn droom, onderkruipsels, torren, muizen, mieren etc. in een bos. Daar moesten ze het mee doen, sterker nog dat waren die zielen! Dus nee, ik ben niet jaloers.

    0 likes
  64. [quote name=”JohnDoe”][quote name=”Knaagdier”]Jullie kunnen het altijd nog steeds niet verkroppen dat jullie verloren hebben van de big boys eh? Agossie…[/quote]

    Wat een kleuter antwoord..dit is geen wedstrijdje Ajax-Feyenoord.
    Neem aan dat jij ook gewoon Jan Broodtrommel bent net als 99% van ons, wat denk je dat er goed is aan winst voor VVD, hmm?

    Deze is volgens mij nieuw rijk, een domme boer die op een achterbakse manier ineens wat was, of beter: dat denkt ie. Maar ook het type psycho want hij wil uidagen en sarren, hij zegt nog net geen ulla dus dat ie psycho is ligt er duimendik bovenop.
    We moeten jaloers worden, snap dat dan. Jammer dat hij van zijn geld geen hersens kan kopen dus zal hij nooit snappen dat hij niet te benijden is. Gelukkig maar dus gun hem zijn pleziertje hier en laat hem lekker uitdagen. Dat doen die types nu eenmaal het liefst.

    0 likes
  65. Een dom artikel, suggestief en oppervlakkig. Foto van VVD met kop grote verkiezingsfraude. Jammer dat jullie boulevardblad allures krijgen. Een definitieve uitslag is er als die definitief is, en dat is als alles is geteld. En zo is het geweest. Wat journalisten tussendoor roepen is allemaal lucht. Punt.

    0 likes
  66. Wij zijn die ‘mindcontrole’-programma’s van de politiek en media spuug en spuug zat en in staat om daar alles tegen te doen.

    0 likes
  67. Niemand die ik ken komt er voor uit voor de vvd te stemmen, hoe komen ze aan die stemmen dan? Het zijn de stemwijzers die corrupt zijn en mensen aanmoedigen om op een partij te stemmen die niet aan de macht hoort te komen. Stemwijzer zei mij ook dat ik vvd moest stemmen(Ik weet wel beter) maar 100.000 andere schapen klampen zich aan zoiets vast omdat ze dit niet zelf kunnen beslissen. DAT MENSEN NIET HEBBEN GELEERD VAN DE VORIGE TWEE JAREN ELLENDE!! Niemand snapt waarom de vvd weer aan de macht is gekomen, ze worden juist erg gehaat, maar blijkbaar niet, of toch wel …

    0 likes
  68. wat raar dat ik hier (op dit moment) de 66 andere reacties niet zie
    nu ja inhoudelijk op het item: dit is precies waarom ik al jaren niet stem
    de mensen waarop we stemmen zijn gewoonweg niet te vertrouwen
    je hebt geen keuze alleen de illusie van een keuze
    ik heb nooit gesnapt waarom je je stem moest weggeven aan politici
    en volgens mij heb ik ook hier al geroepen dat we een regering zouden krijgen met pechthold en rutte en zie hun beide partijen hebben winst geboekt
    altijd handig wanneer je beide kanten van een overheid beheerst, rutte in de kamer en pechthold in de opositie
    we hoeven in elk geval niet meer te vragen wat er op de Bilderberg conferentie is besproken

    0 likes
  69. Zeker weten dat dit fraude is !!
    Het stemmen is verlopen zoals het Europa het beste uitkwam .Vorige verkiezingen had vvd geloof ik 30 zetels .Ik hoorde dat iedereen ontevreden was zoals het nou in de politiek ging .Rara hoe kan het dat de VVD in een keer 11 zetels erbij heeft gekregen en geert min 11 zetels ??Dit is net zoiets als de staatsloterij en dergelijken wie zegt dat deze werkelijk elke keer die miljoenen uitkeren ??In het kader van bescherming van de winnaar !!!Mag niemand weten waar deze miljoenen naar toe gaan !!

    0 likes
  70. De (oude) politiek olv. de Illuminati/Bilderberggroep heeft ons gehele Maitreya-project vernietigd en de media zwijgt daarover, dat is dus allemaal (naast ze frauderen) corruptie van criminele (politieke) organisaties.

    0 likes
  71. DE SOPN, Maitreya, SaLuSa etc. zouden zich snel moeten gaan openbaren en om een halt te roepen aan corrupties, fraude, criminele activiteiten etc..

