Homepagina » Archeologie » “Indiërs bouwden 7000 jaar geleden vliegtuigen waarmee naar andere planeten kon worden gereisd”
"Indiërs bouwden 7000 jaar geleden vliegtuigen waarmee naar andere planeten kon worden gereisd"

“Indiërs bouwden 7000 jaar geleden vliegtuigen waarmee naar andere planeten kon worden gereisd”

Tijdens het jaarlijkse Indiase Wetenschapscongres deze week is gezegd dat er 7000 jaar geleden al vliegtuigen waren waarmee naar andere planeten kon worden gereisd. De uitspraak is gebaseerd op oude hindoeteksten, zoals de Veda’s en purana’s.

Op het Wetenschapscongres, dat zondag voor de 102e keer werd gehouden in Bombay, sprak de gepensioneerde vlieginstructeur Anand Bodas over luchtvaarttechnologie in de oudheid. “In de Rig-Veda wordt verwezen naar luchtvaart in de oudheid,” zei Bodas. “De vliegtuigen waren 18 bij 18 meter groot en in sommige gevallen meer dan 60 meter. Het waren jumbojets. Deze oude vliegtuigen hadden 40 kleine motoren. In de moderne luchtvaart is een flexibel uitlaatsysteem nog onbekend.”

De vliegtuigen konden niet alleen in elke gewenste richting vliegen, maar er kon ook mee naar andere planeten worden gereisd, aldus Bodas. De meer dan 3000 jaar oude manuscripten beschrijven ook het dieet en de kleding van de piloten. Ze dronken onder meer melk van de buffel, koe en schapen en droegen kleding die was gemaakt van vegetatie die onder water groeide.

“We moeten vliegtuiglegeringen nu importeren,” zei Bodas. “De jonge generatie zou de legeringen die in de geschriften worden genoemd moeten bestuderen zodat ze hier kunnen worden gemaakt.”

"Indiërs bouwden 7000 jaar geleden vliegtuigen waarmee naar andere planeten kon worden gereisd"

De Indiase minister-president Narendra Modi spreekt tijdens het Indiase Wetenschapscongres (Reuters)

NASA-wetenschapper Ram Prasad Gandhiraman startte voor aanvang van het congres een petitie, waarin hij eiste dat de lezing van Bodas zou worden geschrapt. “Als we niets doen, beschamen we de wetenschap, maar ook onze kinderen,” aldus de petitie, die door 1000 mensen werd ondertekend.

De organisatoren van het congres, waar 30.000 Indiase wetenschappers bij aanwezig zijn, willen de Indiase heilige teksten echter meer onder de aandacht gaan brengen. Minister-president Narendra Modi riep op ‘de mysteries van wetenschap te gaan verkennen’.

[RT]


Vind je dit artikel goed? Denk er dan aan het op je social media te delen
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

51 reacties

  1. Tja, wat moet je hier nou mee? Serieus nemen? Ik weet het niet. Ik vraag me alleen af, als ze 7000 jaar geleden wel iets konden bouwen waarmee ze naar andere planeten konden reizen, waarom maken ze nu dan eens niet iets waarmee ze b.v. naar mars kunnen, in korte tijd.
    Daarom, ik weet niet of dit nou weer gewoon het zoveelste fantasie verhaal is wat ze ons wijs proberen te maken, daarom neem ik het niet al te serieus.

    19 likes
    • Goede vraag. Ik zit hier ook mee.
      De kloof tussen de twee kampen (naamgeving is lastig, maar laat ik het MSM versus Nieuwe media noemen) wordt steeds groter en ik heb er steeds meer moeite mee een kant te kiezen.
      Het MSM-kamp zal dit bericht afdoen als klinkklare onzin. Zoals je zegt; als ze het toen al konden, waarom kunnen we het nu dan niet? Waar zijn de restanten van deze schepen?
      Gezien vanuit het Nieuwe media-kamp past dit precies in het plaatje van de verloren hoge beschaving(en). Toen konden ze het, omdat er op een voor ons onbekende manier met energie werd omgegaan. Die kennis is (voor ons) verloren gegaan. Restanten worden niet gevonden, omdat men na 7000 jaar ook verbazingwekkend weinig van onze beschaving terug zou vinden. (The World without Us van Alan Weisman is hiervoor een must read)
      Naar Mars kunnen we al lang – als we Laura Eisenhower en consorten mogen geloven – alleen deze techniek wordt succesvol geheim gehouden. Als het hieraan gekoppelde begrip ‘vrije energie’ algemeen bekend zou worden, stort het huidige economische systeem grondig in.

