Een kunstenaar heeft een groot reclamebord in Los Angeles voor de film ‘Once Upon a Time in Hollywood’ gebruikt om de aanval te openen op pedofiel Jeffrey Epstein en kinderverkrachter Roman Polanski.
De gezichten van Epstein en Polanski werden over die van Brad Pitt en Leonardo DiCaprio geplakt.
De titel van de nieuwe film van Quentin Tarantino werd veranderd in ‘Once Upon a Time in Pedowood’.
Hand boven het hoofd
Ook andere reclameborden, waaronder enkele bij bushokjes, werden ‘gefotoshopt’, meldt de Hollywood Reporter.
Een kunstenaar die zichzelf Sabo noemt heeft laten weten dat hij de reclameborden heeft aangepast.
Hij wil hiermee naar eigen zeggen uithalen naar de entertainmentindustrie, die Polanski en Epstein de hand boven het hoofd hield.
Probleem
Dat terwijl Polanski 40 jaar geleden seks had met een minderjarige en Epstein eerder deze maand werd opgepakt wegens sekshandel met minderjarigen.
“Ik vond dat ze een reclamebord verdienden, om de aandacht te vestigen op een probleem dat Hollywood al decennialang plaagt: kindermisbruik,” zei Sabo.
13-jarig meisje
Epstein, een veroordeelde pedofiel, zit momenteel vast in een gevangenis in Manhattan.
Acteur en filmmaker Polanski wordt ervan verdacht een 13-jarig meisje te hebben verkracht in de Verenigde Staten. Hij weet al jaren uitlevering te voorkomen.
Dit bericht bekijken op InstagramONCE UPON A TIME IN PEDOWOOD … BILLBOARD TAKEOVER www.unsavoryagents.com
Politica doet in filmpje ‘moeder aller onthullingen’
Vogels van Tsjernobyl zijn fitter en groter
Mindfulness werkt net zo goed tegen depressie als antidepressiva
Jodie (25) liep ernstig hersenletsel op na een cocktail van 8 vaccins. Je kunt haar hier steunen in haar strijd voor gerechtigheid
Rutte: ‘verschrikkelijke Russische agressie’ tegen Oekraïne begon 9 jaar geleden met ‘illegale bezetting’ Krim
1500 positieve coronatests nader onderzocht: ‘Het waren griepgevallen. We worden opzettelijk misleid’
Spotgoedkoop medicijn tegen kanker niet interessant voor farma-industrie
We moeten de griepprik afschaffen. Huisarts onthult in dit ijzersterke opiniestuk waarom
Botten van Japans mythisch wezen tentoongesteld