    0 likes
  72. Jammer dat er door de te zware top in de zorg teveel geld verdwijnt. Kijk ook even naar de te dure gebouwen zoals in Breda en Amsterdam voor de zorg. Personeel voor de patient zie je haast niet,en kost nihil.Want 93% van het geld is leiding/top en 7% is personeel onderbetaald

    0 likes
  73. En plotseling zijn alle 70 reacties niet meer op de website te zien,WTF?, en ff wat anders, ik heb helemaal niets nul zero actie gezien of gehoord van de SOPN, valt me erg tegen. waar ik ook keek op het net, nul, nada nakka niente de krente niets zero, WTF?

    0 likes
  74. [quote name=”Criticali”]Een dom artikel, suggestief en oppervlakkig. Foto van VVD met kop grote verkiezingsfraude. Jammer dat jullie boulevardblad allures krijgen. Een definitieve uitslag is er als die definitief is, en dat is als alles is geteld. En zo is het geweest. Wat journalisten tussendoor roepen is allemaal lucht. Punt.[/quote]

    quote K3]..zal hij nooit snappen dat hij niet te benijden is… gun hem zijn pleziertje hier en laat hem lekker uitdagen, dat doen die types nu eenmaal het liefst.[quote]

    Krijg nou wat! Het is nog waar ook! Die Criticali is nieteens kritisch. Uitdagen en sarren, hij heeft het stuk nieteens gelezen. Zit die uit te dagen dan! Hahaha…ratten, muizen, onderkruipsels, mieren, kil bos, dat zal je leren! Wel een harde les maarja, wie niet horen wil moet het maar voelen. En 26.000 jaar de tijd om een beschaafd mens te worden. Zal het lang genoeg zijn denk je? ”Criticali?”

    0 likes
  75. [quote name=”San”]En plotseling zijn alle 70 reacties niet meer op de website te zien,WTF?, en ff wat anders, ik heb helemaal niets nul zero actie gezien of gehoord van de SOPN, valt me erg tegen. waar ik ook keek op het net, nul, nada nakka niente de krente niets zero, WTF?[/quote]

    Even een bug? Ik kan de reacties prima zien.

    0 likes
  76. hoi, ik weet van veel mensen dat ze op wilders gestemd hebben en kijk naar het resultaat. beetje vreemd.

    0 likes
  77. [quote name=”itanimulli.com”]Nu snap ik waarom SOPN niet die 76 zetels haalde![/quote]
    hoogmoed komt voor de val

    0 likes
  78. Is er iemand dan die gelooft wat de officiële uitslagen zeggen dan?! Als je een beetje op je gevoel vertrouwd weet je dat dat niet zo is…. Maar dat is dan soms ook het probleem, voelen…….

    0 likes
  79. [quote name=”TOBYI OR NOTTING”]Zolang er geteld wort met dichtedeuren, en hoe het geteld kan worden.
    Moet je het tellen niet al te serieus nemen.[/quote]

    Hoogmoed komt voor de val.

    0 likes
  80. [quote name=”Knaagdier”]Jullie kunnen het altijd nog steeds niet verkroppen dat jullie verloren hebben van de big boys eh? Agossie…[/quote]

    Wij kunnen alles verkroppen, wij weten wat er gaat komen….

    0 likes
  81. [quote name=”Kalki”]De (oude) politiek olv. de Illuminati/Bilderberggroep heeft ons gehele Maitreya-project vernietigd en de media zwijgt daarover, dat is dus allemaal (naast ze frauderen) corruptie van criminele (politieke) organisaties.[/quote]

    Denk je nou echt dat Maitreya vernietigd kan worden ? Kom zeg! Dat zijn de Christus energieeen! Jammer dat je de immense energieen niet kan zien die op ons af komen. Maar denk maar niet dat dit gebakken lucht is! hahaha!!! Er worden korte metten gemaakt in de kosmos. Ik weet het ook niet precies maar dat er wat gaande is dat staat vast. Of nee, het beweegt en het komt onze kant op. Daar kan geen Illuminatie wat aan doen.

    0 likes
  82. [quote name=”Tjeempie!”][quote name=”Knaagdier”]Jullie kunnen het altijd nog steeds niet verkroppen dat jullie verloren hebben van de big boys eh? Agossie…[/quote]

    Wij kunnen alles verkroppen, wij weten wat er gaat komen….[/quote]

    Wat komt er dan ?? Komt Niburu er aan ?? Ik weet nog steeds niet of ik dat geloof. Het zou kunnen, ik weet het echt niet.

