Homepagina » Propaganda » School is synoniem voor hersenspoeling en propaganda. Journalist laat zien hoe erg het is
School is synoniem voor hersenspoeling en propaganda. Journalist laat zien hoe erg het is

School is synoniem voor hersenspoeling en propaganda. Journalist laat zien hoe erg het is

Ons onderwijssysteem leert de jeugd wat ze moet denken, niet hoe ze moet denken. Journalist Peter Hitchens spreekt in de Daily Mail van hersenspoeling en propaganda.

Hij noemt als voorbeeld een vragenlijst die leerlingen van een Britse middelbare school kregen voorgeschoteld.

Op deze manier probeert men op slinkse manier te achterhalen hoe leerlingen denken over migratie, aldus Hitchens.

Doel

11-jarigen kregen de vraag waarom er volgens hen een tekort is aan banen voor jongeren. Ze konden onder meer kiezen voor ‘concurrentie door internationale sollicitanten’.

Ze moesten verder aangeven of ze het eens of oneens waren met stellingen als ‘ik vind het fijn om in de buurt van mensen uit andere landen te zijn’ en ‘immigratie is slecht voor het land’.

Eén van de ouders zei tegen Hitchens dat dit een sinistere manier is om te achterhalen hoe kinderen denken over migratie. Dat zijn zaken waar de school of de overheid zich niet mee bezig moet houden, zei de vrouw.

“Wat is het doel hiervan?” vraagt Hitchens zich af. “Hebben de antwoorden invloed op de toekomst van de leerling?”

Conformisme

Hoe dan ook is ons onderwijssysteem besmet geraakt met een vreselijke vorm van conformisme, zegt hij.

Toen hij op het punt stond een lezing te geven op Balliol College in Oxford, werd hij opgewacht door een klein groepje betogers die tegen zijn komst waren.

Ze overhandigden hem twee velletjes papier waarop stond dat hij ‘transfoob’ en ‘homofoob’ was en ‘vijandigheid en haat’ uitstraalde.

Een vrouw ging voor hem staan en hield een bord omhoog met daarop de tekst ‘de geschiedenis zal jou vergeten’ terwijl ze achteruit liep.

Mond te snoeren

Ze wilde hem zo graag kleineren dat ze geen oog had voor de prikkelbosjes achter haar.

“De geschiedenis herhaalt zich,” stelt Hutchens. “Dit soort mensen komt spoedig terecht in de politiek en de media.”

“Hoelang zal het duren voordat ze de macht hebben om mij en jou de mond te snoeren en te straffen?” vraagt hij zich af.

[Daily Mail]


Vond je dit leuk? Denk er dan aan het op je social media te delen
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

20 reacties

  1. Scholen zijn tegenwoordig een soort van GGZ instellingen voor kinderen geworden. Het vak onderwijzen is men daar allang vergeten. Het is schandalig!
    Mijn zoontje zit op de lagere school in groep 6. Als ik de lesstof bekijk en naar zijn vaardigheden op zijn leeftijd dan is dat ronduit schrikbarend.
    Er worden door de daar aanwezige IBers, kinderen allerlei aandoeningen opgeplakt. Die heeft ADHD, die is autistisch, die heeft angststoornissen. Noem maar op. Het hele ziekte alfabet komt voorbij. Orthopedisten, wijkcoaches, intern begeleiders, alles is daar aanwezig om kinderen en ouders te volgen en in de gaten te houden. Proggamma’s worden opgezet om zowel ouders als kinderen te hersenspoelen. Neem nou de kanjertraining. Puur bedoelt om van kinderen watjes te maken. Net zoals de Stop Hou Op cursus.
    Kinderen worden aangemoedigd huiselijke omstandigheden te melden. Er zijn praatgroepen voor kinderen van gescheiden ouders waarin kinderen worden aangemoedigd intieme zaken over vader en moeder te delen. Kinderen worden op school waarden bijgebracht die haaks staan op de visie van de ouders, en er wordt hen geleerd ouders te wantrouwen en dat het ouderlijk gezag niet meer telt omdat de Staat daar boven staat. Zo worden kinderen losgeweekt van hun ouders en is de laatste autonome eenheid: het gezin, gebroken. Dit alles bedoelt om weke, bange, eenzame en dus volgzame mensjes te creëren die tot niets meer zelf in staat zijn.
    Geloof me. Ik strijd hier al jaren tegen want ik wil mijn zoontje opvoeden als vrij mens. En dat zet veel kwaad bloed. Het is tegenwoordig gewoon niet meer leuk als ouder. Zelfs soms ronduit gevaarlijk! Als ouder moet je tegenwoordig vechten voor je kind wil je hem of haar Mens laten zijn.
    Btw. Ik houd mijn zoontje zo veel als het kan weg van zulke troep en leer hem daar ook bewust van te zijn. En vragenlijsten en enquêtes vul ik sowieso niet meer in. ook de communicatie heb ik tot alleen het nodige teruggebracht. Dit puur om mijn zoontje te beschermen. Het is een harde strijd. Zucht…

