Op internet circuleert momenteel een filmpje van een man die claimt naar de toekomst te zijn gereisd en daar bewijs voor te hebben.
In de video is te zien hoe de ‘tijdreiziger’ praat over ‘geheime technologieën’ en wat de toekomst in het jaar 6000 voor ons in petto heeft, schrijft de Britse Daily Mirror.
De man beweert onderdeel te zijn geweest van een geheim programma waarbij mensen in de jaren negentig naar de toekomst werden gestuurd.
Kunstmatige intelligentie
Hij zei dat ontwikkelingen op het gebied van geneeskunde en nieuwe technologieën het moderne leven ‘primitief’ doen lijken.
In de toekomst wordt de mensheid volgens de man bestuurd door een goedaardige kunstmatige intelligentie.
De man laat in het filmpje een wazige foto zien van iets wat een toekomstige stad moet voorstellen. Hij claimt dat het beeld als gevolg van het tijdreizen is vervormd.
Boodschap verspreiden
“Ik weet dat veel van jullie het erg moeilijk zullen vinden om mijn verhaal te geloven,” zei hij. “Het is niet mijn intentie om je te misleiden, ik wil simpelweg een boodschap verspreiden over de toekomst.”
“Ik heb gezien hoe de wereld is veranderd,” voegde hij toe. “Het zou je verbazen wat voor technologieën er bestaan in het jaar 6000.”
Hij zei dat tijdreizen in 2028 algemeen bekend zal zijn. Het filmpje, dat eerder deze maand is verschenen op het kanaal van ApexTV, is inmiddels ruim vier miljoen keer bekeken.
[Mirror]
Woede om ‘kerstboodschap’ VVD: ‘Hoe krijg je dit in vredesnaam verzonnen?’
Is telepathie in strijd met de wetenschap?
Greta Thunberg onder vuur door hypocriete klimaatoproep: ‘Ik zie haar niet in Peking of Delhi’
Dolfijnen redden baby-zeehond (video)
Alternatief Grieks betaalmiddel wint terrein
Hugo de Jonge zegt het echt: Nederland krijgt er tot 2030 een MILJOEN mensen bij
Links helemaal de weg kwijt in Duitsland: ‘Rijkste 1 procent afschieten!’ Zo reageert de partijtop van Die Linke
Advocaat wil dat financiële belangen en verdiensten van Osterhaus, De Jonge, Kuipers en Koopmans openbaar worden
‘Schokkend’ filmpje: DPG Media ‘vertelt op arrogante toon hoe abonnees van kranten actief misleid worden’