Paranormaal

Zijn zeemeerminnen echt?

Help anderen door deze informatie met iederen die je kent op je social media te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Op Animal Planet was onlangs een documentaire te zien over zeemeerminnen. Afgelopen zondag keken er 3,6 miljoen mensen naar ‘Mermaids: The New Evidence’, een absoluut record voor de zender.

In de docufictie proberen voormalig NOAA-wetenschapper dr. Paul Robertson en journalist Jon Frankel te achterhalen of zeemeerminnen bestaan.

---Lees verder na dit advertentieblokje---
https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2025/04/NFN-donatie-banner.png

De documentaire is een vervolg op ‘Mermaids: The Body Found’. Nadien vroegen mensen zich af of de overheid zeemeerminnen heeft gezien of gevangen, maar de informatie achter slot en grendel heeft opgeborgen.

De National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA), de Amerikaanse instantie die zich bezighoudt met meteorologie en oceanografie, verklaarde vorig jaar dat er nooit bewijs is gevonden voor het bestaan van ‘aquatische humanoïden’.

Discovery Channel liet weten dat de documentaire ‘nog nooit vertoonde beelden van zeemeerminnen zou vertonen’. Bedenker van de serie Charlie Foley zei dat de meest gehoorde verklaring is dat mensen die te lang op zee zitten een zeekoe of een doejong aanzien voor een zeemeermin.

In de Groenlandzee zouden afgelopen lente opnames zijn gemaakt van mythische wezens. Kijkers zaten aan de buis gekluisterd. ‘Mermaids: The New Evidence’ was zelfs trending topic op Twitter.

De documentaire blijkt echter nep te zijn. Moederbedrijf Discovery Communications omschrijft het programma als ‘sciencefiction’ gebaseerd op ‘wetenschappelijke theorie’.

Foley zei dat hij mensen wilde laten denken dat het echt was. Waarom zitten zeemeerminnen dan zo diep geworteld in het collectieve onderbewustzijn van vrijwel alle zeevarende volkeren? Dat is een vraag voor de historici, filosofen en antropologen.

Bron: Huffingtonpost.com

Gerelateerd:

 

0 0 stemmen
Artikel waardering

Interessant

Vond je dit belangrijk?
Deel het met anderen op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

55 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
pietje bell
pietje bell
11 jaren geleden

Alles is mogelijk Wat men ook maar bedenken kan.Bestaat al hier of ergens in de kosmos.alleen het woord Wal-Vis. zegt eigenlijk al genoeg .eerst op land geleefd en naar zee gevlucht.dus waarom zouden mensachtige zich niet hebben kunnen aanpassen.En gigantische onderwater steden hebben gebouwd. maar de massa geloofd alleen wat zij zien.En iets anders krijg je er niet in.De gehele mensheid leeft in een grote Leugen zeepbel.Die elk moment uit elkaar kan spatten.

Knn
Knn
11 jaren geleden

[quote name=”pietje bell”]Alles is mogelijk Wat men ook maar bedenken kan.Bestaat al hier of ergens in de kosmos.alleen het woord Wal-Vis. zegt eigenlijk al genoeg .eerst op land geleefd en naar zee gevlucht.dus waarom zouden mensachtige zich niet hebben kunnen aanpassen.En gigantische onderwater steden hebben gebouwd. maar de massa geloofd alleen wat zij zien.En iets anders krijg je er niet in.De gehele mensheid leeft in een grote Leugen zeepbel.Die elk moment uit elkaar kan spatten.[/quote]

Ja…en nu weer terug naar de echte wereld. -_-

Francis
Francis
11 jaren geleden

Beste Mensen,
Zelf ben ik voorstander van denken in mogelijkheden en dit soort verhalen geef ik altijd een kans. Echter ben ik wel heel benieuwd naar waarom er altijd een overheid bij word bedacht die moedwillig de boel verborgen zou houden. Wanneer de meeste regeringen niet eens in staat zijn hun administratie op order te krijgen is het denk ik wat veel gevraagd om ze te betichten van grootscheepse doofpot acties die vele malen complexer zijn dan de begroting. Graag extra toelichting voor deze (in mijn ogen) vreemde logica. Alvast bedankt.

Plien
Plien
11 jaren geleden

#1 pietje bell 30-05-2013 11:54

Walvis komt van het Japanse woord:
クジラ

Dat die zeepbel elk moment uit elkaar kan spatten wil ik graag meemaken maar ik vrees dat die zeepbel alleen in pietje zijn hoofd zit.

Tell it like it is
Tell it like it is
11 jaren geleden

Een fantasie?

Ja, waarom?

Omdat we in het “ik bewustzijn” leven.

IK bewustzijn – ego- denken.
Onze wereld speelt zich af tussen onze oren.

Ons ik, is slechts een gedachte tussen ons oren, een surrogaat van het echte.

Wij zijn, dat wat waarneemt,(bewustzijn)

Alles wat wij denken te zijn, te zien, te voelen, is illusionair.

Daarom kunnen wij in iets geloven als zeemeerminnen en aannemen dat het echt is.
En vervolgens discussiëren of het echt bestaat of niet.

Ook zeemeerminnen zijn dus een object wat wij voor echt aan kunnen nemen.
Bestaat het dan?

Nee, het is net zo Illusionair als het beeld dat wij van de wereld om ons heen, en van ons zelf hebben.

Wat is dan echt?
Niet wat/wie wij denken, te zijn, maar dat wij zijn.

Is dit echt een bijzondere tijd?
Ja wij mogen het ik bewustzijn los laten.

Je mag weer je natuurlijke staat aannemen.

