Homepagina » Chemtrails » Verdachte strepen: Griekse Groenen eisen dat overheid einde maakt aan het sproeien van chemtrails
Verdachte strepen: Griekse Groenen eisen dat overheid einde maakt aan het sproeien van chemtrails

Verdachte strepen: Griekse Groenen eisen dat overheid einde maakt aan het sproeien van chemtrails

De Griekse Groenen hebben aandacht gevraagd voor de ‘verdachte sporen’ in de lucht boven Cyprus. Volgens de partij worden er chemtrails in het gebied gesproeid.

De Groenen laten in een verklaring weten dat bij hun kantoren in de havenstad Limasol een aantal meldingen zijn binnengekomen van bezorgde burgers over sporen in de luchten die lang bleven hangen.

De krant Cyprus Mail legt uit dat chemtrails sporen in de lucht zijn die worden achtergelaten door vliegtuigen en waarvan sommigen denken dat ze chemische stoffen bevatten en onderdeel zijn van een geheime operatie.

Geo-engineering

Op verzoek van parlementslid George Perdikis zijn onlangs water- en luchtmonsters genomen door de Griekse meteorologische dienst en het ministerie van Bosbouw. Laboratoria konden geen sluitend bewijs vinden voor de aanwezigheid van chemische stoffen.

De Groenen zeggen dat chemtrails bestaan en roepen de Griekse overheid op een einde te maken aan dit fenomeen. De partij verwijst naar onderzoeken over geo-engineering, het ingrijpen in de natuurlijke systemen op aarde om het klimaat te beïnvloeden.

Geen vliegtuigen op de radar

Kyriacos Kyriacou, hoofd van de Partij voor de Dieren op Cyprus, zei dat hij persoonlijk getuige is geweest van chemtrails boven Limasol. “Op donderdag vormden de trails voor het eerst een cirkel in de lucht,” zei hij.

De sporen ontstonden rond het middaguur en waren om 15.30 uur nog steeds zichtbaar, aldus Kyriacou. Hij belde vervolgens met Nicos Nicolaou, de directeur van de burgerluchtvaartautoriteit, en legde uit wat hij zag. Die zag op de radar echter geen vliegtuigen in het gebied.

“Dit zijn echt geen normale vliegtuigsporen,” zei Kyriacou. “Ze bleven uren hangen.” Een burger vertelde aan de krant dat de sporen veranderden in ‘vreemde patronen die leken op wolken’.

[Cyprus Mail]


Vond je dit belangrijk? Klik dan hieronder om te delen op Facebook
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

80 reacties

  1. Kerosine bevat geen water anders brand het niet dus vergeet die ijskristallen.
    Je kunt daarom ook geen kilometer lange strepen in de lucht krijgen want de Kerosine is volledig verbrand.

    Het enige wat je 6 seconden kunt zien bij normale vliegtuigen is die korte streep, net als je uitademt als het koud is.
    Dit is gewoon de hitte van de uitlaatgassen met de reactie van de koude lucht.
    Bij een koude motor van een auto kun je dit even zien omdat tijdens de nacht er veel condens zich heeft afgezet in het luchtfilter van de auto en inlaat spruitstuk.
    Is de motor warm dan verdwijnt het en vandaar dat je goed kunt zien als een auto motor koud is.

    Volstrekt waanzin om vol te houden dat wat je ziet om te vertellen dat het normaal is.
    Men weet bijna niet meer beter!!

    Chemtrails zijn echt, wat duidelijk te zien is dat dit niet normaal is als je nadien de zon niet meer kunt zien.

    We worden aan alle kanten vergiftigt, het is niet anders.

    17 likes
    • basisscheikunde: bij de verbrandingsreactie van koolwaterstoffen ontstaan CO2 en H2O .
      wat je uitademt condenseert tot drupeltjes, die verdampen dan weer snel. de waterdamp uit een straalmotor vormt even druppeltjes en die bevriezen vrijwel onmiddellijk tot ijs. In een met waterdamp oververzadigde luchtlaag zullen deze ijskristallen aangroeien en lang blijven hangen.

      13 likes
      • Als je uitademt ja dan zit er waterdamp in omdat dat bij een mens in de adem zit .
        Verbrand eens kerosine, zit geen water in vriend en verbrand compleet zonder rare sluier bevolking achter te laten.
        Daarom leggen ze ook uit dat een chemtrail 6 seconde in de lucht hangt, puur warmte afzetting tegen warme lucht.
        De kruizen in de lucht wat ik heb uitgelegd, niemand heeft iets aan zijn ogen en dit is Demonisch !!

        Jou onwetendheid zorgt dat de mensen in de slavernij blijven!

        5 likes
        • Nogmaals, zoals Frans en Henk001 al aangeven: Water is een resultaat van verbranding van koolWATERstoffen.

          Kerosine is een samenstelling van veel koolwaterstoffen, maar bijvoorbeeld:
          C12H26 + 18.5 O2 → 12 CO2 + 13 H2O
          Let op de 13 H2O aan de rechterkant.

          U verwijt anderen onwetendheid?