    56 likes
    • Ben het met je eens. Scholen zijn er niet om van kinderen mondige mensen met eigen ideeën te maken. Zij lopen een door de staat opgelegd curriculum af waarin er inderdaad sprake is van een vorm van hersenspoeling. Mijn zoon heeft twee “normale” scholen gezien voordat hij uiteindelijk op bijzonder onderwijs kwam. Hij was voor “normale” leerkrachten te druk; dus wij met hem naar de jutters en ja hoor, een gedragsstoornis; adhd. Dat werd ritalin met als gevolg zombiegedrag. Als hij een keer geen medicatie kreeg, werden wij er op aangesproken dat het toch wel heel belangrijk was voor de orde in de klas. Het lag dus aan het kind en zeker niet aan incapabele leerkrachten die er niet mee om kunnen gaan omdat het niet in het ideaal plaatje van de huidige maatschappij past. Ook moest hij de ene cursus na de andere volgen. Uiteindelijk is hij bang om dingen verkeerd te doen omdat dit hem tijden lang op school is aangepraat. Nee, scholen zijn zeker niet kindvriendelijk en leerkrachten zijn verkapte psychologen.

      24 likes
    • Duidelijker kan het niet.

      3 likes
  2. “Hoelang zal het duren voordat ze de macht hebben om mij en jou de mond te snoeren en te straffen?” vraagt hij zich af.

    Hebben ze al. De maffia zegt: Doe wat wij zeggen, anders vermoorden wij je kinderen. De Staat zegt: Doe wat wij willen, anders nemen wij jou je kinderen af.

    18 likes
  3. Het “gevaar” van multiple-choise vragen is dat het sturend werkt.
    Een zelf geformuleerd en/of genuanceerd antwoord is niet mogelijk.

    15 likes
  4. ” Ons onderwijssysteem leert de jeugd wat ze moet denken, niet hoe ze moet denken…”

    En @Richard schrijft dat ”kinderen losgeweekt worden van hun ouders, de laatste autonome eenheid: het gezin, gebroken. Dit alles bedoelt om weke, bange, eenzame en dus volgzame mensjes te creëren die tot niets meer zelf in staat zijn.” In beidde zit een kern van waarheid en word vooruitgestuurd door de Nieuwe Wereld Order.

    Het idee van een Nieuwe Wereld Order om de wereld naar zijn hand te zetten, te controleren, heeft door de geschiedenis altijd geleefd en zijn heel wat oorlogen om gevoerd. Een bekend en serieus plan om hetgeen te bewerkstelligen kwam van Adam Weishaupt, de oprichter van de Beierse Illuminati.

    Weishaupt ging schuil onder de Illuminati codenaam ‘Spartacus’ en streefde na een wereldregering die geleid zou worden door Illuminaten. Om dit doel te berieken wilde hij;

    – Keizers en koninkrijken de totale macht ontnemen, ondergeschikt maken aan de te vormen
    wereldregering.
    – Alle religieuze stromingen de macht ontnemen.
    – Het infiltreren en omver werpen van regeringen van landen.
    – Door de media te controleren.
    – Door het onderwijs en lesmateriaal te controleren.

