Homepagina » Het Complot » “Rampvlucht MH17 tot vlak voor crash begeleid door Oekraïense straaljagers”
"Rampvlucht MH17 tot vlak voor crash begeleid door Oekraïense straaljagers"

“Rampvlucht MH17 tot vlak voor crash begeleid door Oekraïense straaljagers”

Er zijn nog veel vragen rond de crash van de Boeing van Malaysia Airlines boven Oekraïne op 17 juli, schrijft het luchtvaartmagazine The Aviationist. Eén van die vragen gaat over de mogelijke fout van de persoon die het SA-11 Buk-raketsysteem bediende en één of meerdere raketten heeft afgevuurd op een lijnvliegtuig.

De bemanning van het raketsysteem kon gegevens van de Boeing 777 aflezen en daardoor zien dat het ging om een vliegtuig dat op FL300 (Flight Level) hoogte vloog en op weg was van Amsterdam naar Kuala Lumpur.

Waarom werd een groot lijnvliegtuig verward met een kleiner spionagevliegtuig van de Oekraïense luchtmacht? Dat heeft volgens de Iraanse defensie-expert Babak Taghvaee te maken met het feit dat de Maleisische Boeing 777 boven de Oekraïne werd vergezeld door straaljagers.

“Toen de Krimcrisis begon, stationeerde de Oekraïense luchtmacht zes Soechoj Soe-27’s op vliegbasis Kulbakino,” zei Taghvaee. “Sinds het begin van de Russische interventie bieden ze bescherming in de lucht. Er bleven steeds zes Flankers in de lucht, met name op het moment dat andere toestellen van de Oekraïense luchtmacht, zoals Fulcrums (MiG-29’s) en Rooks (Soe-25’s), actief waren in het oosten van Oekraïne.”

“Op 16 juli werd een Soe-25M1 neergeschoten door de Russische luchtmacht. De situatie werd steeds nijpender,” ging hij verder. “Soe-27’s werden vaker ingezet om de Russische MiG-29’s te confronteren. Ik denk dat de twee Soe-27’s geen routinevlucht maakten op 17 juli, maar in het luchtruim waren voor een HAVCAP (High Asset Value Combat Air Patrol), een vlucht met als doel om een object met hoge waarde te beschermen.”

Sinds de dag dat Russische gevechtstoestellen een Soe-25 hebben neergehaald, escorteert de Oekraïense luchtmacht alle vluchten boven het oosten van Oekraïne, waaronder ook MH17.

“Tijdens het Europees kamioenschap voetbal in 2012 hadden de Flankers dezelfde rol,” weet Taghvaee. “Ze zijn ook ingezet tijdens de Olympische Winterspelen in Sotsji. Ze hebben zelfs een gekaapt toestel geëscorteerd. De Flankers kunnen sinds 16 juli alle lijnvliegtuigen boven het oosten van Oekraïne beschermen.”

De bemanning van het Buk-raketsysteem heeft de Boeing 777 van Malaysia Airlines vanwege de escorte mogelijk aangezien voor een object met hoge waarde van de Oekraïense luchtmacht.

Enkele dagen geleden meldde het Russische persbureau RIA Novosti al dat ooggetuigen gevechtsvliegtuigen in de lucht hadden gezien, voordat Malaysia Airlines vlucht MH17 verongelukte. “Het vliegtuig schoot enkele raketten af die in de lucht explodeerden. Meteen daarna was er een grote knal of explosie. Na een paar seconden vielen brokstukken naar beneden,” aldus één van de getuigen.

Het vliegtuig kan volgens experts alleen zijn neergehaald met professioneel luchtafweergeschut of gevechtsvliegtuigen. Rebellen in het oosten van Oekraïne hebben mogelijk de beschikking over luchtafweergeschut, maar niet over vliegtuigen.

Op internet circuleren ook verhalen over een Spaanse luchtverkeersleider die op 17 juli twitterde dat de Boeing drie minuten voor de crash nog werd vergezeld door twee Oekraïense straaljagers. Het Twitteraccount van de luchtverkeersleider, die op de luchthaven Kiev Boryspil werkzaam zou zijn, werd kort na het bericht opgeheven. Hij zou hebben beweerd dat de Oekraïense straaljagers MH17 hadden neergeschoten.

De Spaanse ambassade liet later weten dat het om een vals account ging en ontkende dat er op de luchthaven in Kiev Spanjaarden werkzaam zijn als luchtverkeersleider.

[The Aviationist]


Vind je dit leuk? Deel het dan met je kennissen op Facebook
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

97 reacties

  1. Het is allemaal onderdeel van een Mega rookgordijn. Er is geen aandacht voor datgene wat zich in de regio Israel afspeelt. Dat dat minstens net zo gruwelijk en wreed is, wordt niet als zodanig erkend.
    Ik begrijp best dat het hemd nader is dan de rok, maar wij kunnen dit niet als losstaand van elkaar beschouwen. Het ene heeft wel degelijk te maken met het andere.
    De wreedheden rijzen de pan uit ( ook ISIS o.a.) Wat is er ins hemelsnaam in de mens gevaren ?
    Als we dan Edward Snowdon mogen geloven zijn al deze groeperingen gelieerd aan de CIA.
    Nou, uit zijn we! Dan maar hopen op een wonder door onze buitenaardse vrienden, al zet ik daar ook mijn vraagtekens bij, zucht , helaas……

    37 likes
    • One Palestinian Child has been Killed by Israel Every 3 Days for the Past 13 years

      Dus inderdaad. Iedereen is nu met MH17 en zijn slachtoffers bezig. Mensen zijn boos en verdrietig(logisch). Maar alleen omdat het Nederlanders zijn? En de rest wat er over de hele wereld gebeurt?? Daar is bijna geen media aandacht voor. Maar wat er over de rest van wereld gebeurt is nog gruwelijker dan wat er met mh17 is gebeurd. Mensen leven zo in de door de media gecreeerde rookwolk, dat de rest ze ontgaat. Niemand maakt zich zo druk over de 1000den afslachtingen die dagelijks plaatsvinden, omdat ze er geen erg in hebben. En het laat duidelijk zien wat een egoistich volkje we zijn. Nou heeft meneer Rutte wel een grote mond. Wat ik eigenlijk heel vreemd vind, omdat het maar gewone burgers zijn. Ik snap al die ophef nog steeds niet. Normaal gesproken als er een nederlands vliegtuig ofzo crasht word er wel aandacht aan besteed maar echt niet zo extreem veel. Best wel duidelijk waar ze mee bezig zijn. Haatcampagne tegen Rusland. Obama bemoeit zich ook en er zat maar 1 Amerikaan in dat toestel. Alsof Obama zich druk maakt om 1 Amerikaanse burger. Dit word allemaal gedaan met een doel

      45 likes
      • [email protected]: Ze willen een WOIII uitlokken.

        21 likes
        • Als ze een wo3 willen uitlokken zijn ze wel erg dom. Ik bedoel… hoe groot is de kans dat wij normale mensen dat gaan overleven. 1 atoombom is genoeg om ons land weg te vagen. Maar daar maakt de elite zich natuurlijk niet druk om, want die hebben allang een schuilplek. Is het niet diep onder de grond, dan hebben ze vast een geheime basis op mars.