          11 likes
          • Voor verbranding van kerosine heb je zuurstof nodig en laat die nu net uit de grote hoeveelheden aangezogen lucht komen die veel waterdamp bevatten! Er zal best veel gerommeld worden maar niet alles is chemtrail.In de kerosine van lijnvluchten kan je het niet stoppen want dan zou iedereen op Schiphol dood neer vallen.Het moet in en uit geschakeld kunnen worden en dus een bewust proces met aparte tanks en uitrusting.

            3 likes
        • Als je kerosine (C12H26, 12 koolstofatomen verbonden met 26 waterstofatomen) verbrandt gebeurt er dit:

          2 C12H26 + 37 O2 → 24 CO2 + 26 H2O

          In woorden: twee moleculen kerosine plus 37 zuurstofmoleculen verbranden naar 24 kooldioxidemoleculen en 26 watermoleculen.
          Dus meer dan de helft van de verbrandingsgassen bestaat uit puur water.

          Soortgelijke formules gelden voor benzine, diesel, LPG, Aardgas, overal zit H in dat met O door verbranding samen H2O vormt.

          10 likes
      • En dat ijs blijft lekker hangen daar en valt niet naar beneden,gek heb nog nooit vliegend ijs gezien,alleen ijs dat valt 🙂 🙂 🙂 beetje raar he HENKkie,wat een onzin verhalen van je zeg.
        Dus ook al zit er water in die brandstof,dan nog blijft dat geen uren in de lucht hangen,ijs valt en vliegt niet PUNT 🙂 🙂 🙂 we worden besproeid,en niet zoeen beetje ook HENK 🙂 🙂 🙂

        3 likes
        • Als piepkleine waterdruppeltjes in de lucht blijven zweven noemen we dat mist of wolken. Waarom kunnen piepkleine ijskristalletjes dan niet in de lucht blijven zweven? Stof zweeft toch ook in de lucht? Niet alles valt direct naar beneden.

          Overigens is het niet netjes iemand zijn naam te verminken om te proberen hem te kleineren, dat is geen nette discussie.

          14 likes
        • Hier een link naar over de ijskristallen waar we het over hebben:
          http://www.vwkweb.nl/index.php?page=1507
          Zoals je kunt zien zijn de genoemde ijskristalletjes in de orde van grootte van 0,2 mm. Zo klein zweven ze net zo makkelijk als de waterdruppeltjes in een wolk.

          11 likes
      • Vergelijk het met heet water in koude lucht gooien:

        https://www.youtube.com/watch?v=qOAzRIPpoqU

        1 likes
    • Ik geloof niks van chemtrails. Naast alle wetenschappelijke argumenten (die er voldoende zijn):

      Degenen die dit zouden doen wonen toch ook hier op aarde? Ze ademen dezelfde lucht als jij en ik. Ze hebben ouders, kinderen, familie en vrienden die dan ook die chemtrails zouden inademen.

      Het vervuilen van de lucht om de wereldbevolking te reduceren is een absurd plan. Je kan daar als dader namelijk zelf niet aan ontsnappen. Daar klopt toch niks van?

      17 likes
      • @ WAKE ÚP PLEIADEN!!

        3 likes
      • Je kan bedenken dat een menselijke veroorzaker en zijn familie een antigif innemen, want ze zullen toch echt niet permanent in luchtdichte bunkers wonen.
        Of dat het buitenaardsen zijn die immuun voor het gif zijn.

        Een ander lastig punt is dat als je iets op 10km hoogte uitsproeit, dat je nauwelijks kunt sturen waar het terecht komt, maar het valt zeker niet op de grond direct daaronder.
        Een groot deel van de ‘chemtrails’ boven bv de UK komt dan waarschijnlijk in de Atlantische oceaan of de Noordzee terecht.

        3 likes
    • [ Kerosine bevat geen water ]

      Inderdaad, maar wel grote ketens met veel waterstof, en als je dat verbrandt krijg je …. water! Soms is de lucht op die hoogte al oververzadigd en blijven de wolken langer hangen.

      14 likes
    • Heel veel mensen weten al niet eens meer beter. Ze zijn gewoon vergeten hoe de lucht er vroeger uitzag of anders hebben ze dat nog nooit meegemaakt omdat ze te jong ervoor zijn. Triest eigenlijk. Maar vandaar dus al die ontkenning.

      7 likes
      • Ik ben 57, ben al van jongs af aan amateur astronoom, dus ik kijk routinematig naar de lucht en ik weet heel goed hoe de lucht er ca 50 jaar geleden uitzag. In het kort: veel minder vliegtuigwolken, maar je zag ze wel degelijk. Ook die urenlang bleven hangen.
        Waardoor er nu veel meer zijn wordt door Pleiadian beneden uitgelegd.

        13 likes
  2. dat wordt lastig. Een einde maken aan iets dat niet bestaat.

    18 likes
    • Hey daar is ome trol weer.

      lang niet meer gelezen,mja nu is er ook al een tijd niet meer over geschreven.
      komt trol roy ook nog?

      fff

      6 likes
    • Dat kun je niet zeker weten.
      Laat me je ff iets quoten op dit gebied.