    Wesihaupt vond dat zijn Illuminaten de meest invloedrijke loges binnen de vrijmetselarij moest infiltreren. Loges waar politici, bankiers, en andere invloedrijke personen bij aangesloten waren om hun plannen te bespoedigen. Daarnaast zag hij in dat kranten en bibliotheken (media) een uitstekend middel was om de mensen een bepaalde richting uit te buigen. Zijn wereldregering zou er koste wat kost komen ook al betekende dit leugens, moord, of oorlog.

    Weishaupt zag zichzelf als een verlichtende, en ziener. Een filantroop die na verloop van jaren veel filosofen aantrok waaronder, Johann Wolfgang von Goethe, die lid werd van de Illuminati en de codenaam Abaris kreeg toebedeeld. Andere bekende Duitse filosofen waarvan vermoed werd dat ze contact met Weishaupt hadden, hetzij sympathie hadden voor zijn ideeën zijn onder meer; Johann Gottlieb Fichte, Friedrich Adolf Trendelenburg, Georg Wilhelm Friedrich Hegel, en Wilhelm Wundt.

    Alhoewel de Illuminati later moest onderduiken omdat regeringen in Europa in hem een grote samenzwering zagen, de Illuminaten nooit meer officieel ergens boven water kwamen drijven, zijn zijn ideeën nooit verdwenen. Zijn plannen voor een wereldregering doken telkens weer op. Zo gaf George H. W. Bush middels een toespraak te kennen dat een nieuwe wereld order aanstaande is, naast het feit dat we vandaag de dag een centralisering van macht bewerkstelligd zien worden die parallel loopt met de filosofie van Weishaupt. Een internationale georkestreerde agenda, zowel politiek, als binnen het bankierswezen, media richting een wereld regering..

    Het was onderzoeker Antony C. Sutton opgevallen dat de werkwijze van het Amerikaanse geheime genootschap Skull and Bones 322, dermate veel weg had van de plannen van de Illuminati, dat het mogelijk een afdeling betrof. Volgens Sutton had lid, Daniel Coit Gilman, een belangrijk aandeel in het gebeuren en legde met drie ordegenoten de fundering neer waarmee het geheime genootschap een belangrijke rol zou spelen om de macht in Amerika te centraliseren door deze vooral te controleren.

    Gilman stuurde hiervoor drie leden van Skull and Bones naar Duitsland waar ze in de leer gingen van Trendelenburg, Friedrich Hegel, en Wilhelm Wundt – ‘the Leipzig connection’.

    Het viertal legde de [grid] neer en ruim honderd jaar later controleerde ze het bankierswezen, de multinationals, de media, en het onderwijs. Onderschat daarnaast de macht van Skull and Bones niet binnen de farmaceutische industrie.

    Daniel Coit Gilman zorgde als president van het John Hopkins University er namelijk voor dat pathaloog anatoom, William H. Welch, (mede Skull en Bones) de school Hygiene and Public Health opzette naast het Institute of the History of Medicine. Welch werd daarnaast aangesteld als hoofd van het Rockefeller Institute for Medical Research, tegenwoordig bekend onder de naam Rockefeller University Hospital. Hoe kon het ook anders dan dat vanaf meet af aan ‘olie’ het basisbestanddeel werd van elk medicijn die werd geperst.

    Tot slot.

    Suton schrijft dat de Hegeliaanse dialectiek van vooral van toepassing is binnen Skull and Bones 322 en waarbij Friedrich Hegel onder meer stelde dat; ‘de Staat de mars van God is op aarde. En dat van ieder individu verwacht word dat ze deze Staat volgen’.

    Een Staat waar aan de ene kant de wereldregering bepaald en voorkauwt. Een Staat waarvan de geschiedenis niet altijd juist, of nauwkeurig, word beschreven in de schoolboeken. Maar ook dat is een middel om het einddoel te bereiken voor het realiseren van een Nieuwe Wereld Order. Of zoals Weishaupt ooit voor zijn Beierse Illuminaten duidelijk maakte, het doel heiligt de middelen.