          10 likes
          • @ ferimassi,

            Durf je nu serieus te stellen dat onze omstandigheden vergelijkbaar zijn met die in Israel? En dat bedoel ik met egoistisch volk. Ver van me bed show?? Zolang iedereen zo blijft denken (ikke, ikke, ikke) (mijn eigen land eerst) , dan blijft de aarde een nare plek vol oorlog, honger en geweld. en assielzoekers? Stel je voor dat er oorlog is in Nederland. Je hebt 2 prachtige kleine kinderen. Zou je dan ook niet vluchten naar een veiligere plek. Zou je dan ook niet bidden dat er iemand Nederland te hulp zou schieten? Misschien is er wel een 3e wereld oorlog nodig. Mensen hebben veel te veel EGO.(ik net zo goed). We leven vanuit de verkeerde intentie. Misschien zal een oorlog ons 1 volk maken en leren we weer wat het betekent om elkaar te helpen en niet alleen met jezelf bezig te zijn.

            7 likes
          • days of our lives

            @Adele
            Zo heeft iedereen zijn of haar motieven om iets af te keuren. Je had het over een “door media gecreëerde rookwolk”, nou laat de media maar weg, daar zijn mensen zelf veel beter in, dat toont Ferimassi fijntjes aan.

            Verder ben ik het wel met je eens: als niemand begint met schieten, kan er ook geen oorlog komen en hoeft niemand te vluchten. Maar zo werkt het helaas niet.

            2 likes
          • @ Days,

            En dat is wat ik nou bedoel, Mensen hebben zoveel EGO.
            Misschien zit het wel gewoon in de aard van het beestje.
            Ik ben niet perfect, niemand is perfect. Maar wij mensen voelen ons toch zo bijzonder, omdat we kunnen nadenken? Misschien moeten we eens stoppen met al dat nadenken en gaan leven vanuit ons hart. Om maar 1 voorbeeld te noemen: kijk op marktplaats. Mensen verkopen letterlijk alles(zelfs gebruikte onderbroeken). Waar zijn de tijden gebleven dat je je overbodige spullen gewoon weggaf aan iemand die het nodig heeft? Waar zijn de tijden gebleven dat je iemand je hulp kon aanbieden zonder dat mensen gelijk wantrouwig worden? Het motto is voor wat hoort wat. Als we in Nederland een beetje beter voor elkaar zouden zorgen, waren alle problemen waar ferimassi het over heeft opgelost. Als we allemaal een beetje beter voor elkaar zouden zorgen was er niet zoveel ellende op de wereld. Ik loop dagelijks tegen het Ego van mensen aan en het blijft me gewoon pijn doen. Ik ben zelf werkzaam in de gezondheidszorg en de dingen die ik daar meemaak word je gewoon akelig van. Het maakt het leven moeilijk, maar in mijn hart blijft de hoop voortleven dat er ooit wat gaat veranderen en de mens vredelievend word voor elkaar.

            2 likes
          • days of our lives

            @ Adele
            Klinkt me als muziek in de oren. Maar ik ben over de toekomst minder hoopvol, verwacht weinig verandering dan zoals het nu gaat: af en toe spanning en op het moment dat je denkt dat het stabieler wordt, gebeurt er weer wat.

            Grappig dat je de gezondheidszorg noemt, zelf ben ik 8 jaar werkzaam geweest binnen de GGZ. Ik werd behoorlijk verdrietig van het steeds meer op productie (geld) draaien van de werkzaamheden: alles moest sneller, meestal ten koste van de (zorg voor de) patiënt. Ondanks dat kon ik wel erg genieten van de bijdrage die ik als onderdeel van een team heb geleverd aan de geluksbelevingen van de patiënten/cliënten. Het waren echt de kleine (schijnbaar onbenullige) dingen waar je hen van zag opfleuren. Veel dingen heb ik door hen ook voor mezelf weer herontdekt: een wandeling door het bos kan net zo leuk zijn als een bezoek aan de Efteling, of een picknick met eigen eten in de duinen in plaats van uitgebreid dineren op Kijkduin, maar qua “status” schijnt dat niet handig te zijn. Ik denk dat het voor mensen als Poetin, Obama e.v.a. een gepasseerd station is, en dat zijn wel de mensen die op wereldniveau veel voor ons bepalen.

            2 likes
          • @ ferimassi.

            Verdiep je eens in onze geschiedenis. We zijn geen haar beter! Dus kort gezegd verdienen wij hetzelfde lot als de mensen daar?
            Het zijn regeringen die ruzie’s maken en de gewone onschuldige burger is daar de dupe van. Wees niet zo kortzichtig. Als wij nu oorlog krijgen met Rusland,kan ik ook zeggen: Rutte was niet voor rede vatbaar. Maar ik word wel een oorlogsslachtoffer en vind misschien zelfs de dood door een conflict die ik niet veroorzaakt heb of wens.

            Verdiep je in de feiten en kijk wat de blanke mensen de afgelopen 100den jaren voor wreedheden op hun kerfstok hebben staan. Ze hebben complete beschavingen weggevaagd. en dat noemt zichzelf dan beschaafd volk?Houd op met moslims afzeiken, want religie zegt niks over het innerlijk van de vele onschuldige mensen die daar leven. De inwoners verdienen dit niet en al die onschuldige kindjes al helemaal niet.

            2 likes
          • days of our lives

            @Adele

            Het is jammer dat de religie (maar ook bijv. communisme of kapitalisme) wordt misbruikt om mensen tegenover elkaar te zetten. De goeien moeten daardoor lijden onder de kwaaien. Daarmee wordt flink afbreuk gedaan aan de mens achter de “goeien”, die ook maar gewoon mensen zijn en hun leuke kanten kunnen hebben. Ik ben ervan overtuigd dat Poetin een klootzak is, maar door dat van hem te vinden, zeg ik niets over al zijn onderdanen (waar ik in feite ook toe behoor).

            Ik heb twee Hindoestaanse vriendinnen, 1 moslim en de ander hindoe, ik merk aan hen (resp. 30 en 40 jaar) dat het geloof minder een rol speelt dan bij hun ouders. Ik merk er niks van eigenlijk. Ik vind die twee vergeleken met veel andere mensen erg belangstellend naar de wereld. Ze hebben humor, levenslust en staan zo nu en dan voor mijn deur om ongevraagd roti lams of telo bakkeljouw langs te brengen (wat ik graag aanneem). Als ik me had moeten leiden tot oordelen op basis van religie of afkomst, zou dat niet gebeurd zijn.

            2 likes
          • Ik bedoel, ALbertheijn en andere supermarkten laten dagelijks voedsel vernietigen. Een plofkip is taboe geworden. Maar elkaar afslachten en dood gaan van honger en dorst is geen taboe? Laat mensen actie gaan voeren voor elkaar zoals ze zo gepassioneerd actie voeren voor de plofkip. Mensen huilen als ze een zielige film zien. Nou mensen, in de echte wereld gebeuren net zulke erge dingen. Laat maar een paar tranen voor alle onschuldige levens die iedere dag genomen worden.

            1 likes
          • Ik ben van huis uit een Hindoe en ben opgegroeid met de moslimhaat. Dat mijn familie blijft hangen in wat hun is geleerd betekent niet dat ik zelf niet kan nadenken. Mensen moeten hun haat altijd richten op een bepaalde doelgroep. Omdat 1 kleine groep van hen negatief in beeld is betekend het toch niet dat ze allemaal slecht zijn? We zijn allemaal 1, alleen sommigen hebben een minder prettig karakter. sommigen luisteren naar het duivels stemmetje en anderen luisteren naar hun hart. ongeacht religie.