Zijn wie je bent, echt, spontaan, zonder zelfbeeld, zonder angst.

En dan kunnen we terug naar huis,
Dat wil zeggen: thuis komen in alle cellen van je lichaam.

Volledig aanwezig, in echtheid, liefde en diep respect voor alles dat leeft

Daarom is er zo veel leed in de wereld
Daarom is er een crises.
Omdat iedereen het “ik bewust” zijn aandacht geeft. Ook het “ik” dat “alles” door heeft is illusie.

Alleen het ego ziet ego.
Iemand die ontwaakt is ziet slechts liefde. Hij heeft zijn centrum niet meer in zijn denken.

Alles mag, Waarom kies je niet voor goud?

Bron:
geïnspireerd door het hoger geestelijk zijn.

dacross
dacross
11 jaren geleden
pietje bell
pietje bell
11 jaren geleden

[quote name=”Knn”][quote name=”pietje bell”]Alles is mogelijk Wat men ook maar bedenken kan.Bestaat al hier of ergens in de kosmos.alleen het woord Wal-Vis. zegt eigenlijk al genoeg .eerst op land geleefd en naar zee gevlucht.dus waarom zouden mensachtige zich niet hebben kunnen aanpassen.En gigantische onderwater steden hebben gebouwd. maar de massa geloofd alleen wat zij zien.En iets anders krijg je er niet in.De gehele mensheid leeft in een grote Leugen zeepbel.Die elk moment uit elkaar kan spatten.[/quote]

Ja…en nu weer terug naar de echte wereld. -_-[/quote]
welke wereld die van u .sterkte ermee.En de door u gewenste N.W.O tot die tijd slaap zacht.

Lampje
Lampje
11 jaren geleden

[quote name=”pietje bell”]Alles is mogelijk Wat men ook maar bedenken kan.Bestaat al hier of ergens in de kosmos.alleen het woord Wal-Vis. zegt eigenlijk al genoeg .eerst op land geleefd en naar zee gevlucht.dus waarom zouden mensachtige zich niet hebben kunnen aanpassen.En gigantische onderwater steden hebben gebouwd. maar de massa geloofd alleen wat zij zien.En iets anders krijg je er niet in.De gehele mensheid leeft in een grote Leugen zeepbel.Die elk moment uit elkaar kan spatten.[/quote]
Dus fantasie bestaat niet.Maar is een onderdeel van het collectief bewust zijn.

Linda
Linda
11 jaren geleden

[quote name=”pietje bell”]Alles is mogelijk Wat men ook maar bedenken kan.Bestaat al hier of ergens in de kosmos.alleen het woord Wal-Vis. zegt eigenlijk al genoeg .eerst op land geleefd en naar zee gevlucht.dus waarom zouden mensachtige zich niet hebben kunnen aanpassen.En gigantische onderwater steden hebben gebouwd. maar de massa geloofd alleen wat zij zien.En iets anders krijg je er niet in.De gehele mensheid leeft in een grote Leugen zeepbel.Die elk moment uit elkaar kan spatten.[/quote]
Het wordt moeilijk om onderscheid te maken, vooral met alle films erbij.
Zeemeerminnen bestaan in ons hoofd. Geen twijfel mogelijk. En nu dan ook die nadruk op onze gedachtenkracht… Misschien is de hele vraag niet interessant. Volgens het boeddhisme is álles illusie, werkelijk álles, en bestaat het eigenlijk niet. Waarom zouden zeemeerminnen daar geen plaats in kunnen innemen.
Daarna is er nog maar één vraag over: heb je er zelf een gezien? Ik niet.
Maar we mogen in sprookjes blijven geloven, en ze wellicht ook ooit waarheid zien worden. Maar wat is waarheid dan weer?

berma
berma
11 jaren geleden

In pricipe is alles mogelijk, het lijkt mij echter waarschijnlijker dat de steden in zee zijn gezonken waarom zouden er steden gebouwd moeten worden onder water net zo als op het land de ingangen van de huizen zouden ook naar boven kunnen wijzen maar nee alles is net als de bovengrondse wereld gebouwd.

Lampje
Lampje
11 jaren geleden

Het vruchtwater waar de ongeboren baby in zwemt, heeft dezelfde zoutsamenstelling, als die van de gemiddelde zeeën.Dus wie zegt mij niet dat wij een mutant zijn, die zich op de vaste wal verder voortplante?En dan zou er ook een deel kunnen zijn, die niet gemuteerd is, achtergebleven in de zeeën.Maar over zeermeermannen wordt niet gesproken, waar zijn die dan plots gebleven??Of is de zeemeermin THE MAN,S DREAM??Tenslotte zullen die zeelieden met geslachtsdrift hebben gezeten.

Mieke
Mieke
11 jaren geleden
Lampje
Lampje
11 jaren geleden

[quote name=”pietje bell”][quote name=”Knn”][quote name=”pietje bell”]Alles is mogelijk Wat men ook maar bedenken kan.Bestaat al hier of ergens in de kosmos.alleen het woord Wal-Vis. zegt eigenlijk al genoeg .eerst op land geleefd en naar zee gevlucht.dus waarom zouden mensachtige zich niet hebben kunnen aanpassen.En gigantische onderwater steden hebben gebouwd. maar de massa geloofd alleen wat zij zien.En iets anders krijg je er niet in.De gehele mensheid leeft in een grote Leugen zeepbel.Die elk moment uit elkaar kan spatten.[/quote]

