PepsiCo is aangeklaagd door een man die beweert een muis in een frisdrankblikje te hebben gevonden, zo schrijft de Atlantic Wire.
De frisdrankproducent, vooral bekend van Pepsi-Cola en 7-Up, deed een opmerkelijke uitspraak. Volgens de multinational zou de muis opgelost moeten zijn in de frisdrank voordat de man de onverwachte gast überhaupt kon aantreffen.
Ronald Ball uit de Amerikaanse staat Illinois spande in 2009 een rechtszaak aan tegen Pepsi omdat hij een muis aantrof in een frisdrankblikje, zo meldt de Madison County Record. Hij stuurde de muis op naar Pepsi die het bewijs vernietigde nadat hij goedkeuring had verleend om tests te laten uitvoeren.
Opvallend is dat advocaten van Pepsi experts lieten getuigen dat de muis opgelost zou moeten zijn in de frisdrank voordat de aanklager ervan kon drinken. Volgens Pepsi zou de muis moeten zijn veranderd in een soort gelei, zo voegt LegalNewsline toe.
Hoewel Pepsi daarmee misschien deze slag wint zegt de frisdrankproducent eigenlijk dat haar product in wezen een blikje accuzuur is.
Bron: Yahoo.com
Gerelateerd: De geheime historie van Coca-Cola, cocabladeren en cocaïne
Gezond ouder worden met oervoeding
Jay Francis spreekt zich uit over Oekraïneoorlog: ‘Ik vind dit heel spannend om te delen’
Wijzigt het kabinet de coronastrategie? ‘Kuipers blijft doorgaan op de oude voet, stop deze ellende!’
“Er is meer tussen hemel en aarde”: Sylvana Simons legt in ParaVisie contact met overleden dierbaren
Het coronavaccin van Ab Osterhaus: aap uit de mouw?
Het verband tussen het World Trade Center, de vrijmetselarij en het oude Egypte
Schotland: bijna HELFT van coronapatiënten in ziekenhuizen volledig gevaccineerd
Alien-acteur claimt echte aliens te hebben gezien. Hier vertelt hij voor het eerst over zijn bijzondere ervaringen
Een andere kijk op graancirkels