      Wie heeft er gelijk en wie is er meer en meer paranoïde aan het worden? Dat is de grote vraag.

      17 likes
    • Dat is er allemaal al alleen verborgen gehouden voor ons(belasting centjes)
      Grtjesssssss 🙂 🙂 🙂

      6 likes
    • Leer en gij zult weten.

      Dat jij het niet gelooft wil niet zeggen dat er fantasie achter verscholen zit. Ik zou zeggen lees zoveel als je kunt hierover en mischien veranderd je denkwijze.

      6 likes
    • Tja het verleden is een vd mees onzekere dingen die het geeft. Als je nagaat hoe lang het geduurd heeft om op het technologische niveau van nu te komen zeg maar 2-300j (en dan heb ik het nog niet eens over black budget ontwikkelingen) zou het best kunnen dat ergens in de geschiedenis een groep mensen ook geavanceerde technologische ontwikkelingen heeft gerealiseerd. 7000 Jaar is daarbij ook meer dan genoeg tijd om het weer te vergeten en sporen ervan uit te wissen.

      4 likes
    • Er wordt beweerd dat er al mensen op Mars wonen (onder het oppervlak), maar of het de Indiërs zijn wordt er niet bij verteld. Er circuleren ook foto’s op het web van bouwsels als bv een piramide en iets wat lijkt op een enorme stenen doodskist. En er zijn -knipperende – lichten op de oppervlakte gezien. Of ik er in geloof? Euh… eerst zien, en dan geloven…

      0 likes
    • http://youtu.be/8v3Bsh1E_8Y Hierin legt Ralph ring allerlei uit over hoe vb levitatie kan bestaan: het werkt alleen met “zuiver bewustzijn”. Anders kan het niet en deze tijden is er dus een ongelooflijk gebrek daaraan hé. Ik weet natuurlijk niet hoe het dan zit met de ruimte buiten onze dampkring… Ofwel waren het “andere” mensen? Zoek ook wat op over Victor Schauberger die de eerste reële vliegende schotels bouwde. met succes: zwoeppp… https://www.youtube.com/watch?v=8M81_FRbTLc#t=10 Zet je geluidsinstallatie lekker luid en kijk… Misschien ben ik niet de eerste die hier mee afkom, maar toch twee leukerdjes…:o)

      0 likes
  2. Het verhaal van de Vimana’s is eigenlijk toch algemeen bekend voor diegene die zich serieus met ufo’s bezig houden.
    De nazi’s hebben in de dertiger jaren naar alle uithoeken van de wereld archeologische ontdekkingsreizen ondernomen. Alles duidt erop dat de Duitsers toentertijd deze kennis vergaard hebben wat uiteindelijk geresulteerd heeft in hun vliegende schotels.

    8 likes
    • Beste Paul en anderen, wat een onzin. Dit staat helemaal niet in de Veda’s maar in een ‘gechannelde’ tekst uit 1918, de zgn. Vimanika Shastra. Waarom zit het hier altijd vol met n00bs die echt geen benul hebben en zich alles op de mouw laten spelden.

      14 likes
      • Wat staat niet in de Veda’s? Zelfs Wikipedia verwijst ernaar.
        CITAAT:
        Een vimāna is een vliegende machine, die wordt beschreven in oeroude teksten uit India.

        In deze teksten wemelt het van verwijzingen naar deze vliegende machines, zelfs het gebruik gedurende een oorlog. Vimānas konden zich zowel door de aardse atmosfeer, in de ruimte als onder water voortbewegen.

        Beschrijvingen in de Veda’s en latere Indiase literatuur beschrijven tot in detail de verschillende vormen en grootten:

        In de Vedas: de zon, strijdwagens met vliegende wielen voortgetrokken door beesten gewoonlijk paarden, (de strijdwagen van de Vedische god Pūsan wordt echter voortgetrokken door geiten).

        http://nl.wikipedia.org/wiki/Vim%C4%81na

        Wat die zogenaamde gechannelde teksten aangaat, daar is niets van bewezen, mogelijk zelfs een afleidingsmanoeuvre om andere machthebbers op het verkeerde been te zetten.

        En overigens zou een andere toon niet misstaan.

        7 likes
    • ja, zie ze dagelijks voorbij komen. of hebben ze meteen het middeltje meegekregen om onzichtbaar te blijven?

      2 likes
  3. Waarom niet? Wat denken wij nou te weten wat zich 7000 jaar geleden heeft afgespeeld?
    Wij denken altijd dat we nu in een moderne tijd leven waar we van alles uitvinden. Wie zegt dat men in een ver verleden al niet veel verder was?