    0 likes
  83. [quote name=”Kalki”]De (oude) politiek olv. de Illuminati/Bilderberggroep heeft ons gehele Maitreya-project vernietigd en de media zwijgt daarover, dat is dus allemaal (naast ze frauderen) corruptie van criminele (politieke) organisaties.[/quote]

    Is Maitreya geen vals licht om mensen op iets te laten hopen ?? Weer in het riedeltje van een soort redder of zo die de boel komt redden. Er is wel eens voorspeld dat er in die zogezegde eindtijd allerlei babbelaars en valse profeten opdoemen. Blijkbaar. We zullen het wel beleven zeg ik maar heel nuchter. Nuchter zijn is voor mij het beste. We zien wel of er wat gebeurt en wat er dan gebeurt.

    0 likes
  84. Wist van te voren net als vele van jullie dat de uitslag ver van te voren bekend was! hoorde alle onvredenheid om me heen en via diverse websites en andere media dat er verandering moest komen.mijn mening op de telegraaf site,zonder andere te beledigen wordt al niet goed gekeurd voor publicatie(cencuur). en toch hebben ze het weer voor elkaar gekregen.

    0 likes
  85. [quote name=”Linda”]Is er iemand dan die gelooft wat de officiële uitslagen zeggen dan?! Als je een beetje op je gevoel vertrouwd weet je dat dat niet zo is…. Maar dat is dan soms ook het probleem, voelen…….[/quote]

    Ben het met je eens hoor,het klopt van geen kant .Het zit me gewoon niet lekker ,de partijen die reageerden op de prognose waren er al heilig van overtuigd ,alsof alles al binnen was en strijd was gestreden .Op een prognose notabene.Er was op dat moment nog niet 1 stem geteld.Maar ook de algehele verkiezingen werden door de media steeds geleid naar deze partijen.Daar kwam nog eens bij dat vvd en d66 naar bilderberg waren geweest en ik krijg de indruk pvda ook.Lijkt mij dat VVD en PVDA een coalitie gaan vormen en d66 hierbij vragen als extra.Hier ga ik al vanuit ,dik voor de verkiezingen ik zei tegen mijn man is zien of ik gelijk krijg.Als ik het eruit kan halen ,dan kan is het opgezet.Kan gewoon niet anders

    0 likes
  86. Pseudo-wetenschap bedrijven en samenzweringen suggereren is tot daar aan toe. Maar in die tweet van Jan Roos merkt AT5 zelf al rustig op: “we zitten officieel ook pas op 441 van de 458 bureaus…” Maar daar had blogger X natuurlijk geen leestijd meer voor, en een (fragiele) hypothetische corruptie-zwengel was geboren. Wat hier rest is louter gegoochel met tijdsaanduidingen en speculatieve nieuwsverwijzingen. Niburu op z’n best.

    0 likes
  87. [quote name=”Edwin”]Ik begrijp het verband tussen de kop en de tekst niet. Wat is nu exact de fraude die er gepleegd zou zijn? Er wordt gezegd dat iemand gezegd heeft dat er fraude zou zijn gepleegd maar het wordt verder helemaal niet toegelicht. Het feit dat verslaggevers verkeerde teksten voorgelegd worden door hun redacties kun je toch niet als fraude benoemen, dat is hoogstens misleiding en domheid. Daarmee wordt dit bericht een nogal erg suggestief en naar sensatie ruikend bericht. Als het de bedoeling is om mensen bewust te maken dat elektronisch stemmen fraudegevoelig is dan zou ik een andere opbouw en toon in het bericht leggen. Vreemd…[/quote]

    Volkomen mee eens, maar gezien het ridicule aantal ‘likes’ bij de talrijke ’emo-posts’ hier die vaak niet gehinderd worden door enige rationele duiding kun je ook wel een accuraat beeld vormen van het ietsismistische slag volk wat hier elkaar waanbeelden aanpraat.