            1 likes
          • Yep, we hebben idd genoeg van pallestijnen en syrie. Die doen dat al 1000 jaar en gaan daar nog wel even mee door. De media heeft het 90% van de tijd over vreemde conflicten… Wat mijn part word het allemaal genegeerd. Genoeg wantoestanden in ons landje laten we ons daarop richten. Deze ver van je bed show is er alleen maar om ons te manipuleren. Want wij hebben het hier wel zo geweldig.. Ondertussen word onze grens niet bewaakt, pensioenen geroofd, democratie afgeschaft. Geen leger meer om van te spreken. En maar 200k assielzoekers per jaar. Dat kan niet fout gaan toch? Maar wel oppassen voor putin en terrorisme he. Dit land bestaat niet meer…

            0 likes
          • Nope stel slechts vast dat religieuze waanzin daar al eeuwen regeert en dat waarschijnlijk nooit ophoud. Het is niet onze verantwoordelijkheid. Deze groepen zijn niet voor rede vatbaar. Het is mij nu wel duidelijk dat het conflict ook nog eens hierheen gehaald word. Jihadvlaggen tijdens demo’s etc. Niet veroordelen van misdaden door grote groepen”gematigden”. Ik vind de problemen van nederlanders belangrijker. So what, denk je dat andere volkeren het ook maar iets kan schelen wat er met ons gebeurd? Cultureel relativisme is echt zon leeg argument… Net als op het schoolplein, maar hun deden het ook…

            0 likes
      • Er gebeuren vreselijke dingen op deze wereld, ik ben het helemaal met je eens. Wat we nu meemaken met zijn allen is ook een vorm van mind control-het is heel moeilijk om je aan de gang van zaken te onttrekken.

        Je wordt gefixeerd op een punt, in dit geval de Oekraïne, en alle andere gebeurtenissen, zelfs Gaza, verdwijnen meer naar de achtergrond. We werken er overigens wel zelf aan mee, ik ook, je zoekt steeds weer naar nieuws.

        8 likes
        • Logisch dat dit ons meer raakt !
          We hadden hier nog niet zo heel veel last de leugenachtigheid van onze overheid en de media, maar dat is in één klap veranderd.
          Mensen gaan nu nadenken. We geloven niet meer alles wat ze ons voorschotelen. We gaan nu zelf op zoek naar een verklaring.
          Dat is het enige ‘positieve’ van deze ramp.
          Nederland is wakker geschud. Niet iedereen helaas, maar toch….

          Dat doet lijden met je: het zet je aan het denken.
          Het gooit de wereld op zijn kop. Het maakt je los van alles wat je daarvoor voor waarheid hebt aangenomen. Niks is meer vanzelfsprekend.
          Pijnlijk, maar helaas wel nodig.

          2 likes
        • Ik kijk er niet raar van op dat het niet is te vinden.

          Het wordt genoemd in een BBC-programma over M377 dat is te vinden op Youtube .
          Hij is eigenaar sinds 1998.

          Ik heb de link niet opgeslagen, het ging nogal snel enkele uren geleden.
          Ik zal morgen nog eens zoeken maar heb er nu geen energie meer voor.

          1 likes
      • Goed gesproken Adele..;)

        1 likes
      • Helemaal eens met jullie.
        Dit is echt gevaarlijk, oorlogen zijn om mindere redenen begonnen.

        0 likes
    • maria van der pal

      Lieve allemaal,
      Alle lijden, alle onschuldige kinderen, vrouwen, mannen, vermoord door WAR,
      en zij die achterblijven…..
      WAR, wanted by the evil few….
      It’s gotta stop, het moet stoppen,
      Leugens, Lies again…
      Kijk eens hoe beschaafd we zijn,
      see how civilized we are…Yeah, right…..
      Bedankt voor al jullie reacties.
      All I can do is pray…Maria

      0 likes
  2. Het is zeer opvallend dat de gecontroleerde media onmiddellijk riep dat de pro-Russische separatisten achter deze aanslag zouden zitten, al dan niet per ongeluk. De oorspronkelijke beelden tonen namelijk aan dat het vliegtuig onmogelijk door een raket neergehaald kan zijn. We zagen immers ongehavende vliegtuigdelen en mensenlichamen, iets wat na een vrije val van 10 kilometer volstrekt onmogelijk is.

    De enige plausibele verklaring is dat het toestel via remote control is overgenomen, waarna het doelbewust is gecrasht in het oosten van de Oekraïne. Daarom vloog dit toestel ook veel noordelijker over het oosten van de Oekraïne dan voorgaande vluchten met hetzelfde vluchtnummer, recht over het oorlogsgebied. Het was dus onmiskenbaar een Valse Vlag-aanslag. Wellicht hebben de daders op 8 maart van dit jaar eerst even geoefend met het vijandig overnemen van eenzelfde Boeing 777 tijdens de vlucht MH370. Vermoedelijk zijn in beide gevallen alle inzittenden gelijk na de vijandige overname op afstand om het leven gebracht met gifgas.

    Niets gaat de mondiale controlefreaks blijkbaar te ver om te trachten het conflict in Oost-Oekraïne te laten escaleren tot een internationale oorlog. In de Oekraïense media wordt er dagelijks gepraat alsof het leger bijna alles onder controle heeft, maar dat is pure propaganda. Inmiddels hebben de separatisten vrijwel heel Oost-Oekraïne in handen. Steeds meer Oekraïners sluiten zich bovendien aan bij het pro-Russische kamp.

    Nu dit vliegtuig in Oost-Oekraïne is neergestort, hopen de USA en de EU een reden te hebben om daar in te grijpen, in de verwachting dat Rusland dit niet zal toestaan. Op de achtergrond speelt uiteraard het twee dagen eerder oprichten van een eigen BRICS-bank (door Brazilië, Rusland, India, China en South-Africa), bedoeld om zowel de Wereldbank als het Internationale Monetaire Fonds buiten spel te gaan zetten. We zullen zien hoe het mondiale schaakspel verder gaat.

    Bron: Pateo.nl

    24 likes
      • Door de vele tegenstrijdige beweringen, vooral op politiek gebied, is dit een theorie uit een gegeven bron die erbij vermeld staat, hieruit concluderend dat het om een mogelijkheid gaat.
        Eigenlijk doe jij niets anders, het enige verschil is dat jij het noodzakelijk vindt er een denigrerende opmerking bij te plaatsen, dit is waarschijnlijk om zo je “gelijk” kracht bij te zetten.
        Blijkbaar volg jij alle sheeples die er al bij voorbaat vanuit gaan dat Putin hier de schuldige is die moet hangen, voor een open mind noch andere mogelijkheden is er geen plaats.
        Dit maakt je argumentatie zwak inplaats van krachtig en je denkwijze erg primitief..
        Word wakker man…

        18 likes
        • Het verschil is dan wel de informatie die door de bron wordt gedeeld. De informatie van Anton draagt daadwerkelijk wat bij en een uit een fantasierijk brein ontsproten verhaal over remote control overname dan weer niet.
          Brokstukken kan je wat mee en vertellen een verhaal op zich.
          Maaaarrrrrrrrrrr de mensen hier een beetje kennende zullen die brokstukken daar wel geplaatst zijn..

          4 likes
        • Buddy, ik begrijp werkelijk niet hoe je aan een onzinnig idee komt dat ‘het wel remote control’ moet zijn geweest.
          Nou ja, eigenlijk weet ik dat wel. Er zijn genoeg ‘zieke’ geesten op de wereld die het gewoon leuk vinden om de westerse wereld, en dan met name de VS, te bashen en geen enkel realistische blik meer hebben.

          Met name ene meneer Alex Jones heeft hier een handje van. De meest onzinnige dingen die je kan vinden op infowars. Waarom? Gewoon, hij heeft een hekel aan de overheid, en zeker de huidige in zijn land.