    23 likes
  4. En weer zijn er lieden die barsten van het ongeloof. Want denken de hedendaagse “wetenschappers” nu echt dat zij alles weten?
    Toppunt van egoïsme van deze lieden evenals het schrijven van “we” zullen ze wel weer verkeerd geïnterpreteerd hebben want wie zijn “we” ? Heeft u deze hindoe teksten vertaald of zelfs wel gelezen?
    En of we serieus moeten zijn in de aanname van dergelijke teksten want waarom kan men dan nu niet naar de sterren reizen?
    Heeft u bewijzen dat dit niet gaat? wat weten wij over geheime praktijken van b.v. de USA? Helemaal niets.
    Dat de mens is gedegenereerd in de loop der eeuwen staat al in de bijbel geschreven.
    Maar wat weten wij over de oudheid, helemaal niets, echt helemaal niets.
    Dus iets serieus aannemen lijkt wat overdreven echter heden ten dagen nemen mensen dingen aan zonder zich af te vragen of dit wel klopt.
    Als u zich verdiept in de oude hindoe geschiedenis dan zal u voor vreemde uitkomsten komen te staan.
    En natuurlijk neem nooit zo iets aan voor waarheid, ook in het heden niet, er wordt meer niet verteld dan wel door regeringen en de “wetenschap”.

    9 likes
    • “Heeft u bewijzen dat dit niet gaat? wat weten wij over geheime praktijken van b.v. de USA? Helemaal niets.”
      Volgens mij ligt de bewijslast bij degene die claimt dat het wel kan. En aangezien we kennelijk niets weten over die geheime praktijken, hoe weet je dan dat die er überhaupt zijn?

      7 likes
      • De vele false flags van de USA (de lijst is maar een deel van de vele directe of indirecte oorlogen waar de USA bij betrokken was en is:

        http://academic.evergreen.edu/g/grossmaz/interventions.html

        Willem Middelkoop liet tijdens zijn laaste lezing een piechart zien waarbij ongeveer 95% rood was gekleurd en de rest blauw. Rood gaf aan hoe vaak de Amerikanen direct of indirect betrokken waren bij gewapende conflicten SINDS 1776 (de onafhankelijkheid van Amerika)!!

        En als u wilt weten welke militaire projecten geheim werden/worden gehouden hoeft u alleen maar te kijken naar de SR71, U2, F117, Aurora en de vele schepen en ander oorlogstuig.

        Wordt wakker!

        Het is wel arrogant van de huidige wetenschappers en u om te beweren dat iets niet kan, terwijl we nog maar een fractie weten van wat men in de oudheid al wist. Men is nog steeds aan het gissen over hoe de Egyptische pyramides zijn gebouwd.

        Enstein zei: “We should give thanks to the Indians who tought us how to count”. De cijfers 1 t/m 10 komen uit het Sanskrit.

        4 likes
        • Ik beweer helemaal niet dat iets niet kan. Ik vind alleen dat je niet mag vragen om te bewijzen dat iets niet kan. Als iets in strijd is met de tot dusver bekende natuurwetten, dan kan het best zijn dat die natuurwetten over enige tijd niet (helemaal) juist blijken te zijn. Maar de bewijslast daarvoor ligt bij degene die de claim doet die in strijd is met wat we tot nu toe weten.
          En over die geheime praktijken. Ik weet ook wel dat de USA smerige dingen heeft uitgehaald. Hoe meer macht, hoe smeriger. (ook een soort natuurwet, waar helaas alle machtige landen zich aan schuldig maken). Maar aangezien Kal-Purush zelf zegt dat we niks weten over die ruimtereizen, vraag ik mij af hoe hij dan weet dat die er wel zijn.

          1 likes
  5. Ik vermoed dat de teksten eerder over de periode van voor de laatste ijstijd verhalen.
    Toen een tweetal grote beschavingen Atlantis en Lemurie ( waar groot deel van Azie onderdeel van was) ten onder gingen.

    Beide beschavingen beschikten over technologieen die aardse en buitenaardse reizen via vliegtuigen/ruimteschepen mogelijk maakten.

    De Duitsers in de 2e wereldoorlog zaten niet voor niets met hun UFO technologie op Antarctica ( verzonken en door ijs bedolven Atlantis ).
    Hebben daar zeer waarschijnlijk de nodige kennis ‘opgedoken’.