Ja…en nu weer terug naar de echte wereld. -_-[/quote]
welke wereld die van u .sterkte ermee.En de door u gewenste N.W.O tot die tijd slaap zacht.[/quote]
Alsof u invloed heeft op de N.W.O.De G8 gaat het hier over hebben.Er ligt namelijk al een plan, om de belastingparadijzen op te ruimen, door WERELDBELASTING te willen invoeren.Maar wie int dit?Als je een wereldbelasting invoert dan heb je ook het administratieve systeem/regering nodig om dat allemaal bij te houden. Daarom staat het invoeren van een wereldbelasting in feite gelijk met het installeren van een wereldregering.
Het is totaal naïef om te denken dat je een wereldbelasting kunt invoeren zonder het creëren van een lichaam dat daarop toeziet. En omdat het gaat over belasting is daar altijd een “overheid” aan gekoppeld.
Het smerige, geniepige en achterbakse van het geheel is dat het allemaal gebeurt zonder dat hier ook maar één wereldburger over mag meestemmen!Dus pietje duidelijk?En het onderwerp was zeemeerminnen.Zullen we het daar nu verder over hebben?

pietje bell
pietje bell
11 jaren geleden

[quote name=”Linda”][quote name=”pietje bell”]Alles is mogelijk Wat men ook maar bedenken kan.Bestaat al hier of ergens in de kosmos.alleen het woord Wal-Vis. zegt eigenlijk al genoeg .eerst op land geleefd en naar zee gevlucht.dus waarom zouden mensachtige zich niet hebben kunnen aanpassen.En gigantische onderwater steden hebben gebouwd. maar de massa geloofd alleen wat zij zien.En iets anders krijg je er niet in.De gehele mensheid leeft in een grote Leugen zeepbel.Die elk moment uit elkaar kan spatten.[/quote]
Het wordt moeilijk om onderscheid te maken, vooral met alle films erbij.
Zeemeerminnen bestaan in ons hoofd. Geen twijfel mogelijk. En nu dan ook die nadruk op onze gedachtenkracht… Misschien is de hele vraag niet interessant. Volgens het boeddhisme is álles illusie, werkelijk álles, en bestaat het eigenlijk niet. Waarom zouden zeemeerminnen daar geen plaats in kunnen innemen.
Daarna is er nog maar één vraag over: heb je er zelf een gezien? Ik niet.
Maar we mogen in sprookjes blijven geloven, en ze wellicht ook ooit waarheid zien worden. Maar wat is waarheid dan weer?[/quote]
Linda de enige waarheid die overblijft, na dat wij zo ver zijn om dit materie theater poppenkast achter ons te laten is pure liefde .die wij nu in wezen ook zijn,maar hier hebben wij schijnbaar voor gekozen .om dit te doorleven.en sterker te worden.te doorzien en geen fouten te maken als wij zelf opgeroepen worden om lagere beschavingen op andere planeten te helpen groeien naar een hoger bewustzijn.

car
car
11 jaren geleden

http://animal.discovery.com/tv-shows/mermaids/videos/camera-captures-mermaid-on-diving-vessel.htm hier staat het 2e deel van het filmpje van waar film 1 ophoud.. dus van na de reclame 🙂 het leukste wordt hier onthouden.. echt duidelijk te zien in dit filmpje dus.

Knn
Knn
11 jaren geleden

@ pietje bell

NWO is onzin, zit tussen je oren…net als zoveel dingen zo te lezen. Meneer denkt alle kennis van t universum te hebben. Denk eerder dat jij nog slaapt…je dromen zijn absurd. Bovendien wie zegt dat een wereldregering een slecht iets is? Daar zullen we ooit toch wel naartoe moeten willen we als mensheid zijnde door de ruimte willen reizen etc.

kim
kim
11 jaren geleden

Kan best zijn dat er van die creapy wezens rondzwemmen daar maar dan denk ik eerder aan geklooi van geheime laboratoria misschien ook wel in de diepzee ,denk ook aan bv te Mothman en die Chupacabra voor mij allemaal gefabriceerde levensvormen, is nooit opgehouden na WW2. Top Top Top secre waarvan Montauk Dulce de bekendste.

legaal
legaal
11 jaren geleden

Hoi allemaal,julllie reakties heb ik glezen.Je hoeft het van mij niet aan te nemen wat ik schrijf.Maar ik schrijf het hier toch maar.ZEEMEERMINNEN bestaan,en hoe weet ik dat omdat er wistleblowers zijn die met Dolfijnen hebben gewerkt,deze dolfijnen werden getraint om zeemeerminnen te vangen en in een val te lokken.Dit was een onderdeel van de BLACKOPS.operatie.Over een niet lange tijd zullen jullie met een chok wakker worden voor diegene die dit alles niet geloofdEn ja zoals Pietje Bell al vermeld er zijn onder de bodem van de oceaan steden ook voor de Blac opps met reptielen basissen ja je moest eeens weten wat ze allemaal voor ons verborgen houden.schape chifters mensen met bloed van reptielen.Mischien heb je wel een implantaat,zoals de meeste mensen in Amerika.Ze kunnen jullie hier mee dom houden,of je kan aggresief worden bij een ontdekking van iets.Een gewaarschuwd mens telt voor twee.Wij zitten nu in een 8 baan,en het stopt niet mischien is er volgende week wel een poolschift je weet maar nooit.vluchten kan niet meer,of je moet je hoofd in het zand steken,dat doen toch al de meesten.Ik ben in ieder geval op alles voorbereid en ik zit niet met gebakken peren.I,m ready.

legaal
legaal
11 jaren geleden

[quote name=”Knn”]@ pietje bell

NWO is onzin, zit tussen je oren…net als zoveel dingen zo te lezen. Meneer denkt alle kennis van t universum te hebben. Denk eerder dat jij nog slaapt…je dromen zijn absurd. Bovendien wie zegt dat een wereldregering een slecht iets is? Daar zullen we ooit toch wel naartoe moeten willen we als mensheid zijnde door de ruimte willen reizen etc.[/quote]
No way,en reptielen als wereld leiders,en dan in feema camps voor een heropvoeding eerst de helft van de wereld bevolking die dood moeten omdat ze anders zoveel biljard mensen niet onder controle kunnen houden.Schotty beam me up.