          Tot enige tijd terug was ik ook een clomplotter moet ik toegeven.
          De onzin die bovenstaande persoon uitstrooide aangaande bijv. Sandy Hook, Boston Marathon enz. heeft me echter de ogen geopend.
          De verhalen waren zo vergezocht dat ik ‘wakker’ werd. Dit in tegenstelling tot veel complotters die veelal in droomtoestand verkeren, geïnspireerd door Hollywood en dan beweren dat juist zij ‘wakker’ zijn.

          Elke onzinnigheid die een mens kan bedenken lijkt wel uit de kast te worden gehaald. Vaak op donkere zolderkamertjes door wereldvreemde mensen.

          Natuurlijk is er veel onder het vloerkleed geveegd door overheden. Dit is echter geen reden om zo ver te gaan met onzinnige theorieën als nu wordt gedaan.

          Complotten zijn van alle tijden. Echter nu, door de huidige communicatie mogelijkheden, gaan ze snel de wereld over.

          Ik adviseer je dan ook om nu achter je pc vandaan te komen en te stoppen met het zoeken naar een eventueel nog sensationeler complot scenario.

          2 likes
    • “Het is zeer opvallend dat de gecontroleerde media onmiddellijk riep dat de pro-Russische separatisten achter deze aanslag zouden zitten, al dan niet per ongeluk.”
      Welke media dan? Want ik ben toch een echte nieuwsjunk en over het algemeen houdt de media 6 slagen om de arm over het wie en waarom erachter zit. Dat de mogelijkheid dat de seperatisten erachter zit genoemd wordt is niet zo vreemd.
      “De oorspronkelijke beelden tonen namelijk aan dat het vliegtuig onmogelijk door een raket neergehaald kan zijn.We zagen immers ongehavende vliegtuigdelen en mensenlichamen, iets wat na een vrije val van 10 kilometer volstrekt onmogelijk is.”
      Ik heb niet een enkel ongehavend vliegtuigdeel gezien, het hele vliegtuig ligt aan gort. Pure onzin dus. En waar baseer je op dat een lichaam niet op het zicht in tact kan zijn na een val van 10 km hoogte? Denk jij dat je zo plat als een pannekoek bent? De botten zullen vebrijzeld zijn en organen gereduceerd tot pulp, maar op het oog zal het in tact zijn, het spat niet uit elkaar. De mensen die van de twin towers sprongen waren op het zicht ongehavend, parachutisten waarvan de parachute niet open gaat zijn ongehavend op het zicht. Parachutist Michael Holmes overleefde een vrije val van 4,5 km nadat zijn parachute niet open ging. Als je een vrije val van 4,5 km kunt overleven kun je ook ongehavend zijn na een val van 10 km.
      “De enige plausibele verklaring is dat het toestel via remote control is overgenomen, waarna het doelbewust is gecrasht in het oosten van de Oekraïne.”
      Dat is verre van plausibel. Als een vliegtuig crasht liggen de brokstukken en lichamen bij de crash site en niet tot wel 15 km van de plek. Dat wijst erop dat er op grote hoogte al lichamen en brokstukken uit het vliegtuig geslingerd zijn. Als je dus 1 ding met zekerheid kunt vaststellen is dat het vliegtuig op grote hoogte uit elkaar is gevallen.
      Onzin die als waarheid wordt gepost. Je moet het maar durven.

      6 likes
    • Hele betrouwbare bron.

      2 likes
  3. George Soros is eigenaar van Malaysian Airlines.

    Dit is Bilderbergs 911 deel 2.

    12 likes
    • Kun je dat onderbouwen, Vandattem? Ik kon geen directe link vinden op Google die aangeeft dat dat inderdaad zo is. Kun je een link plaatsen?

      4 likes
      • Het komt uit de dikke duim Marc,
        Onderzoeken hoor ik Vandattem altijd zeggen.
        Even kijken

        eerst maar eens de directie van Malasya Airlines
        http://www.malaysiaairlines.com/us/en/corporate-info/leadership/board-of-directors.html

        Dan maar eens de grootste aandeelhouders in 2013 volgens het jaarlijks rapport van Malasya Airlines, te zien op pagina 173.
        http://ir.chartnexus.com/mas/doc/ar/ar2012.pdf

        Dan kan je nog kijken naar de aandelen van meneer Soros zelf.
        http://www.gurufocus.com/StockBuy.php?GuruName=George+Soros&updown=up&order=Company&p=0

        Maar ja, alles op het internet is natuurlijk gemanipuleerd, behalve de alternatieve media.

        Dan komt ie maar met het volgende verhaal over het “Twin” vliegtuig om zn complot theorie kracht bij te zetten.
        Zoals je hier kan zien onder de tab Whole Fleet is het helemaal niet ongewoon dat GA-Telesis vliegtuigen stallen.

        http://www.planespotters.net/Airline/GA-Telesis

        Wat Vandattem dan weer niet zegt of weet, is dat ze buiten verhuren ook vliegtuigen opkopen om te ontmantelen om vervolgens de onderdelen te verkopen.

        In juli 2013 is al aangekondigd dat vliegtuigen werden opgekocht om te ontmantelen. En verrek ze noemen ook het vliegtuig waar de complottheorie omheen wordt verzonnen (zou men dat niet stil houden en in het geniep doen?)

        http://www.gatelesis.com/ga-telesis-disassembles-boeing-777-200er-767-200er-and-757-200er/

        Malasya Airlines wilde trouwens hun hele vloot verkopen.
        http://www.ch-aviation.com/portal/news/23444-malaysia-airlines-to-announce-b777-200-fleet-replacement-order-in-2014

        Dat Abdol Moabery onder controle staat van George Soros, en dat George Soros een grote vinger in de pap heeft bij dit gebeuren en GA-Telesis is puur giswerk wat voornamenlijk door de alternatieve media verspreid word.

        13 likes
        • Quote: -knip- “Onderzoeken hoor ik Vandattem altijd zeggen.”

          Dat is gelogen, Roy.
          Dat doe je vast vaker als je je gelijk niet krijgt

          0 likes
          • Hier wek je toch echt de suggestie dat jij wel onderzoekt en de Bashers niet.

            “Bashers:Degene die bepaalde mogelijkheden uitsluit, is niet aan het “onderzoeken”, maar aan het bepalen.”

            Ik ben dan wel heel erg benieuwd naar jouw definitie van onderzoeken.

            het enige wat je doet is dingen aannemen die op de alternatieve media voorbij komen. Als je onder het woord onderzoeken niet daadwerkelijk onderzoeken bedoeld gebruik het woord dan ook niet.

            Of jij vindt dingen herhalen wat je leest zonder naar de bronnen te kijken daadwerkelijk onderzoeken, dat kan ook.. Zou ik ook geen verrassing vinden. Je roept “George Soros is eigenaar van Malaysian Airlines.” Gezien in een uitzending met Alex Jones notabene (omg) maar kijkt niet verder dan je neus lang is.

            Dus eigenlijk is het enige wat jij doet is bepalen, hetgene waar je de Bashers van beschuldigd..

            Gelogen heb ik dus zekers niet en van jou hoef ik ook zekers geen gelijk te krijgen. Ik wijs je alleen op je fouten en dat zijn er genoeg, wat je zou weten als je daadwerkelijk onderzocht..