    Maar goed, is slechts mijn bescheiden mening 😉

    6 likes
    • Als ik je goed begrijp was er voor de laatste ijstijd (pakweg 50 tot 80.000 jaar geleden) een beschaving op Antarctica, maar die ligt nu onder een 2 km dikke ijskap waar men boorkernen van meer dan 500.000 jaar oud uit heeft gehaald. Lijkt me lastig. En dat zou Atlantis moeten zijn geweest, dat volgens Plato in de rietzee buiten de zuilen van Hercules lag en 11.000 jaar geleden onder water verdween. Ik vond de verhalen van Tolkien geloofwaardiger.

      6 likes
    • So ist es 🙂

      Het zal niet lang meer duren, dan zal de Duitse afzetbeweging zich eindelijk laten zien. We moeten nog even wachten op de oorlog in Iran en de Russische invasie van West-Europa. Beide kunnen dit jaar nog plaatsvinden. Het voorspelde kleinere conflict vind in de hoedanigheid van de crisis in de Oekraine plaat, de voorspelde financiële crisis in Rusland is een feit, hetgeen de aanleiding voor de Russische invasie zou zijn.
      Het is wachten op de false flag/provocaties m.b.t. Iran.

      Als de 3. wereldoorlog op zijn hoogtepunt is, dan zullen de Duitsers in gaan grijpen, mogelijk met ondersteuning.

      3 likes
    • Hoihoi,

      heb je misschien “legenden over Atlantis en Lemurie” gelezen? Staan vijf kaarten in van de wereld in de tijd van atlantis en lemurie. Heel interessant omdat het door helderziendheid van Leadbeater is verkregen, een theosoof van de eerste uren. Ik ben zelf ook theosoof.

      En inderdaad, Atlantis was heel groot en had een rijkdom aan materieel. Helaas hebben ze dit misbruikt en is het ten onder gegaan. Of ze buitenaardse beschavingen bezochten, is mij niet bekend. Denk het niet, want iedere planeet heeft de eigen ontwikkeling te volgen als men wezens kan produceren althans. Daarom moeten mensen ook geen andere planeten als mogelijke woonplaats gaan zien, maar gewoon de eigen plaats schoonhouden.

      In de hindoegeschriften staat dat de goden wapens hadden. Veel mensen veronderstellen dat deze goden buitenaardsen waren. Maar wat als het verder gevorderde beschavingen waren (op materialistisch gebied) die weggingen uit Atlantis en zich in wat nu India is zich vestigden. Volgens het boek “legenden over Atlantis” is er nogal een strijd gaande geweest tussen witte magiërs en zwarte magiërs. Oftewel mensen die voor de mensheid werkten en zij die egoïstisch bezig waren. Waarschijnlijk is dat de strijd geweest waar de hindoe geschriften het over hebben.

      1 likes
  6. Ik heb serieuze twijfels dat die Indiërs 7000 jaar geleden technologisch zo ver stonden als men kijkt hoe zij nu leven. Tja en die teksten komen zeker uit een of ander Kamasutra boek.

    3 likes
    • Beste Ferry,

      Of u bent onwetend of arrogant of beide!

      Hier een link speciaal voor u (en anderen die geïnteresseerd zijn):

      http://incredblindia.blogspot.nl/2009/02/takshila-worlds-first-university.html

      De eerste universiteit stond in India en studenten kwamen van de hele wereld om daar te studeren. Er werd in meer dan 60 vakken colleges gegeven in o.a. wiskunde, natuurkunde, astronomie, en als hoofdvak geneeskunde. Bepaalde chirurgische ingrepen werden al verricht voordat men in het Westen ooit van had gehoord, laatstaan gezien.

      De Moghuls (Moslims) hebben eeuwenlang huisgehouden in India. Ze reden dorpen binnen en joegen de mensen op als vee. Wie zich niet terstond wilde bekeren werd GELIJK een kopje kleiner gemaakt. En een deel van de wereldbevolking reageert met afschuw op het onthoofden van enkele westerlingen door IS(IS). Indiase boeren moesten belasting betalen (een deel van de oogst afstaan), terwijl de (bekeerde) moslims niets of nauwelijks wat hoefden te betalen. Koeien werden geroofd en opgegeten, jonge ongetrouwde vrouwen werden geroofd en in bordelen gestopt of werden verkocht (Mina/Meena Bazaar). Vandaar dat koeien op een gegeven moment heilig zijn verklaard en kinderhuwelijken werden gesloten.
      Bibliotheken en universiteiten zijn in de eerste eeuwen vernietigd, totdat Akbar op de troon kwam en op een “vreedzame” manier het land begon te regeren.

