Wist je dat 90 procent van de Amerikaanse media in handen zijn van slechts zes bedrijven? Zij bepalen wat er op de radio komt, wat er in de kranten staat en wat er op tv te zien is. We hebben het over Comcast, News Corp, Disney, Viacom, Time Warner en CBS.
Sinds Operatie Mockingbird, een initiatief van de CIA om de mainstream media te controleren, zijn steeds meer mensen bezorgd geworden over hersenspoeling door de media. Via de televisie worden continu leugens verspreid over met name gezondheid, voedsel, oorlog, terrorisme en armoede.
Meerdere beroemdheden hebben zich hier over uitgesproken. Roseanne Barr heeft bijvoorbeeld gezegd dat Hollywood in een ijzeren greep wordt gehouden door MK-ULTRA, een geheim experiment van de CIA met betrekking tot hersenspoeling.
Met handige marketingtrucs wordt de publieke opinie beïnvloed. Het wordt tijd dat we ons afvragen wat hier aan de hand is en goed gaan kijken naar de informatie waarmee we 24 uur per dag worden gebombardeerd.
In onderstaande video laat onderzoeksjournalist (en voormalig verslaggever van CBS News) Sharyl Attkisson zien hoe nep-bewegingen, die worden gefinancierd door de politiek of het bedrijfsleven, mediaberichten op zeer effectieve wijze manipuleren en verdraaien. Wil je dat er een einde komt aan hersenspoeling door de mainstream media? Denk er dan aan dit artikel te delen op Facebook.
Overspoeld met reserveringen: zo maken de bewoners rond Area 51 zich op voor de massale instroom van UFO-jagers
Financieel directeurs Pfizer en Moderna stappen op: ‘Wat is er aan de hand?’
Absurde beelden: ON!-verslaggever stelt Kamerleden vraag over de oversterfte
John Cleese verlaat Groot-Brittannië vanwege leugenachtige nepnieuwsmedia. Bekijk dit interview
Weer een complottheorie die uitkomt: geo-engineering in Dubai loopt de spuigaten uit
In Zweden, waar Greta Thunberg woont, was het 9000 jaar geleden 3 graden warmer dan nu. Zoveel CO2 zat er toen in de lucht
Industriële hennep gelegaliseerd in Californië
Het nazi-bloed liep via Nederland. Dit is het duistere geheim van Doorn
Men gaat over lijken: Hoe Big Pharma ziektes bedenkt en vermarkt