Buitenland

Piloot krijgt beroerte tijdens vlucht en sterft: is er een link met de prik?

Help ons door dit met iedereen op je social netwerk te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Piloten krijgen het advies om na het coronavaccin twee tot drie etmalen niet te vliegen. Dit om te voorkomen dat ze op grote hoogte last krijgen van bijwerkingen, aldus het Europese agentschap voor luchtvaartveiligheid (EASA).

Er doen zich steeds vaker incidenten voor. Op 27 augustus werd piloot Nawshad Quaiyum van Biman Bangladesh Airlines ziek tijdens een vlucht van Masqat in Oman naar Dhaka. Het toestel moest een noodlanding maken. Hij kreeg een beroerte, raakte in coma en overleed in het ziekenhuis.

---Lees verder na dit advertentieblokje---
https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2025/04/NFN-donatie-banner.png

Zorgwekkend

Het is niet duidelijk of hij gevaccineerd was, maar deze 45-jarige piloot verkeerde naar verluidt in goede gezondheid. Quaiyum zakte in de cockpit in elkaar, waarna de copiloot een noodlanding inzette.

Recentelijk overleden ook vier piloten van British Airways, drie piloten van Delta Airlines en een piloot van Air India. “Dit begint zorgwekkend te worden,” zei dr. Jane Ruby in de Stew Peters Show.

Schandalig

Daarnaast schreef een vrouw op social media dat haar vader, een piloot van Air Canada, drie dagen na de Pfizer-prik na een vlucht van Montreal naar Vancouver in het ziekenhuis belandde omdat enkele bloedvaten in zijn arm waren gesprongen.

“Nu weigert Air Canada zijn salaris uit te betalen. En dat alles vanwege dit verdomde vaccin,” aldus de vrouw.

“Dit is schandalig,” reageerde dr. Ruby.

4.8 61 stemmen
Artikel waardering

Interessant

Vind je deze informatie goed?
Deel het met vrienden op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

44 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Dingerydooo
Dingerydooo
3 jaren geleden

Nou ik was al niet zo’n vliegvakantie type. Als dat al mogelijk was zonder qrcode die ik niet heb en niet ga halen, dan zou ik om deze reden niet vliegen.

Merijn Hugens
Merijn Hugens
3 jaren geleden

Fijn hè Gevaccineerden dat jullie allemaal weer in het Vliegtuig mogen met je QR-VacciNazi-Paspoortjes….

VLIEGREIZEN & TROMBOSE

Als u een Vliegreis gaat maken zit u vaak lang stil in het vliegtuig. Daarom neemt het risico op trombose toe.

Risicofactoren Vliegreizen

* Bij lang stilzitten is uw bloedstroom trager en kan worden belemmerd door het zitten in een bepaalde houding. Dit geeft meer kans op een verhoogde stolbaarheid van het bloed en dus op trombose. Als u lange tijd stil zit (dat kan ook tijdens bijvoorbeeld de studie zijn), kan een trombose ontstaan. Dit kan ook gebeuren bij jonge en sportieve mensen.

* Een lange vliegreis, langer dan 5 uur, kan extra risico geven op een trombose, doordat het zuurstofgehalte van de lucht lager is. Dat heeft invloed op de samenstelling van het bloed, en kan ertoe leiden dat het bloed sneller stolt. Zeker in combinatie met langdurig zitten in een vliegtuigstoel neemt het risico op een trombose dan toe. Het risico op trombose door vliegen is ongeveer 3 keer groter dan op de grond. Dit is gelukkig nog steeds een klein risico: trombose treft normaal gesproken per jaar 2 op de 1000 mensen.

Maar nadat je die Experimentele Spuit van Drion mRNA-Gentherapie-Grafeenoxide-Spike-Eiwitten-Nood-VacciNazi hebt laten injecteren neemt de Kans op Bloedklonters EXPONENTIEEL TOE….

Jans
Jans
3 jaren geleden

Waarom wordt het salaris van die piloot van Air Canada niet door betaald? (laatste alinea)

Engelbracht
Engelbracht
3 jaren geleden

Wat zijn die vliegtuig maatschappijen,een crimineel zooitje,niet alleen de (piloten maar ook de inzittende van z’n toestel,maar ja mh17 mensen levens,zijn onbelangrijk,het hoe gaat het als regering(leiijders)of het z,g,n.koninglijkhuis in een toesten stappen met gevaccineerde piloten!!!

Rose
Rose
3 jaren geleden

Dat is inderdaad al de eerste keer niet, en de werkgever neemt ook geen verantwoordelijkheid net zoals de vaccinfabrikanten??

Jtt
Jtt
3 jaren geleden

Stel dat de co-piloot het ook had gekregen. Moet er niet aan denken.

Greet
Greet
3 jaren geleden

De meer artsen hun smoel open doen de meer dat misbaksel de jongh voor een patstelling staat….

Takeshi Kovac
Takeshi Kovac
3 jaren geleden

Je word als piloot regelmatig getest en moet in uitstekende conditie verkeren als je vliegt.. dus een beroerte zonder de prik lijkt mij onwaarschijnlijk.. en een piloot zijn salaris ontzeggen omdat hij bijwerkingen heeft van de prik, waar hij min of meer toe gedwongen is… is volgens mij een misdaad

jacob
jacob
3 jaren geleden

En als er een vliegtuig binnenkort neerstort zeggen de autoriteiten: “Oorzaak onbekend”.

loNe
loNe
3 jaren geleden

… lange tijd ging de fabel rond “dat piloten altijd met méer moesten zijn omdat , vanwege ‘de rapture’ er wel eens éen kon verdwijnen” – maar dit ‘verdwijnen vanwege de prik’ is wel een heel wrange versie ….

