Op een NASA-foto is een voorwerp op het Marsoppervlak te zien dat doet denken aan een schedel. De foto heeft de aandacht getrokken van het Amerikaanse nieuwsmagazine Inside Edition.
De afbeelding, die door Marsrover Curiosity naar de aarde is gestuurd, is het onderwerp van een video van een onderzoeksgroep waarin close-up beelden van het curieuze voorwerp op de planeet worden getoond.
Is het een schedel? En zo ja, van wie is de schedel? Of van wat? Paranormal Crucible schreef: “Vreemd artefact gevonden door de rover, lijkt op een grote schedel van een alien, kan het gaan om resten van een Sasquatch of een bizar Marswezen?”
Sinds augustus 2012, toen Curiosity landde op de rode planeet, komen er geregeld foto’s voorbij van vreemde dingen op Mars. Ze variëren van primitieve voorwerpen – zoals stukken metaal en vreemd gevormde stenen – tot kleine dieren en vrouwelijke figuren.
NASA was niet gelijk bereikbaar voor commentaar, aldus het magazine.
Blijf op de hoogte & steun onafhankelijke journalistiek
Even voor je naar X gaat
X (voorheen Twitter) toont onze berichten alleen aan ingelogde gebruikers. Als je niet bent ingelogd bij X, krijg je de melding dat @9fornews nog niets heeft gepost — dat klopt niet, ons account is gewoon actief. Log dus in bij X.






Zijn valse vlag-operaties echt? Deze ex-CIA-spion klapt uit de school en vertelt wat hij deed
Kijk: Man valt in Polen uit vliegtuig van president Biden
‘Volledig gesloopte’ ME’er: Ik help mee Nederland te gronde te richten, in dienst van een repressief regime
Voor het eerst in 70 jaar sneeuw in Los Angeles, eerste meetbare sneeuw in Las Vegas sinds 1937. Hier is het nu 20 graden kouder dan normaal
Coronagezant WHO: ‘Pas over minimaal 2 jaar terug naar normaal’
Kuzu haalt fel uit naar De Jonge: ‘Geloofwaardigheid is nooit Hugo’s sterkste punt geweest’
Grootste mediabedrijven zijn ’tegen transparantie en journalistiek’
Nederland kan hogere NAVO-norm volgens Rutte makkelijk betalen: ‘Nederland is op 2 of 3 na het rijkste land van de wereld’
Blinkend goud, het donkere hoekje van de City?