      Let me jump in (yes I have nothing better to do but that aspect is completely in the eye of the bolder anyway). First of all the only thing you can be absolutely sure about is that you can’t be sure about anything for the full 100%. That said looking at it logically it is more than likely that geo-engineering (and/or otherwise motivated) spraying dubious stuff in the atmosphere is going on.

      Abnormal things pretty much anyone could observe these days.
      – Ridiculously long persisting airplane trails, and many of them.
      – Trails not evaporating but spreading out like a white misty haze high up in the sky.
      – Weird corona/halo effects around the sun when behind this misty haze.
      – Color of the sun going from yellow to bight white-bluish when behind this misty haze.
      – Could formations displaying the colors of the rainbow.
      – Clouds reflecting light like a mirror onto higher floating clouds.
      – Highly reflective particles coming down.

      This should be at least enough to consider that maybe it’s not just contrails above us. Then you get to the soil samples, past secret and dubious spraying effort now made public, testimony’s of people involved, all the live spaying video’s etc. etc.

      8 likes
      • Why ridiculously long? Wat is daar zo ridiculous aan? Al in 1953 werden de persisterende en aangroeiende contrails door Appleman onderzocht en verklaard. Ze vormen in Ice SuperSaturated Regions een zelfde soort bewolking als de natuurlijke cirrusbewolking, en omdat beide uit ijskristallen bestaan zul je daar logischerwijs haloverschijnselen in zien. Die horen daar bij. Met regenboogverschijnselen en al (bijzon met name). Voor meteorologen is dit gesneden koek. Zoek in google scholar naar persistent contrails en je vindt het ene wetenschappelijke artikel na het andere. Over halo´s is ook genoeg te vinden bijv. http://www.noodweer.be/wat-zijn-halos-aan-de-hemel/
        Alle voorbeelden die ik ben tegengekomen over soil samples die iets met chemtrails te maken zouden hebben deugden niet; contaminatie door andere bronnen, verkeerde interpretatie van laboratoriumgegevens.
        Geef me één concreet voorbeeld van een bewijs.

        14 likes
        • Wbt die Appleman chart.
          https://www.youtube.com/watch?v=eWX2H2DMS80
          (die bewijst dus net zo goed dat iets geen persistent contrail is)

          Verder zolang er niet geregeld allerlei drones (oid) de lucht in gaan om luchtsamples te nemen kan zowel het yes en no camp omtrent chemtrails niks met zekerheid zeggen. Ik vind het persoonlijk gewoon te verdacht en de gangbare verklaringen niet afdoende om aan te nemen dat het gewoon wat contrails zijn. Vooral als je bedenkt wat er al zoal is gesproeid door overheden op nietsvermoedende burgers (en allerhande overige (grootschalige) misstanden naar burgers toe).

          3 likes
          • Op zich vind ik het al prima als mensen de moeite nemen om uit te zoeken of de omstandigheden op de vlieghoogte overeenkomen met de modelberekeningen van Appleman, Scorer en anderen (want het onderzoek heeft sinds Appleman niet stil gestaan). Dan zijn we het er in elk geval over eens dat persisterende contrails niet nmogelijk zijn en je niet simpelweg kunt zeggen: “kijk maar omhoog voor bewijs”. Maar doe het dan wel goed.
            1. De maker van dit filmpje gaat meteen in het begin in de fout door te zeggen: zoek een lage contrail. Hij toont een contrail die ver weg laag boven de horizon staat. Maar hoe weet hij de vlieghoogte? Hij maakt niet duidelijk waarom dit vliegtuig lager dan 7 km zou vliegen. Kennelijk vindt hij het er gewoon laag uitzien.
            Als je het goed wilt doen zoek dan op flightradar24 welk vliegtuig het is en lees daar de hoogte af. Ik doe dat wel eens als ik veel vliegtuigwolken zie. Tot nu toe vond ik alleen normale lijnvliegtuigen op de te verwachten vlieghoogte. Ik maak er soms time lapse opnames van, waarop bijv een opstijgend vliegtuig is te zien dat op een gegeven moment zo hoog komt dat er een contrail begint te ontstaan.
            2. Als je de omstandigheden (temperatuur, luchtvochtigheid) er bij zoekt zoals in dit filmpje moet je voor een paar valkuilen oppassen: één waarneming van één weerstation is voor grote hoogtes gebaseerd op radiosonde (ballon) waarnemingen. Die is dus op een bepaald tijdstip gedaan op een bepaalde plaats. Ook als het een voor jou nabijgelegen station is kan de afstand nog makkelijk 200 km zijn en een paar uur geleden. Voor relatieve luchtvochtigheid is er een bijkomend probleem. De hygrometers laten het op verschillende manieren afweten onder de ca -40°C. Ik kom ook filmpjes tegen van mensen die denken aan te tonen dat een contrail niet kan bestaan omdat de radiosondewaarneming een veel te lage RH aangeeft. Maar die is in de meeste gevallen dus niet betrouwbaar. (er is maar één type, dat recent is ontwikkeld, de zgn. snow white hygrometer, die wel de juiste % blijft geven).
            Een betere indicator voor de omstandigheden is de volgende link:
            http://earth.nullschool.net/#current/wind/surface/level/orthographic=-349.79,56.76,401
            Met op verschillende hoogtes van oppervlak tot in de stratosfeer wind, RH, luchtdruk, etc

            8 likes
          • “kan zowel het yes en no camp omtrent chemtrails niks met zekerheid zeggen.”