      Ik zou u willen aanraden om het boek te kopen van Francois Gautier “Rewriting Indian History”.
      Hij is ongeveer 40 jaar woonachtig in India en is o.a. correspondent van “Le Figaro” (Franse krant met de meeste lezers) en “Le Nouveau” een Zwitserse kwaliteitskrant.
      Hij schrijft o.a. in zijn voorwoord dat de Europese holocaust in het niet valt bij de wreedheden waar de moslims in India zich schuldig aan hebben gemaakt…..

      Daarna kwamen de Britten die, nadat de moslims weinig hadden overgelaten van de rijkdommen van India (materieel en immaterieel), de economie te gronde hebben gericht. Voorbeeld: katoen werd in India verbouwd en MOEST naar London verscheept worden, alwaar het werd verwerkt tot garen en kleding die de Indiërs terug MOESTEN kopen tegen torenhoge prijzen (spinnewielen waren verboden door de Britten). En de belasting op zout (!!) ingesteld door de Britten was de druppel die de emmer deed overlopen. De rest is geschiedenis.

      Kamasutra? Ik lach me slap om uw onkunde. In- en intriest.

      Tenslotte nog wat bijzonderheden:

      Sir Jagdish Chandra Bose, (1858 – 1937)
      USA based IEEE has proved what has been a century old suspicion amongst academics that the pioneer of wireless-radio communication was Professor Jagdish Chandra Bose and NOT Guglielmo Marconi.

      Satyendranath Bose, (1894-1974)
      Indian Physicist, who solved one of the mysteries of quantum mechanics, showing that in the quantum world some particles are indistinguishable. His collaborations with Albert Einstein led to a new branch on statistical mechanics know commonly known as the “Einstein-Bose” statistics.

      Srinivasa Ramanujam,(1887 – 1920):
      Great Indian Mathematician, whose interest from academics at Trinity, College, Cambridge, led him to collaborate there and postulate and prove well over 3,542 theorems.

      Subramanyan Chandrasekhar, (1910-1995):
      1983 Nobel Laureate in Physics. His many contributions to physics, on the structure and evolution of stars including rotational figures of equilibrium, stellar interiors, black holes, radiative transfer, hydromagnetic stability, stellar dynamics.

      It has been estimated that the total amount of treasure that the British looted from India had already reached £1,000,000,000 (£1Billion) by 1901.Taking into consideration interest rates and inflation this would be worth close to $1,000,000,000,000 ($1Trillion) in real-terms today.

      India invented the Number System. Zero was invented by Aryabhatta. The place value system, the decimal system was developed in India in 100 BC.

      Aryabhatta was the first to explain spherical shape, size ,diameter, rotation and correct speed of Earth in 499 AD.

      The World’s first university was established in Takshila in 700 BC. Students from all over the World studied more than 60 subjects.

      The University of Nalanda built in the 4th century was one of the greatest achievements of ancient India in the field of education.

      Sanskrit is considered the mother of all higher languages. Sanskrit is the most precise, and therefore suitable language for computer software – a report in Forbes magazine, July 1987.

      Ayurveda is the earliest school of medicine known to humans. Charaka, the father of medicine consolidated Ayurveda 2500 years ago.

      Today Ayurveda is fast regaining its rightful place in civilization.

      Christopher Columbus was attracted India’s wealth and was looking for route to India when he discovered the American continent by mistake.

      The art of Navigation was born in the river Sindh 6000 years ago. The word ‘Navigation’ is derived from the Sanskrit word NAVGATIH. The word navy is also derived from Sanskrit ‘Nou’.

      In Siddhanta Siromani (Bhuvanakosam 6) Bhaskaracharya II described about gravity of earth about 400 years before Sir Isaac Newton. He also had some clear notions on differential calculus, and the Theory of Continued Fraction.

      QUOTES VAN BEROEMDE MENSEN

      J. Robert Oppenheimer,
      American nuclear physicist
      (1904-1967):

      “If the radiance of a thousand suns were to burst into the sky, that would be like the splendor of the Mighty One. . . . Now I am become death, the destroyer of worlds.“

      Oppenheimer “the father of the atomic bomb” quoting from the Hindu scripture Bhagavad-Gita upon witnessing the mushroom cloud resulting from the detonation of the world’s first atomic bomb in New Mexico, U.S.A., on July 16, 1945.

      “Access to the Vedas is the greatest privilege this century may claim over all previous centuries. “

      Victor Cousin,
      French Philosopher
      (1792-1867):

      “When we read the poetical and philosophical monuments of the East –
      above all, those of India,
      which are beginning to spread in Europe –
      we discover there many a truth,
      and truths so profound,
      and which make such a contrast with the meanness of the results at which European genius has sometimes stopped,
      that we are constrained to bend the knee before the philosophy of the East,
      and to see in this cradle of the human race the native land of the highest philosophy.“

      Hu Shih,
      former Ambassador of China to USA
      (1891-1962):

      “India conquered and dominated China culturally for 20 centuries without ever having to send a single soldier across her border.”