    How the Order Controls Education;

    https://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/esp_sociopol_skullbones11c.htm

    Charlotte Iserbyt: Secrets Of Skull And Bones Blown Wide Open;

    https://www.youtube.com/watch?v=h58oYvHPztQ

    7 likes
  5. Ja men leeft nu in een tijdperk met overvloedige hersenspoelende informatie,
    en die doet goed zijn werk in het brein van de mens en dat word ook voor vele zijn identiteit ,een identiteit hoe het moet leven, ]nou ja het leven leeft gewoon het heeft niets meer nodig dan voeding en drinken]
    Met een brein vol informatie om zich staande te houden ploegt het zijn weg door het informatie tijdperk het echte leven vergetend die heeft geen informatie nodig, natuurlijk moet men dan de school voorbeelden volgen anders krijg je een stempel niet geschikt voor de maatschappij als je daar niet aan meedoet leg je eruit, financieel niet aantrekkelijk voor de maatschappij
    Menselijke wezens Zijn blijkbaar Onbegrensd in staat zich zelf voor de gek te houden door hun eigen gemaakte informatieve leugens voor een waarheid te houden
    De grondtrek voor elke schooljongen is conformisme.
    Hij wil tot geen enkele prijs opvallen of anders zijn dan anderen..
    De hele maatschappij draait op leerstoffen.
    Onzen tijdperk speelt een rol en spel met gedrukte krachten, gevaarlijke dan ontplofbaren stoffen
    Want als de mens het echte leven niet meer ziet word het een robot van de Maatschappij..

    9 likes
  6. Ik vind dat het onderwijs op een positieve en progressieve manier ons moet klaar stomen naar een wereld die (helaas) als maar complexer wordt. Niet makkelijk mij dunkt. Maar er is inderdaad nog een lange weg op te gaan.

    Wat zou het onderwijs anders moeten geven? De “waarheid” achter platte aardes, holle aardes, spoken en geesten, corrupte politiek en industrieën, valse hulporganisaties en wetenschappellijke studies?

    ─ Doch… Het populisme in de politiek, arrogantie op sociale media en de populariteit van complot- en doemdenkerij op het internet vind ik eerder een gevaarlijker dan het huidig onderwijs.

    Maar anderzijds boeien de websites als Ninefornews mij mateloos.
    Zo zie ik hoe ver dat deeltje van de mensheid afwijkt van de norm.
    En ja. Ze zullen wel gelijk hebben die doemdenkers, in hun interpretatie.

    Ik ben van mening: leve de wetenschap en de democratie. Oh ja… de wetenschap is een leugen en democratie bestaat dan weer niet volgens sommigen en ik zal het geweten hebben met al hun angstaanjagende bewijzen. ─

    Ach. Ieder zijn gedacht. Zeg ik dan maar. Doch durf ik mijn gedacht neer te pennen, soms tot ongenoegen van anderen die mij dan als een volgzame naïeve gast zien die mee gaat met de officiële stroming van kennis en kunde. Nu ja. Ik hou het graag simpel en verkies het vertrouwen boven het wantrouwen van de werkelijke wereld en de nieuwsgierigheid van de mensheid. En gelukkig is die ook heel vaak met een positieve blik naar de toekomst gericht. Wel een beetje zoeken soms.

    1 likes
    • Als je internet afstruint kom je in alle soorten en maten doemdenkers tegen alsmede complottheorie. En ja, een hoop ervan verwijs ik ook graag door naar het rijk der fabelen omdat ze gewoon niet goed
      onderbouwt kunnen worden, hersenspinsel van individuen. Het woordenboek omschrijft; ”Een complottheorie (of samenzweringstheorie) is een theorie of opvatting dat een bepaalde
      gebeurtenis, ontwikkeling, of toestand, op sociaal, politiek, of economisch gebied, het resultaat is van een samenzwering.” Wel mag opgemerkt worden dat in het verleden belangrijke complottheorieën door de onderzoekswereld ontkracht werden waardoor bepaalde episodes konden worden toegevoegd als een waargebeurd relaas.

      Sommigen werd dit niet in dank afgenomen. Zo nu en dan word ook zichtbaar hoe ver de Staat van de democratie dan reikt. Zo gaf Professor Antony Sutton aan dat hij op een dag door een paar CIA types van het Hoover Institute werd verwijderd met de boodschap van de directeur dat hij ontslagen was.., stop maar met je onderzoeken want je zult het niet overleven.