            Sorry hoor, maar “Extraordinary claims require extraordinary evidence”.

            2 likes
    • Maak jezelf maar niks wijs,jij neemt geen genoegen met 1 bewijs,aangezien dat jij je er blijkbaar wel in hebt verdiept,concludeer ik dat je het gewoon niet waar WILT hebben,Begrijpelijk,maar struisvogelpolitiek.

      2 likes
      • Doordat ik me hier inderdaad in heb verdiept heb ik veel redenen om aan te nemen dat chemtrails een verzinsel zijn, waar helaas sommige mensen in geloven die zich alleen maar eenzijdig laten “informeren”, de simpele alternatieve verklaringen voor zgn. “bewijzen” wegwuiven en vaak reageren met boosheid maar zonder tegenargumenten; dan vraag ik me af wie hier nu het voor de hand liggende niet wil zien.

        12 likes
      • Alle verschijnselen van zogenaamde chemtrails zijn prima te verklaren uit het blijven zweven van gecondenseerd of gesublimeerd water dat veroorzaakt wordt door het verbranden van koolwaterstoffen.
        In de winter zien we op kleine schaal dat in dezelfde atmosfeer kleine verschillen zorgen voor het zichtbaar of onzichtbaar zijn van uitlaatgassen: een koude motor geeft een rookpluim, zodra een motor/uitlaatsysteem een temperatuur van 20C heeft bereikt zien we bij dezelfde auto in dezelfde lucht geen condensatiepluim meer. Hier hebben we het over verschillen van een paar graden en 0 meter, de relatieve luchtvochtigheid hebben we het nog niet eens over. Hoe kun je dan vanaf de grond zonder dat je de verschillen in atmosfeer ziet roepen dat het de ene keer chemtrails en de andere keer contrails zijn?

        Verder is er geen enkel doel denkbaar dat je met chemtrails kunt bereiken en dat niet op een andere manier veel efficiënter bereikbaar is. Tienduizenden piloten, luchtvaartmonteurs en andere betrokkenen die normaal iedere afwijking van normale vliegtuigoperatie rapporteren zou hier aan mee moeten werken.,Van al deze mensen is er niemand die ooit protesteert of zijn/haar mond voorbij praat… geloof je dat zelf?

        Het is hier al vaker gezegd “extraordinary statements require extraordinary evidence”, toch zie ik nooit een link naar een betrouwbare meting van de chemische samenstelling van de veronderstelde chemtrails. Wel verwijzingen naar YouTube waarin mensen elkaar napraten maar geen “physical evidence”.
        Uiteraard heb ik zelf ook het nodige gegoogeld op zoek naar analyseresultaten van luchtmonsters maar niets gevonden.

        Ik ben benieuwd of iemand de uitdaging aanneemt en wel resultaten van metingen kan laten zien.

        6 likes
        • Antonio..,je vraagt o.a om een betrouwbare meting of bewijs,wat inhoud dat je feitelijk om een betrouwbaar persoon vraagt.Wie moet dat zijn?
          Kennelijk,vanwaar anders je vraag, tot nu toe niets of niemand,dat jouw definitief in het een of het ander heeft overtuigd.
          ik zou zeggen ga voor jezelf het ,veldwerk, doen en kom dan met de resultaten.

          P.s Na ,jaren huiswerk, hierin ben ik tot de conclusie gekomen dat er actief met chemicalien in de atmosfeer geknoeid wordt.
          De bedoelingen varieren van lokaal,zoals b.v hier,http://www.kennislink.nl/publicaties/weg-met-die-regenbui ..tot uitgebreide vormen van geo-engineering b.v .https://nl.wikipedia.org/wiki/Geo-engineering.

          Als het op wikipedia staat is het waar ,toch?

          .

          1 likes
          • Dat cloudseeding, met bijvoorbeeld zilver-iodide, bestaat is algemeen bekend; ook andere vormen van geo-engineering zijn geen geheim.

            Daar gaat het echter niet om in de complotverhalen over chemtrails, die suggereren dat op massale schaal door gewone straalverkeersvliegtuigen, zonder dat iemand het weet, chemicaliën in de lucht verspreid worden. Dat is me nogal een bewering, daar zouden tienduizenden in het geheim aan mee werken en niemand praat ooit zijn mond voorbij?

            Als mensen iets beweren wat erg ongelooflijk overkomt dan vraag ik om bewijs. Ik krijg hier de reactie dat ik beter mijn huiswerk moet doen, ik moet dus kennelijk zelf op zoek naar bewijs voor iets waar ik zelf twijfels bij heb. Dat lijkt wel een beetje op de rechtspraak die de katholieke inquisitie, de FBI ten tijde van McCarthy, of de KGB hanteerde.