Jer
Jer
11 jaren geleden

[quote name=”Knn”]@ pietje bell

NWO is onzin, zit tussen je oren…net als zoveel dingen zo te lezen. Meneer denkt alle kennis van t universum te hebben. Denk eerder dat jij nog slaapt…je dromen zijn absurd. Bovendien wie zegt dat een wereldregering een slecht iets is? Daar zullen we ooit toch wel naartoe moeten willen we als mensheid zijnde door de ruimte willen reizen etc.[/quote]

Ja beter dan zo’n systeem waar geld niet meer bestaat.

Mieke
Mieke
11 jaren geleden

[quote name=”car”]http://animal.discovery.com/tv-shows/mermaids/videos/camera-captures-mermaid-on-diving-vessel.htm hier staat het 2e deel van het filmpje van waar film 1 ophoud.. dus van na de reclame 🙂 het leukste wordt hier onthouden.. echt duidelijk te zien in dit filmpje dus.[/quote]

Ja het zeker goed te zien op je video! Kijk eens naar dit filmpje met als titel: the most disturbing and shocking video THE REAL MERMAID BODY FOUND!!!! :
http://www.youtube.com/watch?v=7UnRXftax2k&feature=related, dit is het ULTIEME BEWIJS dat ze echt bestaan volgens mij.. No doubt about it!

TIME TO WAKE UP…!

Lilian
Lilian
11 jaren geleden

Zo jammer dat bij ieder artikel bewijslast opgevoerd moet worden, terwijl het zoveel interessanter zou zijn om verder te filosoferen over het onderwerp zelf.

Maar zeg nou zelf, als je hier al die nare reacties ziet, dan wil je toch niet eens meer ingaan op de inhoud, toch?

Respect Pietje Bell !

Jer
Jer
11 jaren geleden

[quote name=”Mieke”][quote name=”car”]http://animal.discovery.com/tv-shows/mermaids/videos/camera-captures-mermaid-on-diving-vessel.htm hier staat het 2e deel van het filmpje van waar film 1 ophoud.. dus van na de reclame 🙂 het leukste wordt hier onthouden.. echt duidelijk te zien in dit filmpje dus.[/quote]

Ja het zeker goed te zien op je video! Kijk eens naar dit filmpje met als titel: the most disturbing and shocking video THE REAL MERMAID BODY FOUND!!!! :
http://www.youtube.com/watch?v=7UnRXftax2k&feature=related, dit is het ULTIEME BEWIJS dat ze echt bestaan volgens mij.. No doubt about it!

TIME TO WAKE UP…![/quote]

Wat dacht je van deze. Deze herinner jullie je zeker nog. Zij is een van de bewijzen misschien.
https://www.youtube.com/watch?v=lGt5nWXWyI4

investigator
investigator
11 jaren geleden

[quote name=”legaal”]Hoi allemaal,julllie reakties heb ik glezen.Je hoeft het van mij niet aan te nemen wat ik schrijf.Maar ik schrijf het hier toch maar.ZEEMEERMINNEN bestaan,en hoe weet ik dat omdat er wistleblowers zijn die met Dolfijnen hebben gewerkt,deze dolfijnen werden getraint om zeemeerminnen te vangen en in een val te lokken.Dit was een onderdeel van de BLACKOPS.operatie.Over een niet lange tijd zullen jullie met een chok wakker worden voor diegene die dit alles niet geloofdEn ja zoals Pietje Bell al vermeld er zijn onder de bodem van de oceaan steden ook voor de Blac opps met reptielen basissen ja je moest eeens weten wat ze allemaal voor ons verborgen houden.schape chifters mensen met bloed van reptielen.Mischien heb je wel een implantaat,zoals de meeste mensen in Amerika.Ze kunnen jullie hier mee dom houden,of je kan aggresief worden bij een ontdekking van iets.Een gewaarschuwd mens telt voor twee.Wij zitten nu in een 8 baan,en het stopt niet mischien is er volgende week wel een poolschift je weet maar nooit.vluchten kan niet meer,of je moet je hoofd in het zand steken,dat doen toch al de meesten.Ik ben in ieder geval op alles voorbereid en ik zit niet met gebakken peren.I,m ready.[/quote]

dit kun je toch niet menen!

investigator
investigator
11 jaren geleden

[quote name=”Mieke”][quote name=”car”]http://animal.discovery.com/tv-shows/mermaids/videos/camera-captures-mermaid-on-diving-vessel.htm hier staat het 2e deel van het filmpje van waar film 1 ophoud.. dus van na de reclame 🙂 het leukste wordt hier onthouden.. echt duidelijk te zien in dit filmpje dus.[/quote]

Ja het zeker goed te zien op je video! Kijk eens naar dit filmpje met als titel: the most disturbing and shocking video THE REAL MERMAID BODY FOUND!!!! :
http://www.youtube.com/watch?v=7UnRXftax2k&feature=related, dit is het ULTIEME BEWIJS dat ze echt bestaan volgens mij.. No doubt about it!