      AND LAST BUT NOT LEAST

      Albert Einstein
      (1879 -1955):

      “When I read the Bhagavad-Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous.”

      “We owe a lot to the Indians, who taught us how to count, without which no worthwhile scientific discovery could have been made.“

      8 likes
      • Beste Radj ,van harte gefeliciteerd met je uitleg over hindoes en het belangrijkheid van hindoe geschriften ,maar beste vriend aan deze westerlingen kan je niks wijsmaken ,het is hetzelfde als spaans spreken met een groep ezels ,ze verstaan en begrijpen jou niet omdat hun intelligentie vermogen heel laag is .
        Deze mensen kennen alleen hun taal en cultuur en niks van anderen volkeren .
        Als je ziet wat ze met de wereld gedaan hebben in een korte tijd met hun z.g. wetenschap ,en nu kampen wij allemaal met het rotzooi van hun .
        Je moet geen tijd verliezen met deze mensen ,laat de Karma ze een les leren .
        Dat is Hindoeisme .Bedankt

        Ik ben op de youtube onder karam-misier veel succes .

        2 likes
    • @ Ferry,

      beschavingen komen op en vergaan weer. Het Westen was 400 jaar geleden nog een troosteloze bende, en zie wat men nu bereikt heeft op materieel gebied? Waarom zou men 7000 jaar geleden dan niet veel beter zijn geweest dan het Westen en nu voorbij gehaald worden?
      Let wel, het voorbij gesneld worden is vooral op materialistisch gebied. De religies van het Oosten zijn vele malen vredelievender dan hier in het Westen en hoop gevender dan atheisme met een materialistische inslag.

      Helaas hebben de moslims huisgehouden en daarna de Engelsen. Die Engelsen hebben het christendom gepredikt en de hindoe geschriften en boeddhisme boeken bijna laten sterven. Gelukkig kwam daar de Theosophia, met madame Blavatsky en Ollcot, en deze mensen zorgden ervoor dat de oude religies weer in zwang geraakten.
      Maar nu vechten Moslims en christelijke zendelingen weer om de zielen van de Indiërs. Ik hoop dat dit niet gaat lukken, dan krijgt het Oosten weer een opleving.

      3 likes
  7. Als je in de oude geschiedenis boeken kijkt kom je veel tegen over vliegtuigen zoals vimana’s. Bij voorbeeld Von Daniken heeft er ook een aantal geschreven maar deze vent was iets te publieksgeil, toch zit er wel enige basis in want hij heeft wel veel foto,s gemaakt van kleitabletten en andere objecten die niet te verklaren zijn. In Indie, Zuid Amerika, Midden Oosten, overal vind je gelijksoortige afbeeldingen en dat kan eigenlijk alleen maar door continentaal te vliegen Waarom ze pakweg 3000 jaar geleden ineens vertrokken zijn is een raadsel: misschien schoten de mensen op hun met hun katapult. Feit is dat we nog heel veel niet weten uit ons verleden.

    14 likes
  8. ‘Vliegtuigen’?; ruimteschepen bedoelen ze.

    13 likes
  9. Het gaat dan wel niet over vliegtuigen maar……
    Zeven jaar na de eerste succesvolle atoom ontploffing in New Mexico, gaf Dr. Oppenheimer een lezing aan de Rochester Universiteit. Toen de studenten na afloop vragen mochten stellen, werd er door een student gevraagd of de bom die tijdens het Manhattan Project in Alamogordo explodeerde, de eerste was die tot ontploffing gebracht werd. Dr. Oppenheimer gaf hierop een wel heel interessant antwoord. Hij zei: “Wel,.. Ja. Wel voor deze moderne tijd natuurlijk.” Dr. Oppenheimer wist hier dus vanaf.

    12 likes
  10. Het waanbeeld dat wetenschap reeds een groot deel van de kosmos “begrijpt” en dat slechts hier en daar wat details moeten worden ingevuld wordt door een vergelijkbaar geloofssysteem ondersteund waar mensen naar verwijzen die niet in God geloven. Ze geloven in wetenschap. Het dominante wetenschappelijke wereldbeeld verstikt de vrije mogelijkheden van onbeperkt onderzoek, iets wat zo karakteristiek zou moeten zijn voor wat men wetenschap noemt.