            Even los van het bovenstaande heb ik dat zelf al geprobeerd, een voorbeeld hiervan http://www.rense.com/general82/chemit.htm dit meet alleen het gehalte van metalen in de lucht en zegt niets over de afkomst, dat is in veel gevallen industrie. Daarnaast is de methode die hier gebruikt werd niet geschikt voor PPM bepaling.

            Clifford Carnicom heeft een aantal metaalgehalten in de lucht laten bepalen, ziehier: http://contrailscience.com/images/lab12brn1.jpg, waarden die allemaal beneden de MDA liggen en daarnaast verklaard kunnen worden uit “normale” uitstoot. http://contrailscience.com/chemical-analysis-of-contrails/

            Het gaat mij er niet om pagina’s vol links te publiceren met gebrekkig onderzoek, het is niet mijn bedoeling om chemtrails onder uit te halen; ik vraag alleen om een feitelijke onderbouwing van iets wat ik mij niet voor kan stellen. Als wetenschapper ben ik nu eenmaal zo opgeleid dat ik pas een bewering doe nadat ik met een navolgbare methode verifieerbare resultaten heb verzameld.
            Als mens maak ik natuurlijk ook dingen mee die ik niet wetenschappelijk kan of hoef te verklaren, daar doe dan ook geen algemeen geldende uitspraken over.

            Ik ben nog steeds benieuwd naar analyseresultaten van luchtmonsters die de samenstelling van chemtrails beschrijven.

            3 likes
  3. Ik heb sinds kort gehoord over de chemtrails en weer-beïnvloeding door overheid.
    Weet op het moment nog niet wat ik ervan moet denken.
    Zeer mysterieus.
    Wie kun je hiervoor verantwoordelijk stellen.
    Wat is het?? Is het echt giftig??

    1 likes
    • Het idee dat er zoiets als chemtrails bestaan is gebaseerd op een misvatting. Namelijk dat contrails niet lang kunnen blijven hangen. Waarschijnlijk doordat mensen bij condensatie sporen denken aan condensatie (op zich niet zo raar natuurlijk) dwz aan druppeltjes. Vaak wordt (ten onrechte) de vergelijking gemaakt met de wolk die je uitademt op een koude winterdag. In een blauwe lucht zonder wolken mag je verwachten dat als er geen wolken ontstaan dat dan de extra waterdamp uit de motoren van een vliegtuig misschien even een witte wolk vormen, maar daarna ook weer snel verdampen. Maar op grote hoogte waar de temperatuur erg laag is (ca. -35°C of lager) bevriezen de druppeltjes meteen tot ijskristallen. Ijs sublimeert (¨verdampt¨) veel langzamer dan water. Bovendien vind je op die grote hoogtes regelmatig gedeeltes van de atmosfeer die oververzadigd zijn voor ijs (maar niet voor vloeibaar water). Dat wil zeggen dat eenmaal gevormd ijs niet minder maar juist meer wordt. In zo´n geval groeit de contrail uit tot een vliegtuigwolk, die soms urenlang kan blijven hangen.
      Eind jaren 90 waren er voor het eerst mensen (de eerste was geloof ik ene William Thomas) die beweerden dat vliegtuigwolken niet konden bestaan zonder chemische toevoeging met het een of ander. En dat je ze voor 1995 nooit zag.
      Beide beweringen zijn onwaar, maar worden door veel mensen om een of andere reden zonder nader onderzoek voor waar aangenomen.

      18 likes
      • Sorry Henk,maar je zegd soms,het gebeurd nu steets meer in ons NLTJE hier kun je toch niet meer over soms praten,en dan praat ik nog alleen maar over NL.
        Dus sorry hoor wat jij vertelt is super niet waar,voor de trails wat jij zegt (die ze zolang blijven hangen)moeten er hele spec weersomstandigheden zijn,en je wilt me toch niet wijs maken dat dat nu over de hele wereld plaats vind.
        Nee SORRY Henk mij krijg je niet mee,ik neem het elke dag waar,twee vliegtuigen bijna naast elkaar de eene met een gigantiesee streep,de andere niets 🙂 🙂 🙂 op en bloedhete dag(HALLO 🙂 🙂 :-)en met bloedheet bedoel ik 46grtjes(hongarijen daar woon ik 🙂 🙂 🙂
        En ja ja Henk op bijna de zelfde hoogte je,zou niet echt veel gescheeld hebben.
        En dan nog gewoon een viegtuig zien met normale streepjes,en dan hup schakeld men die klote trails in,en dan hup en stopt hij er weer mee 🙂 🙂 🙂
        Hey 🙂 🙂 🙂 HENKkie ga iemand anders dat proberen wijs te maken met wat je daar verkondigd,bij mij krijg je dat er niet in gepropt hoor,maaar leuk geprobeerd 🙂 🙂 🙂