      Voor deze gebeurtenis gaf Sutton aan dat de deuren van enkele overheidsinstanties al voor hem waren gesloten alsmede een aantal archieven waaronder de Sterling bibliotheek op het terrein van de Universiteit van Yale. Er was ook geen uitgever meer in de VS te vinden die zijn onderzoeksresultaten durfde te publiceren. Uiteindelijk vond hij in Australië een adres die het aandurfde.

      Uiteraard moeten we niet alles zwart wit zien. We leven officieel in een democratisch bestel en mogen zeggen wat we vinden. Ik dacht in Nederland meer dan in Amerika. Het lijkt mij bovendien tijdsverspilling om op alle slakken zout te leggen maar sta wel stil wat voor gevolgen het kan hebben als personen lid zijn van een genootschap waar ze niet over mogen praten, die vervolgens na voren
      worden geschoven voor het Amerikaanse presidentschap. Handelen zij dan in het belang van het volk of meer in het belang voor het genootschap?

      De quote ”Absolute power corrupts absolutely”, die Sutton ooit aanhaalde was door zijn onderzoeken voor hem waarschijnlijk meer een weet, dan voor menigeen een vraag. Voor het referentiekader verwijs ik altijd door naar de woorden van George Herbert Walker Bush. G.H.W. Bush kondigde destijds als president van de Verenigde Staten een Nieuwe Wereld Order aan waar vrede en gerechtigheid zal heersen, en niet de wetten van de jungle.

      https://www.youtube.com/watch?v=MADYzQstpsU

      Mooi gezegd maar in de praktijk gaat die vlieger maar niet op. 25 jaar na dato meldde amnesty international dat het aantal rijken rijker is worden, de groep armen des te groter en armer. De wereld is inderdaad ook een stuk complexer geworden en wie hebben daar garant voor gestaan… want de planeet zelf bleef in grote lijnen altijd al zoals hij was. We zijn in ieder geval in zoverre opgeschoten dat de groep
      mensen die enigszins verstand hebben van complexere zaken, het minst een poot worden uitgetrokken als het er op aankomt.

      Zie hiervoor bijvoorbeeld de georganiseerde club mensen in Noord Nederland die op hun achterste tenen lopen om enige schadevergoeding te verhalen door aardbevingsverschijnschellen veroorzaakt door de Nederlandse Aardolie Maatschappij. De NAM die in handen is van Brittisch – Dutch Shell, en anderzijds Exxon Mobile. Het zelfde bedrijf dat destijds afspraken heeft gemaakt met Papoea Nieuw Guinea om de eilandbewoners mee te laten profiteren van de opbrengsten van olie en het gas, is weinig tot niks van terecht gekomen.

      Je zou het enigszins als discriminerend kunnen aanmerken maar is wat flauw. Of waren de eilandbewoners gewoon niet slim genoeg om de situatie eerder aan te kaarten. Over complexiteit van contracten gesproken en het uitdelen van steekpenningen. Misschien is het bij deze handig om de Papoea’s zelf maar eens te informeren. Zij zullen vast en zeker, beter dan Bush, kunnen uitleggen waar het hem met de wetten van de jungle precies in zit. Niet eens zozeer aangaande een Nieuwe Wereld Order, of het grote geld, maar des te meer over de zelfde wereld waarin zij leven.

      https://www.youtube.com/watch?v=KPIUFZl7f-U

      4 likes
    • Ideaal! yah!

      0 likes
  7. We leven in een de facto communistische staat en daar hoort die hele indoctrinatie ideologie bij. Wat zei Lenin ook al weer? ‘Geef mij het kind zes jaar en ik maak de ideale sovjet man van hem’ of woorden van die strekking.

    Iedereen zou zijn kinderen in ieder geval weg moeten halen van openbare scholen. Zoek een degelijke christelijke school in je buurt. Katholieke scholen scoren het best. Daar leren kinderen nog ouderwets lezen en rekenen en schrijven in plaats van al die kringgesprek onzin, wat ook een mooi middel is om kinderen uit te horen.