            4 likes
          • Wat kan je het weer heerlijk ombuigen.
            Oke, ik zei “altijd”, WOW wat een leugen. Het was in ieder geval een quote waar je suggereert dat jij wel onderzoekt en wij niet en deze is blijven hangen.. Of vind je niet dat je onderzoekt?? Ik kan je zeggen wat ik denk, maar dat is niet nodig denk ik.

            Er is al eerder om een link gevraagd, waarom zou ik er dan ook om vragen? Wat ik wel heb gedaan is kijken of het daadwerkelijk zo was en dan kom je toch echt tot een hele andere conclusie.

            En sorry hoor jij begint zelf over het interview met Alex Jones (of in ieder geval dat hij aan het woord komt en ze m de mond snoeren) en dat is dan jouw betrouwbare bron?

            Zie je het vraagteken, dat vraag ik je, ik zeg het niet..
            En waar haalt deze betrouwbare bron zn informatie vandaan?

            4 likes
          • 1 Quote van mij betitelen als “wat ik altijd zeg”, is liegen.

            Een BBC programma ombuigen naar de Alex Jones show is dat ook.

            Had dan om de link gevraagd toen ik het plaatste.

            0 likes
      • Ik kan het niet terug vinden, wat het gegeven niet minder waar maakt, maar:

        Ik heb hier iets anders gevonden dat je in de goede richting zet:(Engelstalig)
        http://truthnewsinternational.wordpress.com/2014/03/27/identical-airplane-like-flight-mh370-stored-in-israel-2/

        G.A. Telesis is een vliegtuig-verhuurbedrijf.
        De directeur van dit bedrijf werkt al vele jaren in Soros’ bedrijven, en staat onder zijn controle.
        Denk ‘ns aan de mogelijkheden.

        Dankje voor je verzoek Marc, door jou heb ik G.A. Telesis erbij gevonden.
        Ik ga niet verder zoeken naar de BBC-M377 Youtube link, ik zit er doorheen en wil graag weer wat tot mezelf komen.
        Ik weet nu iig wel wat de mogelijkheden in de nabije toekomst zijn.

        1 likes
      • Als je zelf wil zoeken:
        In het BBC-programma komt Alex Jones eventjes aan het woord, en wordt woedend wanneer men hem probeert de mond te snoeren.
        Dat is iig een aanknopingspunt.

        0 likes
    • Vanavond krijgt hij zijn zwarte dozen terug en daarna kan hij ons wijsmaken wat hij wil.

      3 likes
    • Nou dat verklaart natuurlijk veel. Las ook op meerdere sites dat hij iets heeft met GA Telesis. Zie ook hier http://www.bollyn.com/are-the-israelis-planning-another-9-11-using-the-missing-777/

      Alle vriendjes werken weer samen.

      1 likes
  4. Wisten jullie trouwens dat enkele uren eerder voor de ramp dit incident plaatsvond ?

    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/russische-straaljager-haalt-oekraiens-vliegtuig-neer

    Over dit incident heb ik sinds donderdagochtend niets meer meer van gehoord.

    3 likes
    • RTL nieuws, zeer betrouwbare bron…
      Ik ben reuze benieuwd naar wat er net op telegraaf stond, dat nu dat de zwarte dozen zijn gevonden en Oekraine al gelijkt zegt dat ze gemanipuleerd zijn , want dat weten ze zeker (??), wat daar uit komt.
      Ook dat het dadelijk zo uitkomt dat het vliegtuig zelf is neergehaald door Oekraiense gevechtsvliegtuigen zelf ( de zogenaamde escort om het vlieguig te beschermen boven onstabiel gebied )

      Mijn gevoel zegt mij echt en het lijkt er ook zeker op dat Rusland hier eigenlijk de good guys zijn.
      Ik praat oorlog niet goed, maar de eu was en is bezig met landje pik van het voormalig USSR. En bouwt zo met hulp van de navo/nato bassisen rondom Rusland heen.

      Er is volop progaganda aan de gang om iedereen te beinvloeden en zo de steun te krijgen om Rusland helemaal zwart te maken.
      Sommige zeggen zelfs dat Rusland de wereld verpesten ik denk dan echt van wt…! ? Wie is nonstop alles aan het destabileseren?

      We zullen zien…

      24 likes
      • Goed gezien Dennis, precies zo denk ik er ook over.
        Het totale misselijkmakende complot wordt in één keer duidelijk als je luistert naar de woorden van de waarschijnlijk volgende president van Amerika, Hillary Clinton..

        https://www.youtube.com/watch?v=nkTRJgDkNFg

        11 likes
        • Gruwel, gruwel, Hillary Clinton for president.? 12 x Bah !
          Dat is toch geen mens, das niet eens n vrouw, das gewoon een verklede vent, van het slechtste soort, sorry mannen, wil jullie niet beledigen.
          Zouden ze daar in de USA zo gek zijn ,dat ze die willen ??
          Nou, als dat zo is ; petje af voor zoveel domheid. Daar kunnen we niet tegen op.

          2 likes
        • Ben het ook volkomen met jullie eens Dennis en Buddy,de Russen zijn de goede.
          Zonder Russland zouden we nu al in oorlog verkeren,thank god Russland THANK GOD YOU ARE HERE TO SAVE THE WORLD!!!!!!!

          1 likes
        • Het is Killary Clinton, de vrouw die over Gadaffi zei “We came, we saw, he died”.

          1 likes
      • Uhm, je weet toch wel dat de zwarte doos geen antwoord geeft of dat het is neergeschoten door een raket van een straaljager of eentje van een luchtafweersysteem op de grond.

        De EU is bezig met landje pik? Wat denk je van China en Tibet, Rusland en Crimea. We zijn allemaal even goed fout bezig, sommige dingen doen we beter dan Rusland ( Homorechten etc. ) en in sommige dingen zijn wij de boosdoener.

        Good guys bestaan niet, we leven in een grijs gebied.

        3 likes
        • Denk je dat de voice-recorder waar de aanwijzingen van de Oekraïense luchtverkeersleiding en de jachtvliegers op staan niet belangrijk zijn?

          0 likes
          • Oh, die zullen van waarde zijn bij het onderzoek, maar het zal nog niet veel uitsluiten wie het nou heeft gedaan.

            Maar ik gaf alleen aan wat de zwarte doos niet aan ons kan vertellen, Vandattem. Ik heb helemaal niks aangegeven over de voice-recorder van het vliegtuig dat die niet van belang zijn.

            0 likes
  5. Ze noemen het een onmenselijk misdaad. Mensenrechten zijn geschonden. En de mensen in Afrika dan?
    Ze hebben honger en dorst… De medische zorg is ronduit slecht. Hoeveel mannen, vrouwen en kinderen sterven er daar dagelijks? En is dat dan niet onmenselijk van ons.?Wij die iedere dag goed te eten hebben. Wij die iedere dag eten weggooien en verspillen? Er zijn nu 293 mensen gestorven. Open je ogen. er sterven iedere dag ongeveer 155000 mensen. Velen van hun sterven door oorlog of slechte omstandigheden waarin ze leven. Is er aandacht voor die doelgroep?? Af en toe collecteren ze voor de mensen in Afrika. Het meeste van dat geld verdwijnt in de zakken van de grote bazen achter die organisaties. de WHO stelt± ieder kind heeft recht op gezonde voeding water kleding en onderdak.Gebeurt di??? NEE,. Dat noem ik dan onmenselijk.

    5 likes
    • days of our lives

      Omdat elders in de wereld de zaken niet goed lopen, betekent voor jou dat deze aanslag niets voorstelt?