        11 likes
        • Ik blijf het toch proberen, want ik constateer veel misverstanden. Die weersomstandigheden zijn niet zo speciaal. De voor ijs oververzadigde gebieden komen in gemiddeld 20% van de tijd voor (http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1029/2000JD900526/full citaat: “…The occurrence frequency of ice supersaturation ranged from about 20% to 45%. Even on flight segments when no ice crystals were detected, ice supersaturation was measured about 5–20% of the time…”)
          Als je wilt kijken hoe de omstandigheden op verschillende hoogtes van de atmosfeer zijn (temp, rel. vochtigheid, e.d.) dan is dit een handige link:
          http://earth.nullschool.net/#current/wind/isobaric/250hPa/overlay=relative_humidity/orthographic=-349.79,56.76,1604. Als je onderin op “earth” klikt krijg je een menu met daarin de keuze voor de hoogte (250hPa komt ongeveer overeen met de vlieghoogte van 8 to 10 km) en een tiental parameters waaronder RH (realative humidity; dit is trouwens de RH tov van water; voor de RH tov van ijs ligt dit dan 20 tot 30% hoger). dan zul je zien dat als het op de grond +46°C is, het op 10 km hoogte evengoed -40°C is. Hoe hoog vliegtuigen vliegen kun je vanaf de grond niet goed inschatten. Als ze schijnbaar naast elkaar vliegen weet je bijna zeker dat ze NIET op dezelfde hoogte vliegen, want dat zou zeer riskant zijn. Je kunt echt het verschil niet zien tussen een groter vliegtuig op 10 km en een wat kleiner vliegtuig op 8 km. Bovendien kunnen ze verschillende motoren hebben met verschillende contrailfactors. Dat een contrail in stukjes verschijnt kun je op dezelfde manier verklaren als dat in een lucht met stapelwolken op de ene plek wel een wolk hangt, maar op de andere plek niet. Door beweging in de luchtlaag verschillen de omstandigheden een beetje soms over enkele honderden meters.

          13 likes
      • Er zijn filmpjes uit WO2 waar gevechtsvliegtuigen op elkaar jagen op grote hoogte, met langdurige contrails. Het lijkt me nauwelijks denkbaar dat die toen kostbare bom- , brandstof- of munitielading vervingen voor gif voor chemtrails waar ze mogelijk zelf doorheen zouden vliegen.

        https://www.youtube.com/watch?v=jo6rgrnY6TU

        12 likes
    • Chemtrail is een begrip dat te breed is om zomaar even te beantwoorden zoals jij het wilt. Zo kan wat er gesproeid wordt sterk verschillen afhankelijk van het doel waarmee gesproeid wordt wat echt niet maar een enkel doel betreft. Hoewel het voornaamste doel lijkt te zijn om de opwarmingseffecten van de aarde te verminderen of dat dat nu veroorzaakt wordt door broeikasgassen of dat de zon simpelweg een periode van meer activiteit doorloopt (mars warmt ook op).

      Één ding is zeker die chemtrails wil je liever niet in welke vorm dan ook. Zelfs als het slechts vliegtuiguitlaat strepen zijn en die zouden daadwerkelijk zo lang blijven hangen hebben we nog met gigantische hoeveelheden luchtvervuiling te maken. Ja het is echt niet enkel condensvorming.

      Het is sowieso zorgelijk als je nagaat wat er al zoal gespoten is in het verleden wat nu bekend is. Geen reden om aan te nemen dat het ooit gebeurde en daarna niet meer laat staan dat iets ooit op kleine schaal nu niet op grote schaal wordt toegepast.

      3 likes
  4. Wat vaak wordt vergeten is dat het aantal vliegkilometers enorm is toegenomen over de laatste decennia. Er worden vandaag de dag meer dan 5 keer zoveel vliegkilometers gemaakt als in 1980.

    http://www.icao.int/sustainability/Documents/FastFacts/WorldAviation.png

    http://www.icao.int/sustainability/Pages/Facts-Figures_WorldEconomyData.aspx

    10 likes
    • Voeg daaraan toe dat de moderne (high-bypass) motoren een hogere contrailfactor hebben dan de oudere (0,039 t.o.v. 0,034), dus contrails — en vliegtuigwolken — ontstaan sneller dan met de oudere motoren.

      10 likes
      • Alleen domme mensen kunnen je verhalen geloven,ga eerste zelf uitzoeken hoe het weer in de wereld wordt gemanipuleerd met de groot verandering,hoe komt dat dan??

        ik woon in het buitland(buiten Europa) ,ik zie helemaal geen hangende strepen die namelijk binnen paar seconden worden opgelost,je zou mischien zeggen dat de vliegtuigen hier zijn van de oudere motoren toch??

        3 likes
        • Ik ken maar twee vormen van weersverandering die door mensen wordt veroorzaakt: incidenteel cloud-seeding (het strooien van zoutkristallen over buienwolken — heeft niets met contrails te maken); en de grootschalige klimaatverandering door CO2 uitstoot met een statistische toename van extreem weer. Vliegtuigwolken kunnen wel een invloed hebben op de klimaatverandering, maar die is nog onduidelijk en zeer wsl klein, doordat ze naar twee kanten werken, zowel opwarmend als afkoelend.
          Vliegtuigwolken worden over de hele wereld waargenomen alleen zijn er natuurlijk gebieden met erg veel en druk vliegverkeer en gebieden waar maar heel weinig overheen vliegt.