TIME TO WAKE UP…![/quote]

Sorry maar dit is allemaal in elkaar gezet. Het lijkt allemaal echt en vooral omdat het op animal planet komt die normaal gesproken documentaires uitzendt. ik heb de documentaires bekeken: mermaids the body found, en mermaids the new evidence, en nog vele andere youtube hoax video’s.
helaas is het allemaal nep (ook toegegeven door animal planet)
http://www.southernfriedscience.com/?p=14946

H. Liter
H. Liter
11 jaren geleden

[quote name=”Francis”]Beste Mensen,
Zelf ben ik voorstander van denken in mogelijkheden en dit soort verhalen geef ik altijd een kans. Echter ben ik wel heel benieuwd naar waarom er altijd een overheid bij word bedacht die moedwillig de boel verborgen zou houden. Wanneer de meeste regeringen niet eens in staat zijn hun administratie op order te krijgen is het denk ik wat veel gevraagd om ze te betichten van grootscheepse doofpot acties die vele malen complexer zijn dan de begroting. Graag extra toelichting voor deze (in mijn ogen) vreemde logica. Alvast bedankt.[/quote]
Hoi Francis, het is ook geen logica. Het zijn onderbuikgevoelens, ze redeneren net zoals PVV’ers, maar zitten aan de andere kant van het spectrum. Het is niet voor niks dat extreem-rechts en extreem-links elkaar vinden in de complottheorieën.

kim
kim
11 jaren geleden

Ik moet ineens aan die vissegod Dagon denken , de mijters van het vaticaan zijn qua vorm afgeleid van een vissekop sommigen hebben ook een oog erop let er maar eens op.OOk zijn er afbeeldingen van rechtop staande vissen met mensenhoofden , hm ,nou ja wie weet, moet ik nog even over nadenken en zoeken.

Arthura Hector
Arthura Hector
11 jaren geleden

mooi, want dit klopt met mijn ervaringen die ik heb bij de mensen die mijn pad kruisen! Het blijkt dat er onder ons mensen inderdaad vanuit een andere zijnsvorm, zoals zeemeerminnen rondlopen hier op aarde. Hoe kan dat nou. Ik stond er ook versteld van, maar ik heb enkele mensne een healing mogen geven in het herstel van hun zeemeerminnen energie. Ze hadden last van hun benen en bekken enz. Sommige hadden zelfs voeten die naarbinnen bogen en in een kramp schoten. teurg naar hun “roots”hebben we de zeemeerinnenstart energie weer hersteld. sommige hadden zelfs een hekel aan water en dit herstelde! ze voelde zich weer opgelucht en begrepen zichzelf beter. waar of niet/ Dit komt uit het onderbewustzijn van de mens. In de binneaarde komen zij voor en dit zijn de andere dimensies van ons bewustzijn. maar broodnodig om te herkennen en onze psyche op te schonen. vele van hen zijn ten tijde van Atlantis zodanig verstoord geraakt dat zij een blokkade hebben gecreerd. ook ken ik toevallig een familie met een zesde vinger en vliezen tussen de vingers en tenen. Dit wordt als een bepaalde ziekte beschreven in het reguliere. En deze vliezen en zesde tenen en vingers worden dan op heel jonge leeftijd verwijdert. er is meer tussen hemel en aarde en dat zal de komende jaren zichtbaar gaan worden.
Wat is waarheid?
mensen helpen hun blokkades op te lossen en hen één maken met wie ze werkelijk zijn.Want daar worden ze blij van.

days of our lives
days of our lives
11 jaren geleden

[quote name=”investigator”]
Sorry maar dit is allemaal in elkaar gezet. Het lijkt allemaal echt en vooral omdat het op animal planet komt die normaal gesproken documentaires uitzendt. ik heb de documentaires bekeken: mermaids the body found, en mermaids the new evidence, en nog vele andere youtube hoax video’s.
helaas is het allemaal nep (ook toegegeven door animal planet)
http://www.southernfriedscience.com/?p=14946%5B/quote%5D

Het staat zelfs in dit artikel. Het is een mockumentary, vergelijkbaar met Stanley Kubrick en de Apollo-hoax.

Bijzonder dat ronduit toegegeven nepdocumentaires nog als waar worden gezien.

Deze docu, en de door jou genoemde voorloper, heeft als doel om de mensheid op iets anders te wijzen: namelijk dat sonaractiviteiten van schepen er voor zorgen dat walvissen gedesoriënteerd raken, stranden en doodgaan.

pietje bell
pietje bell
11 jaren geleden

[quote name=”investigator”][quote name=”legaal”]Hoi allemaal,julllie reakties heb ik glezen.Je hoeft het van mij niet aan te nemen wat ik schrijf.Maar ik schrijf het hier toch maar.ZEEMEERMINNEN bestaan,en hoe weet ik dat omdat er wistleblowers zijn die met Dolfijnen hebben gewerkt,deze dolfijnen werden getraint om zeemeerminnen te vangen en in een val te lokken.Dit was een onderdeel van de BLACKOPS.operatie.Over een niet lange tijd zullen jullie met een chok wakker worden voor diegene die dit alles niet geloofdEn ja zoals Pietje Bell al vermeld er zijn onder de bodem van de oceaan steden ook voor de Blac opps met reptielen basissen ja je moest eeens weten wat ze allemaal voor ons verborgen houden.schape chifters mensen met bloed van reptielen.Mischien heb je wel een implantaat,zoals de meeste mensen in Amerika.Ze kunnen jullie hier mee dom houden,of je kan aggresief worden bij een ontdekking van iets.Een gewaarschuwd mens telt voor twee.Wij zitten nu in een 8 baan,en het stopt niet mischien is er volgende week wel een poolschift je weet maar nooit.vluchten kan niet meer,of je moet je hoofd in het zand steken,dat doen toch al de meesten.Ik ben in ieder geval op alles voorbereid en ik zit niet met gebakken peren.I,m ready.[/quote]

dit kun je toch niet menen![/quote]
Zeker wel en dit is nog maar het topje van die giga ijsberg,van achterbakse leugens van de macht en de echte macht daar achter.wat Arthuro Hecktor en legaal in een reactie ook aangeven klopt voor 100%.De maand juni wordt de maand van de waarheid,zowel op de aarde als in onze luchten.Jammer voor degene die alles ,negatief benaderen.Want hun lachen nu wordt straks huilen.maar goed dan zijn wij er weer om hulp te bieden.