    Sinds de 19de eeuw wordt wetenschap bedreven onder invloed van een wereldbeeld dat men filosofisch materialisme kan noemen. Wetenschappen zijn volledig in handen van dit materialistische wereldbeeld.

    “Geleerden” geloven in 10 dogma’s die het huidige wereldbeeld bepalen. Geen enkel dogma houdt overigens stand indien men het m.b.v. de wetenschappelijke methodieken onderzoekt. Deze dogma’s vormen de basis van het globale wereldbeeld, van het onderwijssysteem, van het gezondheidssysteem, van medisch onderzoek, van gezondheidsraden en van overheden.

    6 likes
    • Een vraag: hoe denk je onderscheid te kunnen maken tussen gewoon een wilde fantasie en een onderbouwde wetenschappelijke theorie? heb je daar een (wetenschappelijke) “methode” voor?
      Ben ook benieuwd naar die 10 dogma’s.

      5 likes
  11. dit is al heel lang bekend, en je moet al echt dom zijn om dit niet te geloven ( na gedegen eigen research) weet dit al jaaaaren…..

    5 likes
    • nou… kom maar op met de bewijzen dan. dat roepen en oeverloos wat brullen zien we hier al vaak genoeg.
      ben zeer benieuwd naar de uitslagen en resultaten van je onderzoek. kom op…. laat ons niet langer in spanning en geef het antwoord op de vraag waar de mensheid al eeuwen op wacht. 🙂 🙂

      4 likes
  12. Er zijn bepaalde stukken uit de hindoegeschriften die gaan over de bediening en besturing van deze vimana’s voorgelegd aan piloten. De bevindingen van dergelijke professionele personen liegt er niet om. Zij konden na het lezen van de teksten niets afdoen als sci-fi. Zij begrepen daadwerkelijk de werking van deze vimana’s. Als de tekst na zoveel duizenden jaren bij profs de indruk wekken dat deze machines daadwerkelijk konden vliegen, neem ik aan dat de meest voorde hand liggende conclusie is, dat wat er staat ook echt daadwerkelijk te doen was…..

    8 likes
  13. “Wetenschappers” ? Ach, laat maar ook. Gewoon onzin en een verspilling aan webruimte om een dergelijk artikel te plaatsen. Of het moet opvulling ziijn…

    6 likes
  14. Het is een probleem wat ik lees. Zowel het onderwerp dat er 7000 jaar al planetenreizigers waren en de gelovige/ongelovige reacties hierop. Hier in de Christelijke samenleving (NL) wordt ook geloofd in een Hemelvaart Door profeten Elia en Jezus bijvoorbeeld. Hoe? Die ouwe boeken zijn hoogst onbetrouwbaar. Deze boeken in vrijwel alle religies zijn verzonnen uit een heel grote duim.

    Het is geen ongeloof wat mij doet reageren. Ik geloof in een God. Maar niet een Christelijke. Er komt echt geen zoon van God uit een Heilige Geest. Ook niet van WC-BRIL. De kosmos is oneindig , daar is een architect geweest. Mag ik die dan God noemen. Mijn brein is zo beperkt dat ik het niet bevatten kan.

    3 likes
    • Daar heb je gelijk in Regenboog, ons brein kan sommige zaken gewoon niet uitleggen. In ons hoofd kan iets niet oneindig zijn, maar toch kan er geen eind aan de kosmos komen, want er moet altijd weer wat achter zitten, of toch niet.. Misschien bestaat de kosmos wel helemaal niet, wie weet.

      Maar om terug te komen op onze vliegende Indiase vrienden, wie ben ik om te beweren dat iets
      7000 jaar geleden niet kon als ik niet eens weet wat er morgen zal gebeuren. In mijn gedachten lijkt het me vreemd, maar aan de andere kant kun je niet altijd vertrouwen op vaste waardes die
      je jezelf geeft. Kijk die bacterie die goud poept durf ik met redelijke zekerheid te verwerpen, maar de kennis die men 7000 jaar geleden had kan ik geen oordeel over vellen.

      Ik geloof trouwens in energie, alles om ons heen is energie en alles zal weer opgaan tot zijn originele energie vorm en terugkeren naar de bron en daar alle informatie achterlaten om weer op weg te worden gezonden voor een nieuwe bestemming.

      2 likes
      • @Deraux,
        we kunnen veel kennis hebben Door wetenschappelijk onderzoek. Maar geschriften van duizenden jaren oud blijken veelal onzin te bevatten.. Het zijn veelal legenden die van vader op zoon verteld zijn. Vel geslachten achtereen. Later toen het geschreven woord uitgevonden werd en steeds herschreven werden de legenden fabels en/of sprookjes.

