Wist je dat 90 procent van de Amerikaanse media in handen zijn van slechts zes bedrijven? Zij bepalen wat er op de radio komt, wat er in de kranten staat en wat er op tv te zien is. We hebben het over Comcast, News Corp, Disney, Viacom, Time Warner en CBS.
Sinds Operatie Mockingbird, een initiatief van de CIA om de mainstream media te controleren, zijn steeds meer mensen bezorgd geworden over hersenspoeling door de media. Via de televisie worden continu leugens verspreid over met name gezondheid, voedsel, oorlog, terrorisme en armoede.
Meerdere beroemdheden hebben zich hier over uitgesproken. Roseanne Barr heeft bijvoorbeeld gezegd dat Hollywood in een ijzeren greep wordt gehouden door MK-ULTRA, een geheim experiment van de CIA met betrekking tot hersenspoeling.
Met handige marketingtrucs wordt de publieke opinie beïnvloed. Het wordt tijd dat we ons afvragen wat hier aan de hand is en goed gaan kijken naar de informatie waarmee we 24 uur per dag worden gebombardeerd.
In onderstaande video laat onderzoeksjournalist (en voormalig verslaggever van CBS News) Sharyl Attkisson zien hoe nep-bewegingen, die worden gefinancierd door de politiek of het bedrijfsleven, mediaberichten op zeer effectieve wijze manipuleren en verdraaien. Wil je dat er een einde komt aan hersenspoeling door de mainstream media? Denk er dan aan dit artikel te delen op Facebook.
Elektrische auto is juist een klimaatcatastrofe. Professor helpt u uit de droom
Rapper moest ‘offer brengen voor Illuminati in ruil voor roem’
Deze video van prof. Capel is na 3 jaar toch nog te heftig en weer gecensureerd
Parallelle universa blijven spectaculair fenomeen. Welke bewijzen hebben astronomen gevonden?
2000 jaar oude seismograaf ‘even nauwkeurig als moderne instrumenten’
De UFO-files: Tony Blair geïnformeerd over ‘buitenaards beleid’
Het kleine, weerloze Syrië hield op heldhaftige wijze stand tegen de Angelsaksische, zionistische wereldoverheersing. Deze lezing is een must-see
VIDEO: “Franse astronaute waarschuwde vlak na zelfmoordpoging voor aliens”
Volgens de media kleurt Nijmegen ‘donkerrood’. Dit zijn de cijfers