          8 likes
    • Ja decennia Pleiadian,ik praat niet over decennias ik hoef alleen maar te kijken naar de laatse 2 a 3 jaar,je wildt toch niet zeggen dat het in de laatste jaartjes zo is toegenomen,we nemen een explosie waar in deze laatse tijd,niet het laatste DECENNIA,wat zeg je hier nu,dit slaat echt alles en ben je zeer doorzichtig.
      Maaar ook weer bedankt voor deze ……… Opmerking,zo die mag je zelf invullen 🙂 🙂 🙂
      Vul in wat je denkt dat je bent,denk dat er veeeeelen van ons hier wat anders in zullen vulen als dat jij zou doen 🙂 🙂 🙂

      5 likes
    • Ook al beweert Dane Wiggington in zijn onwetendheid precies het omgekeerde

      5 likes
  5. Wat is er toch voor nodig om die Chemtrails te stoppen? Het is nou al 20 jaar aan de gang, en de halve wereld is vergiftigd door al die zooi!

    13 likes
  6. nogmaals vliegtuigen zweven op water dat is wat er uit hun motoren komt hoe moderner het vliegtuig op hoe meer h2o, watergas, mierenzuur en of ander zuur mengsel het zweeft en hoe groter meer en langer het is wat uit de motoren komt denk aan auto uitlaat in de winter.
    zet maar de fluitketel met 2 liter water op en als hij niet meer fluit kan je het water in de hele keuken vinden heel de dag.
    dat h2o is voordeliger dan kerosine waardoor de kosten van zweven lager zijn begrijp iedereen snap waarom er ook voor patent op water wordt globebiet
    graag wordt dan ook meegeholpen de chemtrail theorie in leven te houden het is de extra winst die gemaakt wordt op water tov kerosine.
    tot het tegen deel bewezen is is dit de juiste aanname het bedonderen van de klant en naïeveling op de grond
    daarnaast als vliegtuigmotoren op water kunnen werken waarom dan niet onze auto motoren, energie centrales enz enz enz
    begrijp nu ook waarom de vat>olie prijs keldert
    alleen het opstarten gebeurt nog met fossielenbrandstof tot de watergasinstallatie werkt.
    kijk op vluchtradar hoeveel vliegtuigbeweging er zijn dan had alle olie al zowat op moeten zijn
    tot zo ver

    0 likes
  7. Hennie&Japi
    Europa is klaar vóór de Gayparade, maar niet vóór Rusland.

    Tegenwoordig is de dynamische glimlach (dus mooi kunnen lachen), belangrijker dan kwalitatief denken en handelen (dus werken). Dat wisten de heidense Tartaren ook!

    5 likes
  8. Voor mijn geevoel bestaan chemtrails zeer zeker.
    -De vligroutes volgen de zon waardoor velemensen vit d tekort heeft.
    -Als ik bij zonnig weer eens met mijn vingertje over de vensterbank ga zie ik allemaal fijne gkinsters (hoofdbestanddeel chemtrails).
    -Mensen die steeds zieker worden
    -keelontstekingen na inspannung bij chemtraillucht.
    Ik kan zo nog wel even doorgaan.
    Mensen moeten zelf maar eens op onderzoek gaan en bewuster worden of alles nog wel klopt in de wereld .
    Ik ben voor mezelf al tot de conclusie gekomen dat het meeste niet klopt.
    Billy joel heeft er zelfs een mooi liedje over; We disn’t start the fire.
    Luister maar eens goed naar de tekst….

    6 likes
    • -De vligroutes volgen de zon waardoor velemensen vit d tekort heeft.

      U snapt dat waar *u* de vliegroutes ziet ten opzichte van de zon, een hele ander plek is dan waar iemand anders de vliegroute ziet ten opzichte van de zon…

      Wat ik bedoel is, voor iemand in Amsterdam lijkt een vliegtuig in het zuiden, terwijl het voor iemand in Rotterdam in het noorden vliegt.

      10 likes
  9. Op deze site kun je heel veel informatie vinden over Geoengineering:

    http://www.geoengineeringwatch.org/

    5 likes
  10. Het doet me wel goed om te lezen dat steeds meer mensen daadwerkelijk verder kijken en dat steeds meer mensen inzien dat de zogenaamde bewijzen die worden aangedragen als bewijs voor chemtrails veelal gebakken lucht zijn.

    14 likes
  11. Wat een onzin zeg. Wordt eens wakker allemaal!!

    10 likes
  12. Ik vraag me af of men wel beseft welke enorme operatie hier achter zou moeten zitten.
    Immers, om zulke hoeveelheden zichtbaar gif in de lucht los te laten heb je toch minstens een tank in elk vliegtuig nodig die m.i. minstens de omvang van 1/3 van de brandstoftanks heeft. Zoveel gewicht kost op zich weer brandstof en dat zullen de vliegtuigmaatschappijen ook niet kosteloos doen.

    En ALLE maatschappijen doen mee, dat kun je zelf zien als je naar boven kijkt en vervolgens via een website opzoekt welke vlucht dat is.
    Wat gebeurt er trouwens met zo’n tank vol witte vloeistof of wit poeder als het vliegtuig vlak na het opstijgen neerstort? Dat moet toch gaan opvallen?