legaal
legaal
11 jaren geleden

[quote name=”investigator”][quote name=”legaal”]Hoi allemaal,julllie reakties heb ik glezen.Je hoeft het van mij niet aan te nemen wat ik schrijf.Maar ik schrijf het hier toch maar.ZEEMEERMINNEN bestaan,en hoe weet ik dat omdat er wistleblowers zijn die met Dolfijnen hebben gewerkt,deze dolfijnen werden getraint om zeemeerminnen te vangen en in een val te lokken.Dit was een onderdeel van de BLACKOPS.operatie.Over een niet lange tijd zullen jullie met een chok wakker worden voor diegene die dit alles niet geloofdEn ja zoals Pietje Bell al vermeld er zijn onder de bodem van de oceaan steden ook voor de Blac opps met reptielen basissen ja je moest eeens weten wat ze allemaal voor ons verborgen houden.schape chifters mensen met bloed van reptielen.Mischien heb je wel een implantaat,zoals de meeste mensen in Amerika.Ze kunnen jullie hier mee dom houden,of je kan aggresief worden bij een ontdekking van iets.Een gewaarschuwd mens telt voor twee.Wij zitten nu in een 8 baan,en het stopt niet mischien is er volgende week wel een poolschift je weet maar nooit.vluchten kan niet meer,of je moet je hoofd in het zand steken,dat doen toch al de meesten.Ik ben in ieder geval op alles voorbereid en ik zit niet met gebakken peren.I,m ready.[/quote]

dit kun je toch niet menen![/quote]
Hoi Investigator,ik ben bloed serieus hierover.ik ben klaar voor alles wat er gaat komen.Alleen denk ik aan jullie en aan jou,hoe jullie dit allemaal gaan doorkomen.en ik wou dat ik dat allemaal droom dan hoefde ik dit hier niet te schrijven.Ik ben best bezorgd over de mensen die reakties schrijven hier,op de een of andere manier ben ik bezorgd,en ik hoop dat alles met jou en de rest allemaal goed gaat.

Paul
Paul
11 jaren geleden

Dit geeft alleen maar aan hoe makkelijk is het om ons iets te laten geloven als je iets documentaire noem of uitzend op tv.

Plien
Plien
11 jaren geleden
Mieke
Mieke
11 jaren geleden

legaal: I Love You! Youre right!

Aan sommigen die nog blijkbaar hun tanden poetsen met fluoride – tandpastavergif… jeetje: WORDT EENS WAKKER!

De mensen die de documentaire hebben gemaakt zijn EERLIJK! Nadat ze het programma met de verassende (verboden) beelden op tv hebben uitgezonden, hebben de illuminatie /schaduwregering (o.a.: Rotschields/Rockefellers/Monsanto/oliebazen/ en tal van anderen die baat hebben bij allerlei doofpotterij, het VERPLICHT om alles terug af te liegen door te zeggen: het was maar een grapje he man…

hahaha!!!

WAKE UP THE FUCK UP!
Met liefde bedoeld!

Knn
Knn
11 jaren geleden

Luister maar niet naar deze mensen, die hebben het hoog of ‘high’ in de hoofd. Ze leven in een fantasiewereld die wordt veroorzaakt door een psychische aandoening en/of hoge mate van drugsgebruik. Ze denken alles te weten en vinden zichzelf verheven boven mensen die niet in die onzin geloven. Dingen als buitenaards leven en eventuele bedrijven/mensen met een dubbele agenda dat kan best werkelijkheid zijn en openminded zijn ben ik helemaal mee eens, maar er is een grens en die hebben zij duidelijk overschreden. Zij zijn net zo extreem als sommige religieuze mensen. Neem ze dan ook niet serieus en laat je niet de les lezen door deze figuren. Think rational! Use your brain!

Plien
Plien
11 jaren geleden

#31 legaal 31-05-2013 12:19

De poolshift zal eind 2013 plaatsvinden volgens Zetatalk, dus nog even de tijd om een valscherm te maken want ja we worden door de lucht gezwiepperd als plots de polen omdraaien of denk je dat je alleen met een noodrantsoen toe kunt?
De aarde bestaat al heel lang maar nu komt er echt een einde aan, reken maar van yezzzzzzzzzzzzzz.

pietje bell
pietje bell
11 jaren geleden

name=”Plien”]#31

De poolshift zal eind 2013 plaatsvinden volgens Zetatalk, dus nog even de tijd om een valscherm te maken want ja we worden door de lucht gezwiepperd als plots de polen omdraaien of denk je dat je alleen met een noodrantsoen toe kunt?
De aarde bestaat al heel lang maar nu komt er echt een einde aan, reken maar van yezzzzzzzzzzzzzz.[/quote]
Vergeet het maaaaaaar.De aarde zo als wij die nu ervaren ja.koop eens een goede kompas.misschien dat je dan iets duidelijk word.het westen is al een tijdje op de plaats waar eerst het noorden lag.Alles is al 90% opgeschoven.En wat zeta talk aangaf is een mogelijkheid bij het wakker worden van meer mensen( wat de elite kost wat kost wil voorkomen) zijn er mildere mogelijkheden. En wat jij doet nu is wat zij graag zien Angszaaien.