Ron
Ron
3 jaren geleden

Iedere epidemie de laatste decennia is gestart in een labo veroorzaakt door experts die de wereld rondtrekken om te roeren in stront, urine en bloed van dieren waarmee de mens al generaties lang mee samenleeft. De Engelsen brachten ook dekens met pokken besmet naar de indianen om hen uit te roeien.Gevaarlijke coronavirus-experimenten door Dr. Anthony Fauci in de VS tot 2014, toen president Obama het werk beval te stoppen vanwege veiligheidsschendingen bij drie biolabs. Verhuisde hij naar China. Bijvoorbeeld in Belgie. De Voorzorg dekt de risico’s van covidvaccinatie. Blijkbaar heeft de socialistische mutualiteit De Voorzorg beslist de schadelijke gevolgen van een coronavaccinatie te vergoeden. Dat is op zich goed nieuws, alleen blijft er één prangende vragen over en deze is. Hoe moet het slachtoffer bewijzen dat zijn/haar problemen rechtstreeks het gevolg zijn van de vaccinatie? Of zal dat verband opnieuw weggewuifd worden zoals gewoonlijk? Zie de reactie van het syndicaat der geneesheren als er ook maar één letter gezegd wordt die corona vaccins in diskrediet kunnen brengen.Natuurlijk lees je dat niet in de goed nieuws show van de media.

Elisabeth
Elisabeth
3 jaren geleden

Piloten worden geadviseerd om 2 tot 3 etmalen niet te vliegen na het coronavaccin. Dit moet toch al genoeg zijn om de alarmbellen te doen gaan rinkelen. Mijn gezin en ik zijn al 2 jaar sinds corona zijn intrede deed niet meer op vakantie geweest. We willen geen vaccin en ook geen pcr test, dus dan maar geen vakantie, jammer maar we weigeren te buigen voor een stelletje hufters en hun discriminerende regeltjes. Ben nooit dol geweest op vliegen en altijd weer opgelucht als ik weer veilig op vaste grond stond. Maar nu is mijn gevoel voor veiligheid wel heel diep gezakt.

Ox
Ox
3 jaren geleden

Een collega van mij was een tijd geleden bij een man aan het werk die in het verleden als beroep vaccins vervoerden door heel Europa met een kleine bakwagen. Deze leveringen moesten zo snel mogelijk gebeuren. Hij vroeg de man, maar waarom wordt dit dan niet met een vliegtuig gedaan? De man lachte!

Vlinder
Vlinder
3 jaren geleden

Dat beloof wat! Een vliegtuig vol met gevaccineerde bij het opstijgen nog in leven,bij de landing overleden!

sterk
sterk
3 jaren geleden

Ook zonder een prik kan je op die leeftijd een beroerte krijgen zoals mijn man. Nu is de vraag is hij geprikt en zo ja hoeveel kans krijg je op die leeftijd een beroerte en hoeveel kans nu. Maar het niet grappig dat in zo’n korte tijd zoveel piloten bezwijken. Evt als men denkt dat het met die prikken te maken heeft, dna zou het evrstandig zijn, hen wat langer aan de grond te houden.

t de vries
t de vries
3 jaren geleden

Men waarschuwde al eerder hier voor ,,maar ondanks de waarschuwingen eisen de luchtvaart maatschapijen dat hun personeel gevaccineerd is .Er zijn al meerdere gevallen gemeld van piloten met bijwerkingen en opnames in ziekenhuizen .De vraagztelling is dan ook of het wel verantwoord is om gevaccineerde piloten te laten vliegen .In diverse landen zijn er ook al bedrijven die in bepaalde gevallen geen gevaccineerden laten werken in verband het te grote risico bij het gebruik van machines . Wat ook al opviel was het aantal meldingen van verkeersongelukken met een vreemde oorzaak .De vraag die men zou kunnen stellen is blijken al deze ongelukken zeker te herlijden zijn an vaccinatie moet men zeker extra oppassen en zich de vrag stellen of het wel verantwoord is indien men gevaccineerd is om deel te nemen aan het verkeer of te vliegen of aan bepaalde apparaten te werken

Kabal
Kabal
3 jaren geleden

Ze willen zelf die spuit hebben. Niet janken dus als het misgaat

Guus Velraeds
Guus Velraeds
3 jaren geleden

Als hij de prik korter dan 14 dagen geleden gekregen heeft dan wordt hij aangemerkt als niet geprikt.

beltram
beltram
3 jaren geleden

liever een wappie dan een prikkie van Klaus Schwabbie

Gregor
Gregor
3 jaren geleden

Als de vaccin19 weigeraars, om welke reden dan ook, voor een deel nergens naar toe mogen, is het goed nieuws als bijvoorbeeld vliegen niet meer veilig is. Koek van eigen deeg.

Mirjam
Mirjam
3 jaren geleden

Nou mensen, straks banen bij de vleet en massa’s spotgoedkope huizen….

Jan Jean John
Jan Jean John
3 jaren geleden

De kans is wel iets groter geworden op een ongeluk wegens het onwel worden van een piloot. Dus zullen ze misschien een extra piloot (als burger) op de vluchten zetten. Maar al met al zal het meevallen want van de 1000 piloten zal er misschien 3 zijn die onwel wordt vanwege de prik tijdens zijn dienst.

Back to top button
44
0
We lezen graag je reactie!x