    Straks moeten ouders bang zijn voor hun eigen kinderen die ze gaan aangeven als ze iets horen of zien dat niet door de politiek correcte beugel kan. In Finland worden kinderen al ingezet om hun eigen ouders te ‘corrigeren’ op ‘foutief’ gedrag.

    4 likes
  8. Niets is zo goed voor een kind dan liefhebbende meedenkende en beschermende ouders te hebben die het in zn waarde zetten.

    4 likes
  9. Eigenlijk is “leren” op zich een vorm van hersenspoeling. De hersenen worden in die zin in meerdere of mindere maten voortdurend gehersenspoeld.
    Misschien moeten we onze hersenen uitschakelen zodat we niet meer gehersenspoeld worden. Echter vrees ik dat we dan dood zijn. Of ja. Die zogenaamde “Ziel” die zal vast geen last meer hebben van al dat gehersenspoel. Dus die zal wellicht absoluut vrij zijn van al die kwalen die ons fysieke en psychische leven kent.

    Ach…

    0 likes
    • Leren is geen vorm van hersenspoeling. Er is niets op tegen om te leren zolang je vaardigheden om te leven leert. Hersenen zijn nodig om een aantal van die vaardigheden uit te voeren. Maar leren behelst zoveel meer. Leren vind plaats op de vele gebieden in lichaam en geest op vele verschillende manieren. Denk aan sport. Dat leer je niet met je hoofd. Ook de ziel leert. Van het leven welteverstaan. Zo verrijken wij onze ziel leven na leven.
      Hersenspoelen daartegen heeft niets met leren te maken, maar is bedoelt om de geest te verwarren, te vervormen en tot niets te reduceren zodat er zielige, volgzame hoopjes mensen overblijven. Daarom worden kinderen van kleins af aan van hun ouders weggehaald en opgesloten in gebouwen met gevaarlijke mensen.

      Kijk eens naar de hekken rond schoolpleinen. Het prikkeldraad is naar binnen gericht en niet naar buiten. Dit om mensen binnen te houden. Niet bedoeld om mensen buiten te houden. Fabrieken idem dito. Net als gevangenissen.

      2 likes
      • Wat dat betreft was mijn schrijfsel eerder sarcastisch (~) bedoelt.

        ~ Hoe dan ook. ~ Dus we moeten de hekken en muurtjes slopen rondom de scholen? Zodat iedere wildvreemde in en uit kan lopen op het privé-eigendom van de scholen en leerlingen vrij kunnen kiezen om niet te gaan leren en buiten de schoolomgeving op avontuur te gaan tussen het drukke verkeer waar soms foute volwassenen rondneuzen. ~

        ~ De klassen zouden dan cellen zijn, om die vergelijking met de “gevangenis” verder op te gaan. Dus open de deuren en open de ramen om het gevoel te creeëren dat je niet vast zit gedurende 1 uur of 8 uur in de klas. Leerkrachten moeten hun mond houden als de leerlingen niet akkoord gaan met hen… want een autiriteir gedrag van hen is niet goed voor de ontwikkeling van de leerlingen? ~

        Hoewel ik vroeger geregeld gepest werd (door medeleerlingen en niet door leerkrachten) heb ik er geen trauma van over gehouden van dat “opgesloten” gevoel. Natuurlijk had ik als puber liever iets anders gewild. Dat is nu eigen aan het puberleven. Maar ik heb er geen spijt van dat ik de schooltijd (soms met tegenzin) heb doorlopen.

        1 likes

Geef je reactie op Aad Annuleer reactie

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Nu willen ze je pensioengeld. En weet je wat? Ze krijgen het allemaal. Dit waren profetische woorden

Nu willen ze je pensioengeld. En weet je wat? Ze krijgen het allemaal. Dit waren profetische woorden

Veel pensioenen zullen eind 2019 stevig gekort ...

De MSM zijn massamisleidingswapens. Duitse professor onthult hoe iedere oorlog begint met leugens

De MSM zijn massamisleidingswapens. Duitse professor onthult hoe iedere oorlog begint met leugens

De Duitse professor en publicist Ulrich Teusch ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.