      7 likes
      • dat zeg ik niet. Ik vind het alleen bizar dat mensen nu wel kunnen reageren op de gebeurtenissen en van de rest lijken ze niet wakker te liggen. Ik vind het ook erg wat er is gebeurd, anders zou ik er geen aandacht aan besteden toch?
        Ik vind het alleen jammer dat mensen alleen geschokt reageren als het om hun eigen volk gaat.

        3 likes
        • ik bedoel: vergeten we allemaal wat voor Gruweldaden de Nederlanders op hun geweten hadden? Verdiep je eens in de slavernij. Zoals ik het zie hebben wij voor veel ellende op de wereld gezorgd die tot op de dag van vandaag standhoud. Er word met vingers gewezen naar moslims, maar zijn de blanken beter? Zijn we diep vanbinnen niet gewoon 1 volk? verdienen we niet allemaal een maaltijd iedere dag. MH17 werpt een rookwolk op. het houd ons bezig. maar mensen geven geen fuck om wat er zich op de rest van de wereld afspeelt. zolang zij zich maar veilig voelen. zolang zij maar 3 keer per jaar op vakantie kunnen en een dikke auto kunnen rijden. Omdat er 1 toestel uit de lucht is geschoten voelt het nederlandse volk zich bedreigd. maar heeft ook maar 1 iemand hier een traan gelaten om het andere Rusische toestel dat omlaag is gehaald. Daar maakt niemand ophef om, want ach het is toch maar een Rus.

          5 likes
          • days of our lives

            “Wat je alleen niet lijkt te begrijpen is dat ik alleen maar duidelijk probeer te maken dat er ontzettend veel ellendige dingen gebeuren.”

            Dat begrijp ik heel goed en ondersteun ik ook. Het is een feit dat op sommige plekken in de wereld een mensenleven minder waard is dan hier. Betekent dat dat ons leven minder waard zou moeten zijn, of het leven in “ver-van-mn-bed”-landen meer moet worden gewaardeerd?

            Ik ben zelf trouwens van Russische herkomst (mijn moeder is er een), en ik ben zeker al 10 keer naar dat land geweest. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat mensenlevens in Rusland al minder waard zijn (solidariteit is onbekend begrip daar). Dat is voor mij dan weer een reden om het pro-Russische geneuzel hier uitermate kritisch te willen volgen. Ze weten gewoon niet waar ze het over hebben. Poetin is niks beter dan zijn communistische voorgangers, een dictator die alle vrije pers heeft opgedoekt en constant rookgordijnen opgooit en verwarring zaait. De armoede in Rusland is van epische proporties, daar hoor je dus niemand over (en jij, begaan met al het leed in de wereld, zal dat vast opmerkelijk vinden), ze zijn qua welvaart niks beter dan een gemiddeld land in Zuid Amerika, ondanks de vorstelijke inkomsten uit fossiele energie waar dat hele land van zou kunnen profiteren.

            “En de rest van de inzittenden uit andere landen? Die doen er blijkbaar niet toe. want daar hoor ik weinig over.
            Ik probeer alleen maar te begrijpen, waarom dit zoveel belangrijker is.”

            Vandaag staat (in elke krant zo ongeveer) een paginagrote rouwadvertentie namens de overheid. Alle slachtoffers, inclusief de buitenlandse, zijn genoemd. Dat vind ik toch best sympathiek, aangezien onze overheid in eerste instantie verantwoordelijk is voor het welzijn van de Nederlandse burgers.

            Het is ook niet per definitie “belangrijker”, het komt gewoon dichterbij èn het is een oorlogshandeling. Er zijn in het verleden al voor minder oorlogen begonnen.

            3 likes
          • days of our lives

            Alle gebeurtenissen zouden dan een rookwolk zijn, want volgende week/maand/jaar is er vast weer wat anders wat ons bezighoudt.

            Wat betreft dat laatste, dat is een militaire dode. Erg tragisch voor die persoon en nabestaanden, maar iemand die in het leger gaat neemt bewust het risico dat hij om kan komen, daar ben je immers militair voor en heb ik ook geen medelijden mee. Een vliegtuig bemand met grotendeels toeristen kun je daar niet mee vergelijken.

            Verder ga je nog even terug naar het verdere verleden. Ja, de slavernij was vreselijk, en opnieuw wek je op mij de indruk dat deze vliegramp geen aandacht verdient omdat we in ons verleden zoveel bloed aan onze handen hebben kleven. Waarom toch Adele?

            2 likes
        • days of our lives

          In dit topic zie ik jou deze aanslag alleen maar aangrijpen om de aandacht te verleggen naar Afrika en Palestina. Sorry, maar zo is het gewoon. Ik vind het behoorlijk bagatelliserend overkomen m.b.t. de ontwikkelingen in Oekraïne. Hoewel ik je visie op Afrika en Palestina/Israel in principe van harte ondersteun.

          Dat dit dichterbij ons komt (‘eigen volk’ zoals jij het noemt) is een gegeven waar niemand om heeft gevraagd. Zeker als je in je eigen buurt of vrienden-/kennissenkring geconfronteerd wordt met verhalen over omgekomen familie. Ga jij net zo hard huilen om de dood van een moeder van een Chinese arbeider uit Guanzhou, of toch net iets meer om de dood van je eigen moeder? Want dat je moeder eigen volk is, is geen argument schrijf je zelf.

          2 likes
          • In zekere zin moet ik toegeven dat je gelijk hebt. Zeker als je zelf 1 van de nabestaanden bent. Wat je alleen niet lijkt te begrijpen is dat ik alleen maar duidelijk probeer te maken dat er ontzettend veel ellendige dingen gebeuren. Ook ik heb gehuild om dit verschrikkelijk nieuws. misschien is het inderdaad moeilijker voor mij om te begrijpen, omdat er geen naasten van mij zijn getroffen. Maar buiten dat, er zijn zoveel mensen die geen naasten in dat vliegtuig hadden zitten en die maken nu allemaal ophef. Ik kan er niet tegen dat er zo een ophef word gemaakt omdat het om Nederlanders gaat. En de rest van de inzittenden uit andere landen? Die doen er blijkbaar niet toe. want daar hoor ik weinig over.
            Ik probeer alleen maar te begrijpen, waarom dit zoveel belangrijker is.

            2 likes
          • days of our lives

            @Adele Ik heb geen invloed op wat er op kranten en tv komt. Ik snap wèl uitstekend dat dit breed wordt uitgemeten. Zo werkt het nou eenmaal, of je het ergens mee eens bent of niet, dat maakt niet uit.

            Maar denk jij:
            – dat het vliegtuig is begeleid door straaljagers?
            – dat het medicijn tegen AIDS definitief is gesneuveld middels deze vlucht?
            – dat de passagiers al dagen dood waren?
            – dat Poetin toevallig net ook over het gebied vloog?

            Dat is namelijk de geruchtenmolen waarover deze site heeft bericht.

            Deze site heeft geen berichten geplaatst over Afrika of Palestina. Deze site is wat dat betreft niet beter dan anderen. Dit nieuws (of het nou complotten zijn of feitelijke berichtgeving) is op dit moment hot. Dat wijzen de vele reacties hier ook uit.

            2 likes
          • En buiten dat days, als je goed leest, ik zeg niet dat wat er gebeurd is er niet toe doet.Ik zeg dat wat er over de hele wereld gebeurt minstens net zo erg is en dat ik me gewoon groen en geel erger dat de media daar bijna geen aandacht aan besteed.

            0 likes
        • Ben het volkomen met je eens over de 3de wereld,maar denk toch dat dit een beetje anders ligt,hier ligt een wereldoorlog op de loer.