Plien
Plien
11 jaren geleden

#38 pietje bell 31-05-2013 16:51

Neehé pietje! ik steek alleen maar de draak erin. Het gezwets komt mijn neus uit zo zachtjes aan.
Dit artikel gaat over zee milfen vervolgens gaat @legaal(tineke) mutsen over poolshift daarna knijpt ene @Mieke haar tube tandpasta hier uit.
Maar je hebt gelijk pietje, de zon komt op in het zuidwesten en gaat onder in het noordoosten.
Heluuuup ik ben wakker.

investigator
investigator
11 jaren geleden

[quote name=”Mieke”]legaal: I Love You! Youre right!

Aan sommigen die nog blijkbaar hun tanden poetsen met fluoride – tandpastavergif… jeetje: WORDT EENS WAKKER!

De mensen die de documentaire hebben gemaakt zijn EERLIJK! Nadat ze het programma met de verassende (verboden) beelden op tv hebben uitgezonden, hebben de illuminatie /schaduwregering (o.a.: Rotschields/Rockefellers/Monsanto/oliebazen/ en tal van anderen die baat hebben bij allerlei doofpotterij, het VERPLICHT om alles terug af te liegen door te zeggen: het was maar een grapje he man…

hahaha!!!

WAKE UP THE FUCK UP!
Met liefde bedoeld![/quote]

haha en wat hebben die illuminatie/schaduwregering eraan om dit verborgen te houden voor de mensen? So what als er echt humanoïde zeewezens bestaan. er veranderd dan verder niks en heeft zeker geen gevolgen. ik zou het wel leuk en interessant vinden. ik snap gewoon niet waarom het altijd de schuld moet zijn van de illuminati of whatever als het gaat om iets mysterieus.

volgens mij zijn ze juist heel slecht in dingen verborgen houden voor het publiek. wat ufo’s betreft is een ander verhaal.

investigator
investigator
11 jaren geleden

[quote name=”Plien”]#31 legaal 31-05-2013 12:19

De poolshift zal eind 2013 plaatsvinden volgens Zetatalk, dus nog even de tijd om een valscherm te maken want ja we worden door de lucht gezwiepperd als plots de polen omdraaien of denk je dat je alleen met een noodrantsoen toe kunt?
De aarde bestaat al heel lang maar nu komt er echt een einde aan, reken maar van yezzzzzzzzzzzzzz.[/quote]

mag ik jou en een aantal anderen kei hard uitlachen als het 2014 is. het jaar 2000 nothing happened, 2012 ook niet, en 2013 al helemaal niet.

Knn
Knn
11 jaren geleden

@ pietje bell

In de loop van miljoenen jaren heeft het aardmagnetisch veld zich vaker omgekeerd. Deze omkeringen zijn voor de laatste 160 miljoen jaar redelijk nauwkeurig bekend. Wat daarbij opvalt is dat de omkeringen tegenwoordig, maar ook 150 miljoen jaar geleden, gemiddeld ongeveer elke 300 000 jaar plaatsvinden, maar dat er tussenin een ‘stille’ periode is geweest waarin er 40 miljoen jaar lang géén omkering plaatsvond. De huidige periode duurt overigens al 780 000 jaar. De omkeringen worden waarschijnlijk veroorzaakt doordat er veranderingen in de elektrische stromen in het binnenste van de aardkern plaatsvinden. Hierbij zal de sterkte van het veld eerst enkele honderden jaren lang afnemen, om daarna in de tegenovergestelde richting weer toe te nemen. Door de afname van de sterkte is het goed mogelijk dat de bescherming tegen de zonnewind voor het leven op Aarde vermindert gedurende de komende paar duizend jaar. Er is nog weinig bekend over de precieze gevolgen die een verhoogde dosis zonnewind in de atmosfeer heeft op het klimaat en het leven op Aarde. (bron: Wikipedia)

Dit zijn de feiten, wat jij ermee doet is het gebruiken voor jouw ‘utopische’ propaganda. Je bent gewoon een gehersenspoeld persoon die denkt dat de wereld een grote samenzwering is. Dat dit uitgerekend in 2013 zal gebeuren is nihil. Doe je glazenbol maar weer weg.

pietje bell
pietje bell
11 jaren geleden

[quote name=”investigator”][quote name=”Plien”]#31 legaal 31-05-2013 12:19

De poolshift zal eind 2013 plaatsvinden volgens Zetatalk, dus nog even de tijd om een valscherm te maken want ja we worden door de lucht gezwiepperd als plots de polen omdraaien of denk je dat je alleen met een noodrantsoen toe kunt?
De aarde bestaat al heel lang maar nu komt er echt een einde aan, reken maar van yezzzzzzzzzzzzzz.[/quote]

mag ik jou en een aantal anderen kei hard uitlachen als het 2014 is. het jaar 2000 nothing happened, 2012 ook niet, en 2013 al helemaal niet.[/quote]
Er is meer dan genoeg gebeurd.Maar dat moet je leren zien. In 2000 is niets gebeurd toch wel alleen de kliek Bush en kornuiten hebben de boel tegen gehouden door angst te zaaien.en er nog te weinig wakker waren. De winter zonnewende van 2012 heeft wel degelijk openingen gecreëerd en giga energie naar de aarde gebracht en nog steeds,En als je vandaag had opgelet.zo gauw er door chemtrails met bacteriën of andere rotzooi in de lucht gesproeid wordt komt er gelijk veel wind zelfs stormachtig opzetten.De lucht werd gewoon schoongemaakt zelfs door engel achtige wezens .daarnaast die 2de zon draait wel degelijk rond onze zon.De aarde veranderingen gaan gewoon door en niemand kan dit nog tegenhouden of stoppen.En ja lachen is gezond, maar laat het voor jezelf niet als een boer met kiespijn zijn.