    8 likes
  13. Nu zingt al tijden rond dat de chemtrails bedoeld zouden zijn te voorkomen dat de warmte op stijgt waardoor het ijs onder het glas naar beneden komt, en ons land getroffen wordt door complete platen ijs die het hele land binnen een dag in puin zullen leggen. Niemand heeft met zekerheid kunnen bepalen of er wel of geen ijs aanwezig is. Gaan we uit van het idee dat het onder het glas min vijftig graden is, dan is ijsvorming daar zeker te voorzien. Hagelstenen zo groot als auto’s zullen vallen, waarna de paniek compleet zal zijn. Eigenlijk zijn de chemtrails een randverschijnsel van een veel grotere ramp, die veel meer aandacht verdient. Daarnaast gaat ook nog eens het verhaal dat het kunstmatig kouder gemaakt moet worden anders smelten de hydraten met het methaan en is de mensheid binnen 15 afgelopen. Er is dan kennelijk besloten tot een tijdelijke oplossing, terwijl ook gezegd wordt dat het niet op schiet, of dat de effecten op de langere termijn erger worden. Men tracht de horizon te verleggen, terwijl al vast staat dat het wanhoopspogingen zijn de mensheid te redden die geheel op uitsterven staat door de klimaatverandering die acuut zal zijn, en wat niemand zal overleven. Geen vrolijk verhaal. Allemaal wel zeer aannemelijk. Mochten we zekerheid verkrijgen dat er geen ijs boven ons hoofd hangt, dan hebben wij dat tenminste opgelost, en hoeven wij ons slechts zorgen te maken over enkele jaren te stikken en te verhongeren. Maar verder heeft de Partij voor de Dieren prima veganistische maaltijden met extra veel groente.

    0 likes
  14. Wanneer gaan der Nederlandse Groenen eisen dat overheid einde maakt aan het sproeien van chemtrails

    7 likes
  15. Sorry voor de schrijffouten in mijn vorig bericht , maar deze is met de smartphone getypt , is niet altijd even gemakkelijk met die kleine toetsen 🙂

    3 likes
  16. We worden besproeid alsof we insecten zijn, ik vind dit gewoon misdadig, en er is blijkbaar niets tegen te doen.
    Volgens mij kan je er alleen wat aan doen als het merendeel van de bevolking wakker is, maar de meesten steken de kop in het zand.

    6 likes
  17. Chemtrails zijn voor niemand gezond, ook niet voor de Elite. Volgens mij zitten hier Buitenaardsen achter, ofwel de Holle Aarde. Ze zullen denken, zolang de Idioten maar meewerken.

    2 likes
    • Nee nee NASA is de boosdoender,en de piloten staan zwaar onder druk(plus maindcontrol)
      Ik vind als je de laatse paar jaar naar de lucht kijkt en je durft dan nog te beweren dat dat altijd zo geweest is en dat die strepen normaal zijn,die mensen zijn of SUPER STEKENT BLIND of men hoord(of denkt te horen) bij die “mensen” die het op ons neer sproeien.
      Dus dat wil zeggen dat als je numer een bent,ga dan eens met een vergrootglas naar de hemel staan kijken,en als je twee bent,dan kun je zelf wel bedenken wat wij als normale mensen met jullie zouden willen doe 🙂 🙂 🙂

      3 likes
  18. als iemand wil weten hoe groot de deceptie is,research het ontstaan van de freemasons en de infiltratie.

    fff

    5 likes
  19. Ze zitten hele tijd voor voor God te spelen, stop met dat gedoe.

    4 likes
  20. Het komt niet van de Russen af maar van de Amerikanen en de EU.

    3 likes
  21. Waarom gaan de Nederlandse Groenen eisen dat overheid einde maakt aan het sproeien van chemtrails

    3 likes
  22. Vinden jullie het vreemd dat er procentueeler meer categorieën wordt geconstateerd?

    2 likes
  23. En hoe werken ZWEEFvliegtuigen dan volgens jullie? Zou ik toch graag willen weten…….

    1 likes
  24. Piloten worden ziek in de cockpit. Hoe moeten we dit rijmen dan? Ik denk ook aan alle satellieten enz. Combinaties dus. Stel Niburu mini zonnestelsel is echt. En dit zijn dan de technologieën die de gevolgen van extreme hitte probeert tegen te houden. Dus puur om de aarde zelf te behouden. Dus de aarde boven de mens zet. Dan offer je de mens op voor een goed doel en dat is dan wel te begrijpen.

    1 likes

Geef je reactie op Rini Annuleer reactie

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Man filmt vliegtuig dat 'chemtrails achterlaat in lucht boven Colorado'. Dan verschijnt opeens dit vreemde, cirkelvormige object in beeld

Man filmt vliegtuig dat ‘chemtrails achterlaat’ in lucht boven Colorado. Dan verschijnt opeens dit vreemde, cirkelvormige object in beeld

Er zijn beelden opgedoken van een vreemd, ...

Het was een reusachtige rode bol die in het niets verdween. Voormalige piloot van Barack Obama doet boekje open over UFO-waarneming

Het was een reusachtige rode bol die in het niets verdween. Voormalige piloot van Barack Obama doet boekje open over UFO-waarneming

In 2017 kwam de New York Times ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.