          0 likes
          • De halve wereld is al in oorlog, maar zolang het ons niet treft doet het er niet toe?? Mocht er een oorlog komen dan hebben we die zelf gecreeerd en met voorbedachte rade.

            1 likes
          • Hier heb je wel een duidelijk punt Days. Ik ben het met je eens.

            1 likes
  6. Een vergissing of bewust ,de waarheid zal omzeilt worden en de schuld zal niet zomaar naar een iemand toe kunnen schrijven,, de man aan de knop kreeg opdracht deze kan zijn opdracht naar zijn meerdere toeschrijven ,deze meerdere ,deze commandant handelt in opdracht van zijn meerdere, dus als het bewust is gedaan met EEN weet dan is dat puur moord…maar als het blijkt dat het EEN vergissing wast zal een ieder zijn handen wassen in Onschuld en er op beroepen dat het een vergissing was,, dus een schuldige kan men dan niet rechtstreek aanwijzen…. er word daarmee een politieksteek spel gespeelt ,waarin de oorlog in het politieke steekspel gespeelt word en men volgt het spel waarin leiders er zo goed mogelijk het spel in dualiteit voeren en onderling een financiële vinger in de pap willen behouden
    word het niet eens tijd dat wapens worden omgesmeed tot ploegen ten weldaad van de mensen ..
    wie creëert de wapens ,wie verkoopt ze ,zijn dat niet de regeringen die dat allemaal toelaat en dat ze denken dat dit hun vrijheid brengt voor hun volk,, zijn deze leiders van deze wereld niet krankzinnig zodat deze krankzinnig gewoon niet word gezien en waar ze beheerst worden door angst voor elkaar
    laat Nederland maar eens zien en leren dat wapens niet de weg zijn door ze totaal af te schaffen als een EER aan de slachtoffers die gevallen zijn door aanschaf van wapens op politiek vlak is het ook oorlog, al om al het is een goede afleiding van binnenlandse aangelegenheden en hun macht even te delen in deze crash ,veroorzaakt door een vergissing of niet het past allemaal in het spel… van de machthebbers

    9 likes
    • Zo jammer, dat wij niet in staat zijn, onze MACHTHEBBERS te verwijderen zoals op een PC, Delete being unusable. Wij verschuilen ons met zijn allen achter het gegeven dat wij er helemaal niets aan zouden kunnen doen als er een derde wereld oorlog uit zou breken. BAH, BAH, BAH. Natuurlijk kunnen wij daar wat aan doen, maar………………durven we dat, schijten we peultjes omdat we bang zijn te veel te verliezen; in het uiterste geval ons leven. Als wij het met de machthebbers niet eens zijn, WAAROM gehoorzaamt iedereen die gasten dan ???
      Burgerlijke ongehoorzaamheid is al veel vaker gevraagd , maar NOOIT 1 x opgepakt. Denk eens aan Mahatma Ghandi, die deed hetzelfde, geweldloos verzet en dat werkte. Waarom zouden wij dat niet kunnen ? Omdat we lafbekken zijn ?
      Protesteren , hier… , in Nederland…., nee, dat doen wij hier niet en dat is nu precies in het straatje. Wij willen geen oorlog en geen agressie, maar zijn niet bereidt hier een offer voor te brengen.

      3 likes
      • Ik zou zeggen, wat let je? Er moet er 1 beginnen toch?

        1 likes
      • Volgens mij zijn er inderdaad nog altijd meer burgers dan machthebbers inderdaad. Alle succesvolle revolutie in de geschiedenis waren een succes, omdat de mensen eindelijk eens een keer begrepen dat ze het verschil konden maken als ze met zijn allen zouden samenwerken. Nederlanders zijn een stelletje ja-knikkers. Ze zijn het altijd met je eens, maar als je actie wilt gaan ondernemen laten ze allemaal afweten. Dan zijn ze bang om hun werk te verliezen etc. Alleen komen we zo duidelijk niet vooruit. Het ergste vind ik dat we hier in Nederland in de illusie leven dat we vrijheid hebben. Zet alle feiten op een rij…We hebben geen moer te zeggen. We hebben totaal geen vrijheid. Zolang het grotendeel van de mensen bang blijft voor de consequenties en niet wakker word zal er dan ook helemaal NIKS veranderen.

        0 likes
    • days of our lives

      Nederland wapens afschaffen? Wij hebben in de laatste 100 jaar helemaal geen geschiedenis van oorlogen en geweld, laat staan dat “wij” als leger een deuk in een pakje boter kunnen slaan. Je kunt deze oproep dus beter aan Rusland, Israel of de VS doen.

      Technisch gezien zullen de Russen overigens ook niet schuldig worden gehouden voor de aanslag, de hypothese is dat deze door de separatisten is gepleegd, en (hoe gek dat ook klinkt) dit zijn nog steeds inwoners van Oekraïne. Dat ze hoogstwaarschijnlijk van wapens worden/werden voorzien door Rusland (regime Poetin) doet niet af aan het feit dat degene die de knop bediend heeft, de zwaarste schuld treft. En dat heeft Rusland niet gedaan.

      Rusland zal worden verweten dat ze de onrust en aanslag waarschijnlijk hebben gefaciliteerd, en zeker is dat ze het niet hebben tegengehouden. Het is voor de separatisten ook geen goed scenario geweest, de kans is nu vrijwel uitgesloten dat ze aansluiting krijgen bij Rusland. Dit zou namelijk een schuldbekentenis van Poetin betekenen en zo gestoord is die man nou ook weer niet.

      2 likes
      • dit is een behoorlijk heldere kijk….
        ergens, op een foto is zichtbaar dat het toestel beschoten is, de vleugel….
        denk daar maar eens over na…. niks vanaf de grond….
        en neen…zó gestoord is deze man niet….zelfs helemaal niet…
        wie kijkt goed? Wie ziet?
        Dit is zo’n smerig false flag spelletje….
        Wees licht en stuur licht en liefde vanuit de eenheid…. het hart…

        0 likes
  7. k Heb veel gelezen op zowel reguliere als alternatieve sites.
    het kan een false flag zijn, daar heeft het alle schijn van, maar dan nog: al die families en vrienden, dat kunnen toch geen acteurs zijn? Wie kan me dat uitleggen? Dat de boel aan alle kanten hapert, dat klopt wel. Blijft de vraag: wat is geacteerd en wat is waarheid? Scholen die leerlingen missen, mensen die op hun geliefden stonden te wachten, die niet aankwamen. Dat is toch echt niet in scene gezet?

    0 likes
    • days of our lives

      Waarom heeft het alle schijn van een false flag? De bewering kun je makkelijk uiten, maar waaruit blijkt dit volgens jou? Ik zie het niet en volgens mij geef je zelf deels al antwoord op je vraag.

      3 likes
      • Ik zal je maar even bijspijkeren:

        Met false flag wordt niet bedoeld dat het niet is gebeurd, maar dat de werkelijke dader(s) met behulp van zijn almachtige media een ander van de misdaad beticht, om het gepeupel ies plausibels te geven, zodat het “opgelost” is, en er iemand zal boeten.

        Weet je wie eigenaar van bijna alle mainstream media is, direct danwel indirect?

        0 likes
        • days of our lives

          Ik weet wat een false flag is, die uitleg had je je kunnen besparen (ben al jaren bezoeker van deze site en haar voorloper). Je uitleg klopt trouwens niet, want in geval van false flag is een overheid initiator van een gebeurtenis, en worden de bevolking èn de media voor het lapje gehouden.

          De relevantie van je opmerkingen over de media ontgaat me dus.