Tell it like it is
Tell it like it is
11 jaren geleden

[quote name=”Lilian”]Zo jammer dat bij ieder artikel bewijslast opgevoerd moet worden, terwijl het zoveel interessanter zou zijn om verder te filosoferen over het onderwerp zelf.

Maar zeg nou zelf, als je hier al die nare reacties ziet, dan wil je toch niet eens meer ingaan op de inhoud, toch?

Respect Pietje Bell ![/quote]

Ok even filosoferen,
Bedenkt dat het fenomeen alleen door zeelieden waargenomen word.
Op het vaste land hebben we benen.
we aarden op moeder aarde.
Maar de zeelieden moeten zich aarden aan/via de zee.
Als je geaard bent aan de zee is de meest logische vorm voor het onderlichaam een vissenstaart.
De zeelui die alleen met mannen een half jaar op zee zitten gaan in hun dromen hun anima zien en Whala… een zeemeermin.

Hoe vind je hem?

Mek
Mek
11 jaren geleden

Kijkcijfers, kijkcijfers.
Sensatieprogramma, hier had men een film van kunnen maken.
Nep, zoals gewoonlijk weer.

pietje bell
pietje bell
11 jaren geleden

[quote name=”Knn”]@ pietje bell

In de loop van miljoenen jaren heeft het aardmagnetisch veld zich vaker omgekeerd. Deze omkeringen zijn voor de laatste 160 miljoen jaar redelijk nauwkeurig bekend. Wat daarbij opvalt is dat de omkeringen tegenwoordig, maar ook 150 miljoen jaar geleden, gemiddeld ongeveer elke 300 000 jaar plaatsvinden, maar dat er tussenin een ‘stille’ periode is geweest waarin er 40 miljoen jaar lang géén omkering plaatsvond. De huidige periode duurt overigens al 780 000 jaar. De omkeringen worden waarschijnlijk veroorzaakt doordat er veranderingen in de elektrische stromen in het binnenste van de aardkern plaatsvinden. Hierbij zal de sterkte van het veld eerst enkele honderden jaren lang afnemen, om daarna in de tegenovergestelde richting weer toe te nemen. Door de afname van de sterkte is het goed mogelijk dat de bescherming tegen de zonnewind voor het leven op Aarde vermindert gedurende de komende paar duizend jaar. Er is nog weinig bekend over de precieze gevolgen die een verhoogde dosis zonnewind in de atmosfeer heeft op het klimaat en het leven op Aarde. (bron: Wikipedia)

Dit zijn de feiten, wat jij ermee doet is het gebruiken voor jouw ‘utopische’ propaganda. Je bent gewoon een gehersenspoeld persoon die denkt dat de wereld een grote samenzwering is. Dat dit uitgerekend in 2013 zal gebeuren is nihil. Doe je glazenbol maar weer weg.[/quote]
beste knn jij hebt volkomen gelijk om de waarheid te debunken .veel geluk met je werk voor dat verdwaalde zielen clubje.

Knn
Knn
11 jaren geleden

Het is JOUW waarheid, niet DE waarheid. Jij bent hetzelfde als een gelovige wat dat betreft 😉 DE waarheid vind je door alles van meerdere kanten te bekijken, onderzoek te doen en bewijzen te vinden. Jij zegt iets klakkeloos zonder dat je daar enig bewijs of goede argumenten voor hebt. Dat jij zegt dat iets waar is, wil niet zeggen DAT het waar is. Jij geeft een hele nieuwe betekenis aan “een bord voor je kop hebben”.

COnen
COnen
11 jaren geleden

[quote name=”redice”]dit is gewoon nep!!!http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1643352/2013/05/31/Fictieve-tv-docu-over-zeemeerminnen-lokt-recordaantal-Amerikanen.dhtml%5B/quote%5D

Sorrie wat bedoel je net? Want jou link doet het niet of doet het niet meer.

redice
redice
11 jaren geleden

[quote name=”COnen”][quote name=”redice”]dit is gewoon nep!!!http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1643352/2013/05/31/Fictieve-tv-docu-over-zeemeerminnen-lokt-recordaantal-Amerikanen.dhtml%5B/quote%5D

Sorrie wat bedoel je net? Want jou link doet het niet of doet het niet meer.[/quote]
copy paste…de link werkt wel degelijk.
zoniet: de docu is fake, opgezet spel dus!!

Humbob
Humbob
11 jaren geleden

Hoax…….meer hoef je er niet over te zeggen. Het gaat er niet om of ze wel of niet bestaan hier. Het gaat er om dat dit een door discovery channel gemaakte kut documentaire is. En alles wat wel waar is door dit soort shit nog moeilijker wordt om te toetsen.

fleurette
fleurette
10 jaren geleden

Ik wil echt weten waar de zeemerminnen en mannen wonen en ik wil graag een zeemermin zien en een zeemerman zienecht ik meen het;

fleurette
fleurette
10 jaren geleden

Ik wil echt weten waar de zeemerminnen en mannen wonen en ik wil graag een zeemermin zien en een zeemerman zienecht ik meen het.

lisa
lisa
8 jaren geleden

ja ik ook maar wie weet is het ook nep
ma ja het komt wel uit dat het echt bestaat of niet

Back to top button
55
0
We lezen graag je reactie!x