        Maar in ieder geval ben ik blij dat je het met mij eens was dat ons brein niet alles bevatten kan. Want wat zijn er veel reageerders diie alles “zeker” te denken te weten.

        0 likes
  15. De uitspraak is gebaseerd op oude hindoeteksten, zoals de Veda’s en purana’s. We zullen ze wel verkeerd geïnterpreteerd hebben.

    4 likes
  16. Klik op de link en dan nog even verder lezen: “… a cow bacteria that turns anything eaten by an animal into pure gold.. “. Ja het staat er echt! Vraagt iemand zich dan nog af hoe serieus je dit moet nemen?

    4 likes
  17. Interessant, ik had een lange tijd terug een documentaire gezien over ufo’s. Het ging over ufo verhalen van vele jaren terug. Het ging ook over ufo verhalen die zich in India hadden plaats gevonden. De beschrijvingen van deze objecten waren erg modern. Een voorbeeld was: Een goudkleurig ei dat zweefde in de lucht met vuur uit bepaalde kanten. Dat hadden ze in oude geschiften gevonden.

    Voor mensen die nooit een vreemd vliegend object hadden gezien, vind ik dat erg knap. Zo’n goeie beschrijving te geven. Je zou eerder verwachten dat er een god aan wordt gekoppeld of een andere uitleg om het draagbaar te maken. Bijvoorbeeld wat de Cargo cult heeft gedaan door vliegtuigen te eren als goden.

    2 likes
  18. de lijst met idioten begint al vroeg vorm te krijgen dit jaar. 😉 kom op, dit neem je toch niet serieus meer. melk van buffels en schapen. hadden ze zeker ook al hele goede koelkasten.
    wat aten ze, popcorn en van linksomdraaiende buidelrat gesponnen suikerspin?

    2 likes
  19. En.. ze konden ook nog eens in tijd rijzen die Indiers. 7000 jaar geleden bestonden er nog geen indiers, evenals India. 7000 jaar geleden leefden er mensen in wat wij nu kennen als Indus vallei die sterk overeenkomst hadden met de Sumiers. Ariërs of Veda’s.
    Graag wel juiste beschaving noemen bij dit soort belangrijk historie.

    thnx.

    0 likes
    • Firedemon je geeft aan toen bestond India niet. Gelijk zul je hebben want dat is pas later zogenaamd ontdekt door de europeanen. (hoe dom kan je nou wezen ) . De mensen die in India wonen die bestonden wel degelijk. En de beschaving van hun was vele malen hoger dan tegenwoordig . Zie de oude tempels die er staan , die kunnen zelfs meyt de beste technologie van nu nog niet nagebouwd worden.Zie de brug tussen India en Sri Lanka ( ontdekt 2007 Adam`s bridge ). Staat al duizenden jaren beschreven in de Ramayan.
      En over de vraag war die hoge beschaving is gebleven :
      In de Bhagwat Gita staat geschreven dat er rond de 5000 a 6000 jaren geleden een grote oorlog gaande was op aarde .Binnen 18 dagen hadden er meer 600.000.000 het leven verloren . Destijds is er ook gebruik gemaakt van atoom en kernwapens. Google of kijk de docu Ancients aliens . Sporen van die dagen zijn nu nog te vinden over de hele wereld , zonder dat de moderne mens er enige verklaring ervoor heeft.
      Tijdens die oorlog is de hele beschaving van toen verloren gegaan .

      2 likes
  20. Alchemisten waren zo slim dat ze dachten van lood goud te maken, was je ziek dan deden de artsen een top ingreep de aderlating. Nu zijn we veeeel slimmer, lees liever iets minder dom?

    1 likes
  21. mja maar 7000 jaar geleden zullen zij dat wss ook moeten leren met vallen en opstaan
    ander perspextief andere tyden kan. eel doe. en we hebben de schriften waarom niet proberen das wetenschap toch

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Belangrijke doorbraak: voor het eerst water gevonden op exoplaneet in bewoonbare zone. Is hier leven?

Belangrijke doorbraak: voor het eerst water gevonden op exoplaneet. Is hier leven?

Wetenschappers hebben voor het eerst een planeet ...

Eigenlijk zouden we de NOS strafrechtelijk moeten aanklagen. Zo wordt iedereen voorgelogen over 9/11

Eigenlijk zouden we de NOS strafrechtelijk moeten aanklagen. Zo wordt iedereen voorgelogen over 9/11

Het is 18 jaar geleden dat twee ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.