    0 likes
  88. [quote name=”InfoJunk”]Niemand die ik ken komt er voor uit voor de vvd te stemmen, ….. Niemand snapt waarom de vvd weer aan de macht is gekomen, ze worden juist erg gehaat, maar blijkbaar niet, of toch wel …[/quote]

    Het is heel simpel. De VVD springt al 4 jaar in het gat van de bange huizenbezitter en klein ondernemer, die zijn tegenwoordig vrij talrijk. En de VVD is de enige die niets wil doen aan de absurde hypotheekrenteaftrek waardoor huizenbezitters feitelijk minder belasting betalen dan huurders, en het toptarief belasting is ook niet zo hoog als rechts ons al decennia wil doen geloven, Nederland bevindt zich met een percentage van 38,8% in de middenmoot. Maar veel (rechtse) mensen stemmen met hun portemonnee en zijn te bedonderd verder te kijken dan huizensubsidie en disproportionele loonschalen.

    0 likes
  89. [quote name=”Sneaky”]wat raar dat ik hier (op dit moment) de 66 andere reacties niet zie
    nu ja inhoudelijk op het item: dit is precies waarom ik al jaren niet stem
    de mensen waarop we stemmen zijn gewoonweg niet te vertrouwen
    je hebt geen keuze alleen de illusie van een keuze
    ik heb nooit gesnapt waarom je je stem moest weggeven aan politici
    en volgens mij heb ik ook hier al geroepen dat we een regering zouden krijgen met pechthold en rutte en zie hun beide partijen hebben winst geboekt
    altijd handig wanneer je beide kanten van een overheid beheerst, rutte in de kamer en pechthold in de opositie
    we hoeven in elk geval niet meer te vragen wat er op de Bilderberg conferentie is besproken[/quote]

    Wat daar wordt besproken doet niet terzake, hun macht is door Illuminatie-filosoofjes uit verband gehaald en qua invloed overschat. Van Rompuij en Barosso, dié moet je wantrouwen..

    0 likes
  90. [quote name=”Tjeempie!”][quote name=”Knaagdier”]Jullie kunnen het altijd nog steeds niet verkroppen dat jullie verloren hebben van de big boys eh? Agossie…[/quote]

    Wij kunnen alles verkroppen, wij weten wat er gaat komen….[/quote]

    Oh, dan had je ook niet politiek actief hoeven worden, energie verspillen aan het halen van de kiesdrempel met een surrealistisch program waar niemand in crisistijd aan wil… Immers, dan had je met je voorkennis gewoon de private markt kunnen beinvloeden of opwachten..

    0 likes
  91. [quote name=”itanimulli.com”]Waarom staat er niets op NOS Teletekst over deze verkiezingsfraude?[/quote]

    Omdat het onzin is.

    0 likes
  92. [quote name=”Sjors”][quote name=”Kalki”]De (oude) politiek olv. de Illuminati/Bilderberggroep heeft ons gehele Maitreya-project vernietigd en de media zwijgt daarover, dat is dus allemaal (naast ze frauderen) corruptie van criminele (politieke) organisaties.[/quote]

    Maitreya bestaat niet en Christus energie bestaat ook niet sinds Jezus niks anders was dan of een mythe of een mythe over een historische Jezus geboren bij 2 menselijke ouders, geen wonderen,niet gedood aan kruis, opstanding en hemelvaart kan zowiezo niet en is NIET gebeurt ! De wederkomst en rapture kan je wel helemaal vergeten en gaat NIET gebeuren ! Is allemaal verzonnen door de kerk ! Je bent gehersenspoeld . Kappen met die misleiding van 2000 jaar. Er komt niks onze kant op en er is helemaal niks gaande in de hemel. Waar hebben jullie die flauwekul vandaan ?

    0 likes
  93. [quote name=”Joost”]Wat daar wordt besproken doet niet terzake, hun macht is door Illuminatie-filosoofjes uit verband gehaald en qua invloed overschat. Van Rompuij en Barosso, dié moet je wantrouwen..[/quote]

    Wie heeft jou gestuurd joh?

