PepsiCo is aangeklaagd door een man die beweert een muis in een frisdrankblikje te hebben gevonden, zo schrijft de Atlantic Wire.
De frisdrankproducent, vooral bekend van Pepsi-Cola en 7-Up, deed een opmerkelijke uitspraak. Volgens de multinational zou de muis opgelost moeten zijn in de frisdrank voordat de man de onverwachte gast überhaupt kon aantreffen.
Ronald Ball uit de Amerikaanse staat Illinois spande in 2009 een rechtszaak aan tegen Pepsi omdat hij een muis aantrof in een frisdrankblikje, zo meldt de Madison County Record. Hij stuurde de muis op naar Pepsi die het bewijs vernietigde nadat hij goedkeuring had verleend om tests te laten uitvoeren.
Opvallend is dat advocaten van Pepsi experts lieten getuigen dat de muis opgelost zou moeten zijn in de frisdrank voordat de aanklager ervan kon drinken. Volgens Pepsi zou de muis moeten zijn veranderd in een soort gelei, zo voegt LegalNewsline toe.
Hoewel Pepsi daarmee misschien deze slag wint zegt de frisdrankproducent eigenlijk dat haar product in wezen een blikje accuzuur is.
Bron: Yahoo.com
Gerelateerd: De geheime historie van Coca-Cola, cocabladeren en cocaïne
Zender roept op coronadoden te melden, krijgt tienduizenden reacties over sterfgevallen na prik
We hebben geen gezondheidszorg, maar ziekenzorg. Deze dappere dokter legt uit waarom er zo weinig gebeurt om ziektes te genezen
Je hebt geluk dat je hier bent, op dit moment! – Channeling 28-03-2023
Ambtenaar Justitie: “ISIS is complot van zionisten”
Wanhopige docente doet oproep: ‘Stop met deze tweedeling!’
Discovery op zoek naar reuzenskeletten in Georgië
Baudet over Nederlandse politiek: ‘Het zijn gewoon stumpers die dit land naar de knoppen helpen’
Hongarije steekt middelvinger op naar EU en keurt ‘Stop Soros’-wet goed. Zo reageert de Europese Commissie
Accepteert de wetenschap koude kernfusie eindelijk?