Homepagina » Mens en Dier » Ons DNA verandert: krijgen we toegang tot 12 strengen?
Ons DNA verandert: krijgen we toegang tot 12 strengen?

In 2011 werd bekend dat in het Britse Warwickshire een kleuter woont met extra DNA. Alfie Clamp heeft een extra streng DNA aan zijn zevende chromosoom.

De ontdekking werd gedaan na een reeks onderzoeken toen het kind 6 weken oud was. Er bestaat nog geen naam voor de aandoening.

Als gevolg van zijn aandoening lijdt Alfie aan aanvallen die worden veroorzaakt door hoge temperaturen en ook heeft hij stofwisselingsproblemen. Hij kon pas na 3 maanden zien en werd geopereerd om zijn verteringsproblemen te verhelpen.

Wokkel

We kennen DNA als de ‘wokkel’, een gedraaide structuur van twee strengen. Begin vorig jaar werd voor het eerst een verdubbeling van die structuur ontdekt bij menselijke cellen. Onderzoekers van de Universiteit van Cambridge schreven erover in Nature Methods.

Het vierstrengs-DNA ziet er meer uit als een vierkant van strengen die onderling verbonden zijn. Eerdere onderzoeken toonden het vierstrengs-DNA al eens aan in reageerbuisjes, maar tot vorig jaar kon niemand dit in levende cellen terugvinden.

Diverse artsen, waaronder de Amerikaan dr. Eric Pearl, stellen dat we oorspronkelijk 12 functionerende DNA-strengen hadden. Uit Russisch onderzoek blijkt dat DNA een soort biocomputer is die het elektromagnetisch veld projecteert als een hologram. DNA lijkt zoveel meer te zijn dan een drager van erfelijke informatie.

Junk-DNA

Ongeveer 95 procent van het menselijk genoom wordt beschouwd als ‘junk-DNA’, de naam voor stukken DNA die geen bekende functie hebben. In 2012 werd echter duidelijk dat het meeste junk-DNA wel degelijk belangrijke functies heeft en zelfs essentieel is voor een goed functioneren van de processen in de cel.

Er worden constant nieuwe ontdekkingen gedaan. Na de ontdekking van drie- en vierstrengs-DNA bij mensen, lijkt DNA dat uit 12 strengen bestaat helemaal niet zo vergezocht. Wellicht is een groot deel van ons DNA uitgeschakeld en moet het nog worden geactiveerd?

Bron: Humansarefree.com

Meld je aan op onze GRATIS NineForNews PUSH meldingen
Volg ons GRATIS NineForNews Telegram kanaal
Volgen

Over Robin de Boer

Atos

Junk-DNA is heeft dus toch een doel in het lichaan… Jeetje wat wonderlijk… Is het niet logisch dat het een functie heeft?! Er zit toch helemaal niets aan pure rotzooi in het lichaam?! Alles zit er met een doel. Anders zat t er niet… Rare jongens, die ‘wetenschappers’…

En hoezo afsluiten met de vraag/stelling dat een deel (95% is wel een heeeel groot deel) nog geactiveerd moet worden?? Alsof er op een knop gedrukt moet worden en ons dna gaat zich magisch als een malloot vermenigvuldigen, delen, knippen en plakken totdat er de heilige originele 12-strengs-DNA-‘wokkel’ ontstaat. In alle miljarden en miljarden cellen in ons lichaam. Even voor de complottheoriefans; zo gaat dat dus gewoon niet. Mochten we ooit als soort weer naar dat originele DNA teruggaan, dan zal degene die het eruit gehaald heeft er weer in moeten zetten. En dat gaan wij met z’n allen niet meemaken omdat ons DNA al gevormd en klaar is. Als zoiets gaat gebeuren, gebeurd dat tijdens een nieuwe bevruchting door meerdere generaties…

Wim

Adama of Adapa

Redice

en wat is dan het voordeel als die jongen al geopereerd is aan vanalles en nog wat?? meer nadelen dan voordelen toch??

De ziener

Kan het zijn dat ons eigen bewustzijn het dna manipuleerd/activeerd?
Dus als je een groter bewustzijn bereikt ,je dna daarin mee gaat.

Ik weet t niet schiet opeens te binnen 🙂