    0 likes
  94. Wat een Bullshit is dit weer. Ik geef toe dat er dingen zijn in ons huidige systeem die niet kloppen maar jullie denken volgens mij dat echt ALLES waar jullie geen invloed op hebben corrupt is. verspil je leven maar aan deze onzinnige complot theorien en het klagen dat het allemaal niet goed is in plaats van er wat aan te doen. Ik sta open voor veel verschillende manieren van denken en leven maar dit komt mij de neus uit. bah…

    tot ziens

    0 likes
  95. “joost

    Jou verhaal zit labiel in elkaar.Je zegt zelf al dat de stemapparaten onbetrouwbaar zijn ,nu is mijn vraag .
    En stemmen met het potlood is niet fraudegevoelig ? Deze is volgens jou waterdicht?
    Daarbij zou het normaal moeten zijn dat een regerings partij of partij altijd door de normale burger getoetst mag worden.
    Wanneer een minister zaken met anderen landen of corperaties achter gesloten deuren is dit zelfs bij wet landverraad jongen.EN dat mag een burger ten alle tijde onderzoeken.Kijk wanneer een minister ontslagen is en geen landsbelang meer heeft,dan zou hij dit wel mogen doen.Maar niet ervoor jammer joh leer je wet te kennuh .Nu even een punt op onderbuikgevoelens.Intuïtie ben je mee geboren ,dat jij dat niet kent en lief je meesters volgt ,ja daar kan ik niks aan doen,wij hier doen dat dus niet .

    0 likes
  96. [quote name=”O. Westerman”][quote name=”Sjors”][quote name=”Kalki”]De (oude) politiek olv. de Illuminati/Bilderberggroep heeft ons gehele Maitreya-project vernietigd en de media zwijgt daarover, /quote]

    Maitreya bestaat niet en Christus energie bestaat ook niet sinds Jezus niks anders was dan of een mythe of een mythe over een historische Jezus geboren bij 2 menselijke ouders, geen wonderen,niet gedood aan kruis, opstanding en hemelvaart kan zowiezo niet en is NIET gebeurt ! De wederkomst en rapture kan je wel helemaal vergeten en gaat NIET gebeuren ! Is allemaal verzonnen door de kerk ! Je bent gehersenspoeld . Kappen met die misleiding van 2000 jaar. Er komt niks onze kant op en er is helemaal niks gaande in de hemel. Waar hebben jullie die flauwekul vandaan ?[/quote]

    Juow 6th sense antenne staat verkeerd gericht of is niet in gebruik. Dus is het voor jou flauwekul en dat is ook goed.

    0 likes
  97. [quote name=”AAQ”]Wat een Bullshit is dit weer. Ik geef toe dat er dingen zijn in ons huidige systeem die niet kloppen maar jullie denken volgens mij dat echt ALLES waar jullie geen invloed op hebben corrupt is. verspil je leven maar aan deze onzinnige complot theorien en het klagen dat het allemaal niet goed is in plaats van er wat aan te doen. Ik sta open voor veel verschillende manieren van denken en leven maar dit komt mij de neus uit. bah…

    tot ziens[/quote]

    Maakt niet uit joh ,merk je wel als je niets meer hebt .Mensen zoals jij komen mij neus uit niks onderbouwen gewoon zeggen is niet waar jat toch , het maakt voor type als jij niet uit of ik met een hele berg bewijs aankomt en het voor je neus zwabbert ,dan nog durf je te zeggen het bestaat niet ,slaap lekker en mazzel heh.

    0 likes
  98. 6e Zintuig is niets meer of minder dan een ‘antennetje’ waarmee je gegevens
    ‘oppikt’ die je niet kunt 1 zien 2 horen 3 ruiken 4 proeven 5 voelen.
    Geen twijfel mogelijk, de 6e bestaat ook, dus informatie krijgen anders dan met die andere 5 zintuigen. Noem het intuitie, je kunt het ontwikkelen door ernaar te luisteren, vaak te checken en te oefenen. eigenlijk is er niets paranormaals aan want iedereen heeft het aangeboren gekregen, hoewel het niet concreet te maken is. Het zal te maken hebben met hersengolven of ingevingen die zo snel gaan dat je ze niet rechtsstreeks kunt beredeneren maar ze kloppen altijd, hoewel je ze nooit met je verstand kunt beredeneren en ook nooit concreet te meten of uit te leggen. Hoewel iedereen een 6e zintuig bezit maar het niet accepteren hiervan is meestal de angst voor het onbekende.
    Je hoeft het alleen maar toe te laten hoewel het is wel het soort eigenschap dat zich niet zomaar op commando laat regelen.

    0 likes
  99. …niet zomaar op commando laat regelen. Daarom lukken wetenschappelijke experimenten over so called
    ‘buiten'(?)-zintuiglijke ervaringen dan ook vaak niet. En Alles wat niet via geregistreerde kanalen te checken is roept nu eenmaal achterdocht op en bij achterbakse mensen zelfs agressie.
    Neurologen hebben trouwens nieteens een algemene overeenstemming over de definitie zintuig. Dus waar gaat deze discussie eigelijk over?
    Mijns inziens over degene die ore hebben om te hore, wat Jezus dus 2000 jaar geleden al zei, maar die bestaat dus niet en heeft nooit bestaan volgens ene O. Westerman. Nou, prima dan.