          4 likes
    • Volgens mij moeten een aantal hier zich eens verdiepen in de betekenis “false-flag”…

      5 likes
    • “empathie”, misschien kan dit iets verduidelijken?

      http://www.ellaster.nl/2016/07/19/blauwdruk-valse-vlag-aanslagen/

      0 likes
  8. Een false flag lijkt mij in dezen op het eerste oog waarschijnlijk, maar als ik dan van een goede vriend hoor dat de zus van zijn oma, inclusief haar hele gezin, inzittende waren van dit toestel en daar enorm wordt gerouwd. Dan lijkt me dit weer uitgesloten.

    Dit is mijnsinzien een extra poging om een WO3 uit te lokken door Amerika en de bilderbergers. Maar dat het toestel echt uit de lucht geschoten is, is een feit. Heeft Amerika weer een aantal CIA agenten in vermomming naar de Oekraine gestuurd om een raket af te vuren op MH17?

    2 likes
    • George Soros is ook nog de regisseur van wat er afgelopen jaar in Oekraïne is gebeurd.

      Er is Nederland een leidende rol geboden in het onderzoek;

      Waarom heeft Rutte niet eens geprobeerd de zwarte dozen te krijgen?

      1 likes
    • Idd ww3 uitlokken, maar hier wordt echt teveel aandacht aangegeven (ene kant goed, maar andere kant we horen niets van andere landen)..

      Zodat wij niets horen wat er werkelijk gebeurd in andere landen, zoals Israël dat de Gazastrook bombardeert en we worden flink afgeschermd door vele andere gruwelijke dingen die rond ons heen gebeurd, maja tis ook zomer en iedereen is “zogenaamd gelukkig” en geven geen “crap” om wat er daadwerkelijk gebeurd in de wereld.

      Srry hoor maar ik kan niet gelukkig mijn leven leiden als dit soort shit in de wereld gebeurd, kan er met m’n kop niet bij dat anderen zo schijt hebben en hun ego volgen BAH.

      2 likes
  9. Wederom stemmingmakerij dit artikel.

    “De bemanning van het raketsysteem kon gegevens van de Boeing 777 aflezen en daardoor zien dat het ging om een vliegtuig dat op FL300 (Flight Level) hoogte vloog en op weg was van Amsterdam naar Kuala Lumpur.”

    Aangezien we niet eens weten WIE de bemanning van het raketsysteem was of welk raketsysteem er überhaupt gebruikt is en of dat compleet was kunnen jullie dus helemaal geen zinnig woord zeggen over wat zij wel of niet konden zien. Welk vliegtuig voor welk vliegtuig is verward etc.

    Stemmingmakerij, sensatiezucht, respectloos en op de feiten vooruit lopen noemt men dat.

    3 likes
  10. De nato hield op 6 en 10 juni oefeningen met een nieuw systeem waarmee ze de transponder kunnen uitschakelen of veranderen, deze werden gehouden boven hongarije.
    Die dagen waren er 13 vliegtuigen verdwenen van de radar in Oostenrijk, duitsland en tjechie.
    precies 13 en het verklaart ook dat een false flag heeft kunnen plaatsvinden, door de oppositie in Ukraine te laten denken dat het een yet was, ze hadden net de dag daarvoor een yet neergehaald.

    2 likes
  11. Het is de anti-Christ die hier achter de schermen de ware schuldige is.

    0 likes
  12. Ik ben zelf nog helemaal niet toe aan gespeculeer en de Russische media wantrouw ik totaal. Iedereen dat filmpje vergeten dat die OSCE medewerker zogenaamd via een Russische voice-over vertelde tegen de media dat ze geen restricties ondervonden bij het betreden van de crash site en volledige medewerking kregen?
    In werkelijkheid beklaagden ze zich er juist over dat ze steeds tegenwerking ondervonden.
    Alles wordt verdraaid en er zijn veel partijen die baat hebben bij een bepaalde uitkomst. Echter zomaar alles vertrouwen wat de Russen zeggen omdat we een hekel gekregen hebben aan de VS met hun getap en gespioneer is ook onzinnig.

    1 likes
  13. Ze wouden beschermen? daar zijn ze dan verschrikkelijk in gefaald.

    0 likes
  14. Het is de tweede Boeing 777 van dezelfde maatschappij die neerstort. Mogelijk zit Airbus erachter? Concurrentiestrijd ten top.

    0 likes
  15. ik heb gehoord dat er alleen het raket lanceer onderdeel buit was gemaakt door de separatisten. als dat zo is, is het al een (macaber) wonder dat het vliegtuig is geraakt met een raket. in het door de media genoemde wapensysteem zijn namelijk nog drie andere onderdelen nodig, waaronder (niet geheel onbelangrijk) het radarsysteem waarmee je identificeert, volgt en mikt. http://en.wikipedia.org/wiki/Buk_missile_system
    ik zie ineens een grote vergelijking met Star Wars, rebellen die het grote imperium aanvallen en zonder geleidingssysteem die dodelijke ster kapot schieten… use the force Luke O..o
    zaakje stinkt weer eens aan alle kanten

    0 likes
  16. Wat je ook allemaal wil beweren, die straaljagers waren er inderdaad tot kort voor het neerhalen van de MH17….
    Bij dit soort gebeurtenissen krijg ik altijd een soort allesziende projectie op m’n derde oog… Op de kijkhoek van deze projectie heb ik verder geen cruciale invloed… Ik weet precies wat er wel en niet gebeurd is, omdat er “paranormale” kanalen worden gebruikt voor een soort intercom of “broadcast”. Ik wordt dan als het ware op een intercom vastgezet, en kan zonder macht of wat dan ook zien wat er precies gebeurd. Veel plezier met jullie complottheorieen…

    0 likes
    • Spreek je uit, Johannes.
      Anders blijft het voor de lezers van je reactie een kwestie van gokken, toch?

      Wat is jóuw [complot]theorie???

      0 likes
  17. Na het lezen van zoo wat alle reacties ben ik weinig wijzer geworden over de wie nou hoeveel schuld draagt aan dit grote drama. Duidelijk is dat men met vliegverkeer ( ruim ) weg moet blijven van oorlogsgebieden. Laat de vliegticket iets duurder zijn .Dit voor de veiligheid. Nederland: een gevecht met Rusland zullen we op alle fronten verliezen. Het gebeurde is onomkeerbaar maar hoedt u voor herhaling. Rutte hou je gedeisd want POETIN is sterker dan ons KIKKERLANDJE.

    0 likes
    • Rutte spreekt met Putin (Mark spreekt met Vladimir) achter gesloten deuren.
      Bb, lees het artikel: Alleen NAVO en Oekraïne hadden motief om MH17 neer te schieten. Nederlandse hoogleraar legt uit waarom

      0 likes

Geef je reactie op Buddy Annuleer reactie

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Man filmt vliegtuig dat 'chemtrails achterlaat in lucht boven Colorado'. Dan verschijnt opeens dit vreemde, cirkelvormige object in beeld

Man filmt vliegtuig dat ‘chemtrails achterlaat’ in lucht boven Colorado. Dan verschijnt opeens dit vreemde, cirkelvormige object in beeld

Er zijn beelden opgedoken van een vreemd, ...

Uit onderzoek is gebleken dat daar helemaal niks van waar is. Journalist legt uit waarom de angst voor Rusland nergens op slaat

Uit onderzoek is gebleken dat daar helemaal niks van waar is. Journalist legt uit waarom de angst voor Rusland nergens op slaat

De angst voor Rusland slaat helemaal nergens ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.