    0 likes
  100. Zou het goed zijn en wanneer ‘Buitenaardsen’ zich met de verkiezingen zouden bemoeien, kunnen ze de fraude opheffen. Dan ziet de wereld en Nederland meteen dat SOPN gelijk heeft en kunnen ze hier in dit land er niet meer omheen om SOPN hier te laten regeren.

    0 likes
  101. [quote name=”angel”]”joost

    Jou verhaal zit labiel in elkaar.Je zegt zelf al dat de stemapparaten onbetrouwbaar zijn ,nu is mijn vraag .
    En stemmen met het potlood is niet fraudegevoelig ? Deze is volgens jou waterdicht?
    Daarbij zou het normaal moeten zijn dat een regerings partij of partij altijd door de normale burger getoetst mag worden.
    Wanneer een minister zaken met anderen landen of corperaties achter gesloten deuren is dit zelfs bij wet landverraad jongen.EN dat mag een burger ten alle tijde onderzoeken.Kijk wanneer een minister ontslagen is en geen landsbelang meer heeft,dan zou hij dit wel mogen doen.Maar niet ervoor jammer joh leer je wet te kennuh .Nu even een punt op onderbuikgevoelens.Intuïtie ben je mee geboren ,dat jij dat niet kent en lief je meesters volgt ,ja daar kan ik niks aan doen,wij hier doen dat dus niet .[/quote]

    Sorry, ik ben afgehaakt na ‘jou verhaal’. Leer Nederlands.

    0 likes
  102. [quote name=”Joost”][quote name=”angel”]”joost

    Jou verhaal zit labiel in elkaar.Je zegt etc.. zou het normaal moeten zijn dat een regerings partij of partij altijd door de normale burger getoetst mag worden. Wanneer een minister zaken met anderen landen of corperaties achter gesloten deuren is dit zelfs bij wet landverraad jongen.EN dat mag een burger ten alle tijde onderzoeken.etc…jammer joh leer je wet te kennuh .Nu even een punt op onderbuikgevoelens.Intuïtie ben je mee geboren ,dat jij dat niet kent en lief je meesters volgt ,ja daar kan ik niks aan doen,wij hier doen dat dus niet .[/quote]

    Sorry, ik ben afgehaakt na ‘jou verhaal’. Leer Nederlands.[/quote]

    En weer zien ze de splinter in andersmans ogen veel beter dan de enorme balk in hun eigen ogen. Hoe durft iemand nu over een taal of liever gezegd typefoutje te vallen als hij het grof schenden van mensenrechten goedpraat.
    Dan ben je niet meer infantiel nee knettergek ben je dan.

    0 likes
  103. Waar is tapje 5 gebleven waren dit soms verkeerde opmerkingen??

    0 likes
  104. [quote name=”elektrick”]Waar is tapje 5 gebleven waren dit soms verkeerde opmerkingen??[/quote]
    ik denk het wel!

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Tinnitus. Eindelijk stilte

Tinnitus: herrie in je oor. Hoe kom je er vanaf?

Volgens het NRC hebben ongeveer 1 miljoen ...

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Ken je het verschijnsel dat je weet ...

Machocultuur zorgt ervoor dat we met z'n allen veel te lange werkdagen maken. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

Veel te lange werkdagen als gevolg van machocultuur maken ons ziek. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

We maken met z’n allen veel te ...

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur, dat zou ...

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Yoga en meditatie kunnen je psychisch welbevinden ...

Amerikaanse leger waarschuwt 827.000 alienjagers Area 51 niet te bestormen. Peentjes zweten voor het Pentagon

Amerikaanse leger waarschuwt 827.000 alienjagers Area 51 niet te bestormen. Peentjes zweten voor het Pentagon

Het aantal UFO-enthousiastelingen dat in september de ...

Astronomen ontdekken mysterieus zwart gat 'dat niet zou moeten bestaan'. Dit is 'm

Astronomen ontdekken mysterieus zwart gat ‘dat niet zou moeten bestaan’. Dit is ‘m

In het centrum van een sterrenstelsel hebben ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.